Príbeh Blackthorne sa odohráva na planéte menom Tuul, planéte ktorá existovala po tisíce rokov mimo ľudské poznanie. Po celý ten čas ľudu Tuulu vládol jediný šaman, ktorý „bol požehnaný všetkými znalosťami“. Mnoho rokov pred začiatkom hry, Thoros, posledný vládca, sa nevedel rozhodnúť komu zo svojich dvoch synov predá žezlo. Veriac, že vyriešil svoj problém, zaviedol oboch synov do púšte a tu sa zabil. Z jeho tela sa stali dva mocné kamene, svetlo a temnota, a dal každý jednému zo svojich synov, aby vládli vo svojich vlastných kráľovstvách. Ľudia Kameňa svetla vytvorili kráľovstvo Androth, a ľud Temného kameňa sformoval kráľovstvo Ka'dra'suul. Avšak zatiaľ čo obyvatelia Androthu rešpektovali svoj kameň, Ka'dra'suul odmietol Temný kameň, a kameň ich zmenil. Zmenil na príšery vzdialené ľudskému zovňajšku. V týchto časoch sa ka'dra menom Sarlac dostáva k moci a plánuje útok na Androth. Vediac, čo čaká jeho ľud, kráľ Androthu Valros, pomocou svojho mága Galadrila, posiela svojho syna Kylea na Zem, aby mu zachránil život. Kameň svetla posiela s ním. Dúfa, že sa Kyle jedného dňa vráti a zachráni svoj ľud. O 20 rokov neskôr, Kyle je uznávaný vojenský kapitán a žoldnier. Po úteku z väzenia však musí čeliť súdu. Začína mať podivné sny, a v zapätí je kontaktovaný Galadrilom. Je čas na návrat na Tuul, zachrániť svoj vlastný ľud. Hra začína v momente, keď sa Kyle chystá zabiť Sarlaca a vziať si späť svoj trón.
Blackthorne (v niektorých krajinách aj ako Blackhawk) je klasická plošinovka, ktorá kráča v šľapajach legendárnych hier ako Prince of Persia, či Flashback.
Já se přiznám, že jsem se k Blackhorne dostal později a to v době, když už lidi hráli o dost novější hry (mohl být cca rok 1998-99). Už tehdy jsem byl tak trochu retro hráčem, protože novější stroj jsme si tehdy nemohli dovolit. GTA, Duke Nukem 3D, tohle všechno jsem mohl vidět jen u kamarádů. Mělo to ale svoje kouzlo, člověk doplňoval na disketách svou sbírku a nikdy jsem nemohl tvrdit, že by nějaká hra už byla ohraná a okoukaná natolik, že bych se na ni vykašlal.
Přesně jak říkáte, staré časy, kopírování obsahu disket od kámošů, ty pocity, když někdo získá něco "nového" a vy to musíte mít hned taky ;-) Nikdy nezapomenu na první Doom level editor, který jsem viděl a který nikdo z nás neuměl obsluhovat :)
Přesně jak říkáte, staré časy, kopírování obsahu disket od kámošů, ty pocity, když někdo získá něco "nového" a vy to musíte mít hned taky ;-) Nikdy nezapomenu na první Doom level editor, který jsem viděl a který nikdo z nás neuměl obsluhovat :)
Pro: grafika, zabavne prestrelky, atmosfera
Proti: misty nudne a repetivni, nizka originalita