Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Dead Space 2


Diskuze

« Novější Starší »
Tedy na konci se s těma hejnama nekromorfů asi posrali... Dávám to s prstem v nose a čtrnáctá kapitola nahodí nesmrtelnýho a respawn nekromorfů před ksichtem.
Rozjel jsem dvojku hned po jednčce. První dojmy super. Graficky se to posunulo hodně. Mluvící Isac je lepší. Celkově to působí vyladěnějc.

Bohužel DLC s free oblekama a zbraněma a nevim čim dalším je už i v origin verzi, kterou jsme rozehrál a v které to snad být nemělo. Vypnout to prý stále nejde. Co to dopr. je? Přinucen hrát s cheatama? Budu to samozřejmě ignorovat, ale tohle fakt nechápu.

Pobavil opět problém s VSYNC, kterej způsobí 30FPS lock. Co maj vývojáři furt s tím VSYNC :). Ale jde to snadno vyřešit přes drivery takže se nic neděje.

Mimochodem filmy to skvěle spojujou. Byť to nejsou nějaká veledíla tak Downfall i Aftermath jsou jako doplněk dobré. Mezi dvojkou a trojkou už asi nic není co? Trojku dám hned po dvojce a konečně tu sérii projdu.
Dějová linka je nejlepší z DS, Elli jsem si prostě zamiloval. Frenetická je teprve trojka, když hrajete od začátku na hard, což je hotový maso, protože se předpokládá, že na vyšší obtížnost pojedete až v dalším kole (než mi to dolšo). Dvojka je vylepšená jednička po všech směrech. Inventář je lépe řešen obrázkovou formou, šetří místo a rychleji se v něm orientujete.

Nejoblíbenější obleky? U mě z celé serie vyhrál ten zimní ze trojky, pak Security a jeho barevné varianty, nakonec základní Level 4/5 z prvního dílu. Vybírám spíš očima než podle výbavy. Dobrý jsou taky Advanced (s těmi ostrými hranami) - ve třetím kole se otevře takovej fialovej a vypadá moc dobře. Ve druhým Riot Security, ve třetím základní Security (foliage green) a další...

Potřetí jsem to hrál v retro stylu s PC a v inženýrským obleku (do Ishimury) a vždycky vylepšil pár dalších zbraní. Každá má něco do sebe a jsou celkem vyvážený. Na posledního bosse pak stačil jeden zásobník z CB (jedna rána do artefaktu, dvě do tý děvky). Dokonce i tím plamenometem jde něco spálit. Survival to občas je, náboju rozhodně ubývá...

"na rozdíl od jedničky a dvojky jsem si trojku nikdy neměl chuť zopakovat" Jsem sice pořád v 15 kole, ale mám taky takovej pocit, že tu hru si zopakuju nejdřív za rok, když nebude nic lepšího. Nicméně ve druhé třetině se to slušně rozjelo a díky tomu rozvinutějšímu stylu RPG to bude rozhodně nejdelší jízda za celou serii. Navíc to není přímočarý a občas se ztratíte, což připočítávám k dobru.
@Korbitch (07.09.2018 14:47): Nah. Mne sa jednotka ovládala cez K+M rovnako dobre, bezváhový stav zmenili z nápaditého mechanizmu na nudnú detskú frašku a príbeh je rovnaké klišé ako jednotka. Obchody zasypali rôznymi druhmi zbraní a zbroje, ktoré som si mohol vybrať bez platenia, spravili z toho konzolistickú samohrajku!
@valcik (07.09.2018 12:29): Ale prosimtě... mnohem lépe se ovládá, vypadá, ve stavu beztíže ubyly ty otravné přeskoky, létání je mnohem příjemnější. Dějová linka je taky lepší a destrukce nepřátel též....
Jediný klad dvojky je väčší survival, často som využíval kinetickú paprču na šklbanie a hádzanie zmutovaného klepeta. Konzolitída je ďaleko za hranicou slušnosti, videjká s QTE sú debilný vynález, súboje frenetické jak šlak a najlepšiu atmosféru z celej hry má aj tak návrat na Ishimuru.. Viac mi sadla komótna jednotka, kde si človek akurát vybral dobré miesto ďaleko od ventilačných šachiet a bez pobehovania pokojne odstreľoval nekrofagom hnáty.
Právě jedu celou sérii znovu. Dvojka mě bavila taky nejvíc, ale posranej jsem byl víc u jedničky. Na ovládání se dá zvyknout.
Tak jsem to už dohrál třiktát a mužu bezpečně prohlásit, že je to nejlepší díl serie. Jednička se nedá ovládat a trojka... je vážný konkurent - ale má svoje mouchy.
S povinným rozdupávaním mŕtvol to presrali. A zamykanie dverí pri každej halucinácii je divné, marker predsa pôsobí iba na psychiku, nehackuje systémy..
@deadpool (05.08.2018 16:56): No, je to o tom, naplánovat si dobře umístění těch 3 možných pozic. Ale osobně jsem s tím ani nezačal (tenhle typ adrenalinové zábavy pro mě moc není).
@deadpool (05.08.2018 16:56): Tak jednička je po mnoha stránkách nepřekonatelná, dvojka byla tužší hlavně ke konci, zato u trojky jsem plival krev celkem často a na rozdíl od jedničky a dvojky jsem si trojku nikdy neměl chuť zopakovat.
S tou obtížností to trochu přehnali, ne? Dohrál jsem to na zealot a docela pohoda. A tak jsem si řikal, že na hardcore (která se vám otevře) to muže bejt sranda, začal jsem šetřit s municí a mělo to docela zajímavou atmosferu, ale pak mi došly savy. Jako vážně jenom tři na celou hru? Tak to trochu nedomysleli. Jako neřikám, že by se to nedalo, spoustu lokací projdu nezraněnej, ale pak jsou tam místa, která musím několikrát opakovat (třeba v tom výtahu). Nvm, třeba to někdy zkusím - ale musím si na to vyhranit i celý dopoledne.

Jaký na to máte názor vy?

Jinak hra super, ale jednička mi pořád přijde lepší.
@Cobot (15.05.2017 11:45): Mám to stažený a instalovaný z Originu. Normálně jsem si kdysi koupil krabicovku, ale nikdy nenainstaloval. Až do loňskýho roku. A to jsem vyřešil tak, že jsem klíč z krabice aktivoval v Originu a stáhnul z něj.
@Malignus (15.05.2017 10:29): Origin verze by to naopak měla mít v pořádku. Jen je potřeba jí stáhnout a instalovat na Originu. To ,že si origin najde v registrech umístění hry na steamu a pustí steam verzi je něco jiného. Vzhledem k tomu, že steam klíč aktivuje hru i na Originu je nejednodušší hrát to na Originu.

Jinak existuje i nějakej návod jek do DLC zrušit i ve steam verzi.
@7c (14.05.2017 00:22): Na originu je to úplně stejné. Až u DS3 si můžeš vybrat, jaká DLC budou aktivní. Na druhou stranu ti to dá DLC, i když sis koupil jen čistou základní hru.

Já to dohrál v tom obleku co dává bonusy do Pulse Rifle, Seeker Rifle a Detonator, což byly i moje zbraně, které jsem používal. Těsně před koncem jsem přidal i Contact Beam. Ty mi vyhovovaly asi tak nejvíc. Zajímavé, že v DS1 to byly Plasma Cutter, Line Gun a Pulse Rifle.
Dead Space 2 je ukázkový direct-to-video sequel. Hraje se to "lépe" (lepší by bylo říct pohodlně, což nemusí každý přijmout jako klad), ale to je asi tak všechno.

Zkrátka bezduchá řezničina, s hloupými postavami a komickým antagonistou navrch.

Nejrozkošnější je, když se člověk dostane v tom unitologickém centru "za zavřené dveře", kde se nachází vše, co má zůstat před veřejností skryto: o jejich doktríně se tam člověk nedozví o nic víc než v prvním díle, do nějž to ale bylo umně zapracováno. Je trochu smutné, že velkolepá knihovna jejich církve se tady smrskla na jediný a dokola omílaný slogan.
@Bodkin (14.05.2017 11:23): Na detaily si moc nevzpomínám (hmm, rozehrál jsem sice DS2 jako NG+, ale už nedokončil), ale příběh mi přišel vesměs ok (možná bych měl začít psát komentáře, ehm). Možná jsem moc kritický a na DS3 mi vadilo to "porozvodové" téma, kterého vidím dost v reálu. Na druhou stranu DS2 je jediné DS, které jsem dohrál jen jednou, takže tam nejspíš nějaký problém byl. Jinak ("protip") určitě bych doporučil vylepšovat Pulse Rifle (a asi i tu "flexu" - užitečná na ty malé potvory).
@7c (14.05.2017 00:22): Origin kupodivu našel, že to mám nainstalované na steamu, ale když dám play... tak spustí steam :D Zajímavé.

Mě na dvojce ani tak nevadí změna tónu, řekl bych že naopak. Teď jsem přišel o veškerou munici, healthpacky a snad poprvé začal používat ty stasis 'zásobníčky' v boji. To se mi v jedničce nikdy nestalo. Takže imo kvanta nepřátel (a rozdrobenější obtížnosti než Easy, Medium, Hard) fungují lépe, než zpomalené ovládání.

Co mě ale sere je ta přehnaně zvýšená stupidita příběhu, kdy tam potřebují chrlit zvraty a pořád tě někam hnát a pak tam zuřivě klikáš nebo jen čumíš na obří věc, která se hraje sama a ty naráz chcípneš, protožes měl střelit do něčeho a tebe nenapadlo, že už zase hraješ. Za to teda body dolů.
@Bodkin (13.05.2017 23:25): Bohužel. Tohle je nejhorší část DS2 na Steamu. Mám dojem, že pokud to budeš hrát z Originu, tak tam to není, ale nechtělo se mi to znovu stahovat.

Jinak svým způsobem se mi některé věci na DS2 líbily víc než v DS1 (a určitě si pamatuji víc příběhových částí). Aha, vlastně tam jsou parádně vypadající brnění (pokud tedy někdo nepreferuje roleplay za vesmírného horníka, samozřejmě).

DS3 mi přišla nejzábavnější co se hratelnosti týče (škoda - úplně bych viděl ten potenciál na "open world" ve DS4 - cestování mezi různými vesmírnými stanicemi a vraky), ale scénář je slabý.
BTW - nemá někdo tucha, jak se zbavit těch 'magických' brnění a zbraní ve storu zadarmo? Řekl bych, že se mi tam vysemenil nějaký bonuspack nebo něco a fakt o to nestojím.
@montana (13.05.2017 22:23): Nedokoukal jsem to, anžto začal spoilovat a ta hra samotná už příliš nepřekvapí, takže jsem si to nechtěl ještě takhle kazit.

Každopádně to mám naopak než on. V DS1 jsem měl na předposlední obtížnost plnou prdel munice a lékárniček a všeho. V DS 2 mám na předposlední obtížnost potíže...
Táta považuje DS3 za nejslabší díl série (včetně datadisku Awakened). :-)
Funny, Dvojka naprosto ukázkově trpí syndromem Druhého Dílu. Tam kde Jednička byla žánrovka z osmdesátek, tak Dvojka je klasicky 201- remake, který marně přemýšlí, co že ten originál dělalo dobrým. A ano, prolézání šachet a hackovací minihra tomu opravdu chyběly!

Alespoň, že ten pohyb v nulové gravitaci zlepšili, tam to bylo fakt na pěst.
@Shoggot (27.08.2013 04:42): Moc se netěš, abys nebyl zklamanej. Hlavně se připrav na domrdanej zbraňovej systém a výdrž nekromorfů. Doporučuju to hrát s někým v co-op režimu, jako to teď hraju já ještě s Chossem.
Dohráno. Hodně dobrá jízda. A teď "hurá" na trojku. Rozdíl mezi DS 1 a DS 2 mi trochu přijde jako mezi Alien a Aliens.
@7c (26.08.2013 22:02): Aha, tak to jo. Zaznamenal jsem i nějaké zbytečné přeskinované předměty, ale nenapadlo mě, že to dělá bordel při nakupování, protože jsem hrál klasicky krabicovku.
@Phoenix (26.08.2013 20:40): No, problém byl spíš v tom, že máš deset obrazovek různých nesmyslů, které se liší počtem pruhů nebo barvou, takže používat obchod je utrpení.
@7c (26.08.2013 20:09): Teď to čtu, "cheaters" DLC at it's best :-)) Něco podobného jako DLC, které dávají v jiných hrách do začátku vybavení, peníze nebo zkušenosti, gamebreak jaxvině.
@mazar1234 (26.08.2013 19:17): Sakra, nedávno jsem viděl jedničku (myšleno Fortress), pak jsem teprve zjistil, že existuje i dvojka, ale prozatím jsem jí byl ušetřen. Dle videa dost síla :-))

Porovnám-li Dead Space 1 a 2, tak mi přišlo, že v jedničce hojně vykrádali jistý sci-fi horror (Director's Cut nikdy nevyjde, to mě nepřestane štvát), hra měla pomalé tempo, poměrně málo pomalu se pohybujících nepřátel a sázela (až na nepatrné výjimky) na hráčovo osamění. Dvojka už byla o fous rychlejší (více akce, rychlejší monstra, rychlejší otáčení atd.), ale nebyl v tom zase tak velký rozdíl. Trojka je IMHO lehoučký nadprůměr (jestli jsi hodnotil dvojku šedesát, tak pro Tebe to bude podprůměr) s nemálo WTF momenty a totálně bez atmosféry, ničím zvláštní TPS akce, jakých jsem hrál mraky. Nicméně vyloženě mě sralo až DLC, to byla drzost, jakou dlouho nepamatuju.
Mne prisla 1 a 2 v podstate upne rovnaka, co sa tyka pocitu z gameplay. Ci bolo niekde o jeden dekagram viac akcie mi pride bezvyznamne.
Pre mna v podstate velmi podobne hry celkovo s minimalnym kozmetickym rozdielom v hratelnosti.

Ovsem nie tak diel treti. Hrali sme to s Deathspankom v coope a popravde nie som si celkom isty ci sa mi viac chcelo smiat alebo plakat nad tou srackou. Ani sme v podstate nevedeli o com to je - nejaka priblbla zlatanina.

A grafika naozaj priserna, uplne nechutny shit.

Ale jedna vec ma tam dostala, to uz som naozaj vybuchol od smiechu a okamzite sa mi v hlave vynoril obraz Christophera Lamberta po tom ako som videl spoluhracovu postavu asi 10 sekund vo vesmirnom priestore bez prilby, kym sa mu aktivovala a zakryla mu hlavu.

Odohrali sme nejaku snad pol ci tri-stvrte hodinu ale dojem bol naozaj velmi srackovy. Trojka je pravdepodobne skutocne hodne velky FAIL.
@Phoenix (26.08.2013 14:35): Spíš se té trojky opravdu bojím, protože co jsem četl, tak tam je ta akce už vyloženě dumbed-down. A z gameplay videií a videorecenzí to tak rozhodně vypadá. Tady je jen rychlejší s pár možnostmi navíc (házení věcí).

U jedničky mi přišlo, že někdy už v 80% hry už nemá smysl hráče se pokoušet nějak děsit (beztak už vše bylo okoukané). Zpomalovalo to, nedávalo to pak už nic navíc.
@Shoggot (26.08.2013 14:33): No vidíš, a mně se právě ta "laciná" snaha tolik líbila na jedničce a dvojka už mi přišla zbytečně akční ;-) Nicméně pokud bereš dvojku takhle, tak se Ti trojka určitě bude líbit, protože tam je akce habaděj.
Dostávám se k tomu až teď, jsem ve třetí kapitole, ale zatím to nevypadá vůbec špatně. Dvě lekačky mě trochu překvapili, vývojáři opustili lacinou snahu vyvolat v hráčovi pocit strachu a místo toho vsadili na napětí a rychlejší a lepší akci.

Zatím se mi to hodně líbí. Už se bojím trojky :)
@Chuck (05.07.2013 10:23): Nepamatuju si jejich přesné názvy, ale snad je z popisu poznáš :) Plazmovou řezačku, pulzní pušku, a pak takovou tu větší řezačku - všechny tři byly i v jedničce - a nakonec tu rádoby odstřelovačku (a tu jsem občas vyměňoval za hřebíkovač). Na chvilku jsem se dostal i k nějakým řezacím kotoučům, ale s nimi mi to moc nešlo. A zbytek zbraní jsem snad ani nezkoušel.
@JohnCZ (komentář): Čistě pro zajímavost - které zbraně jsi nejvíc používal? Ona má každá něco do sebe a já kolikrát chtěl mít všechny. :-) Jenže to bych se nedoplatil, nebo se ochudil o obleky, kterým jsem dával prioritu.
@Indian (09.02.2013 17:22): Ja som hral ak prvu 2-jku... jednicku az po snad 2 rokoch som kupil v zlave na Steame (tusim jesenne zlavy) ale stihol som odohrat asi 15 minut.... musim sa k tomu dokopat a poriadne to zaparit. Dvojka bola pomerne slusna FPS-ka ovsem o nejakom "survival horrore" nemoze byt ani hlasky. Posledny naozaj skutocny survival horror co som hral bol "Project Firestart" odkaz skutocne nejako vela survival horrorov v historii hrania neexistuje, hoci marketingove oddelenia roznych firiem blabolia rozne ko****ny o tom ze ano :-).