@
Paul (16.01.2017 12:24):
To je právě to, co se mi na tom nakonec hodně líbilo. Když to člověk hraje podruhé, tak ví, že směřuje ke svému neodvratnému konci, ale díky zabití Castora a následné smrti dojde k záchraně ostatních, kteří tak zůstanou neodhaleni. Rozhodně to není klasický happy end - porazím hlavního záporáka a tím vyhraju království a půl princezny.
Co se týče kritiky pozdního objevení Longwooda ... on je úvod (Longwood, Stone, Chaser a další postavy a jejich motivace) popsaný v manuálu, ale také jsem jej četl až po nevím kolikátém dohrání.
Jinak jsem hrál jsem mrtě horších FPS, 10 % je IMHO přehnané. Kdo nehrál věci typu
Operation: Matriarchy,
Merchants of Brooklyn,
They're Alive nebo v nejhorším případě Nevski Titbit , tak neví, co jsou to skutečně špatné FPS :-) Recenze je ale subjektivní počin autora, já jsem zase dost nemilosrdný ke hrám, u kterých se mě autoři pokoušejí cíleně trollit (např.
Fable III,
The Devil Inside nebo
Unepic).
Když jsem hrál Chasera podruhé (a potřetí, počtvrté a popáté :-) ), tak se mně na něm líbily právě ty věci, které mě štvaly napoprvé (a které zjevně štvali Tebe). Délka a relativní "prázdnost" (tj. až na výjimky nepřeplácanost nepřáteli v porovnání s FPS standardem, to mám rád) spolu s nutností hledání cesty dál. U Chasera mám také velmi rád atmosféru (ponurost, opuštěnost, rozpadající se základny), navíc z toho inspirace P. K. Dickem (můj oblíbený autor) čiší skutečně hodně. S vypadnutím mimo mapu nebo grafickými bugy jsem se setkal v jednotkách případů během pěti dohrání.