Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Vývoj

Náklady na hru přesáhly 80 milionů dolarů. Zisk by přišel až po prodeji dvou milionů kusů, ale prodalo se jich jen 1,2 milionů.
38 Studios jako původce krachu označují stát Rhode Island, jenž firmě po přesídlení z Massachusetts půjčil 75 milionů dolarů. Zdroj zevnitř firmy tvrdí, že Kingdoms of Amalur bylo vyvíjeno čistě za peníze EA a že veškeré peníze od státu Rhode Island investovali vývojáři do svého paralelně rozpracovaného MMO Copernicus, jež mělo být zasazeno právě do světa Amalur. Za její případné odkoupení si stát podle vývojářů říká příliš mnoho (cca 20 milionů dolarů) na to, aby Big Huge Games mohli začít s čistým štítem a pod novým názvem. Vývojářům zbývalo ze 75 milionového dluhu splatit přibližně 50 milionů, uvádí Joystiq.