Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Reklama Klukovna.cz

Mass Effect 3

84

Diskuze

« Novější Starší »

@SilentWolf (03.02.2017 15:08): Vždyť je to jednoduché.
Indoktrinace: Aby mohl hráč hru dohrát.
1) Aby mohl hráč hru dohrát.
2) Není k ničemu, aby je měl omezené.
3) Pokus aby hráč měl EMOCE a byl bonding mezi ním a Andersonem.
4) Nevím jestli to tam je, i kdyby, nic to nemění.
5) Nekonzistence není v sérii nic nového.
6) Aby tam hráč někoho měl, pokus o EMOCE a dát closure postavě, na kterou měli pocit, že trochu zapomněli.

Prostě se s tím koncem nesrali, nebavilo je to, nestíhali nebo nevěděli co s tím, tak to udělali takhle. Nic hlubšího v tom není, ME není film od Jarmusche.

@SilentWolf (03.02.2017 15:08): 1. Indrokinace působí na každého jinak, někdo se silnou vůlí ji dokáže odolávat mnohem déle.
2. Ten paprsek ho nezasáhl přímo (myslím že to smrťáci udělali schválně)
3. Buď lenost tvůrcu nebo prostě náhoda? Na tom není co vysvětlovat, to že je někomu hůř po střelení je prostý fakt... :D
4. Máš zdroj?
5. Shepard se neocitl ne vakuu tak nevím teď jistě co myslíš.
6. Anderson se také učastnil toho nájezdu, nejspíš tam dokázal proklouznout ještě před shepardem nebo ho to vyhodilu blíže.
7. Nekonečno náboju je blbý váraz, ty zbraně nemají náboje, mají v sobě materiál který se pomocí generátoru elementu nula štěpí, takže těch výstřelů může ta pistole udělat klidně 10 000 protože to štěpí malou kostku (olova třeba) po několika desítkách molekul, ty "náboje" jsou termální chladiče který jen chladí jádro aby se neroztavilo, v jedničce byly jen ty co se uměly chladit bez nich, až po gethech se tohle s náboji okoukalo. Takže ta pistol byla nejspíš ta která si umí chladit.

Tak když tam mají tolik nesmyslností které lze vysvělit jen tou indoctrination theory, tak ji tam měli potvrdit.

A když už se někdo zeptá jak může IT dávat smysl tak bych se rád zeptal jak je SAKRA možné že je Shepard stále v pohodě když celou trilogii jim je extrémně otevřeně vystaven. Naprosto nedává smysl aby to tak nebylo. Pak tu sou samozřejmě další věci z posledních 15 minut hry.

1. Jak přežil ten paprsek.
2. Jaktože má nekonečno nábojů.
3. Proč má na těle střelnou ránu na stejném místě jako Anderson a je mu najednou hůř když ho střelí.
4. Proč jde při výstřelu paprsku slyšet "join us" nebo něco takového.
5. Proč je tam na konci zvuk, když už ve dvojce při zničené Normandy byla na začátku sekce ve vesmíru a bylo tam ticho.
6. Proč je Anderson najednou před Shepardem a už skoro u cíle.

To prostě nejde uspokojivě vysvělit. Ten konec není v pohodě. Ať už vezmu v potaz jakýkoliv z těch bodů - bohužel ony tam jsou všechny a ještě dalších dvacet by jich šlo vymyslet.

Ten konec by takový klidně mohl být, ale tupí amíci by brblali že tím pádem nemají žádný konec a potřebovali absolutní zakončení série, které se dotkne celé galaxie - takže... tři barvy a bum. Škoda no.

Letos to asi dohraju znovu, teď mám před Andromedou prostor a rozehrál jsem dvojku. Přecijen kvůli těm společníkům to stojí za to hrát. Tak uvidím jak to budu vnímat teď když už vím, že je to zabité. Ale byla to moje v tu dobu nejoblíbenější herní série. A taky moje první setkání s tím že se hry očividně uspěchávají - od té doby se to stávalo častěji. :( achjo. Reapeři vyhráli.

@Shoggot (03.02.2017 11:23): vtipnA představa :D u něčeho se podaří velkolepě a správně ukončit....třeba u witchera 3 jsem v tak zdařilý konec ani nedoufal vzhledem k tomu jak byly první dva díly nesouvislé......ale stejně jako ti scenarist, se taky tlucu hlavou do stolu...při snaze něco lepšího vymyslet

@SilentWolf (03.02.2017 09:34): Ano. Z celého konce jen čiší to, že si s tím vůbec nevěděli rady. Celý ten build-up úplně vyšumí do ztracena.
Z hlediska narace je konec Mass Effectu ve všech ohledech špatně, nejde to obhájit. Je dokonce podivuhodné, že zrovna tak diletantského se vůbec mohlo stát.

Doslova vidím ten tým scenáristů a game designerů, jak sedí u stolu, mlátí do něj hlavou a říkají si "ty vole, to je v prdeli, nevim prostě". Asi nebyl čas, nebyla vůle nebo už toho měli plné zuby, což je pochopitelné.

Já s koncem zásadní problém neměl. Největší shitstorm by tehdy hlavně kvůli tomu, že v první verzi chybělo takové to Falloutovské "zemřel pokojně ve spánku v 105 letech v posteli se svou 20-letou manželkou".

Plot twist "je to jinak, než jsme si mysleli" je ve sci-fi celkem běžný. Problém těch tří voleb je spíš v tom, že krom Destroy (a odmítnutí) si člověk ty ostatní a jejich důsledky blbě představí.
Navíc Destroy je to, co většina lidí stejně čekala/chtěla a že kvůli tomu musí obětovat Gethy a EDI… celá trojka je o (sebe)obětování.

@SilentWolf (03.02.2017 09:34): To dítě ale nesymbolizuje katalizátor a kompletní vědomí smrťáků, sáam to myslím řekne, jen řekne že je citadela jejich centrem vědomí, Podobu dítěte má proto že se hrabali v shepardovo hlavě ke konci a to dítě pro něj byla silná vzpomínka (i sny měl).

A taky to vyvraždovačka je, vem si co se vše stalo, Palaven padl protože flotila musela ustoupit, na zemi zemřela většina lidí, mě vymřeli Hanaři a drellové, a taky ti velcí nedopadli dobře, asari byly na půlce toho tam kde země, jediní kteří u mě profitovali byli krogani, gethové a kvariáni, Batariáni to schytali jako první a v podstatě prohráli. Citadela byla vyhlazena.

To že je tam přesně to co chtěli ti padouchové je právě to o co šlo, neboť saren chtěl se smrťáky přežít tim že by se jim civilizaci vydali dobrovolně (což mu nevyšlo) a illusive man je zase chtěl ovládnout, což by znamenalo konec hrozby... uvažuj cywe... :D

@Tyrael (03.02.2017 10:30): zníčení je asi jeden z nejhorčích "správných" konců protože lidi neuvažují nad následky když ho volí, zníčíl Gethy, zníčís vysílače, zníčíš citadeli, zníčíš E.D.I a i většinu experimentálních lodí včetně Normadie. A to že se shepard nakoncy nadechl pro mě nebylo vítezštví, neboť by to stejně nepřežil - byl v sutinách spálený, vnitřní krvácení, rozbitá mysl, spáleniny všude, citadela prázdná, zničená, a bez propojení ze zemí, nejbližší lodě několik hodin pryč... to by fakt nepřežil.

@SilentWolf (03.02.2017 09:34): jako těžko říct.....mně právě dostala atypicnost konce me3.

Něco na bázi sebevražedné mise ve větším je....původně taky byl planovanej fajt s illusive manem v solidni reaperske podobě.

Jinak technucky vzato konec se zničením defacto odpovídá vysněnému konci a shep ho může přežit......ale já jsem tak nějak spokojenej

Napoprvé jsem měl konec když jsem do toho děcka střílel. Měl jsem si uvědomit že Bioware by neudělal pěkný konec na základě střelby do dítěte, i když je to stroj/hologram. Tak nějak jsem si představoval konec, že se mě pokusí indoktrinovat nějakýma vizema a já to prohlédnu a stisknu tlačítko vypnutí/zničení reaperů.

To že se nějak nasčítají všechny faktory ve hře když už tam bylo to multiplayer bojiště s výčtem tvých spojenců to jsem si fakt nemyslel. Jestli mě v dopadu rozhodování něco zklamalo tak to byly asi Rachni.

To decko na konci urcite neni slusne zakonceni cehokoliv. Natoz trilogie. I jeden konec bez nasledku vasich voleb je urcite lepsi, nez tri pitome konce bez nasledku voleb.

Nikdo v epilogu nekomentuje, ze ve dvou koncich Shepard udela to, o co se snazili padouchove predchozich dilu. Uz cela zapletka kolem katalyzatoru a crucible se tam nehodila. Cela hra by mela byt jak suicide mission, ale ve vetsim meritku, kde by padaly cele rasy a planety. A porazit je mely poznatky a nase volby z predschozich dilu. Klidne i v regulernim boji.

Protože ona uděla z databáze her lepší místo! Až na to, že neudělá, jelikož by sem nikdo nechodil, muhahaha, a to by byla nuda!

@M.a.t.t. (13.01.2017 21:22): Věřím ti. Zároveň se však snažím již roky pochopit ten váš systém. Domníval jsem se, že velké "AAA" tituly dostávají přednost díky logicky vysokému očekávání. Též jsem si myslel, že rozhoduje počet bodů uživatele a jeho status. No a samozřejmě kvalita popisu. Ovšem, když vidím, jak hidden object adventurky jsou upřednostňovány, tak mám pocit, že nemáte rádi Gordona/Half Life a Judy/Zootopii, což mne jakožto Pajmiče činí velice smutným :(

@musa (13.01.2017 20:54): Takže máme čekat až do vydání, chápu to dobře? :)

Bohužel to jsem já, když se rozepíšu, tak píšu a píšu a nevím kdy přestat. Beru to tak, že čím více infa, tím více kontextu. Prakticky jsem tam mohl přidat dalších 10 odstavců, ale takový kruťas zase nejsem :) Nebudu kopat, když upřednostníte popis Gordyho...nakonec se to posléze může vždy upravit.

Ale vzhledem k tomu, že to tak dlouho trvá, tak mám jisté tušení, že si s tím asi užíváte dosti srandy.

@pajmič (13.01.2017 18:31): Nechci ti brát iluze, ale pokud se sejdou dva návrhy na stejnou hru, upřednostňuje se ten, který byl podán dřív. Samozřejmě za předpokladu, že má patřičnou kvalitativní úroveň.
Poznámka k tvému návrhu: profilový popis hry není článek:).

Koukám, někdo nevydržel a už se přidává ME: Andromeda dvakrát, jsem zvědav, který návrh zvítězí a jestli bude hra dřív na DH, nebo v obchodech ;)

@Shoggot (08.01.2017 13:04): Čekací doba na co? Omrknout, popřípadě opravit, shválit. Velká hra, nejočekávanější hra na databázi by měla být prioritou, obzvlášt když její datum vydání je tak blízko. Takový Zaklínač 3 tu byl jako blesk více jak rok před oficiálnim vydáním.

@Gordon (08.01.2017 13:57): já bych to na tvém místě viděl asi podobně, praxe spoluúčasti na chodu databáze by tě naučila být méně idealistický:). koukám teď na hokej, ale jen rychlým proběhnutí textu vidím, že nějaké úpravy bude muset schvalující dělat (minimálně gramatické a nejspíš i stylistické).

Jak je to se shvalováním té Andromedy, prosím? Už v tom seznamu sedí třetí den. Je nějaký problém s popisem či jak?

Mno tak to, co ukázali v tom posledním gameplay traileru, vyloženě páchne takovou tou "generický sidequest #87" fragrancí.

Jestli jsem to z toho videa pochopil, tak člověk bude mít přístup ke všem classům naráz? Intřisting...ale i na tom malinkém prostoru to stihlo působit nudně. Jejich úhel tu moc nechápu.

Ale launch trailer bude beztak pecka, na ten se těším.

Tak ty super trailery (two steps from hell) vycházely myslím v den vydání.

Já na jednu stranu vítám, že ukázali málo a o to víc to bude ve hře překvápko. Na druhou stranu z toho co ukázali mi už dost věcí vadí.. :D :D achjo.

Co říkáte na tu gameplay ukázku? Jakožto trailer mě to vůbec ničím nezaujalo... Furt čekám na pořádný trailer jako v trilogii...

Snad neco udelali s tou katastrofalni mimikou. Na twitteru se ohaneji tim, ze to byl bug v casti, ktera se mi zdala nejhorsi. Jenze ona byla nejhorsi, zatimco ostatni animace jen hrozne. Toho se bojim nejvic. ME bylo vzdycky perfektne filmove. Nevim co blbnou. Jeste ze to vynahrazuje zade to prostredi. Asi neco za neco.

nevíte někdo o modech upravujících rozhodnutí jednotlivých dílů..........chtěl bych si vyzkoušet jednotlivé možností...(třeba co se týče konrada Venrera.....na to genesis nestačí)

@pajmič (03.12.2016 22:03): Nedalo mi to a musel jsem si to vyhledat, a podle kodexu ME dávali lodě cca 10 sl (smrťáci mohli těsně pod 30sl/den) za den a to by fakt vycházelo. Myslel jsem že ta vzdálenost je mnohem větší, znáš to: Vesmír je opravdu velký, tak velký že...

Jinak zrychlení v ME nehraje roli ne? Tam motory pálí přece kvůli tomu aby si udržela loď maximální rychlost kvůli "mass effectu"

@pajmič (03.12.2016 20:46): nebo spíš jak mohli tak rychle doletět, když v té době nešlo technologii vysílačů replikovat, leda že by narvali jeden celý funkční vysílač do té new citadel. Ikdyž mě teď napadlo že mohli použít tu protheanskou zmenšeninu z virmiru.

Protože i s 20ti násobkem rychlosti světla by letěli OPRAVDU DLOUHO.

@Gordon (03.12.2016 19:59): Teoreticky to není nemožné, ale vzhledem k tomu, že o tom nejsou žádné záznamy (díky reaperům) a celý ten výlet kosmoprázdnem je tak trochu námětem vynucený, nevidím důvod proč by tomu tak mělo být. Spíš by mě zajímalo, jak a proč tak rychle byli schopni na některých planetách vystavět kolonii viz. trailer.

třeba taky nezapomenout že nápad s opuštěním galaxie mohli mít i v předešlích cyklech...

Mě se trailer líbil dost, idkyž:
= Zdejší přirovnávání k DA mi nevoní ke hře...
= Působí to dosti plastičtěji.
= Je tam ukázáno podezřele mnoho aspektů které ME nemá mít a málo těch co tam má být. (generické aktivity, málo akce, sbíraní nějakých blbostí)
= Pořád neuvedli den vydání abych to tu mohl přidat.
Na druhou stranu:
= Moc se mi líbí ty bionické schopnosti v boji a ta bojová svižnost.
= Exploring (doufám že to nebude takhle skálou uzavřené)
= Opravdu mi to připomíná jedničku.
= Městečko kolonie.
= Ve hře jsou všechny známé rasy. (snad)

Ale pořád smnutně čekám na ten nadupaný trailer ve stylu předchozích dílů, jako epická hudba a spousta duležitých dialogů proloženýma epickýma akčníma sekvencema.

Doufam že ty světy budou tak pěkné jako ala DAI ale nebudou tam ty hloupe genericke ukoly typu 20 vlajek potom ty hvezy z te lebky ty světy byly uplně prázdne a nedalo se tam nic dělat.

@SilentWolf (02.12.2016 11:53): Odzbrojila ho zcela normálně. Pravda, že někdo tento odzbrojovací manévr z Krav-maga umí udělat rychleji, vtip je v tom, že to má vypadat "pohodlně" skoro tak, jako by to vypadalo, že ti onu zbraň nepřítel dal :)

No jo, když na tebe někdo namíří zbran asi neřekneš "shoot me bitch!" ¨navíc Ryder je důležitá osoba, jejíž smrt by té rebelské paní moc nepomohla. Jak říkám, kdo ví jak se ta scéna vyvíjí dále a jaká je její alternativa.

Ano, ta mimika potřebuje ještě krapet doladit, souhlas, ale zase to není nic z čeho bych si vyloženě trhal nehty :)

@pajmič (02.12.2016 11:21): Drop it! You first! Get out! Plus mimika jak z the sims. A odzbrojila ho taky nějak zvláštně pomalu a pohodlně.

Pokud je to osekané, tak budu jen rád. Zbytek vypadá dobře.
Jen fakt nepochopím proč se uchylují k takovým cartoon obličejům když celá trilogie je měla špičkové. Proto jsem měl vždy Mass Effect raději než Dragon Age. Teď místo toho aby vylepšili jedno, tak degradují druhé.

edit: a jsou to detaily. Mě se to jinak líbí moc. Toulání po planetách s Makem mě v jedničce bavilo i když byly ty planety prázdné. Pokud to budou světy jako lokace v DA:I tak paráda!

Mě se to teda líbí dooost ... nehrál jsem ze série nic, ale těším se ... Já teda s ničím problém nemám. Ta černočervená zbroj vypadá hodně luxusně ... Ty souboje vypadájí poměrně zábavně, což byla asi moje největší obava. Potřebuju konečně po w3 zase něco výživného alespoň na 30-40 hod :(

@SilentWolf (02.12.2016 10:07): Pane, ta scéna byla údajně silně osekaná, navíc nevíš co by se stalo, kdyby ukázali, pokud by neodzbrojili toho Turiana. Nevím co ti na tom přijde debilní, nemohl by jsi být konkrétnější prosím, prosím pěkně, pěkně moc?

@HolyMeatball (02.12.2016 08:13): Velmi doufám že se pleteš. Snad neudělaj stejnou chybu dvakrát. To sbírání lithia tam....meh. Ale tenhle trailer rozhodně odvedl mnohem lepší práci než ten první, začínám se na to i docela těšit. Witcher senses pobavily :)

Ale v ME to prozkoumávání bude fajn. Spíš mě vadí ty xichty jak z the sims. Tu scénu kdy hlavní postava použije renegade akci snad ani nemůžou myslet vážně. To dají do traileru tak kostrbatě provedenou scénu s naprosto debilními dialogy?

Vždycky jsem se v ME těšil nejvíc na dialogy. Tady to vypadá katastrofálně a prosím podejte mi někdo důkaz že ta černoška není ten companion jménem Cora.

Za pár hodin by měl být údajně konečně pořádný gameplay ... no, vím co bude jako první následovat po probuzení :D

@JohnCZ (07.11.2016 18:53): jo ten je fajn, uz to umej skoro jako japonci :)

Ten novej trailer na andromedu neni uplne spatnej, ale jak uz tady nekdo psal, je to takove o vsem a o nicem, ale to spis pochazi z toho ze je kazdej zvedavej na gameplay a nikdo nevi jaky to vlastne bude.

ja se na Andromedu tesim jak malej jarda, pac DA:I se mi libila moc, verim ze novej ME bude podobne velkoryse podanej, a predchozi tri dily nebyli vubec spatny.

@JohnCZ (07.11.2016 18:53): hele tenhle je pěknej, a víš kdo ho dělal ? Bioware ne :)
Dělali ho stejní lidé jako ten nejlepší Witcher 3 trailer (Night to Remember). Ten je podle mě ještě o dost lepší. Digic Pictures z Maďarska.

Jinak jak koukám na komenty pod tím trailerem tak asi nejsem sám unimpressed :)

Ugh. It looks like every generic, run-of-the-mill modern sci-fi movie. "I have a bad feeling." "My God ..." "Take cover! Take cover!" Any other clichéd lines you want to throw in, Bioware?

:) Ale jsou tam záblesky nečeho zajímavýho, a Frostbite je luxusní jako vždy.

@Paul (07.11.2016 18:47): Jako jo, čekal jsem trošku něco víc epického i hudebně, ten trailer nemá moc nějakou posloupnost... a ten mimozemšťanův kroužek by se se krásně použil na pověšení do otrockýho obchodu.... :D

Ale říct že trailery k MEčkům jsou bída je jako říct že těstoviny nejsou italské...

@pajmič (07.11.2016 18:41): kupodivu některé hry (např. BG2 či ME3, když už jsme u Bioware) a dokonce i trailery jí mají, ale je fakt že Bioware dobré trailery dělat neumí, původní trilogie byla v tomhle ohledu taky slabá.