Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Vurhor (11.09.2021 12:29): Haha, to je pravda no :-) Zároveň je to jediný konec, který jsem nikdy nezkoušel. Když jsem hrál naposled, překvapilo mě, jak jsou animačky u jednotlivých konců kratičké, ale jak se zároveň necítím o nic ochuzený. Asi je celá hra tak dobře odvyprávěná, že vlastně ani není potřeba nic moc dodávat.
@Vurhor (11.09.2021 11:48): Tak v jednom to dělá velké bum, v druhém se spojuje organické se syntetickým a ve třetím se všechno pěkně kontroluje zpoza opony :-) 

@Walome (11.09.2021 11:54): Jasně no, napasovat to jde takhle často, v Deus Ex se mi navíc konce líbí. Vzhledem k tomu co se ve hře odehraje mi připadá, že všechny dávají smysl. Dvojku už si taky musím zahrát, je to tak, že se jim podařilo smysluplně spojit všechny konce z jedničky? :-) Na HR jsem se hrozně těšil a zklamalo mě to.
@Vurhor (komentář):New Dark Age ending mi přišel až příliš extrémním řešením, které by ve
výsledku přineslo víc škody než užitku, plus byla by jen otázka času, než by se onen korporátní cyklus nezačal opakovat znovu.

Přesně !! Přesně !! Tento konec má nejfilmovější závěrečnou scénu, ale je trochu padlý na hlavu :)
@Vurhor (09.09.2021 22:45): nojono :) ono tam nic moc není, ale je to fajn zjištění. Ale tak takových věcí je tam milion. Ale ty hajzly jsou nejlepší, to souhlas, z toho jsem byl před 20 lety totálně vyprděnej a pokaždý když jdu ve hře na dámský hajzl tak si na to vzpomenu :D
Pochybuju, že někomu přežil Paul u prvního hraní, já to zkusil až s druhým. To člověka podle mě ani nenapadne, že tam tyhle možnosti jsou (a já na to přišel spíš náhodou, že jsem chtěl zjistit kolik týpků dokážu sejmout. Paradoxní je, že tenhle prvek by člověk nečekal ani dneska, páč volby ve hrách prakticky neexistují (a když ano, tak je tam 150 vykřičníků, aby ses jich všiml).

Ale Vurhor přesně popsal čím je ta hra hlavně zajímavá - tou interakcí se světem a rozplétání veškerých pozadí. Plus já osobně děsně miluju ty postavy, i když je fakt, že to jsou jen rozplyzlé ksichty s pár dialogama :D ale bohatě to stačí.
@Vurhor (09.09.2021 21:20): a objevils skrýš v podlaze u Alexe v kanclu? :)
@Paul (09.09.2021 21:46): To zase neber tak doslova. Witcherové jsou určitě také hry pro dospělejší publikum hráčů, ale ten výběr a podání oněch sofistikovaných témat v Deus Ex, která se promítají v tom samotném příběhu, plus která činí tu hru tak unikátní a zajímavou, dle mého ocení především hráči, kteří už se v tom trochu vyznají, což většinou děti moc nebudou.
@Walome (09.09.2021 20:29): Jep, pro mě ten sešup začal už asi někdy během Vandenbergu.
S Invisible War jsem fakt na úplném začátku, takže zatím nemůžu soudit. Ale to intro je už teda hodně velká sci-fárna. :)
btw: zajímavej drobnej fakt ohledně těch vazeb Deus Ex na realitu. V herní verzi New Yorku nejsou věže World Trade Center, protože jsou zničený po teroristickým útoku. Deus Ex vyšel v roce 2000...

(ano, vím, že věže reálně chyběj kvůli technickejm limitacím skyboxu, ale stejně je to cool shoda náhod)
@Vurhor (09.09.2021 20:23): IW je dobrá hra, ale špatný Deus Ex. Ale popravdě mně se nelíbilo nic tak moc jako jednička, HR jsem ještě dal, ale MD jsem ani nezkoušel. Prostě ta jednička má všechno. I když souhlasím, že poslední třetina mě taky baví nejmíň, i ty lokace (raketová základna, area 51), původně se mělo i letět na měsíc, jsem celkem rád, že se na to vývojáři vykašlali :D
@Vurhor (komentář): To je super, že se Ti to líbil i dneska :) a ano, podobnost se současným světem je nádherná. Mimochodem augmentace už jsou "relativně" běžné a je klidně možné, že za 30 let si je lidi budou nechat operovat dobrovolně. Virus už tu máme, nadnárodní korporace taky, soukromé podniky ovládající svět taky, teroristy taky, já myslim, že se tam dostaneme :)
@Vurhor (komentář): "Sci-fi z blízké budoucnosti" Deux Ex: Human Revolution entered the chat :D
Tohle neber nijak zle, jen mě to z nějakého důvodu pobavilo když jsem to četl :D
Takže pár RPGček, to jsem tušil, díky. Akorát o Resident Evil jsem to nevěděl. Tím se myslí to, že se dá hra projít za 2 různé postavy? Nebo vyloženě za 1 postavu je tam více konců?
Tak dohráno, skvělá hra. Na konci mě tedy trochu zklamala absence pořádného bossfightu, ale na druhou stranu to naprosto chápu vzhledem k tomu, že tvůrci se rozhodli dát konci filozofický rozměr. Existovaly vlastně před Deus Ex hry s možností více konců? Já žádné neznám, ale možná nějaké RPG?
Áno kombinácia F4+F12 je strašne OP ale zároveň zábavná, sakra veď cieľom RPG by malo byť vytrénovať "z kripla superhrdinu".
Dnes to bude dohrané, těším se. Zatím musím říct, že jsem si měl dát vyšší obtížnost. Na muže v černém stačí 2 rány z pistole do hlavy, to je trošku pod úroveň. Gunther a Walton, nebo jak se jmenuje, byli taky až moc v pohodě. Ale jako ne že by to nějak vadilo...

Ještě poznatek k té ráně kuší uspávadlem do hlavy. Přijde mi, že zásahové zóny jsou natolik promakané, že berou v potaz přilbu. Několikrát se mi stalo, že ta 1 rána do hlavy nestačila, přesně jak psal hanák, ale když jsem loadnul a střelil přesně do obličeje nebo krku, najednou to šlo.