@PavelU (07.12.2025 12:38): sorac, dik; pry az pristi rok
Diskuze
@Syndrom (07.12.2025 11:15): Příspěvky směruj sem - Blood: Refreshed Supply. Death Wish už zbývá dokončit jen minimum práce. Projekt finišuje. Nedokážu ale říct, kdy ta finální verze vyjde.
Refreshed zatim bomba; opravili treba ty spatne interakce, kdy u Fresh se dalo vyskocit, kde hrac nemel a minul pak spravnou cestu levelem, celkove je to cele presnejsi na ovladani, jedina blbost mi prijde, ze se urovne neotevrou po prvnim pruchodu jednotlive a musim to jak debil ukladat rucne; skoda zatim absence Death Wish, coz byl pro me hlavni tahak, ale pry kvuli nove epizode, tak si pockam rad, pro DW se tezko hleda konkurence
@Jumas (02.10.2025 21:13): já sice sáhnu po nové verzi, ale původní hra by pořád měla být hratelná to souhlasím. Mám Doomy, Hexeny a Hereticy na gog. Ty původní hry s datadisky to je snad 20 her dohromady LOL. To rozdávání zdarma bylo spíš asi možné díky Bethesda/Microsoftu. Je to zvláštní, ale vypadá to tak. Oblivion remaster třeba též neměl špatnou cenovku.
Jako dát 30 éček už mi taky přijde trochu dost. Optimum bylo těch 15 za Heretic + Hexen. Jenže oni asi ví, že se nikdy neprodá tolik kusů Blooda a věřím, že byť je to v podstatě "blbý update", tak to dalo asi dost práce. Psal to jejich salesak na mysteriózní platformě X.
@Tarhiel (02.10.2025 23:25): jako mohli updatovat ten původní remaster a říct si za to těch 10 éček. To by mi též dávalo větší smysl.
Osobně jsem si třeba ještě nekoupil expanzi k Ion Fury, která mi přijde předražená. Jenže na druhou stranu věřím, že dělat komplexní levely na eduke32 musí být hromada práce. To samé třeba Selaco.
Jako dát 30 éček už mi taky přijde trochu dost. Optimum bylo těch 15 za Heretic + Hexen. Jenže oni asi ví, že se nikdy neprodá tolik kusů Blooda a věřím, že byť je to v podstatě "blbý update", tak to dalo asi dost práce. Psal to jejich salesak na mysteriózní platformě X.
@Tarhiel (02.10.2025 23:25): jako mohli updatovat ten původní remaster a říct si za to těch 10 éček. To by mi též dávalo větší smysl.
Osobně jsem si třeba ještě nekoupil expanzi k Ion Fury, která mi přijde předražená. Jenže na druhou stranu věřím, že dělat komplexní levely na eduke32 musí být hromada práce. To samé třeba Selaco.
@Jumas (02.10.2025 21:13): Už pri SS2, zrejme kvôli pretiahnutému vývoju, to chceli zmeniť a pýtať si zaň peniaze, lenže na to sa ľudia stažovali, že by tým nedodržali slovo, ktoré dali počas SS1 remaku, že každý podporovateľ dostane SS2 zdarma (vtedy zrejme netušili, koľko roboty ho dá zremasterovať).
Nakoniec slovo dodržali, ale možno práve preto sa tentokrát rozhodli, že za toto si peniaze vypýtajú.
Dúfam v dve veci:
- že toto odteraz nebude štandard - že by k hrám, kde doteraz fanúšikovský obsah nepridali, namiesto pridania ho k existujúcej verzii radšej urobia novú, aby ju mohli spoplatniť (existencia viacerých remakov tej istej hry - zbytočne mätúce a nepotrebné)
- že teraz, keď majú zmáknutý remaster SS2 na New Dark Engine, rovnako zremasterujú aj Thiefa 1/2, čo by teraz malo byť rovnako triviálne ako remaster Hexena + Heretica 1, po tom, čo urobili Doom I+II - to by som si veeľmi želal :)
Nakoniec slovo dodržali, ale možno práve preto sa tentokrát rozhodli, že za toto si peniaze vypýtajú.
Dúfam v dve veci:
- že toto odteraz nebude štandard - že by k hrám, kde doteraz fanúšikovský obsah nepridali, namiesto pridania ho k existujúcej verzii radšej urobia novú, aby ju mohli spoplatniť (existencia viacerých remakov tej istej hry - zbytočne mätúce a nepotrebné)
- že teraz, keď majú zmáknutý remaster SS2 na New Dark Engine, rovnako zremasterujú aj Thiefa 1/2, čo by teraz malo byť rovnako triviálne ako remaster Hexena + Heretica 1, po tom, čo urobili Doom I+II - to by som si veeľmi želal :)
@Feidias (02.10.2025 19:44): Doteď všechno rozdávali zadarmo majitelům původních verzí, tak je namlsali a můžou si za to vlastně sami :) Mě osobně jsou remastery volné. Když něco hraju, tak spíš původní verzi, než tu upravenou, ale díky tomu, že to vydávají i na konzole, tak se k těmhle peckám dostane spousta lidí, co by si je jinak nezahrála, takže super, že to vzniká. Jediné, co mě mrzí, je že původní Doom byl na Steamu nahrazen DOOM + DOOM II. Jinak ale vznikají vždy nové profily a původní hry jdou pořád hrát, tak nevím, proč tomu tady bylo jinak.
@rikuhahl (02.10.2025 19:47): asi tak;). Přeci jen nějakou reputaci už mají tak jim celkem věřím.
@Feidias (02.10.2025 19:44): jj, teď jsem si čet nějaký vlákno na Steamu a v mnoha příspěvcích vadí, že si dovolí chtít zas 10€ po lidech, když už hru mají. Já nevím, já bych jim taky těch 10€ platil rád, když se budou o moje srdcovky starat a rozšiřovat ;) Na ten popud jsem si to právě pořídil a v prosinci se uvidí, jak dobrý to bude ;)
Koukám, že je kolem toho celkem kontroverze. Nevím, kdyby klidně každých pár let updatovali Duka a přidali pár placených v podstatě fan made datadisku za 10 EUR tak mi to přijde jako solidní servis za ty prachy.
@GodOfTheSick (02.10.2025 18:15): Ved v traileri písali, že z Death Wishu tam pridajú zatiaľ prvé 3 epizódy a tú štvrtú, na ktorej autor teraz robí, neskôr pridajú. Rovnako aj v prípade Marrow.
Fresh Supply jsem nehrál, protože zmrvili (a poté údajně opravili) game design, ale dost mi teda vadí, že na začátku už není původní vybuchující logo Monolithu. Každopádně když kromě volně dostupných modů na nic jiného v traileru nelákají, tak platí autorům za to něco? Navíc Death Wish do prosince určitě nebude hotový, takže je docela drzost ho avizovat...
No nic. Tak jsem ráno vstal a koupil si to:).
@Isair (29.09.2025 19:39): Duke it out in D. C. je asi nejlepší. Carribean jsem ani nedohrál. Jak člověk po letech zjistí co vše je za mody, tak radši volí to. Právě proto by bylo super kdyby tam byly featured mods jako u Dooma.
@Isair (29.09.2025 19:39): Duke it out in D. C. je asi nejlepší. Carribean jsem ani nedohrál. Jak člověk po letech zjistí co vše je za mody, tak radši volí to. Právě proto by bylo super kdyby tam byly featured mods jako u Dooma.
@Isair (29.09.2025 19:39): Ja som počul, že tie datadisky boli slabšie, no npariek tomu, for the sake of completnesss, by som ich tam nechal. O tých chybičkách som nevedel, v tom prípade 30th anniversary remaster od NightDive by vôbec neznel zle :)
Jo, a určite by som tam pridal aj s Legacy módom, keď pridá aj podporu pre tú World Tour epizódu.
Jo, a určite by som tam pridal aj s Legacy módom, keď pridá aj podporu pre tú World Tour epizódu.
@Tarhiel (29.09.2025 16:02): Ono v případě těch expansion packů co byly v Megaton edici stejně není moc o co stát, takže jsi o nic nepřišel :). A Megaton celkově byla dost amatérská, se spoustou drobných grafický chybiček (běžný hráč, co nemá Duka tolik nahraného, si toho možná ani nevšimne, ale když přímo porovnáváš original s Megaton, tak tam toho bylo dost (překrývání objektů, useknutá obloha aj.)).
@Tarhiel (29.09.2025 16:02): Remaster i klasika mám. Klasika mi dokonce dalo zdrama gog v obou případech. Megaton jsem bohužel též propásnul.
Modding scéna obou her obou her je nesmírně rozsáhlá. Jsem právě zvědav jak to pojmou u tohoto re-remasteru. Doom to řeší uploadem na bethesda.net. Tyhle hry nic takového nemají. To by jedině muselo být propojené třeba s moddb.
@rikuhahl (29.09.2025 16:57): to by právě byla výborná příležitost:).
Modding scéna obou her obou her je nesmírně rozsáhlá. Jsem právě zvědav jak to pojmou u tohoto re-remasteru. Doom to řeší uploadem na bethesda.net. Tyhle hry nic takového nemají. To by jedině muselo být propojené třeba s moddb.
@rikuhahl (29.09.2025 16:57): to by právě byla výborná příležitost:).
@Tarhiel (29.09.2025 16:02): snad udělaj na příští rok 30th edici ;)
@Feidias (29.09.2025 15:09): Keby vrátili všetky tie oficiálne expansion packy do Dukea ako v Megaton Edition + 20th Annviersary epizódu + nejakú ich novú, tak to si rád kúpim (Megaton som zmeškal a 20th Anniversary je mixed bag, takže tú vynechám).
A keby ešte k tomu urobili novú epizódu pre Shadow Warriora + a pridali tam toto, taktiež beriem, napriek tomu, že už ho vlastním v Classic aj tej Remastered podobe od iného štúdia.
A keby ešte k tomu urobili novú epizódu pre Shadow Warriora + a pridali tam toto, taktiež beriem, napriek tomu, že už ho vlastním v Classic aj tej Remastered podobe od iného štúdia.
@Tarhiel (29.09.2025 00:03): jo, to je ideální cenovka zvlášť jestli tam bude mod galerie. Já tedy asi posečkám, protože toho mám teď už moc:).
Pokud udělají mod galerii jak u Doom, Heretic, Hexen remasterů, tak by to chtělo takto zpracovat Dukea a Shadow Warriora. Vím, že to tu píšu pořád, ale je to pravda:).
Pokud udělají mod galerii jak u Doom, Heretic, Hexen remasterů, tak by to chtělo takto zpracovat Dukea a Shadow Warriora. Vím, že to tu píšu pořád, ale je to pravda:).
Kdo chce původní Blood za pívo https://www.wingamestore.com/product/15628/Blood-Fresh-Supply/
Pravděpodobně se dočká slevy na Refresch za 9€
Pravděpodobně se dočká slevy na Refresch za 9€
@Isair (29.09.2025 00:26): Alien Trilogy by som od nich veeeľmi rád :)
@Tarhiel (29.09.2025 00:03): Což o to, zrovna Nightdive bych takovou cenu klidně zaplatil, jen mi přijde, že další remake/remaster/whatever bez větší přidané hodnoty k životu nepotřebuji. Osobně bych byl mnohem raději, kdyby se raději vrhli na nějaké dosud nedostupné (nepočítaje abandonware) kousky viz. třebas CyberMage: Darklight Awakening , Alien Trilogy aj., než remakovali a remasterovali ty dostupné (třebas ten jejich Outlaws remaster mě taky vůbec nezajímá, navíc je to zrovna i hra s takovou specifickou stylizací a grafikou, že imo remaster ani vlastně moc nepotřebuje).
Ale já nejsem přílišný fanda remasterů a remaků obecně, takže to možná v tomhle směru vidím jinak než většina...
Ale já nejsem přílišný fanda remasterů a remaků obecně, takže to možná v tomhle směru vidím jinak než většina...
@MarezCZE (28.09.2025 18:40): Myslíš Death Wish?
Imho už v pôvodnej verzii zdaľeka najlepšia modifikácia široko-daľeko, v podstate neoficiálny datadisk zdarma.
Autor momentálne pracuje na verzii 2.0, ktorú s @PavelU: dychtivo sledujeme, pôvodné 3 epizódy už sú zremasterované (upravený leveldizajn, niekedy trochu, niekedy významne, podľa spätnej väzby komunity; placement nepriateľov a celkové vyladenie misí), momentálne pracuje na posledných 3 leveloch štvrtej, úplne novej epizódy, ktorá potom bude pridaná zdarma.
@Isair (28.09.2025 21:38): Plne chápem, no za túto novú verziu sí rád zaplatím, i keď si myslím, že to mohli vydať ako update zdarma pre Fresh Supply, prípadne ako platené DLC. Takto to bude trochu miasť ľudí, ktorí hry až tak nesledujú, že prečo jedno a to isté štúdio vydalo najskôr "kompletný" remaster a o pár rokov neskôr daľšiu verziu, ktorá, okrem vydania na konzole, pridáva ešte fanúšikovský obsah + ich vlastnú epizódu (teda nie až tak veľa).
@Feidias (28.09.2025 19:06): Tak na GOGu ma to, ako vlastníka pôvodného remasteru Fresh supply, stálo 9.60€ - to milerád zaplatím za takýto update.
To, čo si v poslednej dobe všímam, a začína sa mi to páčiť, je, že firmy buď sprístupnia kvalitný fanúšikovský obsah priamo v hre, alebo ho urobia prístupnejším (curated GOG módy), prípadne si tých modderov zaplatia, aby urobili niečo úplne nové pre ich verziu (viď releasy od NightDive).
Imho už v pôvodnej verzii zdaľeka najlepšia modifikácia široko-daľeko, v podstate neoficiálny datadisk zdarma.
Autor momentálne pracuje na verzii 2.0, ktorú s @PavelU: dychtivo sledujeme, pôvodné 3 epizódy už sú zremasterované (upravený leveldizajn, niekedy trochu, niekedy významne, podľa spätnej väzby komunity; placement nepriateľov a celkové vyladenie misí), momentálne pracuje na posledných 3 leveloch štvrtej, úplne novej epizódy, ktorá potom bude pridaná zdarma.
@Isair (28.09.2025 21:38): Plne chápem, no za túto novú verziu sí rád zaplatím, i keď si myslím, že to mohli vydať ako update zdarma pre Fresh Supply, prípadne ako platené DLC. Takto to bude trochu miasť ľudí, ktorí hry až tak nesledujú, že prečo jedno a to isté štúdio vydalo najskôr "kompletný" remaster a o pár rokov neskôr daľšiu verziu, ktorá, okrem vydania na konzole, pridáva ešte fanúšikovský obsah + ich vlastnú epizódu (teda nie až tak veľa).
@Feidias (28.09.2025 19:06): Tak na GOGu ma to, ako vlastníka pôvodného remasteru Fresh supply, stálo 9.60€ - to milerád zaplatím za takýto update.
To, čo si v poslednej dobe všímam, a začína sa mi to páčiť, je, že firmy buď sprístupnia kvalitný fanúšikovský obsah priamo v hre, alebo ho urobia prístupnejším (curated GOG módy), prípadne si tých modderov zaplatia, aby urobili niečo úplne nové pre ich verziu (viď releasy od NightDive).
@Garret (28.09.2025 23:21): Už jsem si to předobjednal, ale spíše bych čekal že jako u Doom + Doom II či Heretic / Hexen to bude update zdarma, alespoň pro vlastníky Fresh Supply. Zas takový dramatický posun tam podle traileru nevidím.
Aspoň třeba vyzkouším ty přidané modifikace :-)
Aspoň třeba vyzkouším ty přidané modifikace :-)
@leebigh (28.09.2025 18:13): pro majitele Fresh Supply za dobrou cenu... instabuy!
Nevím no, už máme trochu přeremasterováno a přeremakováno... na tohle asi kašlu.
Konzolisté ať si ale Blood užijí...
Konzolisté ať si ale Blood užijí...
Ta nová verze bude určitě super. Pokud tam bude i ta nejlepší modifikace, tak ještě víc super. Hlavně by to mělo mít samostatný DH profil, byť Death Wish tu už profil má.
Rozhodně by se ale nemělo zapomínat ani na toto - @PavelU (03.08.2025 06:16): To je také skvělá věc ke klasické verzi hry.
Rozhodně by se ale nemělo zapomínat ani na toto - @PavelU (03.08.2025 06:16): To je také skvělá věc ke klasické verzi hry.
@Mr. Delicious (28.09.2025 19:16): Jj, vypadá to tak. Mám Fresh Supply na gog owned, a toto je zdá se nová hra jak říkáš. Larry Kupermann Píše na x:
Bringing Blood to consoles has been our second most requested title. A lot of hard work has gone into this. Enjoy.
Takže to je adi hlavní důvod nového remasteru.
Bringing Blood to consoles has been our second most requested title. A lot of hard work has gone into this. Enjoy.
Takže to je adi hlavní důvod nového remasteru.
@Tarhiel (28.09.2025 18:35):
@Feidias (28.09.2025 19:06): Vypadá to spíš na samostatnou novou hru než update. Jako vlastníkovi Fresh Supply mi to teď na Steamu nabízejí za 66 % slevu, za necelých 10 €. Jinak si o to říkají 28 €.
@Feidias (28.09.2025 19:06): Vypadá to spíš na samostatnou novou hru než update. Jako vlastníkovi Fresh Supply mi to teď na Steamu nabízejí za 66 % slevu, za necelých 10 €. Jinak si o to říkají 28 €.
@Tarhiel (28.09.2025 18:35): též bych s tím neměl problém za rozumnou cenu.
@Tarhiel (28.09.2025 18:35): A kvalitativně se vyrovná původnímu Bloodu? Nikdy jsem nehrál, ale jestli dobre koukám, tak jsou to celé čtyři epizody ?
@Feidias (28.09.2025 18:30): Predpokladám, že update, ale aj ak by to aj spoplatnili, za toto si rád zaplatím.
@leebigh (28.09.2025 18:13): to bude formou updatu, či je to jakože datadisk?:)
Jinak další pecka. To znamená, že se můžeme dočkat třeba i rozšíření pro Dark Forces.
Jinak další pecka. To znamená, že se můžeme dočkat třeba i rozšíření pro Dark Forces.
Blood: Refreshed Supply :-)
https://youtu.be/sFjJU5lf2K0?si=NHHv5JZelI9x0Jic
https://youtu.be/sFjJU5lf2K0?si=NHHv5JZelI9x0Jic
@PavelU (03.08.2025 06:16): moc díky za tip, zkoušel jsem to na Fresh Supply a funguje skvěle. jen některé 3D předměty jsou průhledné, ale vypadá to, že to je problém jen konkrétních míst a né celé hry.
Blood: HD Transfusion - Modernější grafika do hry.
Stačí rozbalit soubory modu do kořenového adresáře hry. Dále je potřeba Raze Source port.
Je to pro klasickou verzi Blood. Zkoušel jsem Vulkan a OpenGL, ty první dvě možnosti.
Ve zmíněném portu je možné si vybrat z mnoha jazyků, je mezi nimi i čeština. Ve hře jsou poté české texty.
Stačí rozbalit soubory modu do kořenového adresáře hry. Dále je potřeba Raze Source port.
Je to pro klasickou verzi Blood. Zkoušel jsem Vulkan a OpenGL, ty první dvě možnosti.
Ve zmíněném portu je možné si vybrat z mnoha jazyků, je mezi nimi i čeština. Ve hře jsou poté české texty.
Death Wish 1.4.14 verze. Starší asi už nemám. Rok 2017. Snad rozsah změn není tak velký. Verze z roku 2011 byla 1.0.
Instalace by měla být následující: Na starší One Unit Whole Blood. Naše dojmy po dohrání. PavelU a Tarhiel. Mod je kompatibilní i s BuildGDX portem.
Instalace by měla být následující: Na starší One Unit Whole Blood. Naše dojmy po dohrání. PavelU a Tarhiel. Mod je kompatibilní i s BuildGDX portem.
@Garret (11.10.2024 21:13): Ha, to je tak s tými módmi :) - robia to "bežní" ľudia vo voľnom čase - ja už som sa naučil nemať žiadne očakávania od moderskej scény čo sa týka odhadu času - pre mňa vec začína existovať, až keď to naozaj vydajú.
Ale myslím, že jemu to trvalo tak dlho, lebo sa do modifikcáie tých starých levelov musel trochu dokopávať, čo dokážem pochopiť, ale nakoniec sa do toho zakusol a potom to už išlo.
Z toho, čo postuje, sa máme na čo tešiť. Akurát ma mrzí, že sa rozhodol, že aj tie predchádzajúce levely vydá až spolu so 4 epizódou (už sa ho na to niektorí pýtali, či by ich nechcel vydať skôr, keďže ich má hotové, napr. na Halloween).
Ale myslím, že jemu to trvalo tak dlho, lebo sa do modifikcáie tých starých levelov musel trochu dokopávať, čo dokážem pochopiť, ale nakoniec sa do toho zakusol a potom to už išlo.
Z toho, čo postuje, sa máme na čo tešiť. Akurát ma mrzí, že sa rozhodol, že aj tie predchádzajúce levely vydá až spolu so 4 epizódou (už sa ho na to niektorí pýtali, či by ich nechcel vydať skôr, keďže ich má hotové, napr. na Halloween).
@Tarhiel (11.10.2024 16:32): ve svých poznámkách mám k Death Wish napsáno, že čekám na čtvrtou epizodu, která by měla vyjít někdy v roce 2023... :-)
@PavelU (11.10.2024 15:57): Mám tam chybu - myslel som z kraja budúceho roka, tento určite nie.
@Tarhiel (11.10.2024 11:59): Díky za info. Tipuji ten příští rok. Hra je ve schvalování. Skoro čtyři hodiny jsem se tím zabýval.
@PavelU (11.10.2024 10:29): Práve komplet prekopal, po dlhej dobe, všetky doterajšie epizódy (priebežne som jeho progres sledoval na Twitteri), z Ep4 sú dorobené prvé 2 epizódy, robí na tretej. Kedže každá kapitola ich obsahuje 12, počítam niekedy na konci budúceho roka.
Prípadne, ak ten progres pôjde podobne ako doteraz posledných pár mesiacov, tak by sa mohla objaviť aj z kraja tohoto roka - očividne ho tieto nové epizódy bavia viac, lebo robí na niečom novom (tie 2 urobil v podstate nedávno), tak to možno bude aj rýchlejšie, ale moc by som sa na to nespoliehal.
Prípadne, ak ten progres pôjde podobne ako doteraz posledných pár mesiacov, tak by sa mohla objaviť aj z kraja tohoto roka - očividne ho tieto nové epizódy bavia viac, lebo robí na niečom novom (tie 2 urobil v podstate nedávno), tak to možno bude aj rýchlejšie, ale moc by som sa na to nespoliehal.
@Tarhiel (11.10.2024 03:33): Kdy by zhruba mohla verze 2.0 vyjít? To bude nejspíše celé přepracované. Plus vyvíjená Ep4. Ale i tu verzi z roku 2011 si pamatuji. To byl prostě nářez!
Death Wish vypadá čoraz lepšie a lepšie :)
Pěkný, i když první pohled je tam dost bloudění. Někdy určitě vyzkouším ;)
@leebigh (01.10.2024 22:17): To vypadá velmi profesionálně. Myslím, že je načase oprášit Blooda! Díky moc za echo.
@leebigh (01.10.2024 22:17): Vypadá skvelo, Bloatoid (autor Death Wishu) na ňu predčasom upozorňoval :)
Docela zajímavá nová modifikace :-)
Blood: What Lies Beneath
Blood: What Lies Beneath
Tak mi to nedalo a Blood si po několikadenní pauze rozjel ještě jednou na "Well Done", překvapivě to není o tolik brutálnější jak Lightly Broiled, což je možná i tím, že teď to už přeci jen více znám... nicméně je to fakt nářez, rozhodně doporučuji :).
Ale určitě to chce hrát hodně opatrně, ono už na Lightly Broiled se moc nedá vlítnout do místnosti plné kultistů a všechny tam vykropit, byť se občas ještě zadaří, na Well Done už to nejde skoro vůbec, ale hodně se mi osvědčila taktika nakouknutí do místnosti, čímž zalarmuji Kultisty, schovám se za roh a kultisté si jeden po druhém přijdou pro ránu z dvouhlavňovky :), případně samozřejmě dynamit je na Well Done též váš nejlepší přítel. Taky jsem si všiml, že když jsou kultisti pod palbou, snaží se skrýt/zalehnou a tudíž nestřílejí, čehož se dá také využít a držet je v šachu Tommy gunem (očividně alternativní střelba je dělána přesně pro tohle). Ostatní nepřátelé nejsou zase až takový problém (krom Stone Gargoylů teda) a na každého platí nějaká jednoduchá taktika/zbraň a můžete snadno vyváznout bez zranění.
S municí ani není tak velký problém, jak jsem si myslel, nepřátel je vícero jen občas, ale určitě nyní naplno využiji snad všechny zbraně, včetně alternativních módů střelby (některé jsem za celou Lightly Broiled hru nepoužil, ale na Well Done mi už mnohokrát zachránily život :)).
Ale určitě to chce hrát hodně opatrně, ono už na Lightly Broiled se moc nedá vlítnout do místnosti plné kultistů a všechny tam vykropit, byť se občas ještě zadaří, na Well Done už to nejde skoro vůbec, ale hodně se mi osvědčila taktika nakouknutí do místnosti, čímž zalarmuji Kultisty, schovám se za roh a kultisté si jeden po druhém přijdou pro ránu z dvouhlavňovky :), případně samozřejmě dynamit je na Well Done též váš nejlepší přítel. Taky jsem si všiml, že když jsou kultisti pod palbou, snaží se skrýt/zalehnou a tudíž nestřílejí, čehož se dá také využít a držet je v šachu Tommy gunem (očividně alternativní střelba je dělána přesně pro tohle). Ostatní nepřátelé nejsou zase až takový problém (krom Stone Gargoylů teda) a na každého platí nějaká jednoduchá taktika/zbraň a můžete snadno vyváznout bez zranění.
S municí ani není tak velký problém, jak jsem si myslel, nepřátel je vícero jen občas, ale určitě nyní naplno využiji snad všechny zbraně, včetně alternativních módů střelby (některé jsem za celou Lightly Broiled hru nepoužil, ale na Well Done mi už mnohokrát zachránily život :)).
@Tarhiel (18.11.2022 09:07): ou, včera jsem to rozehrál. Taktosi ještě počkám...
@PRIVATE MARTIN (17.11.2022 15:33): Je to výborné, a to som hral ešte verziu z roku 2013, teda skoro 10 rokov starú :)
Asi si dám opáčko s Fresh Supply, hneď ako vydajú verziu 2.0 :)
Asi si dám opáčko s Fresh Supply, hneď ako vydajú verziu 2.0 :)
@Tarhiel (17.11.2022 10:27): Teď už jsem trochu přeBloodován :), ale díky za tip, vypadá to slušně.
@Tarhiel (17.11.2022 12:06): a @rikuhahl (17.11.2022 14:35):
Tak to je jasné must play! :D
Teda ak je to aspoň spolovice tak dobré ako pôvodná hra. S datáčmi.
Tak to je jasné must play! :D
Teda ak je to aspoň spolovice tak dobré ako pôvodná hra. S datáčmi.
@PRIVATE MARTIN (17.11.2022 10:40): Funguje ;)
@PRIVATE MARTIN (17.11.2022 10:40): Som si temer istý, že áno, je nejaký dôvod, aby nefungovalo?
Edit:// Tak malo by, podľa tohoto a tohoto :)
Edit:// Tak malo by, podľa tohoto a tohoto :)
@Tarhiel (17.11.2022 10:27): Ono to funguje s Fresh Supply?
@Isair (16.11.2022 21:34): Tak som rád, že sa Ti Fresh Supply páčil. A teraz hor sa na Death Wish :)
Tak Fresh Supply dohrán, včetně obou přídavků a musím potvrdit, že je to fajn bezbugová, bezproblémová verze (a naopak některé kritické chyby byly opravené), nejspíše bych se k původní verzi už také nevracel.
Kdybych měl říci alespoň nějakou drobnou výtku, pak je to ta, že jednotlivé Savy nevypisují informace (obtížnost, datum uložení, screenshot z místa uložení apod.), což v původní hře mám dojem bylo. A pak mi trochu možná chybí ty typické ukázky ze hry v menu, kde je nyní jen ten fádní obrázek Gargoyla držící název hry. Ale to už jsou opravdu prkotiny, množství kladů (hlavně opravené chybky a celková vyladěnost, jednodušší nastavení, spojení s Cryptic Passage aj.) rozhodně převažuje.
Kdybych měl říci alespoň nějakou drobnou výtku, pak je to ta, že jednotlivé Savy nevypisují informace (obtížnost, datum uložení, screenshot z místa uložení apod.), což v původní hře mám dojem bylo. A pak mi trochu možná chybí ty typické ukázky ze hry v menu, kde je nyní jen ten fádní obrázek Gargoyla držící název hry. Ale to už jsou opravdu prkotiny, množství kladů (hlavně opravené chybky a celková vyladěnost, jednodušší nastavení, spojení s Cryptic Passage aj.) rozhodně převažuje.
Konečně ale ve Fresh Supply opravili ty zabijácké dveře :) (otevírání dveří v původním Bloodu, mě stálo možná více smrtí, než od nepřátel :p).
@H34D (02.11.2022 08:20): ty se sice můžeš pochlubit dokončenou zvláštní školou, ale určitě si u toho cheatoval. zatímco já jsem základku nedokončil, ale poctivě. "no cheating", to bylo moje heslo! takže jsem nehrál ani Blooda, protože se to k*urva vůbec nedalo...
@Garret (02.11.2022 02:26): A proto si tu základku nedokončil?
@Isair (01.11.2022 22:41): aha, tak asi proto jsem měl už od základky zafixovaneho Blooda jako neskutečně těžkou hru :)
@Tarhiel (01.11.2022 23:08): Tak jsem ten Fresh Supply nakonec na GoGu vzal a hned vyzkoušel, vypadá to na první pohled vážně dost solidně. Jako je poznat, že se jedná o trochu odlišný engine, nevím přesně čím to je (asi plynulost animací etc.), ale ten celkový feel je mírně odlišný, ale jinač se autoři rozhodně snažili maximálně zachovat vše při starém. A nepochybuji o tom, že tohle bude dobrý remake... koneckonců se System Shockem 1 Enhanced, Doomem 64 a Strifem od stejného studia, jsem byl nadmíru spokojen.
Mno chtěl jsem to rozjet na "Well Done" (což byl hlavní důvod proč jsem Fresh Supply bral), ale nevím, jestli si to ještě nerozmyslím, těch nepřátel je tam na téhle obtížnosti nějak přemrštěně moc, přičemž stěží na všechny vystačí náboje. Lightly Broiled asi bude pro mě nakonec ideální volba jako kdysi :), je fakt, že Blood je trochu tužší kousek, dokonce i v porovnání s tehdejší konkurencí.
A Extra Crispy už je vyloženě joke.
Mno chtěl jsem to rozjet na "Well Done" (což byl hlavní důvod proč jsem Fresh Supply bral), ale nevím, jestli si to ještě nerozmyslím, těch nepřátel je tam na téhle obtížnosti nějak přemrštěně moc, přičemž stěží na všechny vystačí náboje. Lightly Broiled asi bude pro mě nakonec ideální volba jako kdysi :), je fakt, že Blood je trochu tužší kousek, dokonce i v porovnání s tehdejší konkurencí.
A Extra Crispy už je vyloženě joke.
@Mendoza (01.11.2022 23:11): Presne to iste som si hovoril aj ja - som ľavý, že na ľahké obtiažnosti to nedávam - no čo už, nacheatujem idem daľej :D
@Isair (01.11.2022 22:41): Lol, ja to hral vzdycky na ty prvni dve, pze jsem si rikal, ze kdyz je to tak tuhy, ty vyssi obtiznosti budou nehratelny :)
edit: nebo jsem proste levej, jestli to bylo opraveny
edit: nebo jsem proste levej, jestli to bylo opraveny
@Isair (01.11.2022 23:05): Nie je pravda, zabugovanosť opravili v priebehu prvého mesiaca niekoľkými patchmi.
FS jazdí, ako má, pôvodnú verziu by som už nehral.
FS jazdí, ako má, pôvodnú verziu by som už nehral.
@Tarhiel (01.11.2022 22:58): Super.
Ale je to k vzteku, jsem si koupil původní GoG verzi, kterou jsem ještě ani nehrál (naposledy jsem hrál nějakou disketovou z DJoldgames asi takových 7-8 let zpátky) a mezitím vyšel Fresh Supply, který teď tedy jako budu muset kupovat znovu... ale reakce na něj jsou také takové všelijaké, čert ví, co je na tom pravdy (či pokud už to nebylo napraveno), ale prý je to také pěkně zabugované.
Nadto si moc na remastery nepotrpím a pokud to jen trochu jde, vždy volím raději originál, dokonce si nemyslím, že jej Blood ani příliš potřebuje, ale tenhle bug si tedy opravu asi fakt zasloužil :).
I když koukám, že teď to zrovna je za necelé 3 € ve slevě, takže vlastně proč ne... :)
Ale je to k vzteku, jsem si koupil původní GoG verzi, kterou jsem ještě ani nehrál (naposledy jsem hrál nějakou disketovou z DJoldgames asi takových 7-8 let zpátky) a mezitím vyšel Fresh Supply, který teď tedy jako budu muset kupovat znovu... ale reakce na něj jsou také takové všelijaké, čert ví, co je na tom pravdy (či pokud už to nebylo napraveno), ale prý je to také pěkně zabugované.
Nadto si moc na remastery nepotrpím a pokud to jen trochu jde, vždy volím raději originál, dokonce si nemyslím, že jej Blood ani příliš potřebuje, ale tenhle bug si tedy opravu asi fakt zasloužil :).
I když koukám, že teď to zrovna je za necelé 3 € ve slevě, takže vlastně proč ne... :)
@Isair (01.11.2022 22:41): Tie čísla tam kľudne pridaj, lebo zaujímavé sú :)
Fresh Supply to má už opravené :) A teda je možné, že som naň narazil aj sám, aj keď som si to neuvedomoval, lebo ak prituhlo, proste som si nacheatoval, čo som potreboval, a išiel daľej.
Fresh Supply to má už opravené :) A teda je možné, že som naň narazil aj sám, aj keď som si to neuvedomoval, lebo ak prituhlo, proste som si nacheatoval, čo som potreboval, a išiel daľej.
Zajímavé, o bugu, který mění dmg nepřátel při save/loadu jsem neměl ani ponětí.
Konkrétně:
Still Kicking -----------> 56% ---> 200%
Pink on the Inside --> 81% ---> 150%
Lightly Broiled -------> 100% --> 100%
Well Done ------------> 119% --> 81%
Extra Crispy ----------> 144% --> 63%
Ale zdá se to být docela velký problém, který řešilo několik fan patchů (které však přinášely zase jiné bugy, takže to nebylo příliš spásné). Snad to má alespoň Fresh Supply opravené.
Já to tedy kdysi hrál tuším na Lightly Broiled, čímž jsem se tomu bugu vyhnul, ale zajímalo by mě, kolik lidí se poplácávalo po zádech, jak to zvládli na Well Done/ Extra Crispy, přičemž si nevědomky snižovali obtížnost při save/loadu či naopak to někdo rozjel na nižších obtížnostech a pak byl nepříjemně zaskočen tuhostí nepřátel :).
Ale jako tohle je kurva bug, docela se divím, že to po všech těch oficiálních patchích nebyli schopni opravit.
Edit: Aha, ono je tu už v zajímavostech :), byť bez konkrétních čísel.
Konkrétně:
Still Kicking -----------> 56% ---> 200%
Pink on the Inside --> 81% ---> 150%
Lightly Broiled -------> 100% --> 100%
Well Done ------------> 119% --> 81%
Extra Crispy ----------> 144% --> 63%
Ale zdá se to být docela velký problém, který řešilo několik fan patchů (které však přinášely zase jiné bugy, takže to nebylo příliš spásné). Snad to má alespoň Fresh Supply opravené.
Já to tedy kdysi hrál tuším na Lightly Broiled, čímž jsem se tomu bugu vyhnul, ale zajímalo by mě, kolik lidí se poplácávalo po zádech, jak to zvládli na Well Done/ Extra Crispy, přičemž si nevědomky snižovali obtížnost při save/loadu či naopak to někdo rozjel na nižších obtížnostech a pak byl nepříjemně zaskočen tuhostí nepřátel :).
Ale jako tohle je kurva bug, docela se divím, že to po všech těch oficiálních patchích nebyli schopni opravit.
Edit: Aha, ono je tu už v zajímavostech :), byť bez konkrétních čísel.
@jvempire (24.06.2021 18:43): No kurňa. Tak to by som sa k Bloodu mohol vrátiť aj ja. Vlani som hral prvýkrát pôvodnú hru aj s datáčmi (Fresh Supply) a nenormálne som si to užil. :D
@rikuhahl (24.06.2021 18:28): Já to hrál pod klasickou GOG verzí hry. Ale je dobře, že to podporuje i tu novější.
Tady můj komplikovaný způsob instalace, možná je to dnes už jednodušší.
Tady můj komplikovaný způsob instalace, možná je to dnes už jednodušší.
@rikuhahl (24.06.2021 18:28): Ano, tuším verze 1.6 pro to byla upravena.
@Saruman (03.06.2021 01:42): @PavelU (23.06.2021 01:01): Funguje ten Death Wish i pod tím "remasterem" Fresh Supply na steamu?
@PavelU (23.06.2021 01:01): Cha, také jsem hrál na Lightly Broiled. To je tak můj limit.
Z hlediska designu úrovní je to lepší než původní Blood. Levely jsou funkční, krásné a mají spád. Bloatoid (kromě nesporného talentu) zužitkoval důvěrnou znalost herních mechanik. Zamrzí jen absence nových bossů a hlášek, i když ty původní jsou recyklovány precizně, což je ostatně maximum, v co bylo možné doufat.
Na čtvrtou epizodu jsem opravdu nedočkavý. Přijde mi, že autor byl stále kreativnější, takže by se tentokrát mohl fakt odvázat. Škoda, že to nakonec nestihne již tento rok.
Z hlediska designu úrovní je to lepší než původní Blood. Levely jsou funkční, krásné a mají spád. Bloatoid (kromě nesporného talentu) zužitkoval důvěrnou znalost herních mechanik. Zamrzí jen absence nových bossů a hlášek, i když ty původní jsou recyklovány precizně, což je ostatně maximum, v co bylo možné doufat.
Na čtvrtou epizodu jsem opravdu nedočkavý. Přijde mi, že autor byl stále kreativnější, takže by se tentokrát mohl fakt odvázat. Škoda, že to nakonec nestihne již tento rok.
@Saruman (23.06.2021 00:45): Super, že sis to též zahrál. Mé dojmy z hraní. A stále to prochází aktualizacemi, a dokonce bude i Ep 4? Fíha.
Dohrál jsem už i třetí, (prozatím) poslední epizodu Death Wish Was Is Hell. Legitimní Blood.
Autor plánuje udělat čtvrtý akt, Jsem upřímně zvědavý, jak chce sám sebe trumfnout.
Autor plánuje udělat čtvrtý akt, Jsem upřímně zvědavý, jak chce sám sebe trumfnout.
Po čase jsem se znovu vrátil k Bloodu a nyní ze zoufalství, že už mi toho moc nezbývá (rozehrané Cryptic Passage) jsem zkusil i tady dost oceňovaný Death Wish - a wow, prostě wow! Ten level design je něco uchvátného. Chtěl jsem si to jen vyzkoušet a už jsem v pátém levelu. Jako osoba, která měla pro Blood vždy vyhrazené speciální místo v srdéčku a s pokračováním svého času prožila odporný toxický vztah, na mě Death Wish působí přímo terapeuticky. Fakt doufám, že to vydrží.
Dodatek: Dohrané první dvě epizody (In Cold Blood a Scar Trek) a jsem naprosto nadšený. S Build enginem jdou dělat divy.
Dodatek: Dohrané první dvě epizody (In Cold Blood a Scar Trek) a jsem naprosto nadšený. S Build enginem jdou dělat divy.
@Fleasfan (10.01.2021 11:23): Vďaka za reakciu. Moje minuloročné ja z toho má radosť. :D
Nakoniec ako neviem či som to vtedy vyriešil. Každopádne som dohral celú kolekciu a náramne si ju užil. Parádna FPS.
Nakoniec ako neviem či som to vtedy vyriešil. Každopádne som dohral celú kolekciu a náramne si ju užil. Parádna FPS.
@PRIVATE MARTIN (30.01.2020 19:51): Reaguju sice pozdě, ale mně teď pomohlo dát si fullscreen mode na borderless :-)
@Tarhiel (16.10.2020 20:20): Už je verze 1.7. Fíha. Chci to někdy znovu dát.
Civvie pochválil Death Wish :)
Chtěl jsem zkusit Fresh Supply na TV a gamepadu, ale buď nevím jak na to nebo je to rozbité. Chtěl jsme vypnout mouselook. Na gamepadu je u týhle hry spíš na škodu, ale i když freelook tak pravá páčka pořád prouhlížení umožňuje.
Ale co je horší, na gamepadu nejde ukládat. Dostanu se do menu, dám save, ale při "kliknutí" na řádek s uloženou pozicí mě to nutí psá název savu a navíc to nejde ani potvrdit. Takže hru neuložím.
Ale co je horší, na gamepadu nejde ukládat. Dostanu se do menu, dám save, ale při "kliknutí" na řádek s uloženou pozicí mě to nutí psá název savu a navíc to nejde ani potvrdit. Takže hru neuložím.
@rikuhahl (10.04.2020 10:28): Duka mám taky těsně v závěsu a taky s 85%. Do 90ky mi tam ještě cosi chybí, možná změním po dalším dohrání v budoucnu..
@oldgamer89 (komentář): Build byl nejlepší engine a souhlasim s tebou, že Blood je z něj nejlepší (o kousíček před Dukem) ;) 85% je ale málo :/
@Garret (komentář): hele uz kdyz vybehl tak se ti nechalo hrat na klavesnici, i descent ale ten teda byl hc bez mysi...
Netušíte, prečo vo Fresh Supply nefunguje Steam Overlay? V Shadow Warriorovi išiel v pohode.
Death Wish v.1.6 ke stažení. Šest let jsem to nehrál. Momentálně hraji něco jiného, ale časem vyzkouším. Kompatibilní s novou i starou verzí hry Blood. Jede i v BloodGDX, k němuž často vychází aktualizace.
@rikuhahl (08.07.2019 19:55): Však teď s remasterem na to někdy dojde, ale prostě na ty starý střílečky nemám dlouhodobě buňky.
@Jumas (komentář): tohle je povinnost dohrát, jinak je člověk tak nějak neúplný ;)
@MCZ (07.06.2019 14:32): no to byl špek, ale nakonec jsem to jaksi vycvakal :-)
Zato skryté spínače v Cryptic Passage jsou lahůdka...
Zato skryté spínače v Cryptic Passage jsou lahůdka...
@rikuhahl (07.06.2019 13:52): Myslím, že zrovna tuhle jsem "vyřešil". Někdy dříve tam ale byla hádanka, kdy se otevíral panel ve stěně, střídavě nalevo a napravo.
@MCZ (07.06.2019 13:44): jestli myslíš ty 3 sloupy se znalému, tak to stačilo dávat podle znaků na okolních dveřích, ale jo, taky mi to chvíli dalo :) Teď ještě udělat ty 2 achievementy a bude svět bude v pořádku :)