Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Koupil jsem to dlc a jako bonus za těch 530 korun hra před nactenim hlavní obrazovky spadne. Ne pokaždé, ale tak z deseti pokusu se nacte 2x. Pak už to běží v pohodě. Co jsem tak četl je to obecnější problém a dela to lidem i na xboxu a pc. Přitom poslední patch to měl opravit. To je tas demence tohle. Ani se mi to nechce hrát :)
@Jack_Dark (25.01.2022 10:58): Tak já to koupím, zejo :) A prave myslím ze je dobre to tam mít od začátku jelikoz to evidentně přidává věci i do základní hry. A i ten vyšší level cap se hodí, si pamatuju ze druhé dlc jsem poradně nedohral jelikoz už jsem měl lvl 40 a nebavilo mě plnit úkoly a zabíjet potvory pro nic za nic :)
@Charllize (25.01.2022 09:37): Musíš to brát, jako spíše takový menší datadisk s tou cenou, zkrátka nejedou politiku kdy ti prodají zbroje a herní předměty stylem mikrotransakcí ale větší porci obsahu se vším za víc peněz na delší čas. Já kdybych to měl dohrané tak si nášup klidně přikoupím.
Tak jsem vyčetl ze to nové dlc přidává do původní mapy portály s generovanymi dungeony. Cele to připomíná brány v Oblivionu. Kolem portálu nějaké dark potvory a k jeho zavření je třeba zabit bosse v dungeonu. Cele to je okorenene sety zbroji a zbrani jako odměnou.
Udajne i nová oblast dlc není špatná a povedlo se to dobre zasadit do atmosféry a pribehu Amaluru. Akorát mi na tu nálož obsahu co už má i původní hra s těmi dvěmi dlc přijde i ten nový lvl cap 50 málo.
A taky to dlc je celkem drahy, 530 korun když cela hra i s dvěmi dlc byla při vydání za 999. Ale chápu ze to dlc dělali od základu.
@Jack_Dark (18.09.2021 11:04): No jo. Já ackoliv jsem ten RE koupil hned jak vyšel, tak jsem to ještě poradně nehrál. Hrál jsem tu původní verzi už 2x tak by to chtělo něco nového, a je dobre ze něco bude. Doufám ze zvednou ten level cap 40 aspoň na 60 :)
@Charllize (18.09.2021 09:54):  Však pár dní zpátky už o tom mluvili.

Vyšel kratičký příspěvek na Steamu, který oznamuje, že se aktuálně dokončuje finální fáze vývoje, přičemž jsme dostali ochutnávku jedné lokace.
A to slíbený nový dlc je kde? To neoznámily na te THQ parádě? Asi se na nej vysrali?
@Fritol (09.07.2020 19:45): Heh. Ja to dohral 2x. jednou pri vydani a podruhy s DLC a cestinou a kupodivu mi to MMO vubec nepripominalo, mozna to bude tim ze jsem jich hral docela dost a asi v nich vidim uplne neco jineho nez je Amalur.
jako neni to zadny milnik zanru, to urcite ne, ale nejak mi to sedlo a dobre se to hralo. A i se mi libily nektere vedlejsi ukoly a dejove linie + soubojak je docela povedeny. Nema to uplne tu hloubku co bych si predstavoval, je to krapet plytke v nekterych castech systemu i vypraveni, ale existuji rpg co jsou dle meho o hodne horsi.
Od toho remasteru neocekavam nic zasadniho, jen si to rad zahraju na PS4 a ulovim nejakou tu trofej :)
A jinak by mohli zvysit ten smesne nizky level cap 40, to by mi stacilo, ani by nemuseli delat dalsi DLC.
@Charllize (09.07.2020 19:27): Jako normálně bych řekl, že je to zbytečnost, ale THQ takhle v minulosti oživili i Titan Quest a zdá se, že se to vyplatilo, takže asi počítají s tím samým i u Amaluru. Klidně bych se vsadil, že to nové DLC nebude poslední.

Každopádně já to znovu hrát nebudu. Děsně generické fantasy a poměrně stereotypní gameplay, což mohl zachránit leda tak příběh, který je však nezajímavý. Nehraje se to zle, ty dvojité čakry byly vyloženě cool, ale po pár desítkách hodin to omrzelo, což není ideální, když má ta hra obsahu na stovky hodin. Ale má to hezká města. :) Pro fanoušky MMO asi dobrý, no.
@Fritol (09.07.2020 19:03): ja si urcite hru poridim, ale sberatelka to nebude. osobne me to dost prekvapuje ze je, asi te hre dost veri, nebo museli v EA nekomu pekne preblafnout a stalo je to hodne usili to ziskat ze kolem toho tak vyvadeji :)
@Charllize (04.06.2020 13:55): Já jsem to pochopil tak, že nejdříve chtěli udělat něco jako single-player WoW a pak regulérní MMO.

Za mě hra krom jiného dost doplatila na level scaling, tyhle věci v RPG nesnáším, jsem rád, když můžu po desítkách hodin hraní dostat někde pořád ještě na budku jinde být polobůh.
@Bragi (04.06.2020 12:51): Vim ze hra mela pohnuty osud a velke oci, ale i tak mi prislo ze se to hralo pomerne hladce a nic gamebreaking tam nebylo. Jedine co si vybavim a stvalo me byl nizky level cap, kdy jsem DLC hral prakticky cela na maximalnim levelu. Lvl 40? Jestli si to dobre pamatuju? Samo neslo o bug, spis o jistou nedodelanost kdy ty DLC vydavali z poslednich sil.

remaster na PS4 uvitam. PS3 verze neni ni moc a na PC se mi to hrat nechce, i kdyz si tak rikam pokud ten remaster bude i na PC tak nema zas az takovy smysl.
@Charllize (04.06.2020 11:33): Kvôli bankrotu vývojári nestihli dokončiť plánovaný patch. Mal pridať dve nové obtiažnosti, upravenú kameru a samozrejme opraviť bugy. Rovnako myslím nie je patch na DLC. Teda oficiálny patch.
Tohle je strasna skoda. Pribeh me ze zacatku alespon trochu zaujal a grafika je taky hezka, ale jinak je to plne grindovani a kdyz jsem se po cca 10-15 hodinach (Origin sice rika nahrano 35 hodin, ale mam dojem, ze jsem u toho jednou nebo dvakrat usnul) hrani prakticky nikam neposunul (v hlavnim pribehu) a zjistil, ze hra je porad stejna a ac se tvari jako open world, jsou to porad jen instance, prestalo me to uplne bavit.
Neznášam 3D hry, kde je dom z vonku zobrazený ako malá chajda kde sa ledva zmestí postel stôl a dve stoličky, dpč a keď vojdem cez loading screen, tak som zrazu v paláci so 4 izbami a 2 poschodiami.
Tak panove a damy.Nevim jestli o tom víte, ale googl proste vse nenajde ...
Pokud nekdo mate nainstalovany KoF zkuste to pokad to pujde milujte me pokud jste to jeste nenasli.

Crafting Guides, Unofficial Patch and Extra Goodies!
I have noticed a surplus of new players and realized many of you guys can no longer access the old forums, so I managed to upload my copies of the Future Press strategy guide pdf guides to blacksmithing, sagecrafting, and a few other helpful guides. I've also included Youngneils only unofficial patch/ Mod for the game that allows you to change difficulty, xp, money, health, and a ton of other things that make the game as balanced as ya want. Unfortunately the forum went down which told you how to customize and create your own mods, but I tried to include an old document I copied he had detailed. It does include instructions of how to install if you want to use it. I hope this helps folks :)

download here.


https://www.dropbox.com/s/wahu05y1mfwipr3/Reckoning%20Future%20Press.zip
Já to nechápu, to musel být tunel, jako krava... + jeste 75 mill dolaru mega na to mmo
@hvezdosvit (12.05.2013 21:23): No predne jestli to chces kupovat, bych to stahnul a zkusil , me osobne hra okouzlila.Jinak ja reaguju na hru jen, jak me zaujala neresil jsem questy levelovani apd to jsem ani moc nezkoumal takze ono zaveru to treba super byt nemusi ..
Hlavne cestina by stacila treba jen na hlavní linii.Je zbytecne prece vse prekladat sice je to peken, ale takle by se to urychlelo

@Borghal (12.07.2012 12:10):Mozna to vis, proc patch nevysel, ale pro jine cleny diskuze

Jak vysvětlil už koncem minulého týdne hlavní designér Kingdoms of Amalur, Ian S. Frazier, tvůrci dlouho čekali už jen na povolení, aby na patchi mohli začít dělat. Nakonec si vyškemrali alespoň patch pro PC verzi. Štvalo je to, protože chtěli připravit patch pro všechny platformy, ale řekli si „lepší, než nic.“ Začali tedy na PC updatu makat: opravovali bugy, přidali dvě nové obtížnosti a nové možnosti ohledně práce s kamerou. Než ale stihli patch dokončit, nastaly známé potíže s financemi, došlo k propouštění a šance, že se rozpracovaný patch pro PC verzi Kingdoms of Amalur podaří někdy dokončit a vydat, je tedy podle Fraziera malá až mizivá.

V minulosti jsme se sice už několikrát dočkali situace, kdy bývalý člen vývojářského týmu dodělal úpravu či patch pro hru na vlastní pěst a distribuoval to jako neoficiální záplatu. No, v případě Kingdoms of Amalur se do toho ale evidentně nikdo moc nehrne. Možná až po čase, až se všechno vyřeší, usadí se prach a bývalí členové Big Huge Games si najdou novou práci a s tím i trošku klidu a času. Třeba se jim pak po Amaluru zasteskne a řeknou si, že by lidem mohlo udělat radost, kdyby ve volném čase ten patch přeci jenom dodělali.
@FildasCZ (12.05.2013 12:18): Tak s češtinou je vše pohodlnější, díky každému, kdo této bohulibé činnosti věnuje svůj čas a dá si na překladu záležet.
EA? Ta firma mně nijak neuráží, spíš naopak. Spíš váhám kvůli značně rozporuplným komentářům.
@hvezdosvit (12.05.2013 09:31): Jit do hry ? Jiste, ze ano :) snad se dockame nekdy cestiny delaj na tom bohuzel ted jen dva lidi z 5 puvodne 1 a cestina ma jen asi 13 % :( ..Ovladat aj pomáhám tez ..
Vymaz si to EA at te to tolik nestve :D ..
Moje osobní zkušenost:

Nechci tu vypisovat delou recenzi, tak se zaměřím jen sama na sebe. Nejsem žádná profi hráčka, ale už mám nějakou tu hru za sebou, a myslím si, že umím napsat hodnotný názor (svůj, tudíž není moc objektivní). Ze začátku jsem hru spustila a zmocnil se mě takový ten pocit, jestli náhodou nehraju single-player wowko. Jsem velká fanynka TES, včetně Skyrim,a tudíž jsem to chtěla při prvním dojmu odinstalovat a vykašlat se na to a jít "ThanItookAnArrowInTheKnee"ovat.

Jenom, co jsem ale vylezla z úvodního dungeonu, nevím proč, ale zmocnil se mě obrovský WOW (Né WoW) efekt. Ano, krajina jako z omalovánky, ale prostě "dobře" udělaná. Není to to syrové Skyrim, ta krutá realita, tohle je prostě pohádka, do které občas každý chce někdy zaplout a oddechnout :) Působilo to na mě příjemě a získalo si mě to. Ano, je tam krev, ale kde neni ;)

Soubouje no comment, celou hru se držím Staffky, a to jen z důvodu, že to má parádní plošnej efekt a levitující přídavek :) Líbí se mi myšlenka chakramů alla Xena, líbí se mi systém lukostřelby, o inteligentním a základopevném míchání class na Twisted Fate kartičkách nemluvě. Kam se hrabe Skyrim. Někde jsem viděla perfektní Meme na Skyrim, kde stálo "Master in Blacksithing, Alchemy and Enchanting --- Still pissed of by low level dragon". A je to sakra pravda.

Postavy trochu nic neříkající, nějaké si ovšem pamatuji z guildovních questů, líbí se mi serioznost ranků. Co mě teda překvapilo jako druhá věc na celé hře hned po grafice, byly hlasy postav. Němá hlavní posrava zamrzí, já si na tom vždycky trochu zakládala, ale odpustila jsem to v momentě, kdy jsem slyšela mou milovanou Morrigan, slavného a zlého tyrana Loghaina, úžasného Anderse z Awakening (DA) a mnoho a mnoho dalších.

Inventář nebudu hodnotit, každý to vidí jinak, ale mě víc vyhovuje ten v KoA. Určitě je tam méně odpadu, než ve skyrimu. Křečci jistě potvrdí, že vzít tam stojan na svícen nejde ani omylem sebrat jablko, aby po vás nešla celá hospoda.

Nemůžu si pomoct, ale Skyrim mi doma leží už 14 dní se všema datadiskama a KoA pořád vede na plné čáře. MHO.
@Ebb (26.01.2013 15:25): Však to my už dávno víme, že máš vyhraněné názory, netřeba připomínat.

5 Euro je za rok starou hru dost dobrá cena - pokud někdo od hry nepožaduje o moc víc než lootování a boj (wink wink, Diablo, Torchlight apod.), není nad čím váhat. Mě navíc bavila rubačka s přímým ovládáním postavy víc, než jen klikání myší na pohyb i útok. Ten bojový systém je tu příjemně dynamický, grafika pohádková a svět k prozkoumání celkem velký. Toť důvody, proč hru pořídit. Proč NE, o tom se tu už určitě rozepsali jiní, ale jelikož core gameplay tvoří boj, myslím, že vzhledem k ceně 5E neexistuje žádné velké minus.
Myslím, že som objavil prvú výhodu Origin. Práve mi ušetril 5 eur.
Tak na origine momentálne za 4,99 €. Slušná cena, ale stále neviem či to kúpiť :)
@MIGtheDRAGON (05.01.2013 21:02): Mně právě po odehrání toho jednoho DLC moc lehká nepřišla, protože nepřátelé měli maximální možný level pro danou lokaci, ale nenacházel jsem odpovídající vybavení, kterým jsem je mohl "výkonostně dohnat". Uvidíme co teď bez DLC.
@Phoenix (05.01.2013 20:04): Ono i s jedným DLCčkem ta hra byla dost nevyvážená. Ideální je si vážně dát jednu hru DLC a druhou ty mise co tam jsou. Škoda že to víc neprovázali třeba že to nedali až na konec základní hry takhle tam jsou pak ty problémy s tím, že hraj že moc lehká po odehrání DLC.
@USER47 (05.01.2013 19:17): Přesněji řečeno, level scaling funguje tak, že v každé lokaci (venkovní i dungeony) je daný minimální a maximální level monster (třeba 4-11). Takže postava na 2. úrovni tam potká čtverková monstra (kvůli minimu), postava na šesté úrovni potká +- stejně silná monstra a postava na 20. úrovni potká jedenáctková monstra (kvůli maximu). Předměty (minimálně ty lepší) se na druhou stranu generují náhodně, výsledkem je strašný kočkopes.