Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Mass Effect 3

84

Diskuze

« Novější Starší »

@CrocoRay (07.09.2017 12:17): tak u star treku a battlestar galacticy mě bavilo prokousat od původních seriálů, k těm nejnovějším.....samozřejmě je plné "vysosaných" námětů...ale bavilo mě pozorovat ten vývoj.... mass effect mě dostal hlavně v tom, jak všechny možné náměty napříč seriály/knihami kombinuje.......

ale spíš preferuji Franka Herberta a jeho Dunu...spíše atypcké sci-fi....
fantasy mám také rád, ale spíše člověk nalezně míň kvalitních titulů
fantasy mám

@Tyrael (07.09.2017 10:57): Tebou zmíněné seriály mě nebavily, ale Mass Effect jsem docela dost žral. Nevím, ono to bude asi tím sžitím se s určitými postavami, RPG systém a možnosti volby.

A to zase takový šílenec do sci-fi nejsem a raději mám fantasy s meči, ale Mass Effect mi přišel hodně dobrý. Je fakt, že v jedničce už jsem si i Sheparda celkem oblíbil a líbilo se mi to hraní si na hrdinu a ten respekt před ostatními. Trojka pak měla akční složku docela dobře zpracovanou, takže tam mě i více bavily hlavní mise.

@Vurhor (07.09.2017 11:12): určitě pro mně byl příběh také solidní motivací......ale stejnou měrou mě lákalo futuristické zpracování budov/ zbraní...zkrátka světa

to zpracovánímě oslovilo mnohem více, než třeba svět star wars universa....asi mi přišel zkrátka reálnější...

@Tyrael (07.09.2017 10:57): Mě by neoslovil, kdyby z toho nebyla příběhová trilogie. Když jsem poprvé dohrál jedničku, sice se mi celkem líbila, ale nijak odvařenej jsem z ní nebyl. Teprve až s návazností dvojky ona záliba vystřelila do nebes a trojka tomu dala pěknou korunku.

Nevite kde sehnat vsechny pribehove DLC za rozumnou cenu? Na to ze se hra prodava v trilogii za par babek, tak DLCcka na originu stale drzi cenu vysoko.

@Malignus (10.07.2017 22:42): Já se v jedničce dostal na level nějak 45 za 20 hodin, ale je fakt, že v té jedničce jsem ignoroval těžbu surovin, protože mi to přišlo zbytečné a neviděl jsem v tom nějaký velký užitek. Ve dvojce už to bylo nutné pro upgrade lodi, tak tam jsem to dělat musel.

Jinak třeba taková Liara mi přijde ve dvojce a trojce jiná než v jedničce. Celkem zdrsněla podle mě.


@pajmič (10.07.2017 21:42): Tak mně se Grunt dost líbil už v původní dvojce bez DLC. Takový dost drsný typ, ale zmatený :-) Nebyl to nějak komplikovaný složitý charakter, ale právě ta jeho jednoduchost a pocit nadřazenosti, to se mi u něj líbilo.


@SilentWolf (10.07.2017 20:41): Na Samaře a Thaneovi se mi líbila originalita. Samařin kodex a její pravidla. Thane byl zase poměrně netradiční nájemný vrah.

@CrocoRay (10.07.2017 20:17): Jednička mi trvá vždycky dlouho, protože si vždycky užívám rozhovory (nepřeskakuju) a zatím jsem to dohrál jen za vojáka (60 lvl) a to mi zabralo asi tak 40 až 50 hodin na lvl 50, ale já vždy hledám minerály apod. Ale před rozehráním dvojky chci mít všechny classy na lvl 60. :-D

Wrex se mi v jedničce líbíl a taky je jediněj, jehož hlášky si pamatuju. Například ve výtahu s Garrem ( O Garrovi: "Měli bysme ho nechávat na lodi, jinak mu hrozí s rážka s realitou.") nebo když asarijce na konci Virmiru oznámím výbuch atomovky, načež se asarijka prohlásí, že "to přeci nemůžu" a pak vyděšeně zdrhne, přičemž Wrex jen suše poznamená: "Teď jste ji dostal." :-D Liara mi je sympatická, protože je trochu jako já a Tali... No, líbila se mi BSG. :-D A ještě Wrexova hláška z Noverie: "Nevím, co všichni na ní viděli. Vždyť byla oblečená." :-D

@Malignus (10.07.2017 19:58): Tali a Liara mi přijdou v pohodě a dá se s ními pokecat na zajímavá témata, ale jinak mě tolik nebraly. Wrex se mi líbil hlavně ve dvojce, kde už ti sice nepomáhal, ale měl tam docela dobrou pozici a celkově se mi líbilo jeho charisma a to, kam to až dotáhl a jaké si dělá ambice. Ale krogany mám rád celkově, takže hned po Garrovi následovali Wrex a Grunt nebo jak se přesně jmenoval.

Jinak já myslel právě, že jsi dojel první dva díly nebo celou trilogii. Ta jednička ti zabrala jak dlouho na dohrání? Podle mě hlavní linka zabere tak 10 hodin. S vedlejšími questy tak 20. A kompletní dohrání se vším všudy by to mohlo trvat tak 30-40, ale to myslím 100% dohrání. Dvojka mi přijde delší, ta už by samotná dokázala zabrat určitě tak 40+ hodin na dohrání 100%. Ale jako na takové poctivější dohrání těch dvou dílů, si myslím, že těch 50 hodin stačí. I když určitě jsem o něco přišel, to nepopírám :-)

Jinak která postava nebo postavy vám přišly tak nejvíce oblíbené, co se týče trilogie. U mě jednoznačně vede Garrus, když nepočítám hlavního hrdinu. Ale jinak celkově se mi líbí ty momenty, jak se staří známi potkávají po delší době a rýpou do sebe na přivítanou apod. Třeba setkání Jack na té univerzitě.

Ale co se týče toho systému úkolů apod., tak mi to přijde takové trochu nepřehledné a hra už moc nenavádí k cíli. Sice ty úkoly většinou nějak náhodně splním, že obkecávám postavy, ale spíše je to o náhodě nebo trochu o domýšlení, kam bych mohl jít hledat. No, ale dá se na to zvyknout.

Akorát ještě to prozkoumávání planet mi přijde jiné a nevidím tam nikde suroviny. Loď se tam vylepšuje nebo hra už teď sází na něco jiného? Myslím, co se týče ovlivňování konce.

@CrocoRay (10.07.2017 12:44): Sám jsem to hrál bez něj, ale je to nějaká další možnost zakončení trojky, kterou vydali po nevoli a nespokojenosti hráčů s původními konci :)

Měl jsem na mysli u jedničky Mass Effect: Bring Down the Sky a u dvojky např. Mass Effect 2: Zaeed - The Price of Revenge, nebo Mass Effect 2: Normandy Crash Site, ale je pravda, že ani jedno z těhle DLC nedosahuje kvalit těch placenejch.

@Malignus (10.07.2017 07:55): Tak na 100% jsem to určitě nedohrál. U jedničky jsem na vedlejších planetách nezkouamal anomálie a netěžil všechny suroviny, protože mě to nebavilo. U dvojky jsem vytěžil jen dostatek surovin potřebných na absolutní upgrade lodi. Ale vedlejší úkoly jsem plnil skoro všechny. Loyalty mise úplně všechny. A rozhovory jsem projížděl poctivě a všechny vykecával. To mi jako pořádné dohrání stačí. Samozřejmě, že jak někdo "pořádným" myslí opravdu kompletní dohrání, tak bych musel ještě dalších 30 hodin přidat. Ale podle mě zbytečné, protože obsah, který jsem ignoroval by mi už nijak statistiky nevylepšil a celkově už mě tolik nebral.


@rikuhahl (10.07.2017 07:36): Město nebo celá planeta. Jaký je mezitím rozdíl? :-D

Tak rozehráno. Sice nevím, jak na tom budu se silami, když jsem za poslední 4 dny dojel první dva díly a strávil u nich skoro 50 hodin, ale musím říct, že trojka mě celkem chytla a je tam vidět obrovský skok.

Hlavně tedy v akci, která už mi docela dost připomíná Gears of War vidím velký skok. Jednička si mě chytila hlavně RPG systémem a příběhem. Dvojka sice akci měla vylepšenou a byla už tímhle směrem o dost více zaměřená než první díl, ale až ve trojce mám z ní opravdu dobrý pocit.

Jinak co se týče úvodu, tak už to působí více filmově a na efekt. Jednička začínala tak pohodě a ve trojce rovnou útok na celé město :-) Ale líbilo se mi to.

A řekl bych, že to asi bude o něco těžší než dvojka. Ve dvojce mě v krytu nikdo nebyl schopný zasáhnout a za celou hru jsem chcípnul asi tak 3x a to pokaždé kvůli nějaké debilní chyby a nepozornosti. Tady už mě dostali málem ze startu, když jsem se kryl za překážkou. A líbí se mi jinak ještě to, že tu přechází i levely z dvojky. Dvojka to nějak z jedničky ignorovala.

To, že si nemužeme ponechat současnou formu, jsem bral jako transcendentální skok. Všude se dá najít nějaká paralela s biblickým světem, knihou Zjevení, třeba že Reapeři jsou andělé (14/15), ale nemužeme to brát doslova. To sou věcy, který dnešním chápáním člověk ani nemuže pochopit. Stačí, když ví, vo co de.

PS Vidím, že ještě nikdo nedočetl muj komentář do konce (ani nemuže ha ha), a tak vyhlašuju soutěž o 100 bodu, který si pak u mě muže vyměnit za stravenky na oběd!

@vodkasesemtexem (04.06.2017 15:37): Smrťáci jsou syntetické stroje stvořené k ochraně života před životem, to znamená že zníčí život těsně před tím než se zníčí trvale samo, tím vytvoří prostor pro život nový a život předchozí uchovají v sobě jak materiálně tak jako databázi celé historie daného života, nic náboženského v tom není.

Nebo jsme hráli každej jinou hru. Přiznám se, že jedničku jsem vzal hopem a vlastně pořádně nehrál, protože má nezáživný souboje, ale už hned na Ranochu ten menší Reaper povidá, že reprezentuje řád a my chaos. Pokud ses dostal na konec, tak to dítě nemele o ničem jiném. Tvoje děti vytvoří znovu syntetika a chaos se vrátí. Vážně se zkus nad tím zamyslet, protože je to o pohledu, jakým se na problematiku díváš. Pořád je ještě čas se obrátit na víru, ale do sedmý polnice už moc nezbývá!

"syntetika chrání nižší život před vlastní zkázou" Hele, a nepleteš si syntetika s Reapery? Reapery ovládá temná síla z nejzazšího konce vesmíru (nebe Iz. 13/3), zatímco syntetika jsme stvořili my, lidi. Respekrive dábel, kterej se pokusí zničit boží dílo tím, že nám nabídne upgrade, o kterém píšeš dál. Jsi takovej Illusive Man z masa a kostí. This is the way which must humanity evolve. A víš, jak dopadl!



Ne asi, toho jsem si taky všimnul. Už to jméno. Shepard. V ME je toho strašně moc, ale všechno mezi řádky. Kdyby to napsali naplno, byla by to nuda jako v neděli v kostele. A hlavně si nemyslím, že všichni mají vědět, co se děje. Dobře ty, vypadá to zajímavě. Jenomže takovejch odkazu je tolik, že to do konce světa nestihneš projít.

Jinak dochází vám, že když si zadrátujete ohradu, zakážete vošklivý výrazy, protože nejste schopni obstát ani v diskusi, že se z vás nakonec stane jen beztvará šedá hmota, která nemá s člověkem už nic společného? Jedině sebestředná kurvička si myslí, že zákazy něco vyřeší. Protože je slabá a ztracená jako ty ovce bez pastýře! Naše společnost je rozbitá na všech urovních a není cesta zpět než skrze totální dezolaci. Je to i logické. Jako když chcete opravit starou barabiznu, je lepší ji radši zbourat a začít znova. To vám potvrdí každej lepší psycholog. Ale těch moc není. Většinou jsou to kravičky, co si nevidí do huby a někdo jim moc povolil řetěz od sporáku.

Kámo, čteš to po sobě? Vždyt ty jsi v těch sračkách až po uši. Dyžtak mi napiš, kde přesně konkrétně v ME se o tom mluví.

"Opakovaně vulgárně útočí na ostatní uživatele." Šiš. To je další problém dnešní společnosti. Zdegenerovaný sluníčka, který se sesypou při první vlně nevhodných slovíček. Hele, nezastávej se mě, já si s ním poradím sám.

@vodkasesemtexem (04.06.2017 13:35): Pochopil si to špatně, v té hře žádný náboženský podtext není a je to celý o tom jak syntetika chrání nižší život před vlastní zkázou a konečným řešením je jí oddálit/potlačovat/nebo povznést se do nového druhu který kombinuje jak organiku tak syntetiku.

@special_plan (04.06.2017 13:47): Já bych volání po zabanování za útok považoval.

Jak zelenej konec? Syntéza? To kecáte! To je totiž zpusob, jak se vyvine současná situace. Určitě jste si všichni dobře všimli, že společnost potažmo celej svět je rozdělen na dva naprosto nesourodý proudy, a nedopadne to jinak, než že z jejich střetu, jejich syntezou vznikne proud nový. Brzy začnete vidět svět v novým světle, protože jsme takhle ... blízko změnám. Svět už nikdy nebude jako dřív a vládnout mu bude jeden král!

"ME není o tom že nás syntetika zničí, nýbrž že celou dobu život chrání aby se nevytratil." A na to jsi přišel jak? Celej Mass Effect ukazuje na uskalí naší civilizace, která se dostala do závěrečné fáze. Respektive bod zlomu jsme už překročili, ted letíme střemhlav dolu. Akorát někteří tupci si pořád nevšimli. Na to je hezký to přirovnání s Titanikem. Homosexualita, chov domácích zvířat, je tam všechno a syntetika, stroje v tom hrají hlavní roli. My pilot dating with hot femabot. Již dnes se objevují zprávy, že bez umělé inteligence nedokážeme pochopit podstatu světa, nebo řešit současné problémy. Ale ve skutečnosti je to past. My naši minulost, to, odkud pocházíme a kam směřujeme, přece dávno známe. Možná mám pro tebe špatné zprávy. Seš prostě jen další indoktrinovanej mentálně slabší jedinec, kterej uvěřil satanovým lžím o evoluci, na kterou se vy darwinisti raději odkazujete, než na Boží řád, kterého se skrze technologii budete pořád snažit popírat. A o tom to je. Oddělit zrna od plev. Takže ti doporučuju sáhnout po Bibli a modlit se za rychlou smrt, protože ráj na zemi tě rozhodně nečeká.

Obhajování hovna na talíři jako zajímavého, alternativního přístupu ke kulinářskému umění. Pouze na DH.

Bohužel se na DH nehledí na dodržování pravidel, jinak by tady ten člověk už dávno nebyl.

Ja se ho taky musim zastat, je to takove ,,co na srdci to na jazyku,, a je to pekny protipol strojenemu a spolecensky prijatelnemu psani. Jasne je to silenej balast, obcas to nedava vubec smysl ale ma to styl a je to docela sranda:)