Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Kingdoms of Amalur: Reckoning


Diskuze

« Novější Starší »
Tohle je strasna skoda. Pribeh me ze zacatku alespon trochu zaujal a grafika je taky hezka, ale jinak je to plne grindovani a kdyz jsem se po cca 10-15 hodinach (Origin sice rika nahrano 35 hodin, ale mam dojem, ze jsem u toho jednou nebo dvakrat usnul) hrani prakticky nikam neposunul (v hlavnim pribehu) a zjistil, ze hra je porad stejna a ac se tvari jako open world, jsou to porad jen instance, prestalo me to uplne bavit.
Neznášam 3D hry, kde je dom z vonku zobrazený ako malá chajda kde sa ledva zmestí postel stôl a dve stoličky, dpč a keď vojdem cez loading screen, tak som zrazu v paláci so 4 izbami a 2 poschodiami.
Tak panove a damy.Nevim jestli o tom víte, ale googl proste vse nenajde ...
Pokud nekdo mate nainstalovany KoF zkuste to pokad to pujde milujte me pokud jste to jeste nenasli.

Crafting Guides, Unofficial Patch and Extra Goodies!
I have noticed a surplus of new players and realized many of you guys can no longer access the old forums, so I managed to upload my copies of the Future Press strategy guide pdf guides to blacksmithing, sagecrafting, and a few other helpful guides. I've also included Youngneils only unofficial patch/ Mod for the game that allows you to change difficulty, xp, money, health, and a ton of other things that make the game as balanced as ya want. Unfortunately the forum went down which told you how to customize and create your own mods, but I tried to include an old document I copied he had detailed. It does include instructions of how to install if you want to use it. I hope this helps folks :)

download here.


https://www.dropbox.com/s/wahu05y1mfwipr3/Reckoning%20Future%20Press.zip
Já to nechápu, to musel být tunel, jako krava... + jeste 75 mill dolaru mega na to mmo
@hvezdosvit (12.05.2013 21:23): No predne jestli to chces kupovat, bych to stahnul a zkusil , me osobne hra okouzlila.Jinak ja reaguju na hru jen, jak me zaujala neresil jsem questy levelovani apd to jsem ani moc nezkoumal takze ono zaveru to treba super byt nemusi ..
Hlavne cestina by stacila treba jen na hlavní linii.Je zbytecne prece vse prekladat sice je to peken, ale takle by se to urychlelo

@Borghal (12.07.2012 12:10):Mozna to vis, proc patch nevysel, ale pro jine cleny diskuze

Jak vysvětlil už koncem minulého týdne hlavní designér Kingdoms of Amalur, Ian S. Frazier, tvůrci dlouho čekali už jen na povolení, aby na patchi mohli začít dělat. Nakonec si vyškemrali alespoň patch pro PC verzi. Štvalo je to, protože chtěli připravit patch pro všechny platformy, ale řekli si „lepší, než nic.“ Začali tedy na PC updatu makat: opravovali bugy, přidali dvě nové obtížnosti a nové možnosti ohledně práce s kamerou. Než ale stihli patch dokončit, nastaly známé potíže s financemi, došlo k propouštění a šance, že se rozpracovaný patch pro PC verzi Kingdoms of Amalur podaří někdy dokončit a vydat, je tedy podle Fraziera malá až mizivá.

V minulosti jsme se sice už několikrát dočkali situace, kdy bývalý člen vývojářského týmu dodělal úpravu či patch pro hru na vlastní pěst a distribuoval to jako neoficiální záplatu. No, v případě Kingdoms of Amalur se do toho ale evidentně nikdo moc nehrne. Možná až po čase, až se všechno vyřeší, usadí se prach a bývalí členové Big Huge Games si najdou novou práci a s tím i trošku klidu a času. Třeba se jim pak po Amaluru zasteskne a řeknou si, že by lidem mohlo udělat radost, kdyby ve volném čase ten patch přeci jenom dodělali.
@FildasCZ (12.05.2013 12:18): Tak s češtinou je vše pohodlnější, díky každému, kdo této bohulibé činnosti věnuje svůj čas a dá si na překladu záležet.
EA? Ta firma mně nijak neuráží, spíš naopak. Spíš váhám kvůli značně rozporuplným komentářům.
@hvezdosvit (12.05.2013 09:31): Jit do hry ? Jiste, ze ano :) snad se dockame nekdy cestiny delaj na tom bohuzel ted jen dva lidi z 5 puvodne 1 a cestina ma jen asi 13 % :( ..Ovladat aj pomáhám tez ..
Vymaz si to EA at te to tolik nestve :D ..
Moje osobní zkušenost:

Nechci tu vypisovat delou recenzi, tak se zaměřím jen sama na sebe. Nejsem žádná profi hráčka, ale už mám nějakou tu hru za sebou, a myslím si, že umím napsat hodnotný názor (svůj, tudíž není moc objektivní). Ze začátku jsem hru spustila a zmocnil se mě takový ten pocit, jestli náhodou nehraju single-player wowko. Jsem velká fanynka TES, včetně Skyrim,a tudíž jsem to chtěla při prvním dojmu odinstalovat a vykašlat se na to a jít "ThanItookAnArrowInTheKnee"ovat.

Jenom, co jsem ale vylezla z úvodního dungeonu, nevím proč, ale zmocnil se mě obrovský WOW (Né WoW) efekt. Ano, krajina jako z omalovánky, ale prostě "dobře" udělaná. Není to to syrové Skyrim, ta krutá realita, tohle je prostě pohádka, do které občas každý chce někdy zaplout a oddechnout :) Působilo to na mě příjemě a získalo si mě to. Ano, je tam krev, ale kde neni ;)

Soubouje no comment, celou hru se držím Staffky, a to jen z důvodu, že to má parádní plošnej efekt a levitující přídavek :) Líbí se mi myšlenka chakramů alla Xena, líbí se mi systém lukostřelby, o inteligentním a základopevném míchání class na Twisted Fate kartičkách nemluvě. Kam se hrabe Skyrim. Někde jsem viděla perfektní Meme na Skyrim, kde stálo "Master in Blacksithing, Alchemy and Enchanting --- Still pissed of by low level dragon". A je to sakra pravda.

Postavy trochu nic neříkající, nějaké si ovšem pamatuji z guildovních questů, líbí se mi serioznost ranků. Co mě teda překvapilo jako druhá věc na celé hře hned po grafice, byly hlasy postav. Němá hlavní posrava zamrzí, já si na tom vždycky trochu zakládala, ale odpustila jsem to v momentě, kdy jsem slyšela mou milovanou Morrigan, slavného a zlého tyrana Loghaina, úžasného Anderse z Awakening (DA) a mnoho a mnoho dalších.

Inventář nebudu hodnotit, každý to vidí jinak, ale mě víc vyhovuje ten v KoA. Určitě je tam méně odpadu, než ve skyrimu. Křečci jistě potvrdí, že vzít tam stojan na svícen nejde ani omylem sebrat jablko, aby po vás nešla celá hospoda.

Nemůžu si pomoct, ale Skyrim mi doma leží už 14 dní se všema datadiskama a KoA pořád vede na plné čáře. MHO.
@Ebb (26.01.2013 15:25): Však to my už dávno víme, že máš vyhraněné názory, netřeba připomínat.

5 Euro je za rok starou hru dost dobrá cena - pokud někdo od hry nepožaduje o moc víc než lootování a boj (wink wink, Diablo, Torchlight apod.), není nad čím váhat. Mě navíc bavila rubačka s přímým ovládáním postavy víc, než jen klikání myší na pohyb i útok. Ten bojový systém je tu příjemně dynamický, grafika pohádková a svět k prozkoumání celkem velký. Toť důvody, proč hru pořídit. Proč NE, o tom se tu už určitě rozepsali jiní, ale jelikož core gameplay tvoří boj, myslím, že vzhledem k ceně 5E neexistuje žádné velké minus.
Myslím, že som objavil prvú výhodu Origin. Práve mi ušetril 5 eur.
Tak na origine momentálne za 4,99 €. Slušná cena, ale stále neviem či to kúpiť :)
@MIGtheDRAGON (05.01.2013 21:02): Mně právě po odehrání toho jednoho DLC moc lehká nepřišla, protože nepřátelé měli maximální možný level pro danou lokaci, ale nenacházel jsem odpovídající vybavení, kterým jsem je mohl "výkonostně dohnat". Uvidíme co teď bez DLC.
@Phoenix (05.01.2013 20:04): Ono i s jedným DLCčkem ta hra byla dost nevyvážená. Ideální je si vážně dát jednu hru DLC a druhou ty mise co tam jsou. Škoda že to víc neprovázali třeba že to nedali až na konec základní hry takhle tam jsou pak ty problémy s tím, že hraj že moc lehká po odehrání DLC.
@USER47 (05.01.2013 19:17): Přesněji řečeno, level scaling funguje tak, že v každé lokaci (venkovní i dungeony) je daný minimální a maximální level monster (třeba 4-11). Takže postava na 2. úrovni tam potká čtverková monstra (kvůli minimu), postava na šesté úrovni potká +- stejně silná monstra a postava na 20. úrovni potká jedenáctková monstra (kvůli maximu). Předměty (minimálně ty lepší) se na druhou stranu generují náhodně, výsledkem je strašný kočkopes.
@USER47 (05.01.2013 19:17): jj, to jsem zjistil, jeden borec dost dojel na to, že nejdřív proběhl hru ke konci (aby mohl sejmout červené monstrum, je za to nějaký achievement). A pak byl zbytek hry v háji.

Nic, vyřešil jsem to tak, že jsem hru rozjel znovu bez DLC. Stejně jsem jedno DLC dohrál, v původní hře jsem nešel skoro nikam, takže nejdřív dohraju hlavní quest a pak se vrhnu na druhé DLC. Škoda, má to celkem spád a nápady (trochu mi to připomíná Fable), ale je to strašně překombinované, přecontentované a nevyvážené.
Levelscaling opět předvádí, o jakou ultrahovadinu se principielně jedná. Poté, co jsem dohrál Teeth of Naros před začátkem druhého questu v původní kampani, tak potkávám v dungeonech (od třetího questu i na povrchu) samé minimálně žluté nepřátele (tj. silnější než já), případně rovnou oranžové . Zato za sidequesty dostávám velké houby zkušeností a vybavení samozřejmě padá neúměrné obtížnosti nepřátel (jednotky zbraní mají požadavek polovinu stávajícího levelu mé postavy, zbytek je slabší, brnění ještě hůř). Navíc mám pocit, že díky oběma DLC stoupla i obtížnost (maximální možný level nepřátel) v daných oblastech, protože třeba v The Sidhe bych měl potkávat nepřátele na max úrovni 14 (minimálně na povrchu), což ani náhodou není pravda.

Je to fakt udělané tak houpě nebo zase něco nechápu?
Jen dodám takový obecný doporučení. Nejlíp si člověk hru užije, když ignoruje 90% generickejch menších sidequestů a jde jen po větších příběhovejch liniích. Tedy po hlavní lince a po příbězích těch elfskejch frakcí. Pokud člověk začne nabírat menší questy, hrozně to rozmělní příběh a je to fakt jen o tom, běhat od quest markeru ke quest markeru a plnit úkoly, o kterejch si ani nepamatuješ, proč je děláš a pro koho. Toho balastního obsahu je tam prostě strašně moc a je spíš na škodu.

Jinak to vůbec špatný není.
Tak jsem si rekl, vypada to dobre zkusim to... a mam hned prvni dotaz pro zkusene hrace Kingdoms of Amalur. :) Existuje NEJAKA moznost zvednou kameru vys abych se nemusel divat na svet z poza krku meho hrdiny.? Dost blbe se mi tak hraje. :((zejmena pak pri bitvach)
@MickTheMage (29.11.2012 12:25): Sorry ze pisem sem, ale na blogu mas povinne loginy a som na inom PC kde nemam ulozene loginy a hesla takze ti tam neviem hodit koment... :-)

Mick mas tam az moooc nominativov pluralu s y... radim presluskat cely clanok a opravit, zbytocne to vrha zle svetlo kam netreba.

tvorcoch, ktorý sú zvýraznený

Sú zvláštny, nesmrteľný – i keď umierajú, úzko spojený s prírodou, mágiou a svetom okolo nás a veľmi, veľmi statický.
@Dunemaster (27.07.2012 00:43): To hledáš na špatném místě :-) Dialogy to má i nemá, ale jako by tam nebyly. Většina se nese v duchu "co mi povíš o..." kdy klikneš na téma a dostaneš odpověď. V klíčových momentech děje jsou rozhovory řešeny kolem á la ME/DA.

Volnost je nicméně slušná, od začátku máš k dispozici tak 60% celé mapy. A hlavně, tahle hra je o bojovém systému a experimentování s možnostmi. Respec je tady takřka zadarmo a tak si můžeš schopnosti kombinvoat, jak tě zrovna napadne.

Jenže (aspoň u mě) problém téhle hry je v tom, že i na nejvyšší obtížnost je ta hra pořád dost lehká, případně není problém získat OP vybavení. Já si například vyrobil set zbroje,který mi regeroval cca 10% zdraví za vteřinu. Dokud jsem nepotkal bosse, který mě dal jednou ranou, nebo opravdu velkou skupinu nepřátel, nemělo mě moc co ohrozit :-) Tohle (a dost jiných věcí, jako třeba tu kameru) měl opravit patch, který už ale nikdy nevyjde.
@Dunemaster (27.07.2012 00:19): Myší a klávesnicí se to ovládá velmi dobře, potřeba gamepadu je jen utkvělá představa (hrál jsem konzolové i pc demo). :) Mizerná grafika&FPS, chápal bych tě kdybys koupil tu CE v rozmezí 70-300 dolarů, kterou předprodávali na svých stránkách, ale jestli to máš možnost pochytit za pár Eur ve Steam salu, tak to nehroť. Grafika přece není to hlavní, ne? Hlavní je příběh a RPG/soubojový systém.
Opět šílená kamera, takže pouze gamepad. Oukej, ale ta mizerná grafika a k tomu ještě mizerné FPS? Díky, nechci.
Tak a máme tu brzký konec nové série. Hra samotná sice nebyla nějaký klenot, ale bohužel další důkazní materiál pro EA že zavádět nové značky je riskantní.

Nejvíc mě na tom štve, že idioti vydali dvě DLC, ale ani jeden patch. Chtěl jsem to rozehrát znovu a až do konce, až zvednou obtížnost, ale toho se už nedočkáme...

Kdo neví...
@Clorky (17.05.2012 17:51): poslední koment k Dragon Age: Origins taky stojí zato... mě je těch lidí i docela líto, protože tyhle dva komentáře selhávají snad úplně po všech stránkách... třeba je jim sedm, osm let, chodí do zvláštní školy a kdoví co ještě. Tomu se ani nedá moc smát.
Lidi nevíte jestli je na to čeština? Tu angličtinu tady prostě nezvládám, je to moc rychlé a některá slova jsem snad v životě nečetl...
@hvezdosvit (14.02.2012 12:54): getlogicalprocessinformation ..blabla.. kernel32.dll . U me byl problem tady. Minimum system requirements:
OS: Windows XP with Service Pack 3; Windows Vista with Service Pack 2; Windows 7 with Service Pack 1
@hvezdosvit (14.02.2012 12:54): Marná snaha. Černou obrazovkou myslel něco jiného, když se hra spustí a GUI jede, ale ze hry nic není vidět. Na to je nutno vypnout v options post-processing. To nerozběhnutí je jiná věc, díval ses na steamfóra?
Je nejak vyriešená tá šialená kamera z dema v plnej verzii?
Prislo mi to podobne jako Ego Draconis. Bohuzel demo ze steamu se mi nerozbehne, tak nemuzu porovnat.
Tak jsem zkouknul tu videorecenzi na IGN a recenzent je dostatecne nadseny na 9/10. Dalsi kandidat k zahrani.. jednou. Pekne hru popisuji take na Hrej.

Hodnoceni udelene za demo bych odfilttroval, kdyby to bylo mozne. Nastesti mame komentare. IMO ta kratka ochutnavka hrube nestaci.
@RNDr. Gunár Pavel (12.02.2012 18:54): Možná jsem to trochu přehnal, ale 50% je při dnešním standardu hodnocení víceméně propadák, byť správně by to měla být průměrná hra (a odrážejí to i barvičky u hodnocení, kde 45 je už v červené).

Na druhou stranu jestli to předznamenává změnu rovnováhy hodnocení od "70% je průměr" (jak hodnotí třeba v Levelu) ke gaussovskému rozložení, jen houšť :-)
Na gamebanshee je dobrá detailní recenze. V podstatě se dá shrnout:

"kašlete na filler sidequesty, pak se jedná o solidní akční rpg".
KoA to má těžké. Je až směšně jednoduché i na nejtěžší obtížnost a vedlejší questy jsou ukázkově nudné a stereotypní. Pak taky design světa je prostě cítit po MMO/WoW. A nakonec tu je stylizace, která je hodně nevšední a zároveň až ohraně komiksová, což se hodně lidem nelíbí.

A přitom soubojový systém je docela zajímavý.
Takový hate tady podle hodnocení... a přitom kdybych měl podle dema soudit, je to celkem povedená hack'n'slash hra v pěkné komiksové grafice.