Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mně nejvíc asi vadila ta mise v ulicích, respawnující panďuláci mezi budovama a la Call of Duty.

Podvodní mise? Jako v tý první podvodní misi mě bavilo zjišťovat jak se vlastně pohybovat a počítání s pomalými projektily. Ale stačila by mi jedna, když se uvidělo že je druhá tak jsem taky zaklel:)

Ochrana konvoje/náklaďáku mě taky štvala, ale nepřišly mi o nic horší než ochranitelské mise v jiných hrách.
@Phoenix (16.01.2017 13:15): už si nepamatuju jak se jmenovala, ale je to ta jak tam snad třikrát děláš úplně tu samou věc v identických prázdnách chodbách (mačkáš tlačítko) a mezitím čekáš několik minut ve vlaku než někam dojede. Jo a taky mě.."pobavila" mise v níž byla náplň jít do výtahu :)
@Paul (16.01.2017 13:00): Podvodní mise nebo obrana náklaďáku je opravdu zbytečná, sniper mise mi přišla jako celkem standard všech možných sniper misí (málokterá hra má bohužel sniper mise udělané nějak rozumně - tj. likvidace jednoho cíle a zmizení po anglicku, většinou je to jako na střelnici). Vlakovou misí myslíš Ravi Vallis?

Dnes už odpadní věci taky nehraju, není čas. Dříve jsem hrál téměř každou FPS, bral jsem žánr řekněme studijním způsobem.
Ten trailer nadaboval David Michael Williamson, tedy podle mě a podle toho, jaký má hlas. Pokud pominu Jaye Benedicta a jeho Chasera, tak podle všeho Everal Walsh nadaboval Longwooda, Laurence Bouvard zase Shimako (jakožto jedinou ženskou postavu ve hře) a Andrew Wincott je jasnej Syd. Doug Cockle a Ian Drysdale mi stále unikají, ale jeden z nich bude určitě Mike či Jay. Bohužel nemohu nikde najít nějakou jejich hlasovou prezentaci, abych je identifikoval. Navíc je jasný, že určitě dabovali i jiné postavy. Ale ty hlavní postavy měly jednoznačně každá svého dabéra.
@Phoenix (16.01.2017 12:52): to s tím cílným trolením je dobře vystiženo, tahle na mě Chaser působil znovu a znovu (podvodní mise, vlaková mise, sniper mise..)
Jinak je pravda že já moc často odpady nehraju, hry si dost vybírám, takže nepochybuju že existují i horší hry než Chaser. Každý má svoje měřítka nastavený jinak.
@Paul (16.01.2017 12:24): To je právě to, co se mi na tom nakonec hodně líbilo. Když to člověk hraje podruhé, tak ví, že směřuje ke svému neodvratnému konci, ale díky zabití Castora a následné smrti dojde k záchraně ostatních, kteří tak zůstanou neodhaleni. Rozhodně to není klasický happy end - porazím hlavního záporáka a tím vyhraju království a půl princezny.

Co se týče kritiky pozdního objevení Longwooda ... on je úvod (Longwood, Stone, Chaser a další postavy a jejich motivace) popsaný v manuálu, ale také jsem jej četl až po nevím kolikátém dohrání.


Jinak jsem hrál jsem mrtě horších FPS, 10 % je IMHO přehnané. Kdo nehrál věci typu Operation: Matriarchy, Merchants of Brooklyn, They're Alive nebo v nejhorším případě Nevski Titbit , tak neví, co jsou to skutečně špatné FPS :-) Recenze je ale subjektivní počin autora, já jsem zase dost nemilosrdný ke hrám, u kterých se mě autoři pokoušejí cíleně trollit (např. Fable III, The Devil Inside nebo Unepic).

Když jsem hrál Chasera podruhé (a potřetí, počtvrté a popáté :-) ), tak se mně na něm líbily právě ty věci, které mě štvaly napoprvé (a které zjevně štvali Tebe). Délka a relativní "prázdnost" (tj. až na výjimky nepřeplácanost nepřáteli v porovnání s FPS standardem, to mám rád) spolu s nutností hledání cesty dál. U Chasera mám také velmi rád atmosféru (ponurost, opuštěnost, rozpadající se základny), navíc z toho inspirace P. K. Dickem (můj oblíbený autor) čiší skutečně hodně. S vypadnutím mimo mapu nebo grafickými bugy jsem se setkal v jednotkách případů během pěti dohrání.
@valcik (16.01.2017 12:16): So we did the whole game trying not do die, so that we could die? :D Takový finální fuck you, ikdyž samozřejmě někteří to oceňují že je to jako cool twist a není to hollywoodské
Let's play bežne nesledujem, ale od tohto sa nedalo odtrhnúť! Našťastie si nevšimli Cauldron, tak všetku kritiku smerovali na JoWood, dokonca vyrobili postavičku nasratého JoWooda ako bezdomovca s notebookom.. A tie hlášky! „Uuuh, Chaserpuzzle!” xD
@Bodkin (16.01.2017 10:42): Inšpiroval si ma, ako tam vidím, že tam má produkciu Anachronoxu tak som si na túto hru spomenul a asi si ju hodím do výzvy ako zabudnutý poklad (nikdy som to nemal ani spustené ale mám to už roky v knižnici).

A jó Duke Nukem Forever je sranec, sranec, sranec!
Jedno im treba nechať, chalani sa bavili naozaj parádne! Posledné časti a zvučka z bondovky sú najlepšie.. :D
@Greg (16.01.2017 00:22): myslíš toho vypravěče? Přijde mi že to je někdo jinej, ale kdo ví. Já bych si tipnul že Doug daboval nějaký noname vojáky nebo civily nebo tak.
Není to Mike nebo Jay? Vallero, Longwood, Kabir nebo Syd to asi nebudou a další výraznější postavy mě už nenapadají. Kdysi jsem se o ten dabing dost zajímal a hledal herce, kdo koho daboval. Ale už si nepamatuju, koho jsem ke komu přiřadil. Ale třeba ten, co dabuje Syda, tak znám i z jiných her.
@Paul (15.01.2017 22:43): Je to on, aj na wikipedii je uvedené Additional voices, no už z toho vyplýva, že jeho priestor bude asi výrazne obmedzený. No i tak je to rozhodne zaujímavá zaujímavosť, možno hodná pridania do zaujímavostí :))
@M.a.t.t. (15.01.2017 22:15): zajímavý. Pokud to není chyba, tak tam má úplně jiný hlas, protože Geralta jsem tam rozhodně neslyšel. Checknul jsem titulky, a tam je uvedenej nějakej Doung Cockle. Což je předpokládám překlep (ani titulky si nepohlídali..). Ikdyž Dong Cockle by bylo výborný jméno :)
Mňa skôr pri pohľade na imdb zaujalo toto - Doug Cockle ... (voice)

Čo tam robí Geralt a koho tam dabuje? :D
Sláva Chaserovi! Jeho popularita opět vzrůstá, po 14 letech od vydání (alespoň tady na webu) :D

Já si ho snad znovu rozehraju, už mi chybí ten sympatický hlas hlavního hrdiny (to není ironie)... Já chci pokračování, Cauldrone!

Jinak díky, zvedla se mi návštěvnost i na fanpage, kde už to skomíralo :D
@Cobot (15.01.2017 19:38): to se nedá generalizovat. Určitě to nějací recenzenti u některých her udělali, možná to dělají běžně, ale...kdo ví. Minimálně u Chasera na bonuswebu víme že to dohráli :)
@Cobot (15.01.2017 19:38): To je podle mě blbost. Záleží na konkrétní hře a typu hry. Jasně, že obrovského Zaklínače asi nedohrají. Teda, mohli by, ale není to podmínkou. A třeba takové CoD asi kampaň proletí hned plus něco stráví v multiplayeru.
@Matthias (15.01.2017 17:59): Hodnoceno už v době registrace na DH, stejně tak tenkrát napsán nostalgický komentář. Mně ale hra připadá výborná furt, technických věcí si všímám též, ale i tak mě loni hra hodně bavila. V podstatě i dnes tak mé tehdejší hodnocení dopovídá tomu, jaký názor na hru mám.
Našel jsem, co šlo. Chaser se drží na těch 6 až 7 z 10, což odpovídá.

Metacritic - 66 %
Games - 8/10
GryOnline - 7.1
MobyGames - 68 %
wkduffy článek
WorthPlaying - 6.9/10
PortalVideoGames - 8/10
FF2400.jp - 66 %
Sector - 8.4/10
BonusWeb - 70 %
Najlvin - 90 %
Game2k - 80 %
Shrnutí českých a slovenských recenzí

Recenze v Levelu 7,8, o rok později už zaokrouhlili na 8, tuším. Pěkně se o hře vyjádřili koncem roku 2004, jak byla hra zdarma na DVD. Ten článek v Levelu jsem si dnes zase přečetl, přímo v časáku. Je pojmuta poutavě, dobové obrázky zaujmou.

Já Chasera naposled dohrál před 13 lety, loni jen z poloviny, nebyl čas.
@Barbar Conan (15.01.2017 17:25): Vzhľadom na to, že je recenzia subjektívny útvar, tak je to hádam pochopiteľné :) Nakoniec aj to, o čom sa teraz bavíme nie je nič iné ako sumár subjektívnych názorov. Chápem a akceptujem, ale ja ich ako smerodajné neberiem a rovnako napríklad ani užívateľské hodnotenia na Steame (čím nevravím, že priemer recenzií beriem za smerodajný, to je pre mňa akurát názor ľudí s podobným vkusom, alebo známych).
@M.a.t.t. (15.01.2017 17:12): To je právě ta krása statistiky, že i když uživatelé na metacritics umí používat v podstatě jen hodnocení 0, nebo 10, tak ve výsledku z toho vyleze OBJEKTIVNÍ hodnocení. Což se nedá říct o žádné recenzi od kohokoliv, protože to je stále pouhá recenze napsaná jedním člověkem. Zkrátka "the wisdom of the crowd" v praxi.
Jenže tak je to správně, protože tyhle "extrémní" hodnocení se vzájemně vyruší (Paul s 10% vs. N.... se 100%)
Proto za mnohem relevantnější považují třeba uživatelské hodnocení na metacritics než recenze na games.cz (zdravím Aleše Smutného a jeho 9/10 recenzi na Rome II).
@Paul (15.01.2017 16:22): Pointa je, že když někdo dá W3 82%, což je pořád vynikající hodnocení, tak ty se do něj obuješ, ale hře, co má 68%, dáš 10%. To je jako dát W3 dejme tomu 35%. Taky mám napsat, jak jsi strašně mimo?
Je to jako kdyby sis myslel, že ty jsi nějaký kompas na to, co je ještě dobrý a co už ne. Ale nejsi. Nejsi žádná autorita, jsi jen jeden člověk a hodnotíš jen podle svýho úzkýho vkusu.