Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tvl to je zas bizár diskuze, stěžovat si, že Doom Slayer drží zbraně nerealisticky :D Já bych řekl, že roztrhnout impa vejpůl je taky dost nerealistický, nikdo přece nemá takovou sílu..
@Bravewolf (02.08.2023 00:41): Phew, ještě, že Doom není realistická střílečka, představa realistického držení raketometu a trojitého rotačáku a zběsilé výměny zbraní v powersuitu v rychlosti 50km/h by byla děsivá, nechápu, jak to ti ukrajinci zvládají. Na GoPročka z ukrajiny koukám, ale ne kvůli studiu držení zbraní. Přece jen ty kamery jsou buď na rameni, hrudi nebo přilbě...
@Bravewolf (02.08.2023 00:41): zrovna go pro na helmě ten pocit ze střelby a držení zbraně dost zkresluje, anžto je třeba 15 cm nad očima, což je tady dost.

Ale dává to smysl, kdybys držel zbraň ve hrách reálně, zabírala by hodně místa v zorném poli. Nehledě při přesné střelbě přes mířidla půlku obrazovky..
@Gordon (26.07.2023 10:54): tady mas jak to ma vypadat co se tyce reality :) tohle predvadi jen par 1st person modu jako napr. 1st person mod k Mafii2 a Mafii 3, jinak sem to takto nikde nevidel ve hrach, vsechny hry jsou co se tyce drzeni zbrane naprosto nerealne, a kdyz uz musi byt to drzeni zbrane fixni fixne tak aspon dpc vice do stredu monitoru.... ted treba hraju REsident Evil 8 a opet ty samopaly nebo co to je/utocne pusky naprosta tragedie a me to nuti je pak nepouzivat kvuli tomu. JE to jednoduche se ptat jak to ma byt co se tyce reality, staci se podivat na nejak helmet cam GoPro video z Ukrajiny nebo jine valky treba v Iraku https://www.youtube.com/watch?v=zvrRCBlTmDE
@Bravewolf (26.07.2023 20:19): zajímavý. Já jsem ty zbraně v rukou samozřejmě měl a střílel z nich, přesto nemám pocit, že by mi to tady nějak vadilo. To asi nejde moc porovnávat.

Ale jako zajímavý argument, ptát se, jestli sis z nich v reálu vystřelil.:-D
@Shoggot (26.07.2023 18:26): no prave ja nemam pocit ze je drzim v rukach ale kdesi vpravo moc, ale ne u vsech. V doomovi tady mam problem jen s klasickou brokovnici a tim kulometem, treba ten rotacak je vpohode uplne tak ze mam pocit ze jej drzim, ted sem nasel dvouhlavnovvou brokovnici a ta je udelana presne tak jak si predstavuju- mam pocit ze ji opravdu drzim svyma rukama, takze tady u dooma je problem vyreseny protoze misto brokovnice pouzivam dvouhlavnovou a misto kulometu ten rotacak. Ale to je obecne problem u plno her a me tohle proste vadi.

@H34D (26.07.2023 08:31): jo to sem byl ja :D

jinak teda me tento doom zas tak moc nebere, me bavil ten treti dil ktery byl atmosferictejsi a hororovejsi
@Bravewolf (25.07.2023 23:30): Modely jsou pro čistě efekt více z boku u většiny her, aby se hráč na tu zbraň mohl lépe podívat. Nechápu proč to řešíš zrovna u Dooma. Nehledě na to, že stejnou diskuzi si rozjel (nebo možná někdo jiný) už před lety.
jako hra ok ale to drzeni zbrani je teda neco, jedina zakladni pistol a dvouhlavnova brokovnice je spravne umistena pokud se divam doprostred monitoru, ale klasicka brokovnice a samopal je kdesi vpravo obrazovky a ja tak musim pak cumet do prava monitoru abych jako mel pocit ze zbran drzim spravne, jako sice je tam v nastaveni moznost mit zbrane jako v klasickem doomu ale to je zas o nicem. Co sem hral Far Cry 4 ted tak tam bylo vse ok a nemel sem potrebu menit polohu vuci monitoru.
Veškerý respekt týpkům, kteří to portli na Switch. Běží to na stabilních 30fps s docela kvalitně zachovalou grafikou :)
Zdarec, můj 10 ti letý syn dohrál Doom Eternal na PS4. Co za hru sehnat dál,aby ho to bavilo?
@DEU (komentář): pokud tě už v Doomu 2016 otravovaly skákací mise tak to musíš u Eternalu zdechávat xD mě jich přišlo tak akorát, místy fajn odlehčení od řezaček. Myšleno samozřejmě v 2016.
@Korbitch (17.03.2020 05:32): To je super, zrovna jsem si tu hru chtěl zopakovat, takže se to bude hodit. A jinak dodatečně díky za češtinu do skvělého Quern - netušil jsem, že za tím je někdo z venčí. Myslel jsem, že to dělali přímo vývojáři. Výborná hra!
jo jsem začátečník - ty čtyři předchozí důmy mám sice koupené už dlouho ale ještě jsem se k nim nedostal - jako první si zahraju ten doom vfr - tam jak můžeš vidět, se dají zabíjet omráčení nepřátele teleportováním se do nich, ten power up (berserk) jsem vzal až na zabití toho posledního obrněného obřího tlusťocha - už jsem neměl raketomet (rakety do něj) a ty ostatní pušky mi přišli neefektnivní na něj, ale nenapadlo mě napřed zkusit po něm házet granáty.

- jakmile dohraju RE 7 - tak si doom vfr dám od začátku, s tím že ten teleportovač budu používat jen k přesunu na jinak nedostupná místa, nebo pro instantní zabití omráčených nepřátel, ale jen v těsné blízkosti u nich (asi na 1 metr od nich) - protože to teleportování mi přijde trapný

- pohled kamery ovládám výhradně otáčením hlavy nebo celým svým tělem, když se kouknu jen hlavou do nějakého směru a chci také tím směrem jít tak do toho směru napřed také otočím celé svoje tělo - nasměruji špičky nohou do toho směru (jinak samozřejmě také provádím úkroky a couvání - přesně podle natočení mého těla/nohou - když se chci při chůzi vpřed dívat jiným směrem a přitom jít v před - do toho směru kterým směřují moje nohy - tak musím tu levou páčku držet v tom směru mých nohou, pravou páčku vůbec nepoužívám), v tom videu to není možná dost dobře sladěné - skládal jsem ty dvě videa dohromady dodatečně ve video editoru. Ti kteří to třeba hrají v sedě - tedy se neotáčejí celí - tak se jim může
začít točit hlava a dělat na blití - jako mě když jsem poprvé zkoušel takhle hrát RE 7.
@RXQ79rudax (14.02.2020 23:32): tri pripomienky:
1. využívaj glory kills, to znamená, stlač špec. tlačidlo v momente pri nepriateľovi, ktorý svieti na modro. Instantne ho zabiješ a podľa rún ti to buď doplní život, pridá muníciu atď..
2. Doom nie je hra, kde sa oplatí schovávať za roh/prekážky, je to pomalé a neefektívne a nepriatelia ťa obkľúčia, treba byť neustále v pohybe
3. celý čas sa ti tam nad plošinkou s gore nest vznášal powerup, ktorý by ti situáciu uľahčil a aj urobil zábavnejšou :)
@Gordon (16.01.2020 10:40): Jo, koukal jsem, že už se ten model už nějak nevyrábí. :-)

@Karasman (16.01.2020 10:58): Mě by to možná ani nenapadlo se tím zabývat, ale včera se kluk zmínil, že by si to radši zahrál na mém PC, jelikož jeho CPU je na hraně. No a když jsem na základě toho jen tak mimochodem koukl na ty požadavky, pochopil jsem jeho obavy, t. č. už teda zbytečné. ;-)
@Chuck (16.01.2020 09:55): Od dob mé 486 jsem na minimální/doporučené požadavky nikdy nekoukal, vždy je to úplný bullshit. Na mém leta starém procesoru to jelo v pohodě, jen mě limitovala stará grafika, takže v tvém případě se komp ani nezapotí... ;-)
@Chuck (16.01.2020 09:27): ne náročné to není vůbec. Jede to na deset let starém i5 a 1060 přes 100FPS na plno.

Spíš mám obavy jestli mi ještě pojede Eternal. Ten už bude na id Tech 7, kdežto Doom 2016 jel na id Tech 6.
Opravdu je ta hra tak extrémně náročná na CPU? Kluk, který si ji před časem pořídil, ji chce hrát u mě, a tak mám trochu obavy, jak dobře to pojede na mém Ryzenu 2600X, popř. jestli jsou ty uvedené nároky tradičně přehnané.
Dohráno podruhé, tentokrát na nightmare.

Dalo mi to docela zabrat, ale opět hodně bavilo a ty levely v pekle jsou zkrátka lahůdka (dost pomáhá i ten lore okolo). Škoda jen, že těch upgrade bodů pro zbraně začne být někdy ve druhé půlce až příliš mnoho (anebo upgradů nedostatek, jak se to vezme) a člověk tak už nemá motivaci hledat všechny secrety anebo plnit různé challenge. A doteď jsem nepochopil, co je tak skvělého na tříhlavňovém chaingunu, když se s ním člověk skoro nemůže hýbat, což je v případě vyšších obtížností jaksi kruciální. Zato Gauss Cannon je pořád mňam.
Gordy má pravdu, autoaim je u ps 4 dooma defaultne zapnutý, ne že by to věděl, ale trefil se. Samozřejmě plno fps na konzolich žádný autoaim nemá. Jde jen o součást demonizace gamepadu od lidí co hrají hry za pomoci kancelářských potřeb:)
Zkusil jsem demo na PS4 a překvapilo mě, jak je to podobné PC verzi. Jasně, grafika je trochu horší, ale zábavnost a herní feeling jsou totožné. Dokonce se na ovladači i celkem trefuju :)
@pajmič (10.06.2019 13:52): Kušuj hrát trojku, a nebreč tady. :-)

@pajmič (10.06.2019 13:52): Also "zbytečná reinkarnace". Nesouhlasím, Starý doomové jsou sice super, ale bez brutal modu a mouse looku bych si je dnes už neužil, Nový Doom reinkarnuje přesně tak, jak byl doom zamýšlen a sám se snaží prohlubovat tenhle svět, nové trailery na mě totiž působí jako něco, co vylezlo z řiti Warhammeru a to je super. Možná hledáš špatnou atmosféru, pokud ano, nenajdeš ji, atmosferu tu tvoří ta syrovost. Nový Doom je podle mě ukázka toho, jak perfektně reinkarnovat značku, vytunit vše staré, přidat trochu omáčky, něco pozměnit (dvouhlavňovka je už v 2016), všimni si taky toho, jak 2016 Doom napodobuje jedničku, a Eternal navazuje stejně jako dvojka, přidavá hromadu nových věcích ale taky staré věci které přišli až ve dvojce. Osobně jsem rád že se trojka ignoruje, to byl prostě špatný plastický vtip, něco jako ženské krotitelky duchů, které byly tak špatné, že raději dělají, že se nenatočily.

Also to že to je zpátečnické není nutně špatně, myslím že Doomeři to ocení. :-)

Já se nejvíc těším, až si strčím do kapsy tu obří BFG na ničení planet. nebo z ní alespoň někam vystřelím.
@Gordon (10.06.2019 12:43): Ani ne. Jen generický a opět naprosto bez afmosféry.


@Shoggot (10.06.2019 12:41): No vidíš, dvě konceptuálně totožný hry, a jak se od sebe kvalitativně můžou pro někoho lišit. Mě painkiller baví dodneška. Je to pro mě dokonalej výplach mozku, u kterého ocenuju hlavně variabilní prostředí. Proti doomovi, jako čistý arénovce, nic nemám, ale když se na to podívám v kontextu minulejch dílů, přijde mi takhle reinkarnace hrozně zpátečnická.