Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Assassin’s Creed III - The Tyranny of King Washington: The Infamy

Assassin's Creed III: Tyranie krále Washingtona - Hanba

19.02.2013
20.02.2013
21.02.2013
29.03.2019
21.05.2019
kompatibilní
66
68 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ne

The Tyranny of King Washington: The Infamy je první ze tří částí DLC balíčku pro Assassin's Creed III. Jde o jakousi alternativní realitu a není to tedy přímé pokračování příběhu základní hry. Connor tentokrát není členem řádu Asasínů, ale indiánský válečník se jménem Ratonhnhaké:ton.

Příběh je koncipován jako Connorův zlý sen a odehrává se několik měsíců poté, co byli Britové poraženi a americké kolonie se staly nezávislými. Generál Washington se prohlásil králem a pod vlivem neomezené moci se stal šíleným tyranem. Zůstává tak na Ratonhnhaké:tonovi, aby jej zastavil. V jeho nelehkém úkolu by mu měla pomoci vlčí schopnost, která mu na krátkou dobu propůjčuje neviditelnost. Prožijte události tak, jak je historie nepopisuje!


Poslední diskuzní příspěvek

ty vole, rozdělit relativně krátké DLC na tři části, to je fakt gól , ještě teda, že v remastered edici mi to je docela jedno, ale i tak :D

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 70
Jakožto fanboy série jsem nečekal, že bych něčemu, co má v názvu Assassin's Creed mohl dát jiné, než zelené číslo. Stalo se.

Příběh po první části vypadá vcelku zajímavě a Ubisoft má ode mne velké plus, že to nijak nerozvíjí ten ze základní hry, protože nepatřím zrovna k lidem, kteří skáčou radostí, když si musí koupit season pass za stejnou cenu jako původní hra, jen aby měli víc z příběhu v původní hře. Zásadní novinka DLC, tedy vlčí schopnosti, umožnující neviditelnost a tak sériové zabití během pár sekund a přivolání vlčí smečky místo obvyklých rekrutů, je fajn oživení hratelnosti a osvobození od často zdlouhavý bojů, u kterých mi přišlo, že je zde mnohem víc nepřátel najednou.

Území, na kterém se vše odehrává je vcelku malé a navíc je to jen samý strom a zasněžená krajina, což je šíleně stereotypní a brodit se ve sněhu, kde na vás každých pár kroků útočí vlci a přichází na scénu QTE, není zrovna nic zábavného. Samozřejmě jsou zde i vedlejší mise, které už nejsou tak zábavné a spočívají jen v tom, zabít pár vlků, k někomu přijít a zmáčknout E a nebo v lepším případě osvobodit zajatce. Což nechápu, protože AC3 mělo konečně opravdu zábavné vedlejší mise. Nechybí ani truhly a spolu s nimi otravné otevírání zámků.

Každopádně stále se jedná o klasický Assassin's Creed se vším, na co jsme zvyklí, jen tentokrát se superschopnosti navíc. Herní doba něco okolo čtyř hodin.

Pro: Superschopnosti, hudba, zatím i příběh

Proti: Prostředí, časté QTE, nudnější vedlejší úkoly

+15
  • PC 75
Za málo peněz hodně muziky? Koupě Tyranské trilogie během vánočních slev za polovic (asi 13 eur) nebyla marná. Člověk to ‚vyhodí‘ za lístek na fotbal a po třech hodinách jde domů, kdežto už jen první díl trilogie mě trval skoro 5 hodin. A ne, neusnul jsem během hraní – prostě jen rád plním vše, co se dá a nikam nespěchám. Rozhodně nemůžu říct, že bych byl z ‚Hanby‘ kdovíjak odvázaný… ale nejsem ani zklamaný.

Trilogie je brána jako samostatný příběh, což na rozdíl od AC 2 a B znamená, že není možné se na DLC připravit - není možné si předem vydělat peníze, nakoupit zásoby, prozkoumat dějiště atd. Asi budu jediný, ale mě tenhle přístup nového příběhu a (staro)nového světa vyhovuje. Je to zkrátka další hra ve světě AC 3, kde je znovu co objevovat a co zkoumat,… O dost míň už mi vyhovuje fakt, že příběh není zasazen do Connorova života viděného v základní hře, ale jde o jakousi alternativní realitu. Provázanost s příběhem AC 3 tu však je, takže se skutečně může zdát, že Tyranie do univerza AC zapadá. Bohužel je to jen laciné pouto.

Co se misí týče, tak Hanba přináší novou DNA soupravu a nové mise ve starých, ale upravených lokacích a to na mé nejoblíbenější mapě! Celé Hranice sice nejsou přístupné, ale i tak je prostoru okolo dostatek a vejdou se sem i drobnější questy obvykle na bázi zachraň / zabij. Zajímavý je i systém truhel, v nichž se vždy nachází nějaká výbava nebo vylepšení. A i příběh, v němž se Connor nestal Connorem, je docela poutavý.

DLC však má svá ale…
- tak například počátek je hrozně hektický a to nejen, co se akce týče. Hráč je vržen do děje a stejně jako sám Connor vůbec netuší, co se kolem vlastně děje. Nějaké to ustálení, klid na průzkum atp. přijde až v 2/3 sekvence.
- indiánský jazyk je nahrazen angličtinou.
- není tu žádný systém financí a tedy ani obchody, což dělá DLC chudší.
- obrovský počet soubojů rozhodně není dobrým způsobem, jak upoutat hráče.
- ještě horší jsou přehnané bugy a spawn nepřátel před očima – dost to kazí zážitek, a i když tímhle trpělo už AC 3, nebylo to zdaleka v takové míře.

Ovšem najdou se i body k dobru…
- především mě bavila další dávka zimních misí, kterých bylo v AC 3 poměrně málo. Ještě tak, kdyby nebyly všude smečky QTE (ehh, chci říct smečky vlků).
- Connor má magické schopnosti v čele s neviditelností. Díky tomu se na světlo dere zase trochu jiný způsob hraní a tomu odpovídající mise.
- a pak může Connor namísto rekrutů povolat vlky, což je snad nejzajímavější novinka – jen ať si ty šelmičky užije taky někdo jiný :)

Hanba možná není kdovíjaký zázrak, ale prodlouží herní dobu a ještě přihodí nějaké to nové koření navíc, takže komu se AC 3 líbil, zřejmě litovat nebude. No a komu se AC nelíbil, ten nemá důvod DLC kupovat a taky litovat nebude.

Pro: Nové magické schopnosti, zimní mise, příběh, na DLC solidní porce obsahu

Proti: Moc soubojů, moc vlků, moc bugů, chybí indiánština a finanční systém

+9