Připravte se na nedostatek lékárniček, minimum munice a hromady nepřátel. Většina z nich je navíc dosti agresivních a zběsilý sprint často bývá jedinou možností postupu vpřed. Do cesty se vám postaví mnoho druhů všemožných potvor a úspěšné překonání každé z nich vyvolá euforii doprovázenou strachem z další chodby.
Nikdy nelze odhadnou, co se skrývá za dalšími dveřmi. Napětí se dá krájet. Pravidelné návštěvy sanatoria, sloužícího jako save point, naskytnou jedinečný zážitek. Určité momenty (pole slunečnic) se zapíšou do paměti tučným písmem. Z hlediska hratelnosti a atmosféry nelze mnoho vytýkat.
Horší jsou ostatní složky hry. Všechny postavy jsou suché a nudné. Příběh je chaotický, jeho vyústění nedostačující. Ono, poslední dobou hojně využívané, vyprávění ve stylu „hádej, milý hráči, co se vlastně děje“ začíná už být únavné. Dva černé pruhy na okrajích obrazovky značně iritují, zvláště ke smůle těch s menším monitorem/televizí. Hudba je nevýrazná a poslední boss neuspokojující.
Zlo Uvnitř je tak hybridem, neříkám paskvilem, výše zmíněných RE4 a SH2. Nabízí fortelnou, chvílemi frustrující, zábavu na slušných 15 hodin.
 
							 
						 
							 Solidor
Solidor ad142
ad142 Chuck
Chuck Garret
Garret SilentWolf
SilentWolf Bodkin
Bodkin Route95
Route95 Maximus
Maximus Vivaldi
Vivaldi Cathan
Cathan Shadrac
Shadrac Failer59
Failer59 pajmič
pajmič danny21
danny21 PlayboyACEK
PlayboyACEK Vicclein
Vicclein 
		 Jakub of Astora
		Jakub of Astora
	
Pro: atmosféra, hratelnost, klasický survival, nepředvídatelnost
Proti: příběh, postavy, poslední boss, nevýrazná hudba, "černé pruhy"