Po dvou malých a jednom exkluzivním DLC, které přidávají jen několik málo questů nebo čistě jen multiplayerový obsah, přichází na řadu první větší rozšíření, které je pro změnu zase rozděleno na tři části. Já je zde shrnu jen v jednom samostatném komentáři.
Asi nejvíce do očí bijící věcí je příběh, který je jakousi alternativní verzí Connorova příběhu, která je tak nějak obrácená vzhůru nohama. Přátelé a spojenci jsou najednou nepřátelé a původní oponenti jsou zase spojenci. DLC jsem hrál prakticky ihned po dokončení základní hry a tak mi tohle všechno nějak nešlo pobrat. I proto jsem se začal soustředit spíše na samotné úkoly a příběh vnímal tak nějak okrajově.
Každá ze tří části rozšíření se odehrává v jedné ze tří původních map, kde ale došlo ke značnému navýšení obtížnosti. Minimálně v první části odehrávající se v oblasti Frontier jsou nepřátelé doslova na každém kroku a samotné souboje celkem tuhé. Po několika smrtích jsem se tak snažil soubojům pokud možno vyhýbat. Naštěstí po čase dojde na získání speciálních schopností, které souboje o dost usnadňují, takže to už není tolik stresující.
Co se misí týče, na začátku jsem dost trpěl. Například jsem si chtěl před spaním dát ještě jednu misi a doslova jsem ji dělal na 100% synchronizaci více jak hodinu. Bylo potřeba potichu zabít 5 strážných, což jsem dal asi na 10. pokus. V druhé části jsem pak musel kanonem střílet po vojácích, kde jsem spálil asi 30 pokusů, když kvůli nepřesné střele vždycky nějaký voják utekl a dostal se do města. V poslední části mise jsem pak musel pobíhat po napadeném městě, ignorovat bojovníky a rychle likvidovat jen ty, co chtějí zapálit nálože. Časový limit zde byl značně neúprosný, plus mi samozřejmě skoro pokaždé někdo utekl. No fujtajbl, jen když si na tu misi vzpomenu. :) Další mise už díky zmíněným schopnostem byly snazší, ale ta jedna s tichým zabíjením pomocí schopnosti orla taky stála za to.
Celkově z toho rozšíření nemám úplně dobré pocity. Divný příběh, stejné lokace, po čase stereotypní mise. Jedinou inovací jsou tři speciální schopnosti, ale i ty po čase nudí. Občas jsem narazil i na bugy, jako když naskakoval progres ve zlodějské výzvě, který je ale jen v základní hře. Jak mě základní hra hodně bavila, tady jsem rád, že to už mám za sebou.
Asi nejvíce do očí bijící věcí je příběh, který je jakousi alternativní verzí Connorova příběhu, která je tak nějak obrácená vzhůru nohama. Přátelé a spojenci jsou najednou nepřátelé a původní oponenti jsou zase spojenci. DLC jsem hrál prakticky ihned po dokončení základní hry a tak mi tohle všechno nějak nešlo pobrat. I proto jsem se začal soustředit spíše na samotné úkoly a příběh vnímal tak nějak okrajově.
Každá ze tří části rozšíření se odehrává v jedné ze tří původních map, kde ale došlo ke značnému navýšení obtížnosti. Minimálně v první části odehrávající se v oblasti Frontier jsou nepřátelé doslova na každém kroku a samotné souboje celkem tuhé. Po několika smrtích jsem se tak snažil soubojům pokud možno vyhýbat. Naštěstí po čase dojde na získání speciálních schopností, které souboje o dost usnadňují, takže to už není tolik stresující.
Co se misí týče, na začátku jsem dost trpěl. Například jsem si chtěl před spaním dát ještě jednu misi a doslova jsem ji dělal na 100% synchronizaci více jak hodinu. Bylo potřeba potichu zabít 5 strážných, což jsem dal asi na 10. pokus. V druhé části jsem pak musel kanonem střílet po vojácích, kde jsem spálil asi 30 pokusů, když kvůli nepřesné střele vždycky nějaký voják utekl a dostal se do města. V poslední části mise jsem pak musel pobíhat po napadeném městě, ignorovat bojovníky a rychle likvidovat jen ty, co chtějí zapálit nálože. Časový limit zde byl značně neúprosný, plus mi samozřejmě skoro pokaždé někdo utekl. No fujtajbl, jen když si na tu misi vzpomenu. :) Další mise už díky zmíněným schopnostem byly snazší, ale ta jedna s tichým zabíjením pomocí schopnosti orla taky stála za to.
Celkově z toho rozšíření nemám úplně dobré pocity. Divný příběh, stejné lokace, po čase stereotypní mise. Jedinou inovací jsou tři speciální schopnosti, ale i ty po čase nudí. Občas jsem narazil i na bugy, jako když naskakoval progres ve zlodějské výzvě, který je ale jen v základní hře. Jak mě základní hra hodně bavila, tady jsem rád, že to už mám za sebou.