Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@USER47 (05.01.2013 19:17): jj, to jsem zjistil, jeden borec dost dojel na to, že nejdřív proběhl hru ke konci (aby mohl sejmout červené monstrum, je za to nějaký achievement). A pak byl zbytek hry v háji.

Nic, vyřešil jsem to tak, že jsem hru rozjel znovu bez DLC. Stejně jsem jedno DLC dohrál, v původní hře jsem nešel skoro nikam, takže nejdřív dohraju hlavní quest a pak se vrhnu na druhé DLC. Škoda, má to celkem spád a nápady (trochu mi to připomíná Fable), ale je to strašně překombinované, přecontentované a nevyvážené.
Levelscaling opět předvádí, o jakou ultrahovadinu se principielně jedná. Poté, co jsem dohrál Teeth of Naros před začátkem druhého questu v původní kampani, tak potkávám v dungeonech (od třetího questu i na povrchu) samé minimálně žluté nepřátele (tj. silnější než já), případně rovnou oranžové . Zato za sidequesty dostávám velké houby zkušeností a vybavení samozřejmě padá neúměrné obtížnosti nepřátel (jednotky zbraní mají požadavek polovinu stávajícího levelu mé postavy, zbytek je slabší, brnění ještě hůř). Navíc mám pocit, že díky oběma DLC stoupla i obtížnost (maximální možný level nepřátel) v daných oblastech, protože třeba v The Sidhe bych měl potkávat nepřátele na max úrovni 14 (minimálně na povrchu), což ani náhodou není pravda.

Je to fakt udělané tak houpě nebo zase něco nechápu?
Jen dodám takový obecný doporučení. Nejlíp si člověk hru užije, když ignoruje 90% generickejch menších sidequestů a jde jen po větších příběhovejch liniích. Tedy po hlavní lince a po příbězích těch elfskejch frakcí. Pokud člověk začne nabírat menší questy, hrozně to rozmělní příběh a je to fakt jen o tom, běhat od quest markeru ke quest markeru a plnit úkoly, o kterejch si ani nepamatuješ, proč je děláš a pro koho. Toho balastního obsahu je tam prostě strašně moc a je spíš na škodu.

Jinak to vůbec špatný není.
Tak jsem si rekl, vypada to dobre zkusim to... a mam hned prvni dotaz pro zkusene hrace Kingdoms of Amalur. :) Existuje NEJAKA moznost zvednou kameru vys abych se nemusel divat na svet z poza krku meho hrdiny.? Dost blbe se mi tak hraje. :((zejmena pak pri bitvach)
@MickTheMage (29.11.2012 12:25): Sorry ze pisem sem, ale na blogu mas povinne loginy a som na inom PC kde nemam ulozene loginy a hesla takze ti tam neviem hodit koment... :-)

Mick mas tam az moooc nominativov pluralu s y... radim presluskat cely clanok a opravit, zbytocne to vrha zle svetlo kam netreba.

tvorcoch, ktorý sú zvýraznený

Sú zvláštny, nesmrteľný – i keď umierajú, úzko spojený s prírodou, mágiou a svetom okolo nás a veľmi, veľmi statický.
@Dunemaster (27.07.2012 00:43): To hledáš na špatném místě :-) Dialogy to má i nemá, ale jako by tam nebyly. Většina se nese v duchu "co mi povíš o..." kdy klikneš na téma a dostaneš odpověď. V klíčových momentech děje jsou rozhovory řešeny kolem á la ME/DA.

Volnost je nicméně slušná, od začátku máš k dispozici tak 60% celé mapy. A hlavně, tahle hra je o bojovém systému a experimentování s možnostmi. Respec je tady takřka zadarmo a tak si můžeš schopnosti kombinvoat, jak tě zrovna napadne.

Jenže (aspoň u mě) problém téhle hry je v tom, že i na nejvyšší obtížnost je ta hra pořád dost lehká, případně není problém získat OP vybavení. Já si například vyrobil set zbroje,který mi regeroval cca 10% zdraví za vteřinu. Dokud jsem nepotkal bosse, který mě dal jednou ranou, nebo opravdu velkou skupinu nepřátel, nemělo mě moc co ohrozit :-) Tohle (a dost jiných věcí, jako třeba tu kameru) měl opravit patch, který už ale nikdy nevyjde.
@Dunemaster (27.07.2012 00:19): Myší a klávesnicí se to ovládá velmi dobře, potřeba gamepadu je jen utkvělá představa (hrál jsem konzolové i pc demo). :) Mizerná grafika&FPS, chápal bych tě kdybys koupil tu CE v rozmezí 70-300 dolarů, kterou předprodávali na svých stránkách, ale jestli to máš možnost pochytit za pár Eur ve Steam salu, tak to nehroť. Grafika přece není to hlavní, ne? Hlavní je příběh a RPG/soubojový systém.
Opět šílená kamera, takže pouze gamepad. Oukej, ale ta mizerná grafika a k tomu ještě mizerné FPS? Díky, nechci.
Tak a máme tu brzký konec nové série. Hra samotná sice nebyla nějaký klenot, ale bohužel další důkazní materiál pro EA že zavádět nové značky je riskantní.

Nejvíc mě na tom štve, že idioti vydali dvě DLC, ale ani jeden patch. Chtěl jsem to rozehrát znovu a až do konce, až zvednou obtížnost, ale toho se už nedočkáme...

Kdo neví...
@Clorky (17.05.2012 17:51): poslední koment k Dragon Age: Origins taky stojí zato... mě je těch lidí i docela líto, protože tyhle dva komentáře selhávají snad úplně po všech stránkách... třeba je jim sedm, osm let, chodí do zvláštní školy a kdoví co ještě. Tomu se ani nedá moc smát.
Lidi nevíte jestli je na to čeština? Tu angličtinu tady prostě nezvládám, je to moc rychlé a některá slova jsem snad v životě nečetl...
@hvezdosvit (14.02.2012 12:54): getlogicalprocessinformation ..blabla.. kernel32.dll . U me byl problem tady. Minimum system requirements:
OS: Windows XP with Service Pack 3; Windows Vista with Service Pack 2; Windows 7 with Service Pack 1
@hvezdosvit (14.02.2012 12:54): Marná snaha. Černou obrazovkou myslel něco jiného, když se hra spustí a GUI jede, ale ze hry nic není vidět. Na to je nutno vypnout v options post-processing. To nerozběhnutí je jiná věc, díval ses na steamfóra?
Je nejak vyriešená tá šialená kamera z dema v plnej verzii?
Prislo mi to podobne jako Ego Draconis. Bohuzel demo ze steamu se mi nerozbehne, tak nemuzu porovnat.
Tak jsem zkouknul tu videorecenzi na IGN a recenzent je dostatecne nadseny na 9/10. Dalsi kandidat k zahrani.. jednou. Pekne hru popisuji take na Hrej.

Hodnoceni udelene za demo bych odfilttroval, kdyby to bylo mozne. Nastesti mame komentare. IMO ta kratka ochutnavka hrube nestaci.
@RNDr. Gunár Pavel (12.02.2012 18:54): Možná jsem to trochu přehnal, ale ~50% je při dnešním standardu hodnocení víceméně propadák, byť správně by to měla být průměrná hra (a odrážejí to i barvičky u hodnocení, kde 45 je už v červené).

Na druhou stranu jestli to předznamenává změnu rovnováhy hodnocení od "70% je průměr" (jak hodnotí třeba v Levelu) ke gaussovskému rozložení, jen houšť :-)
Na gamebanshee je dobrá detailní recenze. V podstatě se dá shrnout:

"kašlete na filler sidequesty, pak se jedná o solidní akční rpg".
KoA to má těžké. Je až směšně jednoduché i na nejtěžší obtížnost a vedlejší questy jsou ukázkově nudné a stereotypní. Pak taky design světa je prostě cítit po MMO/WoW. A nakonec tu je stylizace, která je hodně nevšední a zároveň až ohraně komiksová, což se hodně lidem nelíbí.

A přitom soubojový systém je docela zajímavý.
Takový hate tady podle hodnocení... a přitom kdybych měl podle dema soudit, je to celkem povedená hack'n'slash hra v pěkné komiksové grafice.