Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Awwww, úplně jsem zapomněl že si tu můžu koupit Vesmírného Křečka :)
@Charllize (15.09.2022 13:33): Já ti to klidně odkývám, když ti to udělá radost. Toho trojcifernýho čísla v zeleným obdelníčku si nevšímej, to je jen recese. Neb vím, že Mass 2 je defakto žebrácký klon Gears of war :)
Chtěl jsem si to odpustit ale nedá mi to :)

Po té co jsem teď nedávno dohral jedničku a přišla mi ok, jsem hned potom začal dvojku a po 20ti hodinách skončil. 
Ja nevím ale je to hrozná nuda. Působí to jak nějaká sbírka skeču bez spojnice s naprosto nudnymi akčními pasazemi co neberou konce. Popobehnout, kryt, palba furt dokola. Navíc ten design prostředí je desuplny. Jediný co je OK tak občas nějaké výhledy do dálky kam se stejně nedá jít.
Jednicka díky těm planetám k průzkumu působila jako něco kde ten svět existuje. Tady to je jak hrát levely v Mariovi na NES.
Pribeh a postavy dejme tomu OK, i když to je furt taková ta černobílá hra na dobreho a drsného Shepa a vzasade to je taky trochu nuda a otrava.
Proste ten gameplay, design, explorace a flow hry netastarnul dobře. Pamatoval jsem si ti lepší a dost mne to šokovalo jak to je celkove nic moc.
Trojku ani zkoušet nebudu ta mi přišla horší už při vydání.
Chapu ze ta hra má občas zajímavé situace, a postavy to celkem táhnou ale ten gameplay to cele zazdi to nudy a nuceni se ti vůbec zapnout.
@BUMTARATA (24.08.2022 11:05): Ve dvojce to tak není. Po dohrání sebevražedné mise se ti žádný starší save nenahraje. Naopak v Lair of the Shadow Broker a Arrival jsou lehce změněné dialogy pokud je budeš dělat až po dokončení hlavní linie.
@Ria Kon (23.08.2022 22:08): To právě nevím, mně třeba vadí, když jsou tvůrci líní a po dohrání mě hodí před poslední misi, aby nemuseli řešit konsekvence, a navíc jsem tou dobou měl obvykle vše splněné…
@BUMTARATA (23.08.2022 18:00): Však na tom není nic špatného. ME2 je postavené tak, aby se dalo pohodlně hrát i po dohrání sebevražedné mise. Uděláš pár N7 misí a zakončíš to Arrivalem. Mezitím si můžeš s Legionem pokecat dosytosti. Legionovu loyalty misi můžeš v klidu spustit před prolétnutím Omega 4 relé a nebudeš za to penalizován ztrátou posádky.
Házel jsem to i do akcí, ale kdyby to někdo minul.
EA bude v řijnu rušit někdejší Bioware points pro nákup DLC. Proto do té doby běží akce, že všichni majitelé základních her, které je využívaly (Mass Effect 2/3, Dragon Age: Origins/2), si mohou zdarma claimnout všechny DLC v knihovničce v sekci "extra content" u daných her.
Já ikdyž hraju za paragona AKA space Jesus, nikdy si nenechám ujít renegátské: "You working too hard" nebo "Admit it, you are going to miss me" BAM "Not at this range, i wont"
@Korbitch (21.04.2022 17:15): Rozhoduj se podle sebe, né podle barviček, hra je potom o dost zajímavější, akord když ve trojce jsou renegade eventy spíš badass eventy. :) Ale jo, zabíjet Samaru je krapet hloupé rozhodnutí, ale tak proč ne, můj druhý run byl s ní.

@Ria Kon (21.04.2022 16:11): Ve svém posledním hraní trilogie jsem měl body v obou teploměrech a měl jsem odemčené vše, jen v jedničce ze začátku některé volby nešli.
Tak jsem se po letech znovu pustil do tohoto vesmírného opusu, tentokrát v legendární edici, a co nezjistím u dvojky. Ona jde naverbovat Morinth. No tak teď až lituju, že jsem to rozjel za ochránce :D
@Malignus (08.04.2022 00:06): Toho jsem si pochopitelně vědom, kdy a proč EA BW koupilo, kdyby ne, žádné BW by již dávno nebylo. Problémy s deadliny měli, ale vždy z jiných důvodů. Někdy měli málo času (DA2, ME2/ME3,) někdy se zase nemohli dohodnout (DAO), někdy zase neměděli co vlastně dělaji (ANTHEM, ANDROMEDA).

Jinak si myslím, že anthem měl nejdelší deadline, což se samozřejmě změní po vydání DA4, jehož dráha se protáhně alespon na 9 let.
Já bych doporučil to ještě překonat a zkusit znovu trojku. První dva díly viděné "dnešníma očima" také moc nemusím (viz komenty k nim), ale trojka je se všemi DLC imho skvělá hra. A ještě lepší je s pár mody jako ALOT, ALOV aj. :)
@Say (12.06.2021 10:32): Taky jsem to měl podobně, i když dvojku jsem si furt ještě užil, dohrát trojku už jsem se fakt docela nutil a hned po dohrání jsem hru prodal, protože jsem si tak nějak uvědomil, že s odstupem času nevidím na ME nic až tak skvělýho a vlastně už to asi nikdy hrát znova ani nemusím...
Nostalgie je sviňa. Zkoušel jsem LE verzi ale brzo to vzdal. Měl bych vlastně přehodnotit původní hodnocení.
@Malignus (22.05.2021 11:50): Možná jsem pošahanej, ale s femshep a Kelly nesouhlasím, podle mě vypadají holky lépe :D

Jinak poporučuji původní model shepardky, pokud chcete hrát za dospělou Max Caulfield z Life is Strange :D
Taky mi připad, že v původní trilogii, měly některý postavy lepší xichty, zvláště Shepardová. :-)
@Ebb (19.05.2021 17:44): V LE edici jde udělat celkem solidní obličej, dost ten editor zlepsily, i když ženská má pořad trochu ten kuní ksicht a chlapa jsem ani nezkoušel.
Default obličeje jsou podle mě pořad dost hrozne i ta kánon Sheprdova :)
@Charllize (19.05.2021 14:48): Ahoj :) No škoda, lebo inak väčšina postáv je dobre spravených, len ten Shepard nejak nesadol.

@Gordon (19.05.2021 13:49): No vyskúšam, ak to ešte niekedy rozohrajem. Skúšal som aj všetky non-white možnosti, a dopadlo to vždy hrozne, možno proste len neviem pracovať s tým faceliftom :)
@stepankoby1 (18.05.2021 21:57): No, čekal jsem, že to bude horší, ale takto to ještě jde, i když rozostřený záda jsou horší než původní varianta. Na druhou stranu, nechápu co na tom tak vadilo. Miranda žádá Shpearda o pomoc a pokouší se jím manipulovat prostřednictvím pohledu na její tělo, i když by bylo lepší při volbě odpovědi dát záběr na oba či jen na Sheparda, než na Mirandino pevné pozadí, ale jak říkám, zbytečné drama.
Neuveriteľne ma Shepard vytáča vo všetkých troch dieľoch, hociako ho vytvorím, vždy vypadá debilne, jeho grimasy sú zmesou obvykle šialených, miestami rozospatých, výrazov, jeho hlas, intonácia a zafarbenie, znie ako Steven Segal v nejakom tuctovom filme. Často to pôsobí, akoby sa dieťa hralo na dospelého. A v LE mám dojem, že sa to ešte zhoršilo.
Rád bych mimochodem ocenil, jak spravili v LE to osvětlení. Miranda konečně nevypadá jako kříženec Michaela Jacksona a upíra.
Padání hry s DLC lze výrazně omezit spuštěním hry s parametrem "-nomoviestartup". Vynechávají se loadingová videa, na kterých to padalo nejvíc. Současně se zrychlí načítání hry.
@Gordon (12.03.2021 14:35): Jestli jsem to pochopil dobře, tak jde "jen" o editaci ini souboru. To asi nejde považovat za "crack". Hru mám koupenou, DLC jsou stažena z oficiálních stránek EA.

Můžeme se sáhodlouhle dohadovat o tom, jestli je hodnota někde v texťáku ve složce s hrou "technický prostředek ochrany práv", jak ho chápe autorský zákon. Do toho se pouštět nebudu. Jdu radši hrát :)
Tak jsem ta DLC nakonec rozchodil pomocí tohoto postupu. Hra mi teď o poznání častěji padá (během hraní Shadow brokera asi 5x), ale jede to.
Díky politice EA co se týče DLC nemám do dnes dohrané dvě zásadní DLC ve trojce mimochodem. Je to má velká hanba.
@Kwoky (11.03.2021 15:13): Ve dvojce je musíš vlastnit na účtu EA, ať se děje, co se děje. I když je stahuješ na steam verzi, máš ve hře přihlášení na servery EA (Cerberus Network), přes které se DLCčka ověřují. Stejný systém i ve trojce. Nejde to ošidit. Já si DLC Pack kupoval za 10 euro ve slevě, níž to nepůjde. :D
@raisen (18.10.2020 14:37): No. Koment ke dvojce mám díky tomu po letech pod dvacítkou. Kritika hry se tu tehdy moc nelíbila. :) Ke trojce dokonce jeden plus po třicítkou, ale tam je to spíše vedlejší efekt toho, že se teď diskutuje u předchozích dílů. ;)

Btw u trojky je nejlepší hrát se Shepardem, který projel první dva díly se vším všudy. Jakkoliv už bych je asi nehrál (páč trojka je u mě dalece lepší), tak ten save, kde jsem projel v prvních dílech vše možné, si velmi cením. Shepard díky tomu potká opravdu snad každého z předchozích dílů. A War Assets díky tomu také utěšeně naskakují. A hlavně je tam tam feeling epického hrdiny, kterému se jeho minulost na každém kroku připomíná. :)