@
Drolin (22.12.2017 11:19): Neustále zdůrazňuješ přehled. OK. Beru. Ale přehled znamená znát, nikoliv přebírat přehled druhých v tom smyslu, že hra dostala od těch, co ji hráli, 90%, tak do toho jdu, tadyhle to dostalo jen 70%, do toho nejdu. Takhle se přehled nezískává. A nechci ti nějak bořit svět plný mýtů, ale prakticky neexistuje hráč, který má přehled tak jak ty si představuješ. Nějaká touha recenzentství a znalost všech žánrů a ozkoušení si z každého žánru něco a pak o dtom psát jako redaktor - bohužel, tahle doba je už mrtvá, na to se už dneska kašle, mrkni na FB do herních komunit, tam o hře, kterou kdo hraje napíše třeba 100 lidí a nikdo to nebere za redaktořinu, na tu už si dnes asi nikdo moc nehraje, protože o hrách píše kde kdo. Navíc i ve skalních pařanských létech byl přehled spíše jen to, že ti redaktoři věděli, že to existuje a někde třeba opsali jen info a sami byli odborníci jen na svou oblast, někteří pařili jen Dungeony a Adventury, jiní jen simulátory. A tady je opravdu platnější redaktorský přehled hráče, který se věnuje určitému žánru a tak by to mělo být. Pak vyhledáváš články redaktroa píšícího o tvém žánru, protože má v něm prostě přehled. Ale jak říkám, tyhle doby jsou pryč. Tvá touha být redaktor s přehledem není dnes uplatnitelná. Je to taková spíše poháka, vzpmínka na časy, kdy se člověk jako jeden z 30 000 pařanů v české republice těšil na to, až vyjde na papíře něco napsaného o hrách od Andreje Anastasova a Jana Eislera, protože málokdo měl tu možnost takhle přijít s tímhle na papír a vydávat to a navíc tihle dva měli to štěstí, že fakt uměli psát, možná vlastně uměli lépe psát než že by měli nějaký zázračný přehled o všem, jak si ty představuješ. Obšírně o všech hrách se snažili až pozdější novinářsky naladění redaktoři a podle toho to vypadalo. Žádný zápal, žádná atmosféra, prostě "jen jsem dostal do ruky hru A, B, C, tu jsem propařil a teď o ní naskládám suché nudné fakta" a máme časopis, uděláme pěknou grafickou úpravu a budeme vypadat strašně profi..