Narazil jsem nyní na velmi slušnou sbírku modů Duke Nukem 3D Total Colletion. Obsahuje i všechny možné neoficální expanze pro Duka: https://www.moddb.com/mods/duke-nukem-3d-total-collection. Krasně se dá přepínat mezi mody.
Diskuze
Komentář dokončen! Samozřejmě u příslušné hry: Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour. :)
@rikuhahl (30.06.2024 19:02): AHA, právě mi to došlo, diskutuji u špatné hry! Tisíceré díky dobrý muži! :)
PS: už jsem se bál jak napsat další, 28 komentář k takové klasice a ejhle!
PS: už jsem se bál jak napsat další, 28 komentář k takové klasice a ejhle!
@Rapier (30.06.2024 18:49): Super ;) Ale hlavně napiš komentář k příslušnému titulu: Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour ;) Na komentář se těším ;)
Dámy a pánové. Já Vám mám takovou radost! Proč? Protože jsem dnes v noci cca v 1:40 dohrál kompletně všechny levely Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour, a já tak konečně mohu přidat do seznamu další odehranou hru a napsat po delší době komentář, a překvapivě ne, nebude to o dalším COD dílu! :)
Pravda bylo to po cca 26 letech od roku 1998 kdy jsem naposledy hrál tuto ikonickou buildovku naposledy, ale stálo to za to! Nelituji jediné minuty! Některé levely jsem hrál i opakovaně. Toto hraní bylo ovšem v mnoha ohledech unikátní. Více v komentáři brzy! :)
Pravda bylo to po cca 26 letech od roku 1998 kdy jsem naposledy hrál tuto ikonickou buildovku naposledy, ale stálo to za to! Nelituji jediné minuty! Některé levely jsem hrál i opakovaně. Toto hraní bylo ovšem v mnoha ohledech unikátní. Více v komentáři brzy! :)
@Rapier (04.02.2024 21:48): souhlas! Já se k tomu občas vracím a pořád je to dobré. Skvělý je i mod Alien Armageddon, který se dá hrát v podstatě donekonečna.
Tak už vím jak v Duke Nukem 3D skočit dál, stačí podržet na ovladači tlačítko běhu. :) Přišel jsem na to až při hraní Shop-N-Bag, kde se prostě nedalo přeskočit mezi regály a já marně a marně znovu zkoušel skoky. Pak jsem zhlédl jedno YT video, kde to borec udělal jako úplnou samozřejmost a nějakým zázrakem na to omylem přišel. Už jsem myslel, že hraní vzdám!
Tím pádem jsem zpětně zjistil, že to byla jediná cesta jak přeskočit z památníku San Andreas Fault na ty skály s Atomic Health. Že mě to nenapadlo dříve! Dosud jsem celou hru hrál bez běhání, a zrovna v tomto levelu jsem měl se skákáním mezi skalami velké potíže a xx pokusů opakování. Nakonec jsem to doskákal i bez použití tlačítka pro běh. :)
Na XSX mám rozehranou Duke Nukem 3D: 20th Anniversary, hraji to na default obtížnost, což je tak akorát pro ovladač a můj skill, bohužel v této hře je míření na ovladači velmi citlivé a často je těžké umístit zaměřovací kříž na cíl, tzn. není zde žádná forma ulehčení, alias auto-aim zpomalení jako v COD hrách při střelbě přes mířidla.
I přesto jsem dokončil kompletně epizody 1 L.A. Meltdown , 3 Shrapnel City a právě dohrávám epizodu 4 The Birth. Bohužel jsem zjistil, že jsem minul secret levels https://dukenukem.fandom.com/wiki/Levels_in_Duke_Nukem_3D, takže mě čeká několik opakování, a jasně: save pozice mám už dávno přepsány. :)
S tím mířením je to někdy maso, sejmou brokovnicí létající minu, tzn., trefit se v tom stresu a spěchu, obzvlášť když je to nablízko, je extrémně obtížné a v kombinaci s nízkým zdravím doslova smrtící. Lunar Apocalypse by mohla vyprávět.
I přesto je neuvěřitelné jak je hra dobrá a zábavná, i po tolika letech. Rozhodně je to jedna z nejlepších 3D akcí jakou jsem ze staré školy na PC hrál, určitě je lepší než Quake 1/2, Rise of Triad, a spousty dalších starých klasik, čest výjimkám ze Star Wars.
Oblíbenou epizodu 2 Lunar Apocalypse jsem měl rozehranou ale dám si po delší pauze opáčko.
Tím pádem jsem zpětně zjistil, že to byla jediná cesta jak přeskočit z památníku San Andreas Fault na ty skály s Atomic Health. Že mě to nenapadlo dříve! Dosud jsem celou hru hrál bez běhání, a zrovna v tomto levelu jsem měl se skákáním mezi skalami velké potíže a xx pokusů opakování. Nakonec jsem to doskákal i bez použití tlačítka pro běh. :)
Na XSX mám rozehranou Duke Nukem 3D: 20th Anniversary, hraji to na default obtížnost, což je tak akorát pro ovladač a můj skill, bohužel v této hře je míření na ovladači velmi citlivé a často je těžké umístit zaměřovací kříž na cíl, tzn. není zde žádná forma ulehčení, alias auto-aim zpomalení jako v COD hrách při střelbě přes mířidla.
I přesto jsem dokončil kompletně epizody 1 L.A. Meltdown , 3 Shrapnel City a právě dohrávám epizodu 4 The Birth. Bohužel jsem zjistil, že jsem minul secret levels https://dukenukem.fandom.com/wiki/Levels_in_Duke_Nukem_3D, takže mě čeká několik opakování, a jasně: save pozice mám už dávno přepsány. :)
S tím mířením je to někdy maso, sejmou brokovnicí létající minu, tzn., trefit se v tom stresu a spěchu, obzvlášť když je to nablízko, je extrémně obtížné a v kombinaci s nízkým zdravím doslova smrtící. Lunar Apocalypse by mohla vyprávět.
I přesto je neuvěřitelné jak je hra dobrá a zábavná, i po tolika letech. Rozhodně je to jedna z nejlepších 3D akcí jakou jsem ze staré školy na PC hrál, určitě je lepší než Quake 1/2, Rise of Triad, a spousty dalších starých klasik, čest výjimkám ze Star Wars.
Oblíbenou epizodu 2 Lunar Apocalypse jsem měl rozehranou ale dám si po delší pauze opáčko.
Předevčírem jsem dohrál na XSX kapitolu L.A. Meltdown na obtížnost Let's Rock. Je pravdou, že trefit se na ovladači je občas za trest, a skákání v poslední kapitole jsem si užil u památníku Sand Andreas dosytosti.
Stejně jsem ty Atomic health na skalách nebyl schopen vyskákat. Finální souboj s bossem na konci mě dal taky pořádně zabrat, dokud jsem těsně před cílem neobjevil zásobárnu zbraní a munice. Uff.
Mariňáka Dooma jsem samozřejmě našel ale ty tajné místnosti jsou občas peklo. Hned v první Hollywood Holocaust epizodě jsem nemohl za boha najít poslední secret place (Duke Nukem apartment). Vůbec jsem netušil, že existuje! A to jsem to kdysi dávno na PC dohrál několikrát sám i s kamarády na local networku.
Stejně jsem ty Atomic health na skalách nebyl schopen vyskákat. Finální souboj s bossem na konci mě dal taky pořádně zabrat, dokud jsem těsně před cílem neobjevil zásobárnu zbraní a munice. Uff.
Mariňáka Dooma jsem samozřejmě našel ale ty tajné místnosti jsou občas peklo. Hned v první Hollywood Holocaust epizodě jsem nemohl za boha najít poslední secret place (Duke Nukem apartment). Vůbec jsem netušil, že existuje! A to jsem to kdysi dávno na PC dohrál několikrát sám i s kamarády na local networku.
@Všivák (22.06.2023 13:39): též, ale jen jestli to funguje na Eduke32. Rozlišení 320x240 bych už asi dnes nedal:). Mám furt ale rozhehrané Duke Out in The Carribean. K čemuž jsem se dostal až teď po letech a Ion Fury:)
@Feidias (22.06.2023 12:38): Dokonce to tady má i profil. :) Duke It´s Zero Hour. Přemýšlel jsem, že si to někdy možná dám.
@Všivák (22.06.2023 11:36): toto je třeba zajímavá poloofiko záležitost: https://dukenukem.fandom.com/wiki/Duke_It%27s_Zero_Hour
@Feidias (22.06.2023 11:07): Nevím, zachytil jsem to útržkovitě. Možná se někdy odhodlám a všechny oficiální verze přidám. :)
@Všivák (22.06.2023 08:21): to je ta verze s rozdělenými levly?. Jestli jo, tak jsem hrál mod na motivy. Tohle je ale největší bizár co jsem zatím viděl. Nedávno jsem tyhle věci dohledával. Divil se co vše existuje a o tomhle jsem třeba nevěděl.
@Feidias (22.06.2023 06:07): Třeba na Nintendo 64 to vyšlo také a nikdo to zatím nepřidal. :)
Sledge: díky za zajímavost! Je neskutečné jaké všemožné porty tehdy vycházely.
Discord 3D Realms je docela zajímavá platforma. Zavzpomínal jsem tam na Duke Zone, s tím, že jsem zapomněl kolik pro Dukea vyšlo ofiko a neofiko expanzí. Tehdy jsem se k tomu neměl šanci dostat a na to reagoval Scott Miller:)
At one point we had like 10 Build engine games in production ourselves (Duke, Blood, Ruins/Powerslave, Shadow) plus licensed Build games, like Redneck Rampage and Witchhaven. I think at that time Build was being used to make more games than any other 3D engine.
At one point we had like 10 Build engine games in production ourselves (Duke, Blood, Ruins/Powerslave, Shadow) plus licensed Build games, like Redneck Rampage and Witchhaven. I think at that time Build was being used to make more games than any other 3D engine.
Nový MegaPack pre Duke Nukem 3D, a vyzerá veľmi dobre :O
@Paul (10.08.2019 17:30): @leebigh (10.08.2019 19:46): díky za pochvalu, ale asi bych ten web nedokázal uživit obsahem. píšu si komentáře pro sebe do svého seznamu, jen abych nezapomněl :-)
@Garret (10.08.2019 16:55): Nechceš si založit nějaké stránky? Ty tvoje recenze by tam vypadaly hezky.
@Garret (10.08.2019 16:55): dobrej hype koment :)
@Garret (10.08.2019 16:55): To jsem rád že ti to sedlo :-)
Serious Duke 3D dohrán.
komentář:
Remake mod první epizody Duke Nukem 3D v enginu Serious Sama 3. A rozhodně se nejedná jen o předělávku 1:1, ale o kompletní redesign. Použité jsou assety ze světa Serious Sama i Duka, plus pár dalších, jako třeba Mass Effect 3. K chodu je potřeba vlastnit SS3 a spouštění probíhá přes Serious Sam Fusion 2017.
Autorem je jeden jediný člověk, takže se nedá čekat nějaká vychytaná leštěnka. Bugů a glitchů je docela dost - problikávající textury, zasekávající se nepřátelé, průchozí textury, nedostatečné animace (např. pohyb krys vypadá jak loutkové divadlo), ALE! To rozhodně neznamená, že by to nějak bránilo ve hraní nebo kazilo zážitek.
Všech pět levelů první epizody se drží své předlohy, s mnoha designovými změnami. Jakože MNOHA! Budete tady jako doma a přesto působí level-design svěže a originálně. Na scéně se objeví i Boomshell z Ion Fury, k dispozici jsou nové zbraně nebo enginové animace. Množství práce vložené do tohodle modu je ohromující.
Jsou zde místa, kde se po vzoru Seriouse Sama potýkáte s vlnami spawnujících se nepřátel, což rozhodně není na škodu. Občas jsem trochu tápal jak dál, některé kouty map by potřebovaly ještě trochu péče, ale třeba poslední mapa The Abyss daleko přesahuje zábavnost jakéhokoli levelu z Forever. Tohle je moderský masterpiece, takže neváhejte ani vteřinu!
Herní doba: 3 hodiny
komentář:
Remake mod první epizody Duke Nukem 3D v enginu Serious Sama 3. A rozhodně se nejedná jen o předělávku 1:1, ale o kompletní redesign. Použité jsou assety ze světa Serious Sama i Duka, plus pár dalších, jako třeba Mass Effect 3. K chodu je potřeba vlastnit SS3 a spouštění probíhá přes Serious Sam Fusion 2017.
Autorem je jeden jediný člověk, takže se nedá čekat nějaká vychytaná leštěnka. Bugů a glitchů je docela dost - problikávající textury, zasekávající se nepřátelé, průchozí textury, nedostatečné animace (např. pohyb krys vypadá jak loutkové divadlo), ALE! To rozhodně neznamená, že by to nějak bránilo ve hraní nebo kazilo zážitek.
Všech pět levelů první epizody se drží své předlohy, s mnoha designovými změnami. Jakože MNOHA! Budete tady jako doma a přesto působí level-design svěže a originálně. Na scéně se objeví i Boomshell z Ion Fury, k dispozici jsou nové zbraně nebo enginové animace. Množství práce vložené do tohodle modu je ohromující.
Jsou zde místa, kde se po vzoru Seriouse Sama potýkáte s vlnami spawnujících se nepřátel, což rozhodně není na škodu. Občas jsem trochu tápal jak dál, některé kouty map by potřebovaly ještě trochu péče, ale třeba poslední mapa The Abyss daleko přesahuje zábavnost jakéhokoli levelu z Forever. Tohle je moderský masterpiece, takže neváhejte ani vteřinu!
Herní doba: 3 hodiny
@Cobot (06.08.2019 22:10): klikni na záložku Popis a nacvakej si tam všechny zelený pluska u každé mapy
@leebigh (06.08.2019 19:24): Jsem blbej ale nechápu bod 3 z návodu.
Konverze první epizody Duke Nukem 3D pro hru Serious Sam 3
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1432570016
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1432570016
@Paul (05.08.2019 16:26): díky za tip. mám za sebou první level a super. trochu hapruje AI a zvuky, ale je to v pohodě hratelné...
Tak už je venku Serious Duke 3D
https://www.youtube.com/watch?v=LRNgnwWUUXQ
Zkuste to někdo a poreportujte :)
https://www.youtube.com/watch?v=LRNgnwWUUXQ
Zkuste to někdo a poreportujte :)
@Charllize (04.05.2019 19:20): Tak první kapitolu už má skoro hotovou. Ta mi celkem stačí, protože ty další jsem hrál minimálně.
@Paul (04.05.2019 19:08): Ja vzdycky tak trochu doufam ze se nekdo respektabilni chopi remaku. Tohle je ale pekny, jen skoda ze to nikdy nedokonci (jak uz to u podobnych veci byva)
On někdo předělal první 4 levely z D3D do Serious Sam 3 enginu a vypadá to teda impresivně
https://www.youtube.com/watch?v=5ta7aBXz3FE
Dokonce i VR podpora
https://www.youtube.com/watch?v=WFQJL68b-L4
https://www.youtube.com/watch?v=5ta7aBXz3FE
Dokonce i VR podpora
https://www.youtube.com/watch?v=WFQJL68b-L4
@MickTheMage (08.03.2019 08:13): VIdíš? Až teraz som si spomenul že som sa o tom vlastne dozvedel od Teba :D
@Tarhiel (07.03.2019 14:30): Je to fajn... :) Ale ako som napisal uz predtym, level dizajn novych urovni nie je bohovia vedia co... :)
@Bodkin (07.03.2019 15:49): Neskúšal som, no hodnotenia, i ked málo, to má dobré.
A nejaké let´s playe sú, samozrejme, na youtube :)
A nejaké let´s playe sú, samozrejme, na youtube :)
@Bodkin (07.03.2019 15:49): Myslím, že mezi postavama můžeš libovolně přepínat, tak to bylo ve verzi 1.0.
@Tarhiel (07.03.2019 14:30): Hmmm Bimbo. Je hratelná?
@Bodkin (07.03.2019 11:05): To naozaj vypadá dobre!
Neviem, či to tu niekto už nepostoval, ale aj ALien Amraggedon mod vypadá, že stojí za vyskúšanie:
https://www.moddb.com/mods/duke-nukem-alien-armageddon
Neviem, či to tu niekto už nepostoval, ale aj ALien Amraggedon mod vypadá, že stojí za vyskúšanie:
https://www.moddb.com/mods/duke-nukem-alien-armageddon
Tohle vypadá jako zajímavá TC, která ani nepotřebuje původního DN3D - https://www.moddb.com/games/the-amc-tc
@MickTheMage (09.09.2018 12:48): jj, i první kolo je na můj vkus zbytečně dlouhé ... ale těch nových nápadů tam bylo skutečně přehršel.
@Phoenix (09.09.2018 12:38): Hralo sa to perfektne vdaka novej postave a veciam okolo, ale nie som moc presvedceny, ze level dizajn Alien Armaggedon levelov je uplne fajn. Napr. ten podvodny level, napad bol sice dobry, ale trosku to bolo otravne a prilis roztahane. Ale inak sa mi to vlastne dost pacilo :)
@Garret (30.08.2018 21:52): Je to výborné. Pět kol plus jedno tajné, v některých (možná dokonce všech) kolech je možná spolupráce obou postav včetně ručního přepínání se do druhé postavy (jinak ji řídí počítač). Spousta nového obsahu (zbraně, monstra, herní mechanizmy, GUI).
@leebigh (29.08.2018 22:14): pak dej vědět, jaké to je. video mě moc nenadchlo :-)
@leebigh (29.08.2018 22:14): Heh, Bombshell a Duke v jednej hre, ten mod vyzera zaujimavo, ale rovnako mi dokazuje, ze co sa tyka FPSiek, som uz davno v prd... :)
Duke Nukem: Alien Armageddon
Nový mód pro Duka, včetně volitelneho ženského charakteru!
https://www.moddb.com/mods/duke-nukem-al ... mageddon-10-released
Nový mód pro Duka, včetně volitelneho ženského charakteru!
https://www.moddb.com/mods/duke-nukem-al ... mageddon-10-released
@Kwoky (29.05.2018 19:55): :) Tak formule se i v dnešní době ovládají pouze klávesnicí, takže to je určitě adekvátní náhrada.
@Rapier (29.05.2018 19:33): A dobre sa to hrá aj na Xboxe. Mrk mrk :D
Wolfensteina 3D som koplet celého prešiel na 360ke.
A ak by chcel niekto dať coop alebo deathmatch DOOM 1 a 2, tak rýchlo, kým mi skončí Gold. :D
Wolfensteina 3D som koplet celého prešiel na 360ke.
A ak by chcel niekto dať coop alebo deathmatch DOOM 1 a 2, tak rýchlo, kým mi skončí Gold. :D
@Kwoky (29.05.2018 16:38): A co to bude? To mě fakt zajímá.
Pokud si dobře pamatuji tak někdy v roce 1997/98 jsem běžně hrával 3D akce bez myši. Jako dnes už si to ani neumím představit ale pokud si vzpomínám (nevím jak Duke ach ta pamět) tak min. Doom a Doom 2 se hrával bez myši.
Půlku druhé epizody jsem dohrál K+M a bylo to o hodně zábavnější. Stáhl jsem si mod s názvem "High resolution pack" a teda čekal jsem trochu větší rozdíl :) Nemáte tip na mod, který vylepšuje grafiku ve smyslu "jako fakt hodně"? :)
@Všivák (29.05.2018 15:46) a @Jumas (29.05.2018 14:54): Díky za tipy. Už asi vím, co si dám místo Ďůka.
Pořád kroutím hlavou, jak to Virus dokázal dohrát během jednoho dne za 6 hodin čistého času :)
@Všivák (29.05.2018 15:46) a @Jumas (29.05.2018 14:54): Díky za tipy. Už asi vím, co si dám místo Ďůka.
Pořád kroutím hlavou, jak to Virus dokázal dohrát během jednoho dne za 6 hodin čistého času :)
@Kwoky (29.05.2018 14:31): Zrovna Duke je jedna z těch těžších FPS. Natož jenom z klávesnicí. Na výzvu doporučuju buďto nějaký starý Resident Evil (nejlépe druhý díl). Nebo první tři Silent Hilly..
@Kwoky (29.05.2018 14:31): No já už bych to dneska jen na klávesnici asi taky nedal, určitě v tom nejsi sám. Pokud si nehrál, dej si Brothers: A Tale of Two Sons. Jedna z nejlepších her, co jsem v poslední době hrál a jde celá dokončit jen na klávesnici.
EDIT: Á koukám, že už jsi to hrál. Tak ti asi neporadím. Jedině repete :)
EDIT: Á koukám, že už jsi to hrál. Tak ti asi neporadím. Jedině repete :)
Tak mi asi došla trpělivost. Ta hra je na mě prostě moc těžká.
Taky jsem hrál na začátku mé herní kariéry FPS jen na klávesnici. Ale Half-Life mě z toho vyléčil. Od té doby hraju všechno z myší. I Wolfa 3D. Nechce se mi kvůli hraní bez myši snižovat obtížnosti her. Vlastně mi to bez myši připadá i dost nezábavné a zdlouhavé.
@Všivák (29.05.2018 09:28): Mouselook je sice funkční, ale ty hry na něj nejsou dělané takže při pohledu nahoru/dolu se trochu deformuje obraz. Nevypadá to úplně pěkně.
@Všivák (29.05.2018 09:28): V tom případě jsem hodně zpátečnický. Na klávesnici hraju všechny FPS po cca Quake 2. tzn. všechny DOSovky. Nějak mi to k tomu více sedí.
@Všivák (29.05.2018 09:28): Protože Herní výzva.
Nechápu, proč v dnešní době hrát Duka jen na klávesnici. Akorát to kazí zážitek ze hry. To už mi fakt připadá jako velký a zpátečnický archaismus.
@Cobot (27.05.2018 23:09): No prvé FPS, ktoré som hral bolo Half-Life okolo roku 2011, kde som sa dostal niekde pred Blast Pit a to som ešte hral s myšou a šípkami namiesto WASD. Wolf 3D a Doom sa ale ešte dajú hrať so šípkami, keďže sa hráč pohybuje len horizontálne.
@Coldplaz (27.05.2018 22:03): naposledy jsem hrál Dooma na joystiku... je to úplně o něčem jiném, než jen střílet "jeden headshot za druhým"...
Přesně tak, kdo hrál tenkrát Dooma na myši, byl blázen (zvlášť když se v té době ještě nevědělo, co je mouselook), ale je pravda, že dneska už bych to na klávesnici asi nedal. Zvlášť když se to tenkrát hrálo na šipkách a střílelo se přes levý CTRL...
Hrát jen na klávesnici bylo naprosto normální. Wolf, Doom, Duke... Co je tohle za divení?
@Coldplaz (27.05.2018 22:03): Je to opravdu návrat do dětství, protože takhle (na klávesnici) jsme to kdysi mydlili se spolužákama v herně. Takže i když je to vlastně na hlavu, tak mi to nevadí :)
@Kwoky (27.05.2018 21:26): Hrať FPS na klávesnici? Ty si dobrý maso :D
@rikuhahl (27.05.2018 21:47): Právě jsem se mentálně srovnával s tím, že jsem 15 minut hledal kartu, která byla schovaná pod barem ve skříňce :) Teď ještě přijít na to, jak zabíjet prasata bez nábojů :)
@Kwoky (27.05.2018 21:26): za starejch časů to nebyl problém ;) Stačí se jen mentálně nastavit do devadesátejch let :)
Rozehráno do výzvy s cílem hrát pouze na klávesnici. Zatím jsem to dotáhl do 3. levelu a začínám nějak moc umírat. Tak snad se s tím nějak srovnám a půjde to.
Duke Nukem: Total Meltdown - totální konverze Playstation verze realizována
@Kwoky (09.01.2018 22:55): Steam ukazuje 6 hod.
@ViRus (09.01.2018 22:44): To bylo celkem rychlý. Kolik času ti to zabralo, abych věděl, do čeho jdu?
Je to doma, jeden velký kostlivec z minulosti.
Ještě že mám za sebou jen klv začátky fps, teď už jsem megaultranigakiller :-D
@ViRus (05.01.2018 14:35): Já Duka hrál jen na klávesnici, jen v multiplayeru s myší. Nějak mi to k hrám z tohoto období sedí více.
@ViRus (05.01.2018 14:35): jojo, já to nedával :)
Je řehole, vrátit se jen na klávesnici..., ale zvykám si :-D
@Charllize (10.12.2017 18:39): Teď jsi mě dostal, přesně můj případ :)
jak nekdo muze dat Atomovymu vevodovi min jak za sto nechapu :)
je to jako kdyby rikal, vite ja hry moc nehraju, jen chvili, tak moc nevim:)
je to jako kdyby rikal, vite ja hry moc nehraju, jen chvili, tak moc nevim:)
@účet smazán (10.12.2017 17:13): Máš pravdu, proces přidávání konzolových verzí bohužel nemohl být stoprocentně správný, ale každý uživatel může editovat profil a ty chybějící platformy přidat :)
Len tak BTW vám tú chýba oficiálny port pre N64, ktorý vydal Eurocom v 97.
@DEU (komentář): c´mon to jsou hlášky z pokračování Evil dead ze středověku - Army of darkness.. a už tam se stali kultovní
@leebigh (13.04.2017 11:29): hmm...asi důvod..proč to rozehrát znovu :D
Lákavě vypadající totální konverze ze světa Star Wars - Duke Forces
právě jsem dorazil tu extra epizodu a ačkoli jsou ty mapy dobré, tak mi to přijde jako slušný ripoff. poslední boss je směšný, s tím svým plamenometem dosáhne asi tak na pět metrů před sebe, ustřílel jsem ho pistolkou. zvukové efekty jsou dost tlumené a nové hlášky jsou sice fajn, ale Duke hláškuje u každé blbosti, u každého rozšlápnutého hovna. Megaton rulezz.
Tak jsem si to pustil, ušetřím a zůstanu tak maximálně u Megaton Edice. Extra epizody přežiji, maximálně si stáhnu nějaké z netu, kdybych jo potřeboval.
@MartinezZ (14.10.2016 11:04): Jako dabuje ho stále ten stejný dabér, takže je to hodně podobné, ale u některých hlášek ty změny jsou docela znát- zvolena jiná intonace (a nějaké nové hlášky prý snad i přibyly).
@Isair (13.10.2016 20:25): Díky. Já si to pouštěl bez zvuku, tak tyhle změny mi unikly. předabovaný Duke? What? No to si to video i poslechnu...
@MartinezZ (13.10.2016 19:40): Nové osvětlení, horší zvuk, nová pátá epizoda (má obsahovat tuším 8 nebo 9 misí), nová zbraň (něco jako plamenomet), v páté epizodě jeden nový druh nepřítele, předabovaný Duke, křížky na lékarničkách byly nahrazeny pilulkami:), featura umožňující pokračovat odkudkoliv po zhebnutí, otravné menu na změnu zbraní (něco jako když procházíš inventářem), po výběru epizody lze rovnou vybrat, v jaké misi chceš začít a nějaké drobnější změny v texturách- údajně 2,5 D nahrazeno true 3D (vidno jen na několika málo objektech- některé bedny apod.). A ano, je to předražené jak kráva.
Co se vzhledu/zvuků týče, podívej se na tohle porovnávací video, tam je to vidět nejlépe.
Co se vzhledu/zvuků týče, podívej se na tohle porovnávací video, tam je to vidět nejlépe.
Tak ještě jednou, co že je tam nového? Pustil jsem si teď zdejší gameplay a krom divně obraz cukajícího osvětlení vstupu do kina na začátku levelu nevidím lautr nic lepšího než dosavadní Steam/GOG verze hry. Teda ještě mě iritovala hra toho trotla, co to snad ovládal na gamepadu, nebo co, ale to asi bonus nebude. Jedna bonusová mise není důvod za to dávat ani těch €5, za které to možná časem v akci bude.
Hral jsem v SW tri mise, nebo 4 :) pak jsem to nehrál až pak po letech na steamu redux clasic dohral.
Přesně tak svůj obsah :( a pak se hra rozpadne . Mně stačí předělaná grafika a možná nějaká vymoženost.
Přesně tak svůj obsah :( a pak se hra rozpadne . Mně stačí předělaná grafika a možná nějaká vymoženost.