@Azure (28.05.2020 19:25): Jen v Argent Tower. Nutno podotknout, že čtyřku jsem si pořídil až letos v lednu. Proto to srovnání s Eternal.
Diskuze
@DEU (komentář): pokud tě už v Doomu 2016 otravovaly skákací mise tak to musíš u Eternalu zdechávat xD mě jich přišlo tak akorát, místy fajn odlehčení od řezaček. Myšleno samozřejmě v 2016.
@Blue.Shark (komentář): Pěkný koment. Jen mi to nedá s jedním detailem - název vývojářů není ID Software, ale id Software. Takže zádné "aj dý", ale prostě id.
@Tulareanus (17.05.2020 14:46): Poznám, dobré to je :)
@Tulareanus (17.05.2020 14:46): To je skvělý :) Zvlášť proto, že hardcore pařani Doom značky už bývaj taťkové.
Doom Baby mode tu už bol?
@Korbitch (17.03.2020 05:32): Dej to do odkazů. :)
@Korbitch (17.03.2020 05:32): To je super, zrovna jsem si tu hru chtěl zopakovat, takže se to bude hodit. A jinak dodatečně díky za češtinu do skvělého Quern - netušil jsem, že za tím je někdo z venčí. Myslel jsem, že to dělali přímo vývojáři. Výborná hra!
Čeština dokončena, kdyby si chtěl někdo zopakovat v mateřštině před Eternalem.
odkaz
odkaz
@RXQ79rudax (17.02.2020 07:18): V pohode. Gordy kdyby si to nasadil tak u prvniho enemaka si rozbije hlavu o topeni a zlomi ruku:)
jo jsem začátečník - ty čtyři předchozí důmy mám sice koupené už dlouho ale ještě jsem se k nim nedostal - jako první si zahraju ten doom vfr - tam jak můžeš vidět, se dají zabíjet omráčení nepřátele teleportováním se do nich, ten power up (berserk) jsem vzal až na zabití toho posledního obrněného obřího tlusťocha - už jsem neměl raketomet (rakety do něj) a ty ostatní pušky mi přišli neefektnivní na něj, ale nenapadlo mě napřed zkusit po něm házet granáty.
- jakmile dohraju RE 7 - tak si doom vfr dám od začátku, s tím že ten teleportovač budu používat jen k přesunu na jinak nedostupná místa, nebo pro instantní zabití omráčených nepřátel, ale jen v těsné blízkosti u nich (asi na 1 metr od nich) - protože to teleportování mi přijde trapný
- pohled kamery ovládám výhradně otáčením hlavy nebo celým svým tělem, když se kouknu jen hlavou do nějakého směru a chci také tím směrem jít tak do toho směru napřed také otočím celé svoje tělo - nasměruji špičky nohou do toho směru (jinak samozřejmě také provádím úkroky a couvání - přesně podle natočení mého těla/nohou - když se chci při chůzi vpřed dívat jiným směrem a přitom jít v před - do toho směru kterým směřují moje nohy - tak musím tu levou páčku držet v tom směru mých nohou, pravou páčku vůbec nepoužívám), v tom videu to není možná dost dobře sladěné - skládal jsem ty dvě videa dohromady dodatečně ve video editoru. Ti kteří to třeba hrají v sedě - tedy se neotáčejí celí - tak se jim může
začít točit hlava a dělat na blití - jako mě když jsem poprvé zkoušel takhle hrát RE 7.
- jakmile dohraju RE 7 - tak si doom vfr dám od začátku, s tím že ten teleportovač budu používat jen k přesunu na jinak nedostupná místa, nebo pro instantní zabití omráčených nepřátel, ale jen v těsné blízkosti u nich (asi na 1 metr od nich) - protože to teleportování mi přijde trapný
- pohled kamery ovládám výhradně otáčením hlavy nebo celým svým tělem, když se kouknu jen hlavou do nějakého směru a chci také tím směrem jít tak do toho směru napřed také otočím celé svoje tělo - nasměruji špičky nohou do toho směru (jinak samozřejmě také provádím úkroky a couvání - přesně podle natočení mého těla/nohou - když se chci při chůzi vpřed dívat jiným směrem a přitom jít v před - do toho směru kterým směřují moje nohy - tak musím tu levou páčku držet v tom směru mých nohou, pravou páčku vůbec nepoužívám), v tom videu to není možná dost dobře sladěné - skládal jsem ty dvě videa dohromady dodatečně ve video editoru. Ti kteří to třeba hrají v sedě - tedy se neotáčejí celí - tak se jim může
začít točit hlava a dělat na blití - jako mě když jsem poprvé zkoušel takhle hrát RE 7.
@Tulareanus (15.02.2020 01:16): Jo hraje to jako babička.
To se otáčíš podle kamery nebo kamera dle tebe? mě přišlo jako by ses otáčel podle kamery. :)
To se otáčíš podle kamery nebo kamera dle tebe? mě přišlo jako by ses otáčel podle kamery. :)
@RXQ79rudax (14.02.2020 23:32): tri pripomienky:
1. využívaj glory kills, to znamená, stlač špec. tlačidlo v momente pri nepriateľovi, ktorý svieti na modro. Instantne ho zabiješ a podľa rún ti to buď doplní život, pridá muníciu atď..
2. Doom nie je hra, kde sa oplatí schovávať za roh/prekážky, je to pomalé a neefektívne a nepriatelia ťa obkľúčia, treba byť neustále v pohybe
3. celý čas sa ti tam nad plošinkou s gore nest vznášal powerup, ktorý by ti situáciu uľahčil a aj urobil zábavnejšou :)
1. využívaj glory kills, to znamená, stlač špec. tlačidlo v momente pri nepriateľovi, ktorý svieti na modro. Instantne ho zabiješ a podľa rún ti to buď doplní život, pridá muníciu atď..
2. Doom nie je hra, kde sa oplatí schovávať za roh/prekážky, je to pomalé a neefektívne a nepriatelia ťa obkľúčia, treba byť neustále v pohybe
3. celý čas sa ti tam nad plošinkou s gore nest vznášal powerup, ktorý by ti situáciu uľahčil a aj urobil zábavnejšou :)
začal jsem hrát Doom VFR: krátké video na ukázku, ale napřed si dohraju hlavní kampaň RE7, než se tomu budu věnovat naplno.
@Gordon (16.01.2020 10:40): Jo, koukal jsem, že už se ten model už nějak nevyrábí. :-)
@Karasman (16.01.2020 10:58): Mě by to možná ani nenapadlo se tím zabývat, ale včera se kluk zmínil, že by si to radši zahrál na mém PC, jelikož jeho CPU je na hraně. No a když jsem na základě toho jen tak mimochodem koukl na ty požadavky, pochopil jsem jeho obavy, t. č. už teda zbytečné. ;-)
@Karasman (16.01.2020 10:58): Mě by to možná ani nenapadlo se tím zabývat, ale včera se kluk zmínil, že by si to radši zahrál na mém PC, jelikož jeho CPU je na hraně. No a když jsem na základě toho jen tak mimochodem koukl na ty požadavky, pochopil jsem jeho obavy, t. č. už teda zbytečné. ;-)
@Charllize (16.01.2020 10:58): Já je znám, ve vedlejším počítači mám FX 4300...
@Gordon (16.01.2020 10:40): Ja mam FX 8350 a je to nenazrana mrcha, ale na 8 let starý model s výkonem moc potíží nemám. Ok 8k videa už to nedá:)
@Chuck (16.01.2020 09:55): Od dob mé 486 jsem na minimální/doporučené požadavky nikdy nekoukal, vždy je to úplný bullshit. Na mém leta starém procesoru to jelo v pohodě, jen mě limitovala stará grafika, takže v tvém případě se komp ani nezapotí... ;-)
@Chuck (16.01.2020 09:35): To doporučené osmijádro je AMD FX řada, která je už za zenitem, má příšernou spotřebu, architekturu a naprosto zastaravá. Počet jader a frekvence ti toho tolik zase neprozradí.
viz: odkaz
viz: odkaz
@Cobot (16.01.2020 09:47): Já bych ty doporučené požadavky zakázal! :-) Ale jinak dík za info.
@Chuck (16.01.2020 09:27): ne náročné to není vůbec. Jede to na deset let starém i5 a 1060 přes 100FPS na plno.
Spíš mám obavy jestli mi ještě pojede Eternal. Ten už bude na id Tech 7, kdežto Doom 2016 jel na id Tech 6.
Spíš mám obavy jestli mi ještě pojede Eternal. Ten už bude na id Tech 7, kdežto Doom 2016 jel na id Tech 6.
@Toaleťák (16.01.2020 09:30): Tak na GPU určitě, ale když jsem četl ty doporučené nároky na 8-jádrový CPU s poměrně vysokou frekvencí, tak jsem docela zíral. Já nemyslím, že by mi to CPU neutáhl, tak naivní nejsem, ale aby se moc nepotil a já se před klukem necítil zahanbeně. :-)
@Chuck (16.01.2020 09:27): Vždyť to ti pojede jak z praku :-).
Opravdu je ta hra tak extrémně náročná na CPU? Kluk, který si ji před časem pořídil, ji chce hrát u mě, a tak mám trochu obavy, jak dobře to pojede na mém Ryzenu 2600X, popř. jestli jsou ty uvedené nároky tradičně přehnané.
Prosím vás, jaký jsou rozdíly mezi Default, Gritty a Cinematic módy? Já jsem už asi fakt slepej, ale mě to přijde všechno stejný. Možná to Gritty mi přijde trochu světlejší?
Dohráno podruhé, tentokrát na nightmare.
Dalo mi to docela zabrat, ale opět hodně bavilo a ty levely v pekle jsou zkrátka lahůdka (dost pomáhá i ten lore okolo). Škoda jen, že těch upgrade bodů pro zbraně začne být někdy ve druhé půlce až příliš mnoho (anebo upgradů nedostatek, jak se to vezme) a člověk tak už nemá motivaci hledat všechny secrety anebo plnit různé challenge. A doteď jsem nepochopil, co je tak skvělého na tříhlavňovém chaingunu, když se s ním člověk skoro nemůže hýbat, což je v případě vyšších obtížností jaksi kruciální. Zato Gauss Cannon je pořád mňam.
Dalo mi to docela zabrat, ale opět hodně bavilo a ty levely v pekle jsou zkrátka lahůdka (dost pomáhá i ten lore okolo). Škoda jen, že těch upgrade bodů pro zbraně začne být někdy ve druhé půlce až příliš mnoho (anebo upgradů nedostatek, jak se to vezme) a člověk tak už nemá motivaci hledat všechny secrety anebo plnit různé challenge. A doteď jsem nepochopil, co je tak skvělého na tříhlavňovém chaingunu, když se s ním člověk skoro nemůže hýbat, což je v případě vyšších obtížností jaksi kruciální. Zato Gauss Cannon je pořád mňam.
@MarezCZE (15.06.2019 15:07): Starým lidem už logika moc neříká. :-)
@MarezCZE (15.06.2019 15:07): ani ne, ja jen popichuju gordyho, ma to rad :)
@Charllize (15.06.2019 12:03): Vážně chceš rozjet debatu o tom, že fps se hraje lepe na M+ K?:D
Gordy má pravdu, autoaim je u ps 4 dooma defaultne zapnutý, ne že by to věděl, ale trefil se. Samozřejmě plno fps na konzolich žádný autoaim nemá. Jde jen o součást demonizace gamepadu od lidí co hrají hry za pomoci kancelářských potřeb:)
@Kwoky (15.06.2019 01:16): Ještě aby ne, ten autoaim tam není jen tak pro okrasu.
Zkusil jsem demo na PS4 a překvapilo mě, jak je to podobné PC verzi. Jasně, grafika je trochu horší, ale zábavnost a herní feeling jsou totožné. Dokonce se na ovladači i celkem trefuju :)
@Gordon (10.06.2019 15:26): No já mám třeba rád všechny díly, ale každý je jiný. Ale třeba Brutal Doom mě moc neoslovil.
@pajmič (10.06.2019 13:52): Kušuj hrát trojku, a nebreč tady. :-)
@pajmič (10.06.2019 13:52): Also "zbytečná reinkarnace". Nesouhlasím, Starý doomové jsou sice super, ale bez brutal modu a mouse looku bych si je dnes už neužil, Nový Doom reinkarnuje přesně tak, jak byl doom zamýšlen a sám se snaží prohlubovat tenhle svět, nové trailery na mě totiž působí jako něco, co vylezlo z řiti Warhammeru a to je super. Možná hledáš špatnou atmosféru, pokud ano, nenajdeš ji, atmosferu tu tvoří ta syrovost. Nový Doom je podle mě ukázka toho, jak perfektně reinkarnovat značku, vytunit vše staré, přidat trochu omáčky, něco pozměnit (dvouhlavňovka je už v 2016), všimni si taky toho, jak 2016 Doom napodobuje jedničku, a Eternal navazuje stejně jako dvojka, přidavá hromadu nových věcích ale taky staré věci které přišli až ve dvojce. Osobně jsem rád že se trojka ignoruje, to byl prostě špatný plastický vtip, něco jako ženské krotitelky duchů, které byly tak špatné, že raději dělají, že se nenatočily.
Also to že to je zpátečnické není nutně špatně, myslím že Doomeři to ocení. :-)
Já se nejvíc těším, až si strčím do kapsy tu obří BFG na ničení planet. nebo z ní alespoň někam vystřelím.
@pajmič (10.06.2019 13:52): Also "zbytečná reinkarnace". Nesouhlasím, Starý doomové jsou sice super, ale bez brutal modu a mouse looku bych si je dnes už neužil, Nový Doom reinkarnuje přesně tak, jak byl doom zamýšlen a sám se snaží prohlubovat tenhle svět, nové trailery na mě totiž působí jako něco, co vylezlo z řiti Warhammeru a to je super. Možná hledáš špatnou atmosféru, pokud ano, nenajdeš ji, atmosferu tu tvoří ta syrovost. Nový Doom je podle mě ukázka toho, jak perfektně reinkarnovat značku, vytunit vše staré, přidat trochu omáčky, něco pozměnit (dvouhlavňovka je už v 2016), všimni si taky toho, jak 2016 Doom napodobuje jedničku, a Eternal navazuje stejně jako dvojka, přidavá hromadu nových věcích ale taky staré věci které přišli až ve dvojce. Osobně jsem rád že se trojka ignoruje, to byl prostě špatný plastický vtip, něco jako ženské krotitelky duchů, které byly tak špatné, že raději dělají, že se nenatočily.
Also to že to je zpátečnické není nutně špatně, myslím že Doomeři to ocení. :-)
Já se nejvíc těším, až si strčím do kapsy tu obří BFG na ničení planet. nebo z ní alespoň někam vystřelím.
@Gordon (10.06.2019 12:43): Ani ne. Jen generický a opět naprosto bez afmosféry.
@Shoggot (10.06.2019 12:41): No vidíš, dvě konceptuálně totožný hry, a jak se od sebe kvalitativně můžou pro někoho lišit. Mě painkiller baví dodneška. Je to pro mě dokonalej výplach mozku, u kterého ocenuju hlavně variabilní prostředí. Proti doomovi, jako čistý arénovce, nic nemám, ale když se na to podívám v kontextu minulejch dílů, přijde mi takhle reinkarnace hrozně zpátečnická.
@Shoggot (10.06.2019 12:41): No vidíš, dvě konceptuálně totožný hry, a jak se od sebe kvalitativně můžou pro někoho lišit. Mě painkiller baví dodneška. Je to pro mě dokonalej výplach mozku, u kterého ocenuju hlavně variabilní prostředí. Proti doomovi, jako čistý arénovce, nic nemám, ale když se na to podívám v kontextu minulejch dílů, přijde mi takhle reinkarnace hrozně zpátečnická.
Ten gameplay v Eternalu na E3, nepřišel vám moc barevný?
@pajmič (13.03.2019 22:45): Osobně považuju Painkillera za odpad (viz roky starý komentář) a nový Doom mě přitom nadchnul!
@pajmič (13.03.2019 23:35): Líbí se mi to závěrečné doražení bestií, který mi přijde velice cool. :-)
@Chuck (13.03.2019 22:47): V tom případě by to byla solidní investice :) Navíc tam budeš mít tu výhodu user contentu, kterého tam na začátku, logicky, moce nebylo.
@pajmič (13.03.2019 22:45): Na druhou stranu, pokud se dá hra sehnat do dvou kil, což se v tomhle případě dá, beru to tak, že za tyhle peníze se klidně i spálím. :-)
@Chuck (13.03.2019 22:28): Pokud tě nebavil painkiller, a umim si předsativ proč, tak tě Doom asi taky moc neuchvátí, ale kdo ví. :)
@Bursoft (13.03.2019 22:36): Dej mi pokoj s lehkou obtížností, zas tak blbě na tom nejsem. :-D Na světě existuje jediná hra, u které jsem si musel chtě nechtě snížit obtížnost na tu nejlehčí, a tou je Blood II: The Chosen. :-) Ale jinak si dávám střed a pokud často umírám, radši to dělám tak dlouho, až se ta hra nade mnou slituje a podaří se mi. ;-)
@Chuck (13.03.2019 22:28): Čas od času je třeba si pořádně zablbnout v něčem podobným.. a do starýho železa taky nepatříš, abys tu hru "nestíhal" :D .. na střední obtížnost to semtam potrápí, na lehkou to bude relax jakýmkoliv stylem hraní :)
@Gordon (12.03.2019 19:30)@Bursoft (13.03.2019 21:57): Mně právě trojka svým tempem naprosto vyhovovala, kdežto čtyřka mi přijde hektičností nejblíž Painkillerovi a ten mě moc neuchvátil.
@Chuck (12.03.2019 18:19): Myslím, že už jsem ti to někde psal. Je to čistokrevná FPS, blízko k RTCW, jenom to je opravdu hektičtější. Ale pokud tě bavila trojka, moc nevím, jak tě toto chytne. Rozhodně je to ale víc Doom, tak jak to každej od Dooma očekává, než trojka :D
@Chuck (12.03.2019 18:19): Je to jako remakovaná jednička říznutá brutal doom modem a shadow warrior combatem.
@Gordon (12.03.2019 18:05): Nulová marketingová kampaň to už dost prozrazovala.
@Gordon (12.03.2019 18:05): Jo, fanmade, viděl jsem lepší ukázky/trailery od borců na Youtube.
Ta slečna v obleku je "cosplay" Gordy a zdá se, že do toho brnění dala více usílí a talentu, než veškerá produkce stojící za tím filmem.
@Chuck (12.03.2019 18:19): Na úkor atmosféry je to akčnější, hektičtější a obyčejnější než trojka, teda aspon podle mě.
Ta slečna v obleku je "cosplay" Gordy a zdá se, že do toho brnění dala více usílí a talentu, než veškerá produkce stojící za tím filmem.
@Chuck (12.03.2019 18:19): Na úkor atmosféry je to akčnější, hektičtější a obyčejnější než trojka, teda aspon podle mě.
Přemýšlím, že bych do toho šel, akorát mi to na rozdíl od trojky, kterou jsem si nedávno se vší spokojeností zopakoval, přijde takové nadmíru intenzívní až hektické. Je to tak?
@pajmič (12.03.2019 18:01): Fanmade?
Tohle je fanmade, ženská.
Tohle by se mi líbilo, ať to klidně hraje ženská co poráží pekelné hordy, ale ať je to pořádně, což byly mé první naděje na ten film. :-(
Tohle je fanmade, ženská.
Tohle by se mi líbilo, ať to klidně hraje ženská co poráží pekelné hordy, ale ať je to pořádně, což byly mé první naděje na ten film. :-(
@Gordon (12.03.2019 16:29): Céčko? Kategorie zet, řekl bych. Fanmade uroven. Hlavně, že v hlavní roli hraje silná, edgy emancipovaná, dívka namísto stokilovýho, nasranýho marináka v těžkotonážním brnění :) Ještě si budeme vážit Dooma s Rockem.
Trailer na filmového Dooma.
Céčko jak vyšitý, už je mi jasné, proč fanouškům říkali, že ve filmu nebude Mastermind. :-)
Céčko jak vyšitý, už je mi jasné, proč fanouškům říkali, že ve filmu nebude Mastermind. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=xVKGstMFFFc
Docela HC, myslím, že borec toto cvičil už od launch date :D
Btw. nevíte někdo, jak to dělá, že chodí tak rychle a později jak funguje to boostování pomocí Gaussovky? Včera jsem to chvilku zkoušel a ani prd..
Docela HC, myslím, že borec toto cvičil už od launch date :D
Btw. nevíte někdo, jak to dělá, že chodí tak rychle a později jak funguje to boostování pomocí Gaussovky? Včera jsem to chvilku zkoušel a ani prd..
@MarezCZE (01.03.2019 17:37): Většina toho byla vymyšlena právě s novým doomem, Tvůrci sami tvrdily že s Eternalem chtějí vytvořit celé universum.
@SavageCZ (01.03.2019 15:00): Přesně tak, zhltnul jsem to na mobilu včera večír. Zajímalo by mě jak dlouho to připravoval. Absolutně jsem nečekal a hlavně nevěděl, že se v Doomu skrývá taklhe perfektně promyšlený příbeh. Hlavně sovislost mezi Doom Guyem a Doom Slayerem, smrt syna a spousta dalšího.
@MarezCZE (01.03.2019 10:54): Ohromná práce s přípravou i provedením. Bohužel to šíleně sráží špatně použitá slova (význam slov) a dikce. Ale jinak je fakt úžasné že to někdo zpracoval.
https://youtu.be/vU2V8OCgHfk
Interpretace Doom Lore. Nevim, jestli to sem nekdo nekde nedaval, kdyby ano, tak se omluvam. Celkem zajimave. Pro fanousky povinost.
Interpretace Doom Lore. Nevim, jestli to sem nekdo nekde nedaval, kdyby ano, tak se omluvam. Celkem zajimave. Pro fanousky povinost.
@Kostěj (28.02.2019 15:26): Ta hra je lineární, udělá to vždy...
@Gordon (28.02.2019 15:15): Jj, četl jsem ale někde, že je to něčím podmíněný. Už jsem bohužel zapomněl čím.
Každopádně mi přijde fascinující, že si udělá zálohu AI vyžadující k provozu jádro o velikosti čtyřpatráku, kilometry chladících trubek a energii schopnou vytvořit teplotu přesahující sluneční, to všechno na jednu flashku za asi tak dvě vteřiny :-)
Každopádně mi přijde fascinující, že si udělá zálohu AI vyžadující k provozu jádro o velikosti čtyřpatráku, kilometry chladících trubek a energii schopnou vytvořit teplotu přesahující sluneční, to všechno na jednu flashku za asi tak dvě vteřiny :-)
@Gordon (28.02.2019 15:15): To bylo místo, kdy jsem si myslel, že mi Doom právě zabil PC.. při té animaci se to trhlo, pak jen černá obrazovka a za 2 minuty už se loadoval konec mise :D Ale asi bych si toho nevšiml tak jako tak..
@Bursoft (komentář): Je hezké jak popisuješ jak všechny terminály ničí a podobně, ale všiml si z vás někdo, že při cíleném zkratování VEGY si stáhl jeho zálohu do obleku? :-)
@Bursoft (28.02.2019 10:32): Priebežne, čo si pamätám.
Lidi, jde si posbírány pda číst i po skončení kampaně nebo si na to mám dělat čas průběžně?
@PRIVATE MARTIN (05.02.2019 21:10): Tam zabloudili z jiné hry.
@PRIVATE MARTIN (05.02.2019 21:10): Netuším, ale jsem si jistý že budou v Eternalu nějak vysvětleni.
@Gordon (05.02.2019 13:11): A tí rytieri boli čo?
@Gordon (05.02.2019 13:11): No vidíš, tak to jsem vůbec netušil. Dělají v tom nějaký bordel. :)
@special_plan (05.02.2019 14:46): Gordon je příliš líný, aby si to zjistil.
@Gordon (05.02.2019 13:11): Hlavní hrdinové sérií Wolfenstein, Doom a Commander Keen jsou příbuzní.
@marwel (05.02.2019 10:18): V novém Doomovi hraješ za Doom Slayera, Slayer je starší než samotná kolonie na marsu, ve starých Doomech hraješ zase za Doom Guye, což je ten obyčejný mariňák. Ta zbroj, co nosí Slayer taky není od UAC ale byla vykovaná "Betrayerem".
Původně chtěl Slayer uzavřít s peklem dohodu, nevím jakou (Jsou teorie že třeba reinkarnaci jeho syna), ale byl zrazen a tak se slayer vydal na svou křížovou výpravu, nežt ho uvěznili. To je taky důvod proč je už od jeho probuzení tak brutálně špatně nalaďěn. :-)
Ještě drobný detail, nevím jestli šlo o lenost tvůrců nebo jen srandičku, ale obličej Slayera je vskutečnosti obličej "Bídžeje" z nových Wolfensteinů.
Původně chtěl Slayer uzavřít s peklem dohodu, nevím jakou (Jsou teorie že třeba reinkarnaci jeho syna), ale byl zrazen a tak se slayer vydal na svou křížovou výpravu, nežt ho uvěznili. To je taky důvod proč je už od jeho probuzení tak brutálně špatně nalaďěn. :-)
Ještě drobný detail, nevím jestli šlo o lenost tvůrců nebo jen srandičku, ale obličej Slayera je vskutečnosti obličej "Bídžeje" z nových Wolfensteinů.
@Paul (05.02.2019 09:04): Ten soundtrack je paradni. Skutecne te to do te hry vtahne. A jak je to paradne skalovany, jak se to pekne pomalu rozjizdi kdyz se objevi prvni nepratele a pak se to roztoci na plne obratky kdyz kolem svisti rakety, behaj kolem "prasata" a litaj kakodemoni. Podobne dobre skalovanou muziku si nepamatuji od hrani Chaos Theory.
Ale musim rict, ze mi prislo trochu vtipne to, jak tam popsali Dooma jako mega borce, ktereho museli zavrit do sarkofagu jinak by jim cely peklo rozsekal na maly kousky. Pritom ja ho vzdycky videl jen jako vojaka, ktery se ocitl ve spatnou dobu na spatnym miste a nakonec se ukazalo, ze mu to zabijeni demonu docela jde. :P
Ale musim rict, ze mi prislo trochu vtipne to, jak tam popsali Dooma jako mega borce, ktereho museli zavrit do sarkofagu jinak by jim cely peklo rozsekal na maly kousky. Pritom ja ho vzdycky videl jen jako vojaka, ktery se ocitl ve spatnou dobu na spatnym miste a nakonec se ukazalo, ze mu to zabijeni demonu docela jde. :P
@marwel (05.02.2019 04:41): doom mi přišel dobrej se sluchátkama. Ty přestřelky s mickovo muzikou jsou občas solidní adrenaline rush :)
@Gordon (05.02.2019 04:21): Vsak ten pocit se nezmenil. Je to arkada jak svin s naprosto nulovou fyzikou. Fakt ale je, ze to bavi. :) Je to jak kdyz chlapek, nadsenec do zbrani si jde zahrat s detmi paintball. Ten pocit ho asi na prdel neposadi ale neznamena to, ze se nakonec nebude bavit. Svou chybu nemam problem priznat. :)
@marwel (05.02.2019 04:02): "tady jde o pocit ze strelby. To je neco na co si nazor udelas po par minutach hrani." :-D Ale ne, jsem rád že se ti to nakonec líbilo. :-) Zrovna Doom má ten rozjezd trochu pomalejší.
Tak nakonec vam musim dat za pravdu, po case vas ta arkadova hratelnost neskutecne chytne. Sakra skoda, ze to bylo tak kratke, jeste bych si par levelu dal. :) Byt tedy kdyz ted tak obcas rozehraji nejaky ten level ze zacatku hry v Arcade modu musim rict, ze je potreba pro dobrou hratelnost trefit balanc. Ke konci to bylo preci jen trochu moc hekticke, ty levely nekde uprostred jsou nejlepsi.
@Cobot (25.01.2019 00:30): To bylo jednou kdysi takhle davno a ten engine se jmenoval Quake 3. Na nem jelo skoro vse.
Ani jsem nevěděl, že novej Doom poběží na novém ID Tech 7. Co engine to jedna, dvě hry. Zvláštní. Kde jsou ty časy, kdy se jeden engine použil pro dvacet kousků.
No snad ten novej ještě rozběhám. Šestka jela jak po másle.
No snad ten novej ještě rozběhám. Šestka jela jak po másle.
@MCZ (17.01.2019 18:53): Kdo si muze dovolit hrat dve hodny denne? Ja zatim nahral nejakych 50 minut behem ted tri dnu. :P
@PRIVATE MARTIN (17.01.2019 19:05): RtCW si nezaslouzi zadne smilovani s temi propady fps, ktere jsem kdysi mel na mem Core2Duo (az nekam ke dvaceti bez ohledu na nastaveni). Dost nasere kdyz si to chces fakt zahrat. :P Ale ten pohyb tam byl fakt na prd. Ta rychlost je ok v Quake 3, ale ve Wolfovi to bylo dost hrozne. Prochazis mistnosti a kvuli rychlosti to beres ode zdi ke zdi
@PRIVATE MARTIN (17.01.2019 19:05): RtCW si nezaslouzi zadne smilovani s temi propady fps, ktere jsem kdysi mel na mem Core2Duo (az nekam ke dvaceti bez ohledu na nastaveni). Dost nasere kdyz si to chces fakt zahrat. :P Ale ten pohyb tam byl fakt na prd. Ta rychlost je ok v Quake 3, ale ve Wolfovi to bylo dost hrozne. Prochazis mistnosti a kvuli rychlosti to beres ode zdi ke zdi
@marwel (17.01.2019 18:09): Tak najskôr začneš hádzať špinu na nový Doom, teraz už aj na RtCW. Tu si niekto vážne koleduje... :D
@marwel (17.01.2019 18:09): Už to tady řešíš tři dny. I kdybys hrál tu hru jen dvě hodiny denně, tak touhle dobou by už pro tebe ta pistolka měla být minulostí. :-)
Jo, tak se do toho pomalu dostavam. Dokonce i na tu pistolku si zvykam (charged shot se hodi). Je to jine no. Nektere veci mi vadi, jako napriklad pouze moznost behu, tedy bud chuze nebo beh, zadny sprint. Osobne preferuji kdyz mam nejakou moznost si rychlost pohybu urcovat sam resp. urcit, kdy bezim rychle a kdy jeste rychleji, sprit je zaklad, ale uznavam, ze tady je to vcelku jedno. Urcite to neni tak zkryplene jako napriklad v Return to Castle Wolfenstein, kde me ta rychlost pohybu, vzhledem k tomu, ze se pohybujete neustale v docela uzkych koridorech, dost srala.
@marwel (17.01.2019 09:09): Ta pistolka je jen na první (dva?) zombie a možná později na pár ran když ti dojdou náboje. Jinak by ji dobrovolně používal jenom blázen.
@marwel (17.01.2019 09:09): Zrovna tady ta dvouhlavňovka postupně sílí s různými upgrady a je čím dál zábavnější. Používal jsem ji na začátku, uprostřed moc ne. A pak na konci jsem se k ní zase rád vrátil.
Jak jsem rekl, dam tomu jeste sanci. Ani ne tak, ze by me mrzelo ten deset ecek, ktere jsem za to dal jako spis tech 60 giga stazenych dat :). Ale tedy... ta pistolka na zacatku je asi nejhorsi pistole, kterou jsem kdy videl. Ten pocit kdyz z ni vystrelite je jeste horsi nez vystrel ze spuntovky bez spuntu. Ze stoji za pytel brokovnice mi je vcelku sumak, to je typ zbrane, ktery vetsinou ve hrach nepouzivam (ja vim, ikonicka dvouhlavnovka v Doomovi a ja se ji chystam nepouzivat), pro me jsou highlight FPSek automaticke zbrane - smgcka a utocne pusky, to je moje. K tem jsem se v Doomovi nedostal, takze uz proto tomu dam sanci.
Jinak jsem jen tak ze zvedavosti nainstaloval zmineny Shadow Warrior. Dvojku, kteoru jsem ziskal zadaco na GOGu a pocit ze strelby je tam lepsi nez v Doomovi. Jak jsem rekl, pocit ze strelby je neco na co opravdu nepotrebujete hodiny hrani abyste si na nej udelali solidni nazor.
Jinak jsem jen tak ze zvedavosti nainstaloval zmineny Shadow Warrior. Dvojku, kteoru jsem ziskal zadaco na GOGu a pocit ze strelby je tam lepsi nez v Doomovi. Jak jsem rekl, pocit ze strelby je neco na co opravdu nepotrebujete hodiny hrani abyste si na nej udelali solidni nazor.
@MCZ (16.01.2019 16:39): Hlavně se nádherně doplňují, na vysokou obtížnost musíš zbraně kombinovat ať chceš nebo ne. Ikdyž je pravda, že já nejraději pobíhal jak na kokainu s dvouhlavňovkou.
Já jsem od toho taky moc nečekal a nakonec se bavil náramně - právě i kvůli těm zbraním, třeba Gauss Cannon a BFG jsou naprosto ultimátní.
@marwel (15.01.2019 19:43): tak to se vyhni Duke Nukem Forever, to byl přesně takový jak píšeš :)
@marwel (16.01.2019 06:30): Právě že chápu, jen nemám chuť ti v tom nějak odporovat, když ti pár prvních minut stačí k ucelenému obrazu z nadcházející kulervoucí akce, která začína až když máš větší arzenál a hraješ na adekvátní obtížnost. Pokud si chtěl realsitičtější pocit ze střelby a nedejbože přebíjení, tak sis prostě zvolil špatnou hru, protože tohle je jako první a druhý doom co se týče gunplaye.
@MarezCZE (16.01.2019 08:09): A simtě v které jiné střílečce není cílem ukazovat myškou na nepřítele aby chcípl?
@MarezCZE (16.01.2019 08:09): A simtě v které jiné střílečce není cílem ukazovat myškou na nepřítele aby chcípl?