@Bravewolf (02.01.2021 18:17): Má to podobnou atmosféru zkaženosti, rozkladu a deprese. Obě jsou to detektivky a v obou filmech se lovec stane kořistí.
Diskuze
@hanak_v_exilu (02.01.2021 17:33): jj co si pamatuju tak Angel Heart mi utkvel v pameti aniz by to byl kdovi jak znamy film, uz si to moc nepamatuju ale ta atmosfera byla ok, ale teda zanrove bych to k Sedmicce moc nesrovnaval, to prave spis sedi k teto hre vzhledem k tomu ze se obe dila prolinaji v okultismu. Seven bych spis prirovnal k vrazdam podle Jidase
@Aaron_Hill (02.01.2021 08:49): Není zač. Trochu mě mrzí že tak zapadl, protože by se klidně mohl měřit se Se7en jako rovný s rovným, a to o sobě moc filmů říct nemůže.
@hanak_v_exilu (komentář): Dík za tip na Angel Heart a Rozhovor. Hlavně A.H. mě dostal, ten film by sám o sobě byl dobrou adventurou :).
@Malignus (16.11.2020 18:04): No, třeba zrovna u faráře je to odlišeno dobře, sice dost taky dělá ta ozvěna v kostele, ale Bohuslav Kalva Colierra nadaboval dost odlišným způsobem, že tady to není ani tolik poznat :D
@Brasikona (16.11.2020 15:33): Já bych řekl, že nejlepší dabing mají chlapi, hlavně Bates a farář. :-D
@Brasikona (16.11.2020 15:33): S tvým závěrem naprosto souhlasím. :)
Je to poznatelné na první dobrou, hlas pana Brzobohatého byl tak výrazný, že to prostě nešlo nepoznat, nicméně mi to nikdy nevadilo, alespoň ne u něj. Možná jen u toho Vladimíra Čecha, který se podle mě skvěle hodil na Hermanna, ale na Louise už tolik ne. A je škoda, že Stanislav Lehký obě své postavy dabuje téměř stejně, až jsem měla nejdříve problém v souborech ty repliky rozeznat, než jsem si vybavila jejich kontext. Ale i přesto na tento dabing nedám dopustit. Je sice takový "utahaný", ale za to nemůže dabing jako takový, ale samotné fungování hry, celkově než kdokoli cokoli udělá, nejen řekne. I tak je to ale srdcovka, alespoň pro mě.
@adam.kulhanek (15.11.2020 13:27): Také jsem z toho měl ze začátku smíšené pocity. Ale Radek Brzobohatý obě dvě postavy dabuje rozdílně a nutno říct, že naprosto skvěle. Takže bych stejně neměnil, byla by škoda se o jeho mistrovství ochudit.
@Tchort (komentář): Dabing je super, ale vadí mi, že všechny důležité postavy nemají svého vlastního dabéra. Např. William a Bates jsou dabováni p. Brzobohatým a Dr. Herman a sluha Eleanor zase p. Čechem. Oba herci odvedli skvělou práci, ale jejich hlasy jsou tak specifické a u obou postav prakticky stejné, takže to u mě tak trochu kazí dobrý dojem. (u méně důležitých postav mi sdílení dabérů tolik nevadí).
@Isair (09.11.2020 21:00): Očividně je to občas alchymie. :-) Zatím jsem s tím bojoval jenom když jsem instaloval Wizardry VII a dostal jsem Gold verzi s miniaturním oknem. Tu originální jsem pak našel mezi manuálama.
@hanak_v_exilu (09.11.2020 20:55): Není zač. Nemají to tak všechny hry, některé samozřejmě mají už v základu implementované všechny jazyky a ty si následně můžeš vybrat v options, ale některé hry zkrátka mají (zvláště ty dabované) pro každý jazyk vlastní instalačku.
Párkrát jsem s tímhle měl problémy i na Steamu, kde jsem si musel zvolit jazyk hry kliknutím pravým tlačítkem myši na ikonku v knihovničce a tam následně zvolit někde jazyk (dost možná to podobné bude v Galaxy), případně to také rovnou v konkrétním jazyce nainstalovat.
Párkrát jsem s tímhle měl problémy i na Steamu, kde jsem si musel zvolit jazyk hry kliknutím pravým tlačítkem myši na ikonku v knihovničce a tam následně zvolit někde jazyk (dost možná to podobné bude v Galaxy), případně to také rovnou v konkrétním jazyce nainstalovat.
@Isair (09.11.2020 20:52): Díky. Teda nenapadlo mě že bych někdy musel přehazovat jazyk na GoGu :-O.
@hanak_v_exilu (09.11.2020 20:38): Podle té tabulky tam je český: Audio i text, ale asi si to musíš v české verzi stáhnout. Tj, při stahování instalačky zvolit Language: Czech, jak se to dělá případně s GoG Galaxy netuším, ale při stahování instalaček je nutné to stáhnout v dotyčném jazyce.
Nevíte jestli je v GOG verzi český dabing? Tvrdí mi to že ano, ale nedokážu ho nastavit. A ani se pořádně dostat do menu, hru uložit, vypnout, nebo ji přinutit cokoliv dělat.
@Malignus (16.09.2020 20:59): Mise Quadam... Neznám hru s děsivějším soundtrackem, pokud se tomu tak dá říkat :D
Nicméně Posel samotný trpí na rozlišení, což byl jeho problém už dávno, ale ne takový jako u Posla bohů, po samotné výtvarné stránce podle mě dodnes vypadá opravdu skvěle díky svému zpracování, na ty scenérie se prostě krásně kouká, jen holt ty animace a postavy, ale co se dá dělat...
Nicméně Posel samotný trpí na rozlišení, což byl jeho problém už dávno, ale ne takový jako u Posla bohů, po samotné výtvarné stránce podle mě dodnes vypadá opravdu skvěle díky svému zpracování, na ty scenérie se prostě krásně kouká, jen holt ty animace a postavy, ale co se dá dělat...
@stepankoby1 (16.09.2020 21:09): Ta je z nich nejlepší a ta první je v CZ pěkná sranda. :-D
@Malignus (16.09.2020 20:59): Ta poslední docela zaujala, dík, někdy snad vyzkouším.
@stepankoby1 (16.09.2020 20:31): Rozmazlenče. :-D Zahraj si adventury, na kterých jsem začínal: Teen Agent, 7 dní a 7 nocí, Mise Quadam, Tajemství Oslího ostrova, Swigridova kletba nebo I Have No Mouth, and I Must Scream. :-D
@Malignus (16.09.2020 18:47): Jako, je pěkná, ale stejně se nemůžu ubránit myšlence, jak boží by byla remastered verze, která upscaluje textury, možná vylepšuje světelné efekty a déšť, třeba si i pohraje s hratelností, takže odstraní komplet nutnost střídat levé a pravé tlačítko, aby nevznikaly zbytečné záseky, přidá zobrazení aktivních předmětů v místnosti, abys nemusel neustále šátrat všude po obrazovce, ale zároveň se nijak nedotkne hádanek. To by bylo teprve bájo. :D
@Pluto (16.09.2020 20:23): já vím, že je to kultivka. Ale asi jsi to vystihl. Prostě to neodsejpalo. Někdy dám šanci tomu remaku.
@Cobot (16.09.2020 20:11): Tak to jsi udělal velkou chybu. Je to skutečně velmi kvalitní dílo, které si zaslouží víc pozornosti, než jen hodinu. Ale jasně, je to tam hodně o rozhovorech, o poslouchání/čtení spousty textu.
@Richmond (16.09.2020 18:52): jo řešil se GK1.
Chybi mi prostě ta zkušenost v době vydání. Já obecně na grafiku náročnej nejsem a asi bych si zvykl. Nesedí mi spíš ta utahanost. Dal jsem tomu ale jen hodinu.
Grafika Posla je moc pěkná i po letech.
Chybi mi prostě ta zkušenost v době vydání. Já obecně na grafiku náročnej nejsem a asi bych si zvykl. Nesedí mi spíš ta utahanost. Dal jsem tomu ale jen hodinu.
Grafika Posla je moc pěkná i po letech.
@Malignus (16.09.2020 18:47): Nebyla řeč o GK1? :)
@Cobot (16.09.2020 09:11): Nesouhlasím, grafika je super. Tommywise to v příspěvku níže pěkně vystihl. :-)
@Cobot (16.09.2020 09:11): tak ja hral Posla 1 vubec po prve,tudiz o zadne nostalgii nemohla byt rec a hned na zacatku me prave grafika prisla pekna-takova malovana a hlavne perfektne dotvarela atmosferu spolu s dalsimi aspekty hry. Tohle me opravdu narozdil od adventur pred rokem 99 co se grafiky tyce absolutne neodradilo. On mozna Cobot cekal vse ve 3D a proto to zklamani ne?
@Cobot (16.09.2020 09:11): Grafika je naopak parádní (pokud se bavíme o první dílu) :) Herně to samé. Prostě ti to nesedlo.
@jones1240 (16.09.2020 01:22): hodnotím jen technické zpracování. Podle mě se to bez potřebné dávky nostalgie hrát už nedá. Grafika JE hnusná, sorry jako. Zkosel jsem taky Broken Sword a ten je úplně někde jinde. I když o tři roky mladší. iAle budiž na to se dá zvyknout.. Spíš mě otravovaly herní klikací mechaniky a celková pomalost všeho. Ten dabing je taky k uzoufáni. Řekne větu, pak hodinu pauza, pak v jiný intonaci odpoví. Ale nechci to hanit. Ve svý době asi super, ale když k tomu nemáš vztah. Na mě to prostě nefungovalo.
Určitě ale zkusím remake.
Určitě ale zkusím remake.
@Cobot (13.09.2020 09:16): Jako sorry, ale Posel Určitě zestárl hůře, příběhově se to ani nedá srovnávat.
@Tommywise (14.09.2020 17:18): To už bychom mohli začít diskutovat u druhého dílu, ne? ;-)
@Tommywise (14.09.2020 17:18): Ona je dvojka svým způsobem takové hodně volné pokračování, kdy se koncem a pak trojkou vše spojí dohromady.
@Tommywise (14.09.2020 17:18): Ale no tak, mírni vyjadřování.
hraju ted ten druhy dil a jakobych hral uplne jinou hru ktera nema nic spolecneho s Poslem, doufam jak sem se ruzne docetl to rychle zmizi a budu zpet v Anglii. Proc tu hru musi kurvit tak stupidnim zacatkem a kdyz uz tak to meli dat jen jako doplneni pribehu do intra a je.
@Pluto (14.09.2020 13:45): Sice jsem pořád nehrál GK2, ale jedničku i trojku můžu taky doporučit!
@Tommywise (14.09.2020 15:14): Jednoznačně začít od prvního dílu. Můžeš se pustit do remasterované verze, která rozhodně není špatná. Ani jeden z dílů na tom není graficky špatně, za zahrání určitě stojí. A věř mi, že se ti to bude líbit. Sám bych asi měl problémy dát graficky ty úplně nejstarší vykopávky jako King's Quest nebo Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards, ale všichni tři Gabrielové jsou v pohodě.
@Pluto (14.09.2020 13:45): jen nevim jestli zacinant hrat od prvniho dilu,jesi to na sebe nejak navazuje jako Posel, protoze ty dily pred rokem 99 uz graficky vypadaji strasne, ne ze bych byl vysazeny na grafiku,nicmene ono se to promita i do hratelnosti a atmosfery u me aslespon co se adventru tyce. Zajimave je za takoveho stareho Wolfa 3D zahraju a vubec mi ta grafika nevadi :)
@Cobot (13.09.2020 09:16): Podle mě je série Gabriel Knight jednou z nejlepších vážně pojatých adventur, které kdy byly vytvořené. Jednoznačně můžu @Tommywise doporučit k zahrání. Určitě je to hratelné pro všechny fanoušky adventur, nejen pro nostalgiky. A to včetně třetího dílu, který má zvláštní zpracování i ovládání (a vzhledem ke 3D samozřejmě i víc zestárl), ale celkovým příběhem, atmosférou i "genialitou" systému ovládání je o špičkové dílo.
toto vypada taky dobre https://www.databaze-her.cz/hry/darkness ... th-nolder/komentare/
@Dunemaster (14.09.2020 10:13): mas pravdu, na mem 2jadrovem notebooku z roku 2006 s integrovanou grafikou nejsem schopny solidne rozjet ani Posla 2
@Tommywise (14.09.2020 10:03): Jen aby ses nedivil, viz Disco Elysium.
@GERHART (14.09.2020 00:59): Ty se divas za me snad :D
tohle je presne typ adventur co hledam.
Jinak predpokladam ze tyhle 2.5 D adventury by nemely byt narocne na HW i presto ze sou udelane v poslednich letech, tam prece jedine co je trojrozmerne jsou postavy a jejich animace
tohle je presne typ adventur co hledam.
Jinak predpokladam ze tyhle 2.5 D adventury by nemely byt narocne na HW i presto ze sou udelane v poslednich letech, tam prece jedine co je trojrozmerne jsou postavy a jejich animace
@GERHART (14.09.2020 00:59): To, co je hratelné na steamu zdarma, je jen úvodní prolog, který tvůrci vydali k nalákání pozornosti na (nakonec úspěšný) kickstarter projekt. Hra jako taková vyjde nejdřív příští rok.
"Posel smrti z Chorvátska ?" ani neviem ako, ale pri listovaní steamu som natrafil na zaujímavú adventúru pod názvom Saint Kotar. Hneď som spozornel, keďže je na vyskúšanie zadarmo a dokonca v češtine. Ešte si to netrúfam hodnotiť , ale minimálne vizuálne to klasiku pripomína, až na ten dabing. No vyzerá to nádejne.
@Tommywise (13.09.2020 20:16): Druhý i třetí díl Posla za zahrání stojí. Kvalit jedničky to sice nedosahuje, ale rozhodně jsou to dobré adventury podobné jedničce.
@Cobot (13.09.2020 09:16): Zkus Gabriel Knight: Sins of the Fathers - 20th Anniversary Edition.
@Tommywise (13.09.2020 20:16): To asi proto, že na začátku druhého dílu v USA jsi :0)
@Tommywise (13.09.2020 20:16): To asi proto, že na začátku druhého dílu v USA jsi :0)
@Tommywise (13.09.2020 20:16): Dvojku vyloženě nesnáším, ale trojku mám celkem ráda, po dvojce je to nakonec celkem solidní zakončení. Ale i tak si myslím, že to Němci nikdy neměli natahovat na trilogii (a už vůbec ne dělat remake), Posel měl být prostě uzavřený příběh – taky tam kvůli některé věci skřípají,
@Tommywise (13.09.2020 20:16): I pokračování mají něco do sebe, minimálně trojka rozhodně není špatná hra, ale jedničce se to zkrátka už nikdy nevyrovnalo jak atmosférou, tak příběhem.
@Brasikona (13.09.2020 15:49): a hralas ty dve pokracovani Posla smrti? ja jen letmo projel walkthrough videa a proste to uz neni ono, jakoby to bylo nekde v USA, naprosto bez atmosfery. Bohuzel se neubranim srovnavani s prvnim dilem,tady to proste asi nepujde. Ten prvni Posel mel naprosto luxusni atmosferu jak skrz lokace, zapletku tak ambient soundtrack.
Spíš než Alter Ego bych možná doporučila Zatracence, když zůstaneme u stejných tvůrců, a vynechám Posla bohů.
Ale rovnou říkám, remaku prvního Posla smrti se raději vyhnout...
Ale rovnou říkám, remaku prvního Posla smrti se raději vyhnout...
Hodně podobná hra je Alter Ego od stejných vývojářů (respektive nástupců).
@Brasikona (13.09.2020 03:36): proste na tom videu me pripomina Jamese na te puzzle fotce, presne hlavne celist
@Tommywise (12.09.2020 20:20): tak pořád máš ještě dva díly Posla před sebou. Jsou prý slabší, ale to zas tak vadit nebude.
Gabriel je dobrá volba, ale podle mě už je to hratelné jen pro nostalgiky. Já zkoušel nedávno první díl a grafika hnusná. A ten opevovanej dabing mi přišel úplně debilní. Ale zas mám nostalgickou vlnu na prý nejhorší třetí díl.
Ještě mě napadá Secret Files: Tunguska
Gabriel je dobrá volba, ale podle mě už je to hratelné jen pro nostalgiky. Já zkoušel nedávno první díl a grafika hnusná. A ten opevovanej dabing mi přišel úplně debilní. Ale zas mám nostalgickou vlnu na prý nejhorší třetí díl.
Ještě mě napadá Secret Files: Tunguska
@Tommywise (13.09.2020 00:26): Trilogii Gabriela Knighta jsi zkoušel ?
@Tommywise (13.09.2020 00:26): Reakce mířila na to, že by měl Jamese hrát Hugh Laurie, protože mě nějak nenapadá, proč by tomu tak mělo být :D
@Brasikona (13.09.2020 00:02): no proste me dostal ten konec a celkove me to neskutecne chytlo atmosferou a pribehem ze ted porad hledam nejakou podobnou adventuru ale marne. A presne v tom okamziku kdy si Samuel uvedomil ze to byl on ac si nic nepamatoval, nebot to byl Dabel a ja v tom nechapavem uzasu byl taky- stalo se me neco podobneho ze sem nic nevedel a az sem se to dovedel jak me Satan zneuzil... nechapave sem ziral jako Samuel kdyz mu to sdelil ten Bates.
@Tommywise (10.09.2020 19:16): Proč přesně? :D
zas tvle me tato hra uplne napred pritahla a po dohrani vysala ze me nic nebude bavit jako, ted mam dohravat mafii a oproti Poslovi je to o nicem, achjo :/
z cele hry mam pocit jako v Call of Cthulhu, taky nadseny ze zacatku ktery sem chtel po celou dobu hry ale nakonec me dal hnal pribeh a atmosfera ktera me prijde podobna prave proto ze se to toci kolem nadprirozena
jinak ten James na fotce a jako postava ve hre vypada v xichte uplne jinak- na fotce jako bezdomovec ve strednim veku, jako postava nejaky vyjukany mladik
jinak ten James na fotce a jako postava ve hre vypada v xichte uplne jinak- na fotce jako bezdomovec ve strednim veku, jako postava nejaky vyjukany mladik
ten by z fleku moh hrat Jamese https://www.youtube.com/watch?v=UqHh6TvGQIQ&ab_channel=thecastingfactory
vidite... porad mi vycitate ze vsude hledam Satana, admin mi ho blokuje a kdyz ho ve hre nechcu a tesim se z toho ze tam neni, tak me ta hra k nemu stejne dovede
proste sem byl nadseny z toho deje na zamku kdy se to tocilo kolem tech postav v prvni casti-to me uplne prikovalo k te hre jako dlouho nic a pak se to cele otocilo nekam kam sem doufal ze se to nedostane.... ale ted me trklo ze sem si to ja vul neuvedomil vlastne uz z toho intra kde bylo jasne ze to zadny clovek nebyl co ho shodilo z te veze, kdyz se tam zhasinali sami svicky a otvirali dvere ci okna. Vlastne uz to intro dalo odpoved vicemene, takze sem se jen nechal falesne unest stejne jako hlavni hrdina patranim po vrahovi kdy sem podeziral kazdeho na zamku a pritom si stacilo vzpomet na intro...
Ještě bych doplnil Gray Matter, sice to není pátrání po vrahovi, ale taková mysteriózní detektivka je to taky :)
@Red (07.09.2020 17:38): Já jsem to dohrál zrovna teď nedávno a je tam jak mysteriózno, tak hlavně spousta i v současnosti nerealistických futuristických věcí. Třeba rychlovlak na stanici na oběžné dráze, ufoni, samonaváděcí taxíky atd.
Tak vážných adventur, které jsou detektivní a pátrá se po vrahovi, je víc. Jak už bylo zmíněno, dají se tam počítat všechny hry ze série o Sherlocku Holmesovi nebo od Agathy Christie. Kromě dalších již zmíněných bych přidal třeba druhý a třetí díl Posla Smrti, hodně originální The Last Express, špatná není ani série Art of Murder: FBI Confidential a následující dva díly, špatný není ani The Raven: Legacy of a Master Thief, i když tam se nepátrá po vrahovi, ale po zloději. Na rozdíl od některých zdějších bych doporučil i Moebius: Empire Rising.
A hlavně, neomezoval bych se jen na detektivky s pátráním po vrahovi. Těch vážnějších adventur, které stojí za zahrání, je víc.
A hlavně, neomezoval bych se jen na detektivky s pátráním po vrahovi. Těch vážnějších adventur, které stojí za zahrání, je víc.
@Pluto (07.09.2020 17:32): No tu informaci tam mám. Podle mě tam není mysteriózno (jako třeba v Texovi), ale možná mám špatnou paměť.
@Red (07.09.2020 16:45): The Moment of Silence a realistické? Vždyť je to futuristické sci-fi :-) A ani se tam nepátrá po vrahovi :-)
@Tommywise (07.09.2020 16:31): Kromě zmíněného bych mohl doporučit ještě Heavy Rain, ale není to adventura v klasickém stylu.
@Tommywise (07.09.2020 16:31): No jo, většinou se to zvrtne, atmosférických adventur zbavených nadpřirozena jsem hrál hodně málo. Asi bych zkusil nějaký ty Sherlocky a Poiroty.
Z toho co jsem hrál si matně pamatuju, že Daryl F. Gates' Police Quest: Open Season, Post Mortem, Still Life jako realistické s dobrou atmosférou, možná ještě scifi z budoucnosti The Moment of Silence.
Z toho co jsem hrál si matně pamatuju, že Daryl F. Gates' Police Quest: Open Season, Post Mortem, Still Life jako realistické s dobrou atmosférou, možná ještě scifi z budoucnosti The Moment of Silence.
@Tommywise (07.09.2020 16:31): Post Mortem, Still Life, Sherlock Holmes Crime and Punishment...
Jsou nejake adventury jako tato co ma podobne hustou atmosferu a detektivni pribeh kde se patra po vrahovi? Paradoxne na to ze su verici tak me tady to nadprirozeno mysticno nejak nesedi, nemam rad ducharske horory a jak to tak hraju tak zacinam pochybovat ze vrahem je vubec clovek :/
teda hraju jeste mafii a tohle me pritahuje daleko vic, necekal sem ze me tak bude bavit 2D click adventura, ale je to tim ze jakmile je hra zalozena na pribehu a atmosfere, nezajima me hratelnost,koncept,jesi je to FPS,atd..... jinak me to trosku pripomina Hříchy pro pátera Knoxe
@Tommywise (06.09.2020 14:41): Musíš, jinak se dál nedostaneš.
musim tu fotku co najdu v krbu seskladat kompletne? protoze se me to vubec nedari a nevim jesi je to potreba pro dalsi pruchod hrou
@stepankoby1 (02.06.2020 18:26): Já to kdysi brala tak, že to tím zastavil... Ale pak přišel německý druhý a třetí díl :D
Z toho konce jsem trošku rozpačitej. Skok z věže působivej, ale část se zasazením klíčů a následným zaříkávadlem mi nějak nejde do hlavy. Podařilo se Samuelovi tedy zastavit kletbu, nebo nebyla jeho snaha k ničemu a mohl jsem ho zabít klidně už v dolech, čímž bych zároveň zabránil smrti třech dalších lidí? A co to mělo být s Robertovými pokusy? No, snad nějaký odpovědi dostanu v pokračování, takhle je to kapku neuspokojivý závěr jinak hodně solidního příběhu.
A taky mám otázku. Byl jsem sám, kdo dostával v páté kapitole v dešti brutální snížení fps? Uvnitř to bylo v pohodě, ale kdykoliv jsem vyšel ven, najednou všechny animace jely dvakrát pomaleji.
A taky mám otázku. Byl jsem sám, kdo dostával v páté kapitole v dešti brutální snížení fps? Uvnitř to bylo v pohodě, ale kdykoliv jsem vyšel ven, najednou všechny animace jely dvakrát pomaleji.
@Han22 (05.05.2020 10:09): U těch filmů je to vůbec problém. Člověk se narodí 60 let po natočení filmu - a zkus se vyhnout narážkám. Kdyby se dneska kluk chtěl podívat na SW, tak má silně omezenou šanci užít si překvapení z "Luke, I am .... ......"
Na YT je kompletní průchod hrou v sestřihané verzi ''gamemovie''. Mám staženo v telefonu jako mp3 a čas od času poslouchám jako mluvené slovo (má to skoro 5 hodin). Sice to není ideální z hlediska střihu a chyby v dabingové režii vyniknou ještě víc než při hraní, ale i tak je to super práce. Atmosféra, hudba i hlasy jsou skvělé. Stejným způsobem je sestříhaný i druhý a třetí díl, ale jednička je jednička...
@Hrdlodus (05.05.2020 08:03): Je to scenáristická berlička, ale tím netvrdím, že to není prvek, s nímž se dá zajímavě pracovat – tady se to třeba povedlo.
Vždycky si s úsměvem vzpomenu na Zaklínače a chudáka Geralta, ale pak si vzpomenu i na chudáky scenáristy, kteří museli nějak vyjít ze Sapkowského, ale pořád to muselo být hratelné. To je zase jiný případ a i když je to k pousmání a zamyšlení, dá se to akceptovat a rozhodně to není na věšení :D
Vždycky si s úsměvem vzpomenu na Zaklínače a chudáka Geralta, ale pak si vzpomenu i na chudáky scenáristy, kteří museli nějak vyjít ze Sapkowského, ale pořád to muselo být hratelné. To je zase jiný případ a i když je to k pousmání a zamyšlení, dá se to akceptovat a rozhodně to není na věšení :D
@Brasikona (05.05.2020 01:09): Ztráta paměti jako taková mi nevadí, vzniklo na ten námět spousta báječných filmů (her s tímto námětem si zas tolik nepamatuju). Ale je pravda, že je to docela častý námět, snad v každém seriálu je aspoň jeden díl "hrdina ztratil paměť". Zapadá to parádně máš pravdu, navíc autoři minimálně u prvních dvou mrtvých krásně kladou falešné stopy :) Je to opravdu jak sledovat nějaký výborný film (třeba zmiňovaný Šestý smysl) podruhé a koukat jestli to dává smysl i zpětně.
@Hrdlodus (05.05.2020 08:00): Není zač, já se snažím varovat před spoilery i na ČSFD pokud hodnotím třeba 60 let starej film. Co když to ještě někdo neviděl :) A hlavně mi takhle lidi spoilery zkazili kdysi třeba Mafii, z filmů Star Wars: Síla se probouzí... to by pak jeden vraždil.
@Hrdlodus (05.05.2020 08:00): Není zač, já se snažím varovat před spoilery i na ČSFD pokud hodnotím třeba 60 let starej film. Co když to ještě někdo neviděl :) A hlavně mi takhle lidi spoilery zkazili kdysi třeba Mafii, z filmů Star Wars: Síla se probouzí... to by pak jeden vraždil.
@Brasikona (05.05.2020 01:09): Zajímalo by mě, proč lidi tak dráždí ztráta paměti. Je to většinou nejlepší scénáristická volba. Zejména u her. Kdyby scénáristé volili jin postup, budou lidi nadávat na něj.
@Han22 (komentář): Díky za varování před spoilerem na jinou hru. Málokdo to dělá.
@Han22 (komentář): "PS: Pokud víte jak to dopadne, je zábava sledovat náznaky a stopy, které hra dává. Jsou celkem jasné, ale já si jich při prvním hraní nevšiml a zbaštil to i s navijákem."
Tohle je vskutku parádní poznámka, jsem ráda, že to někdo zmiňuje! :) Ztráta paměti je sice šílené klišé, ale tady to všechno tak krásně zapadá do sebe a není to jen jako, skutečně krůček po krůčku, jak se dá právě krásně vidět v dalších průchodech.
Tohle je vskutku parádní poznámka, jsem ráda, že to někdo zmiňuje! :) Ztráta paměti je sice šílené klišé, ale tady to všechno tak krásně zapadá do sebe a není to jen jako, skutečně krůček po krůčku, jak se dá právě krásně vidět v dalších průchodech.
@Garion (13.01.2019 18:48): Díky :)
@mattesak (13.01.2019 18:45): Nic ti nebrani si to najit - https://steamdb.info/search/?a=app&q=black+mirror
@Garion (13.01.2019 18:41): Vím, že se tu nedávno řešil Fallout: New Vegas a jeho absence češtiny u verze pro západní trh (východní češtinu měla) a obojí prý na steamu je.
@mattesak (13.01.2019 18:36): Black Mirror III is provided via Steam key for Windows. For key redemption, a free Steam account is required.
Na Humble je Posel za čtvrtinu ceny (stejně tak i dvojka a trojka). Nevíte, jak je to s českým dabingem? Je, není? Když se kupuje přímo přes steam, tak je čeština normálně dostupná, ale mimo steam netuším. Aby nebylo víc verzí pro různé trhy...
Pro ty které tato lehce podprůměrná série zajímá tak tady je rozhovor s producentem o chystaném "pokračování".
@Red (20.08.2017 00:04): Jj, souhlas. Viz. muj posledni prispevek v diskuzi k Day of the Tentacle: Remastered.
BTW kdo se prida do hromadneho bojkotu DH do doby, nez tu vzniknou zanrove diskuze, ze bychom to cely presunuli jinam?:0)
BTW kdo se prida do hromadneho bojkotu DH do doby, nez tu vzniknou zanrove diskuze, ze bychom to cely presunuli jinam?:0)
Mně přišel jakýkoliv rozhovor mezi Gabrielem a Grace v Gabriel Knight: Sins of the Fathers asi desetkrát vtipnější než cokoliv v DoT či MI. Pravda, obě hry byly vtipnější než Posel Smrti...