No, tak jsem se konečně probil dvojkou, přičemž na téhle sestavě to jedu prvně. Opravdu dochází k tomu, co popisuješ. A dělá to úplně při každém nastavení. Ale v takových místech, že mi to přijde, jakoby to zrovna chroustalo nějaká data... Zvláštní. Naštěstí to jsou drobnosti, dal už to jede v pohodě.
Diskuze
@Cobot (09.06.2023 08:23): Poladit to jde úplně v pohodě. Moc nechápu ty letitý meme na Crysis. Can it run Crysis atd... Vždyť já jel první díl na gt 8600. Ano, určitě ne maximum a určitě ne na 60fps. Ale jelo to tak, že se to dalo úplně v klidu hrát. A že to nebylo na maximální efekty? Vždyť ta hra vypadá ještě dnes pomalu líp než nějaký novinky, tak co? Pokud z toho nechceš mačkat 144 fps nebo podobný nesmysly, tak to vyladíš úplně v pohodě.
@marwel (08.06.2023 23:50): jo to bude asi ono. Platit se mi nechce. Mám to v knihovně deset let. Snad to nějak poladim. Diky
@Cobot (08.06.2023 10:49): Doporucuji nekde sehnat levne ten remaster. Ja jsem puvodni trojku hrat vubec nemohl, mel jsem naprosto sileny stuttering uz od zacatku na te lodi. Remaster funguje bez problemu.
@Sasakr (08.06.2023 16:51): ok, neznám. Zkusím. Dik
Já vím, že se opakuju, ale je to DX11 hra... tudíž za zkoušku DXVK nic nedáš.
@Paul (08.06.2023 12:30): No, vzhledem k tomu, že na tom hoří i jednička, vůbec bych se nedivil.
@Cobot (08.06.2023 11:47): jj, riva tuner statistics server se jmenuje celá ta appka, jakožto součást afterburneru. Schválně pak zkusím to stejný místo, jestli mi to tam bude taky dropovat (tipl bych CPU bottleneck, že ta hra neumí využít efektivně moderní CPU)
@Paul (08.06.2023 11:29): ok ale asi se k tomu dostanu az v nedeli.
Blbej dotaz. Co je RTSS?
Myslíš Riva Tuner Screenshot? Jestli jo tak udělám i video.
Blbej dotaz. Co je RTSS?
Myslíš Riva Tuner Screenshot? Jestli jo tak udělám i video.
@Cobot (08.06.2023 10:49): kde přesně ti ten framerate klesá, postni screenshot s RTSS overlayem. A vůbec, RTSS je musthave věc, tam hned vidíš jestli tě bottleneckuje GPU nebo CPU.
@Korbitch (08.06.2023 10:00): jedu puvodni z EA Play. Já to jen zapnul a nastavil vše na max a rozlišení dal něco jako 2560x1440 (nevím přesně). Mám monitor 1920x1200 tak u mě to 1440p jede v DSR nebo v DLDSR v divnejch číslech.
Hraju, grafika vypadá na deset let starou hru fakt pěkně a asi v půlce levelu prvně divný zaskubnuti jak když se pohybuju v máslu a koukám FPS padaj ke 40. Zkusím jsem to tedy snížil na nativ 1920x1200 a změna žádná.
Budu si k tomu muset sednou a zjistit o co jde, ale překvapilo mě to. Rozhodne jsem to nečekal. Komp je určitě v pohodě.
Díky za Link. Kouknu.
Hraju, grafika vypadá na deset let starou hru fakt pěkně a asi v půlce levelu prvně divný zaskubnuti jak když se pohybuju v máslu a koukám FPS padaj ke 40. Zkusím jsem to tedy snížil na nativ 1920x1200 a změna žádná.
Budu si k tomu muset sednou a zjistit o co jde, ale překvapilo mě to. Rozhodne jsem to nečekal. Komp je určitě v pohodě.
Díky za Link. Kouknu.
@Cobot (08.06.2023 08:46): A jedeš původní nebo remaster? Co si já pamatuju, hrál jsem to prvně snad ještě na gtx 460. Naposledy jsem to hrál na gtx 1070 ti, tam už jsem si mohl dovolit vyšší nastavení, ale určitě to stále nebylo max. Textury nebo tak jo, ale takové ty podpůrné efekty jako msaa určitě ne. Ten si myslím, že dělá největší záser. Mrkni sem, mohlo by pomoct.
https://pctuning.cz/article/crysis-3-tes ... nosti#article-header
https://pctuning.cz/article/crysis-3-tes ... nosti#article-header
Konečně jsem po letech dojel dvojku a rozehrál trojku. Jsem nepříjemné překvapený z HW náročnosti. V první úrovni to jede na pohodu vše na max ale nejednou se to začne sekat skoro bez ohledu zda to jedu v DLDSR ve 1440p nebo v nativu v HD. Je to chyba hry?
HW by to snad měl dávat s prstem v nose. Ryzen 5600X, RTX3069TIi.
HW by to snad měl dávat s prstem v nose. Ryzen 5600X, RTX3069TIi.
@lseling (03.12.2022 21:42): Překvapilo mě, že když se Crysis profiluje jako high-tech značka, že zrovna ta poloprůhlednost trávy tam byla tak nedomyšlená. Zajímavé také bylo, že Crysis 3 remaster je méně náročný na HW než Crysis 1 remaster. Zčásti to může být optimalizací, ale já z toho viním konzole a zjednodušení některých schopností enginu. Možná i právě to osekání enginu může za tu trávu (nebo naopak? :) )
@H34D (komentář): Po trávě se nechodí. Po trávě se chechtá.
Ale jinak souhlas, je jí tam až dost a ta její průhlednost jen z jedné strany je taky na dvě věci.
Ale jinak souhlas, je jí tam až dost a ta její průhlednost jen z jedné strany je taky na dvě věci.
Za mňa ešte lepšia ako dvojka. Manažment nanoobleku sa vydal dobrou cestou , len by to chcelo nové funkcie viac zakomponovať do hrania. Príbeh je konečne o niečom , len ku koncu začne pripomínať dvojku s tým postupným vypínaním, žeby došly nápady ? Hraje sa to dobre , strieľa sa to dobre, iba ten bossfight na konci je o ničom
Hmm, tak po dohrani dvojky jsem nainstaloval puvodni trojku vzhledem k memu uz starsimu HW (a take mi prijde original ze srovnavacek o neco hezci), ale je to stuttery mess, takze zkusim remaster, jestli je na tom lepe.
edit: Tak remaster funguje bez problemu. A ma lepsi AA, tak alespon nejake dalsi plus.
edit: Tak remaster funguje bez problemu. A ma lepsi AA, tak alespon nejake dalsi plus.
Lahoda upřímně dvojku si ani nepamatuji, ale tady jsem si užil grafiku hudbu i jemný příběh. Škoda, že jen málo lokací, ale myslím si, že to bylo akorát :).
A díky za češtinu.
A díky za češtinu.
Tak dohrano, ale i tak u me nejslabsi dil, jednou bohate stacilo. Byl sem prekvapen jak dobre bezelo na moji RX 480 a 25610x1440 v prumeru tak 45-50fps vse na Ultra.
"když si projdu své poznámky (kecám, tak vyšinutý nejsem)" Tak to nejsme dva.
"vyloženě vážným prohřeškem proti dobrým mravům považuji v podstatě jen Prorokovu reinkarnaci (ty vole, vážně klon? S tím jděte do prdele!)"
Tak to je skvělý. Já si řikal, kde se tam opět vzal. Klon je výborný vysvětlení! Vemte konečně v potaz, že na tom není nic zvláštního. Všichni jste naklonovaní, někteří z vás nejsou ani originální (zvlášt v komentářích), jen o tom nevíte!
"vyloženě vážným prohřeškem proti dobrým mravům považuji v podstatě jen Prorokovu reinkarnaci (ty vole, vážně klon? S tím jděte do prdele!)"
Tak to je skvělý. Já si řikal, kde se tam opět vzal. Klon je výborný vysvětlení! Vemte konečně v potaz, že na tom není nic zvláštního. Všichni jste naklonovaní, někteří z vás nejsou ani originální (zvlášt v komentářích), jen o tom nevíte!
@JohnCZ (komentář): Naprostý souhlas, až na to, že luk se dá využít úplně v pohodě a plnohodnotně v kombinaci se stealth postupem. Hrál jsem třikrát, vím o čem mluvím.
Mně se zase druhý díl líbil nejmíň, a to z toho důvodu, že sephové mi nepřišli tak zajímaví a děsiví, jako v prvním díle, udělali z nich skoro obyčejné vojáky. Ve třetím díle to podle mě zase trochu spravili a vrátili se stylem k těm původním a ta potvora v New Yorku před závěrečným bossem byla špičková. Ale na ty první to stejně nemá, zvlášť level Core byl děsivý :)
@fak (21.10.2016 00:27): Alcatraz sloužil jen jako nositel genetické informace Propheta a skrze něj ho vlastně naklonoval. Ten moment, kdy jsem si na konci dvojky uvědomil, že c celou tu dobu byl Alcatraz mrtvá schránka a hraješ vlastně za oblek byl fakt silnej :-)
U mě je to oblíbený přesně tak, jak to šlo za sebou. Jednička absolutní pecka, hřiště na vyblbnutí, ultra masakr grafika, fyzika, dobrý příběh, postavy - prostě všechno cajk. Dvojka taky super, ale už ne tolik, absence Nomáda mě zamrzela, Alcatraze jsem naprosto nepochopil co tam dělá, proč je tam naroubovanej úplně cizí maník. jinak opět super hratelnost, grafika, zvuky, příběh byl teda už trochu moc přitaženej. Ale super zábava. A ze všeho nejmíň mě bavila trojka, hlavně tou uzavřeností a tupým příběhem. Psycho to samozřejmě trochu vyladil. Grafika a zvuky samozřejmě zase pecka.
Moje velice oblíbená scifi trilogie. Jen mě mrzí, že Nomád je pak úplně vynechán. Je o něm jen zmínka ve trojce - data nezískána.
Každý díl je něčím skvělý
Jednička tím jak jste se mohli vyblbnout a jedna mise (už nevím název) je fakt skvělá
Dvojka atmosférou, hudbou, celkově mě bavila víc než jednička
A trojka asi vším hudbou, grafikou, lukem, multiplayerem, dabingem, postavami, hratelností, fyzikou, bossfightem....
Jednička tím jak jste se mohli vyblbnout a jedna mise (už nevím název) je fakt skvělá
Dvojka atmosférou, hudbou, celkově mě bavila víc než jednička
A trojka asi vším hudbou, grafikou, lukem, multiplayerem, dabingem, postavami, hratelností, fyzikou, bossfightem....
všechny díly jsou super, ale soundtrack epilogue u 2 je asi nejlepší soundtrack ze všech her/filmů nejvíc
@StortokICZ (18.10.2016 15:48): Nejvíc mě vadila absence libovolného ukládání, se kterým se dalo skvěle vyblbnout v prvním díle. Přemýšlel jsem, že si to zahraju znovu, ale tenhle prvek to celkem kazí. Zase to má ale díky tomu tužší obtížnost :). Přesto první díl ve mně zanechal víc, ale přisuzuju to tomu, že to bylo něco úplně nového, třetí je taky super :)
Za mě nejlepší díl nejlepší série. V tomto díle jsem nenarazil na nic co by chybělo nebo přebývalo. Všechno skvělé hudba, grafika, hratelnost, postavy, humor, bossfight.
Některým se nelíbí, že je to příliš krátké, ale já si myslím, že je délka hry přesná.
Některým se nelíbí, že je to příliš krátké, ale já si myslím, že je délka hry přesná.
Ne, nezapomenu, jak mě Crytek nasral tím, že naprosto vynechal Nomáda (hrdinu prvního dílu) z dalšího pokračování, vyjma jedné zmínky ve třetím díle, kdy se alespoň dozvíte, že toho nezmara ten zkurvenej CELL nedostal, a někde tam venku prostě běhá. Jenže taky nikdy nezapomenu na otevřenou tlamu, kdy mi na konci prvního dílu při prvním hraní regulérně a samovolně klesla čelist v němém úžasu. Až takový to byl na té letadlovce v roce 2007 nákul. A to to zvládla na velmi slušné úrovni GeForce 8600. Neříkám, že příběh je nějak sakra složitý, ale kurva....Rambo naprcal Pradátorovu starou a vznikl....Crysis.... jednička 95%, dvojka 80%, trojka 85%. Díky, a zase někdy.....
https://www.youtube.com/watch?v=f9Tuo7QU7KE
https://www.youtube.com/watch?v=f9Tuo7QU7KE
@Korbitch (18.09.2015 20:08): něco se dozvíš na wiki, popř. v tom komixu
Mimochodem. Jedničku jsem prošel asi tak 6x, Warhead 1x, stejně tak dvojku a trojku. A vlastně od druhého dílu jsem nezaznamenal jedinou zmínku, co se stalo vlastně s Nomádem. Mě osobně tehdá strašně moc zklamalo, že od druhého dílu hrajete za Proroka. Nomáda jsem měl prostě rád, protože mi seděl ten dabér. Nicméně, zmínku jsem o něm v dalších dílech hledal marně. Možná nedostatečně a nyní dávám celou sérii znovu, tak budu dávat větší pozor, a snad se tam někde něco objeví.
@tomi2k9 (02.12.2013 00:46): Taky jsem zainvestoval do verze s DLC na originu ;-)
@Change (02.05.2014 18:03): Tohle má multiplayer? :-)
@Bodkin (05.05.2014 19:14): Tzn. asi malé zisky z autorského původu.
@Say (05.05.2014 17:50): Nebo si ji taky můžeš licencovat pro 'komerční použití'.
Heh, oni jim ukradli hudbu?
Nedáme nějaký multiplayer?
@ještěr (komentář): Naprostý souhlas. A 55% je imo moc ;)
@pipboy (08.03.2014 08:59): Mně ta hra skvěle sedla. Možná díky tomu, že jsem už v prvním díle nepatřil do skupiny, kterou nebavila druhá část hry s mimozemskou invazí, ale přišla mně nejzajímavější, a třetí díl byl této atmosféře mnohem blíž podle mě. Dokonce došlo i na něco trochu podobného, jako byl level v lodi, i když ne úplně :)
@Satik64 (komentář): ee.... nejsem si jisty co hral ale podle komentare to Crysis 3 nebylo.
@Say (07.03.2014 23:39): no, kdybych chtel podojit grafiku, sahnu po Battlefieldech 3,4, Zaklinacovi 2, po prvnim Crysis, nebo prvnim Metru 2033.
Ale zoptimalizovane to maji dobre, Crysis 2/3 i Metro Last Light, to jo. Nicmene nemuzu si pomoct, prvni dily opravdu chrlily na obrazovku vic detailu - rozdil je celkem nepatrny a za ty zkrocene HW naroky to vesmes stoji, ale je tam.
@Say (07.03.2014 23:39): no, kdybych chtel podojit grafiku, sahnu po Battlefieldech 3,4, Zaklinacovi 2, po prvnim Crysis, nebo prvnim Metru 2033.
Ale zoptimalizovane to maji dobre, Crysis 2/3 i Metro Last Light, to jo. Nicmene nemuzu si pomoct, prvni dily opravdu chrlily na obrazovku vic detailu - rozdil je celkem nepatrny a za ty zkrocene HW naroky to vesmes stoji, ale je tam.
Stejně kreténské jako předchozí díly. Jednička měla v džungli aspoň trochu atmosféru, ta se tady vytratila úplně. Nejvíc ale nechápu vývojáře, proč patchem 1.3 zrušili devmode a s ním hromadu užitečných příkazů do konzole, se kterými by se dalo dělat krásné tuctové screenshoty.
No ale aspoň jsem si otestoval mašinu. Jestli je Crysis 3 nejnáročnější hrou dnes, tak jsem v klidu=) A mimochodem CryEngine je technicky nejlépe zvládnutý a optimalizovaný, jaký znám. A po grafické stránce stejně tak (a vizuálním pojetí už by se ale dalo debatovat). Už aby byl venku KC:D.
No ale aspoň jsem si otestoval mašinu. Jestli je Crysis 3 nejnáročnější hrou dnes, tak jsem v klidu=) A mimochodem CryEngine je technicky nejlépe zvládnutý a optimalizovaný, jaký znám. A po grafické stránce stejně tak (a vizuálním pojetí už by se ale dalo debatovat). Už aby byl venku KC:D.
@Arc (07.03.2014 18:50): Jo dík, mám ještě verzi 2.5 :)
@Satik64 (komentář): Fraps má podporu 64bit DX her už od 15. Června 2005 (verze 2.6.0), nemáš náhodou starou verzi ?:)
@Jack_Dark (23.02.2014 20:49): toš to je proto že další díly nedělal Crytek, jinak by to dopadlo stejně :)
@Arc (23.02.2014 20:45): Myslím v sérii Far Cry.
@Jack_Dark (23.02.2014 20:44): co nebylo stejné ? bojoval si proti lidem a naráz tam byli mutanti a pak si dával bosse,, mě to přijde úplně stejné jako Crysis 1 :D
@Arc (23.02.2014 20:39): No Far Cry 1 to je vlastně taky dost podobný. Ale aspoň to tam nebylo jak v tom Crysis stále stejné.
@Jack_Dark (komentář): Zklamaný si možná taky proto že ten koncept příběhu se nezměnil od dob Far Cry 1, akorát tam místo vetřelců byli mutanti.
5hodin, to uz je jak COD...
Trochu jsem nepochipil, že se zabije z malé výšky a přitom na konci padá z vesmíru a pohoda
Ten závěr byl nějak moc rychlý a nic moc teda, ale tak relativně to bylo ok, ale dvojka byla lepší
Trochu jsem nepochipil, že se zabije z malé výšky a přitom na konci padá z vesmíru a pohoda
Ten závěr byl nějak moc rychlý a nic moc teda, ale tak relativně to bylo ok, ale dvojka byla lepší
Si zapni automatické zamerovani@Fg (24.01.2014 13:18):
ty checkpointy jsou napřesdržku!!!
@FildasCZ (20.01.2014 17:23): Na Normal a za 6 hod.
@deliqnt (20.01.2014 16:26): Tak ja se na trojku docela tesil :D Dishonored me jeste ceka
@FildasCZ (20.01.2014 16:12): Dvojka mě bavila, tak jsem si koupil tohle. Pár dní před tím jsem dohrál Dishonored a asi jsem si zvykl na ten mžik :D Proto mě to asi nebaví, si snad časem odvyknu :)
@Pajas (28.12.2013 13:26): NA nejtezsi ? :) Kolik hodin ?
@deliqnt (20.01.2014 15:38): No Za rok snad si to taky zahraju, kdy uz budu mit herni pc :D, Po cca 9 letech :D.Kdyby clovek nemel nehodu s autem, ktere znicil a nekoupil si za 20 tisic notas, kterej po pul roce sel do kopru :D njn.Zivotni trable..
A proc to hrajes tedy ? Me hry, kdyz nebavi mazu a davam jim automaticky 0-20%
@deliqnt (20.01.2014 15:38): No Za rok snad si to taky zahraju, kdy uz budu mit herni pc :D, Po cca 9 letech :D.Kdyby clovek nemel nehodu s autem, ktere znicil a nekoupil si za 20 tisic notas, kterej po pul roce sel do kopru :D njn.Zivotni trable..
A proc to hrajes tedy ? Me hry, kdyz nebavi mazu a davam jim automaticky 0-20%
Já to budu mít na měsíc, nějak mě to nebaví, ještě jsem u toho nevydržel dýl jak 20 minut.
Výborné, ale krátké (za 4 dny dohrané).
Za 13$ i s DLC: Amazon - koupeno :)
@orromis (17.08.2013 14:45): pobavilo :D