Senua, prepare yourself for Ragnarök, for it is nigh...
V Hellblade imaginace autorů smísila mytologii starých Skandinávců a Britanů, aby byl na pozadí výsledku odvyprávěn příběh Senuy, keltské bojovnice trpící schizofrenií. Již tak málo přívětivý svět bezútěšné reality se proto prolíná s běsy hrdinčiny mysli za zřídkakdy ustávajícího nabádání jejích niterních hlasů. Smrt by pro ni byla vysvobozením a přestože si je vědoma fatality lidské smrtelnosti, nechce za žádnou cenu připustit, aby její oběť byla zbytečná. Mladá žena je na osudové pouti tedy neochvějně odhodlána postavit se veškerým svým démonům čelem.
Stěžejní součástí hry od studia za Heavenly Sword (2007), Enslaved (2010) a DmC (2013) jsou opět souboje koncipované způsobem, abyste spoléhali především na rychlost a mrštnost, jelikož se v hrubé síle Senua nemůže rovnat hřmotnějším nepřátelům. Tenzi takovýchto střetů umocňuje i neexistence jakéhokoliv informačního panelu o hrdinčině zdraví. To už musíte odvodit sami, například ze zabarvení obrazovky či ze Senuina výrazu ve tváři. Hack 'n' slash charakterizované vývojáři jako "střední AAA titul" beží na Unreal Engine čtvrté generace.
Hádanka s pochodní a vodopádem zde musí být asi ten nejdebilnější puzzle v historii videoher. Pokud nechápete proč, přečtěte si první komentář.
Pro: animace a mimika postav, hudba a dabing, prostředí, příběh, hlasy
Proti: hádanky, boje