Sedmdesát dní uplynulo jako voda a další epizoda adventurní série druhé sezóny The Walking Dead si odbývá svou premiéru. V pořadí se jedná o třetí inscenaci, tentokrát nesoucí název "In Harm's Way". Jak označení napovídá, již se nebude jednat v rukavičkách. V porovnání s dílem předchozím půjde o kapitolu výrazně více kontrastující s temným vyzněním a mnohem drsnější záležitost.
Asi nikoho nepřekvapí, že příběh tohoto přídavku navazuje na konec děje minulého, kde se lámal chleba a který přinesl neuvěřitelnou psychickou nálož. Po nuceném opuštění stanoviště, z důvodu Carverova stalkingu, jsme se skupinou se štěstím nalezli azyl ve skiareálu lemovaného strmými stěnami. Ukázalo se, že už stavba majiteli obývaná, resp. grupou, byla; vedená "starou známou tváří" ze sezóny první. Novou vzniklou alianci však narušil jistý ozbrojený atak komanda, jehož nečekaný vývoj nás zcela vyvedl z rovnováhy. Clementine a ostatní se ocitají v držení Carverových lidí nebo lépe řečeno na nepřátelské půdě bez prostředků. Aby se nám vymanění se ze zajetí podařilo, bude nutné si získat na svoji stranu mínění věznitelů, pojítko s DLC "400 Days", zodpovídajících se despotovi, bývalému příslušníkovi oddílu, v němž Clementine od první epizody setrvává, jménem Carver.
Osvědčené základní provedení zůstalo netknuto, ostatní stránky hry doznaly změn jen v drobném měřítku.
Z prvních tří epizod je tahle nejlepší.
A také mi vadí, že tam není žádné hraní. Ani nepotřebuju nějakou adventurní činnost, ale ať mě nechají hrát. To je stále popojdi o dva metry a pak hra hraje sama dvě minuty. Pak zase dva metry a zase si převezme ovládání hra.
Ten QTE za policí je mizerně naprogramovaný. Klávesa "A" nereaguje a než se ji podaří rozklikat, tak už chodec na Klem dosáhne. Ale podařilo se mi to napotřetí.
Já jsem na "show" před koncem nezůstal (ale našel jsem si ji na YouTube). (Je někdo, kdo si vzpomněl na Jasona Todda?)
Naše skupina měla slušnou odvahu vydat se mezi hromadu chodců. Ne proto, že by se měli bát chodců, ale proto, že do nich střílelo několik lidí ze samopalů.
Sarah bych nevinil za křik v závěru. Přece jen jí zakousli tátu a ona je jen malá holka, kterou se doteď táta snažil uchránit před tím zlým světem.
A té indiánce jsem hned usekl ruku. Kéž by to napadlo Leeho včas.
Pokud jde o Kennyho, jsem za něj rád.
A DLC je tu dobře využito. 400 přineslo naději. Nějaké místo, kde lidé začnou znovu. A tady se ukázalo, jak to tam nakonec vypadá.
Porovnejme DLC:
Bonnie je jasná.
Kromě ní jsem posadil do auta k Tavii ještě Wyatta. Toho jsem zde potkal se zbraní v ruce. Řekl mi, že Carver nerad čeká a že bych si k němu měla pospíšit.
Co ostatní camea? Kdo jste potkal Vince, Russella, Shel a Beccu?
A také mi vadí, že tam není žádné hraní. Ani nepotřebuju nějakou adventurní činnost, ale ať mě nechají hrát. To je stále popojdi o dva metry a pak hra hraje sama dvě minuty. Pak zase dva metry a zase si převezme ovládání hra.
Ten QTE za policí je mizerně naprogramovaný. Klávesa "A" nereaguje a než se ji podaří rozklikat, tak už chodec na Klem dosáhne. Ale podařilo se mi to napotřetí.
Já jsem na "show" před koncem nezůstal (ale našel jsem si ji na YouTube). (Je někdo, kdo si vzpomněl na Jasona Todda?)
Naše skupina měla slušnou odvahu vydat se mezi hromadu chodců. Ne proto, že by se měli bát chodců, ale proto, že do nich střílelo několik lidí ze samopalů.
Sarah bych nevinil za křik v závěru. Přece jen jí zakousli tátu a ona je jen malá holka, kterou se doteď táta snažil uchránit před tím zlým světem.
A té indiánce jsem hned usekl ruku. Kéž by to napadlo Leeho včas.
Pokud jde o Kennyho, jsem za něj rád.
A DLC je tu dobře využito. 400 přineslo naději. Nějaké místo, kde lidé začnou znovu. A tady se ukázalo, jak to tam nakonec vypadá.
Porovnejme DLC:
Bonnie je jasná.
Kromě ní jsem posadil do auta k Tavii ještě Wyatta. Toho jsem zde potkal se zbraní v ruce. Řekl mi, že Carver nerad čeká a že bych si k němu měla pospíšit.
Co ostatní camea? Kdo jste potkal Vince, Russella, Shel a Beccu?
Pro: Příběh, atmosféra, akce, rozmanitost postav
Proti: Krátká epizoda