Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

BADLAND

BADLAND: Game of the Year Edition

Frogmind •  BlitWorks (PS3, PS4, Vita, WiiU, XOne) •  Kuuasema (WPhone)
03.04.2013
03.10.2013
29.11.2013
03.06.2014
26.05.2015
29.05.2015
30.07.2015
30.03.2017
10.11.2020
12.11.2020
69
8 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Hra sa odohráva vo futuristickom lese, kde máte za úlohu preniesť lietajúce klony bezpečne prostredím. Levely budú plné pascí, hádaniek a všemožných prekážok.

BADLAND vyšiel prvýkrát v roku 2013 pre iPad. Na PC vychádza rovno ako Game of the Year Edition a ponúka viac obsahu. Kampaň pre jedného hráča ponúka 100 unikátnych levelov. Hra obsahuje aj 100 kooperačných úrovní alebo 27 súbojových, ktoré môžete hrať až v 4 hráčoch na jednom počítači pomocou jednej klávesnice alebo ovládačov. Nová verzia obsahuje aj full-HD a vyššie rozlíšenie.


Poslední diskuzní příspěvek

@RomcaT (11.11.2019 07:25): škoda :) ve dvou je to celkem sranda, ale musím uznat že je to dost psychicky náročné. Aspoň, že tam jsou záchytné body a člověk to nemusí jet, když to podělá, celé znovu. Samozřejmě až na ty speciální rychlostní kola, u kterých jsem trpěla nejvíc :D

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
BADLAND je zábavná hříčka, ve které ovládáte malého tvora a snažíte se vždy dostat na konec mapy. Během každé úrovně sbíráte různé bonusy, jenž vás můžou zvětšit, zmenšit, zrychlit, či umí pozastavit čas. Důležité je také sbírat zárodky, z nichž se po jejich sebrání vyklubají vaši kloni. Ač o většinu klonů během cesty přijdete (mnohdy o všechny), čím více jich dokážete dovést do cíle, tím lépe.

Čekají vás zde nástrahy ve formě ozubených kol, bodců, laserů a různých pastí, jenž vás můžou rozdrtit. Já osobně považuji za nejzrádnější a nejčastěji jsem tak umírala, když jsem se trochu opozdila, či se o něco zasekla. Obrazovka totiž většinu času od vašeho startu pokračuje nezávisle na tom, zda se pohybujete či ne, a pokud se dostanete mimo obraz, znamená to vaši smrt.

Hlavní hra je rozdělena na dva dny, z čehož každý den je rozdělen na úrovně odehrávající se ráno za úsvitu, v poledne, za soumraku a v noci. Jeden celý den obsahuje 40 úrovní. Hra tak není stereotypní, a navíc každé kolo je něčím jedinečné.

Oba dva dny jsem prošla, až na občasné krátké záseky, celkem bez potíží. O to více jsem se ale zapotila v rozšíření, jenž se stávalo ze tří dalších dní. Zde obtížnost výrazně stoupla.

Jako významný klad BADLAND považuji, že se dá hrát v kooperaci s jiným hráčem na stejné klávesnici. Zde je důležité se umět dohodnout, a hlavně být trpělivý pokud to tomu druhému nejde tak a teď dostanu od Gotrega ke komentáři mínus :D.

BADLAND doporučuji všem, kteří mají rádi rychlé postřehové hry. Hra totiž dokáže okouzlit nejen pěkným prostředím a grafikou, ale i soundtrackem, který se příjemně poslouchá nejen ve hře ale i mimo ni.

+21
  • PC 60
Badland rozhodně dostojí svému názvu. Je to svět, kudy nikdo nechce ani procházet. Já byla malá příšerka podobná dejme tomu černému ježkovi, který se pohybuje tak, že máchá ručkama a tím létá. Všude okolo je nehostinný svět plný špíchálů, řezných kotoučů, bomb, střel a řetězů do kterých se zamotáte. Kdo hrál hru Limbo, tak si dovede živě představit jak to taky vypadá, protože je to hodně podobné, dokonce je celý svět i tak tmavý, plný stínů.

Aby tam ježečkovi nebylo tak smutno a nebál se, potká po cestě i zvláštní tělesa, které do sebe absorbuje a ty mu dají na nějaký čas nové schopnosti. Umí ho zpomalit, zrychlit, zmenšit, zvětšit, udělat z něj něco jako žvýkačku, což trochu brání v pohybu ale na druhou stranu ho pak nezraní žádná ostrá věc. Jedna z nejdůležitějších věcí, hned po tom, že bylo třeba abych ježečka dostala do výstupní hlavice jakéhosi vysavače, který mě poslal do dalšího levelu, je sebrat speciální těleso, které z ježečka udělalo další ježečky a já je měla dostat taky na konec levelu. Nebudu vám lhát, moc se mi jich zachránit nepodařilo. Byla jsem celá zpocená už z toho, když jsem tam dotlačila originál.

Při hře jsem měla skoro celou dobu stažený žaludek, nadávala jsem u ní jako špaček nebo dokonce dětinsky na monitor vyplazovala jazyk. Po dohrání přišlo úlevné – no konečně. Abych hru jen nehanila, bylo osvěžující, že jsem musela zapojit i mozek abych vyřešila překážky co jsem měla proletět. Někdy to chtělo kopie ježka, které jsem musela poslat jinou cestou, aby sebrali věc, která mému originálu pomohla pokračovat dál a podobně. Musím zmínit také hudbu, která se velmi povedla a občas jsem z ní měla až mrazení jak do prostředí sedla.

Pro: hudba, prostředí, nápad

Proti: obtížnost, zoufalství při hraní

+13