Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já si to musím ještě někdy zahrát, protože bych nějaké úkoly, které lze splnit více způsoby, zkusil opačně. Nejvíce mě ale leží v žaludku jeden úkol, který jsem nesplnil. V hospodě, kde se sejdou všichni hrdinové, je možnost zápasit s místním šampionem. Před zápasem vám seberou zbroj i zbraně a nejdou používat kouzla, jen pasivní. Zkoušel jsem to splnit těsně před tím, než jsem se teleportoval na tu poslední planinu a stejně jsem ho neskolil. Zkusím teda válečníka, kterému namaxuji všechny pasivní dovednosti a uvidíme. Povedlo se tenhle úkol někomu splnit?

EDIT: Ten úkol se jmenuje Bar Fight.
Nemám STEAM a gogovská verzia čas neráta, ale odhadom to bolo asi 35-40 hodín. Stovka ani zďaleka! Hlavnú mapu som viac-menej vyčistil, ale inak som sa grindu skôr vyhýbal. Zostalo mi tam aj pár nesplnených/neobjavených úloh. V jednej knihe som tuším čítal o jedovatom čaji na zničenie hovoriaceho stromu, ale nepátral som po ňom a strom som nechal na pokoji. (pri ňom sa respawnujú ohnivé múmie btw)
@valcik (01.03.2017 20:44): Tak to si hral úplne odlišným štýlom. Ja som musel preskúmať úplne každý kúsoček čiernej, neodkrytej mapy a vyzabíjať všetko, čo chodilo...:) A aj preto som si všimol ten malý respawn. Keď som vyvraždil komplet celý orčí tábor v juhovýchode hlavnej mapy, tak som sa tam aj dvakrát vrátil a vždy tam ešte nanovo pobehovali traja- štyria orkovia ktorí sa tam dokola respawnovali. Ale samozrejme oproti pôvodnej možno aj stovke orkov to už nebolo nič. To si potom ale nemal tých obligátnych 60 - 100 hodín hrania. To si musel "prespeedrunovať"... Za aký čas si to dohral?
@ad142 (23.02.2017 13:59): Hral som bez pascí a bez summon skillu, viac som využíval neviditeľnosť a kliatbu. Za mága bol začiatok hry úplne jednoduchý, pretože meteor má 100% šancu na zásah a neskôr keď prituhlo, išlo to už vďaka vysokej obratnosti aj s mečom.. A v závere som už s commonermi nebojoval. Do Wastelandu ma hodilo s úrovňou 43, so zásobou 1200+ many, tak som jednoducho začaroval neviditeľnosť a prebehol cez celú mapu až k bosákom.

Jedna perlička! Všimli ste si, že po zadaní prvej úlohy kde treba poštelovať štyri sošky, odletí z podstavca obrovská kamenná socha kamsi do neba? Asi obiehala planétu po orbite, pretože v záverečnom videu (po mnohých herných týždňoch) dopadne rovno k nohám mága Zandalora. :D
@valcik (23.02.2017 13:14): Celkom určite sa nauč schopnosť "Položiť past" a potom schopnosť tuším "command" Tak môžeš vypustiť škorpióna, ktorý je fantastický a v prvých oblastiach zlikviduje všetko za teba! Ale je novládatelný, takže vo volnom priestranstve ti zdrhne. Na to je tá druhá schopnosť , command" tak použi na škorpióna aj tú a potom bude stále pri tebe. Noo, ale keď použiješ aj dvoch-troch škorpionov(vyššie úrovne schopnosti) naraz, tak je to potom nezastavitelná armáda, pomaly na úrovni cheatu...:) Kúzelník je inak výborná volba, ja som už na konci hry a tie kúzla sú už veľmi ničivé a keď si privolám Rytiera Smrti som schopný vyvraždiť celý Rivellion a nezastaví ma už nikto...:). Inak respawn tam je, ale skutočne malý a až hlavne pri konci hry. Na začiatku je takmer nebadatelný. Ale je!
@valcik (23.02.2017 13:14): Jo a ještě lze narazit na pár knih, ze kterých se nějaké dovednosti naučíš a tuším, že i lektvary na sílu atd, které se snad dají i namíchat, ale já na bylinkářství nikdy moc nebyl.
Fajn, päťdesiatka úrovní je viac než treba! Všimol som si, že monštrá sa nerespawnujú, ale na druhej strane je tam pár objektov z ktorých sa dajú vyvolávať - pentagram, pri ktorom treba zapaľovať sviečky, napríklad. Grindovanie ma ale nebaví, skúsim to teda nejako rozumne naplánovať..
@valcik (23.02.2017 12:20): Podle mě maximální level omezen není, což potvrzují i různé diskuze, na které jsem koukal (viz http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2790938). Jsi vlastně omezen jen monstry, která se neobnovují a úkoly. Jakmile vše vybiješ a splníš, tak už další level nebude. Každopádně píšou, že to je asi kolem levelu 53. Já sám jsem to hrál za mága, dal jsem si pár pasivních skillů od bojovníka a něco od zlodějě (hlavně páčení zámků na max a kradení taky na max) a v pohodě jsem to dohrál. Už nevím, co jsem používal jako hlavní kouzlo, ale myslím, že něco ohnivého, protože je mám nejraději. Je to ale asi vcelku jedno. Na Divine Divinity je právě super, že můžeš používat skilly i od ostatních charakterů, i když tě to stojí více zkušenostních bodů. Ty zámky na max ale určitě doporučuju, vyděláš si tím spoustu peněz.
Ja, es geht schon! Už sa teleportujem jak blázeň. Posledná noobovská, ktorú som nevyčítal z manuálu - je tam level cap? Prípadne aký? Rozbehol som to za mága, ale učím ho aj rangerské a survivalistické skilly, tak snáď mi neskôr tie bodíky nebudú chýbať až narazím na skúsenostný strop..
@valcik (22.02.2017 21:15): Pyramídky sú výborné. Jednu položíš k posteli v dedinke liečitelov a druhú vláčis v inventári. Hocikedy a hocikde ju môžeš položiť na zem a "volilá" si v momente pri posteli. Tak nemusíš nikdy riešiť, že sa v žiadnom dungeone nedá spať. Bohužiaľ ale, tie pyramídky nemáš celú hru, v istom momente o ne prídeš, ale to už budeš mať aktivované väčšinu teleportov v hre, takže to toľko nebolí. A je to ďaleko v hre až....
Okej, vďaka chlopi. Pyramídky mám, ale ešte som ich nepoužil, mochlem sa stále v prvom dungeone. Je to sranda, akurát som odklopil dekel na sarkofágu, vyskočil z neho ohnivý kostlivec a usmažil ma. Zajtra ho zničím! \[T]/
@valcik (22.02.2017 18:13): Priamo v dungeonoch sa nedá, len v prípade, že máš v inventári stohy sena (myslím že aspoň tri). Tie rozložíš a môžeš spať. Ale samozrejme, sú veľké....) Ja som to potom riešil neskôr tak, že vždy pri každom teleporte som si urobil zo slamy postel...:)
Dá sa odpočívať priamo v dungeonoch? Mám štvrtú úroveň a za odpočinkom sa plúžim do mestečka, nezistil som ako sa táborí.. Halp!
@Isair (06.11.2016 00:31): Je to možné. Vlastně i dost pravděpodobné. Už si to tolik nepamatuji. Ale hlavně mě vždycky zabili rychle a vím, že jsem je zvládl kouzlem zmražení a pak je dosekal. Ale někde ke konci už jsem to vzdal a stejně jako JohnCZ jsem se jen na youtube podíval na konec.
@Isair (05.11.2016 23:53): Obecně je ale oblíbené dávat na konec hry, když už jsi toho všeho přepařenej, úmornej závěrečnej dungeon nebo prostě něco, kvůli čemu musíš obíhat celou mapu jak tajtrdlik. Vím, je to zvyk, ale nemám to rád. :(
@Isair (05.11.2016 21:55): Jak tam byli ti bossové, tak těm jsem mohl dát stovky ran a skoro nic jsem jim neubral a pokud jsem je nezmrazil, aby se nemohli hýbat, tak mě složili na jednu ránu. Ale už si tu hru zase tak moc nepamatuju. Vím jenom, že mě štvala :-)

EDIT: Teda hlavně ke konci. Jinak to těžké ze začátku nebylo a většinu nepřátel jsem dával na jednu ránu a v pohodě jsem stovky běžných vojáků vymlátil. Ale ti bossové mi prostě nešli bez magie dát.
@Isair (05.11.2016 23:48): Yeah, to je možný. Já klasická RPG nikdy moc hrát neuměl. Mně ten konec právě přišel děsně úmornej a ty potvoráci v závěrečném dungeonu dost tuzí. Nakonec jsem se na to vykašlal a na outro mrknul na Youtube.
@JohnCZ (05.11.2016 23:25): V závěru opět trochu přituhle, ale rozhodně nic, co by se nedalo s trochou vůle zvládnout (na nic nesplnitelného si vážně nevzpomínám), ale hlavně to byla děsná nuda a finální boss byl pak vcelku lemra, pokud si dobře vzpomínám.

Právě mě naopak hra vcelku zklamala, zatímco ta první rozsáhlá lokace a město byla poměrně obtížná zábava (některé boss like kreatury byly opravdu vcelku výzva), najednou se to jakoby v určitém bodě přeplo a od invaze orků a celá ta jižní lokace se dala vymlátit s prstem v nose (pokud jste poctivě prošli všechny předchozí lokace a splnili jste, co se dalo), pokud to někomu nešlo, pak opravdu jen blbě investoval bodíky do skillů a statů a špatně se vyzbrojil, páč za čistého bojovníka jsem to rozehrával hnedle několikrát a vždy se stejným výsledkem ;) (a právě v onom bodě, kdy to začne být až příliš jednoduché, mě to vždy přestalo bavit).
@Isair (05.11.2016 21:55): Jestli ti závěrečná lokace přišla jako brnkačka, tak jsem asi někde něco dělal sakra blbě. :D Já to nebyl schopnej dohrát a vůbec nevím, kterého masochistu napadlo dát do jinak fajne hry takovejhle dementní konec.
Sakra tomu hovorim rozpor.

Jeden tvrdi ze cierna je biela a druhy tvrdi ze biela je cierna, kua.
@CrocoRay (05.11.2016 14:58): Proč by to nešlo? S čistým bojovníkem to byla naprostá brnkačka... naopak od druhé půli to bylo až příliš snadné. Spíše se možná vyplatí investovat do některých zlodějských skillů, kvůli některým questům (páčení zámků je hodně užitečné).

Zpočátku to akorát chce správně vybírat místa, kde si postavu zesílit, což mi osobně vyhovovalo, bohužel záhy to přejde do god like módu aneb "jsem dost silný na to, že dám každého na ránu-dvě a sám vydržím zásahů jako stádo volů:)".
@ad142 (05.11.2016 07:57): Jo první Divinity je parádní. Dráždit kočky se nevyplácí a takových věcí je tam více. Třeba když v té první vesnici zabiješ Othovi jedno prase, pěkně si u něj zhoršíš reputaci, ale když zabiješ obě, zabije on tebe. Dá se to ochcat, když už ve vesnici nikdo nebude, ale prasata zůstanou, tak je lze zabít bez úhony.
@ad142 (05.11.2016 07:57): Jako mág to budeš alespoň moct dohrát. Jako bojovník, když neovládáš magii, tak se po šedesáti hodinách klidně dozvíš, že už to dohrát nejde, bo sis blbě vylepšoval postavu. A přepnutí na nejlehčí obtížnost moc nepomůže. Už nevím, zda tam jde nějak rozdané body vracet a nějak to překopat, ale pokud ne, tak se člověk určitě dokáže dostat do situace, kdy je hra bez cheatů prostě nedohratelná. Bez magie prostě některé bossy překonat nelze.

EDIT: Nejlepší je, když je člověk zmrazí a rozseká, jinak není šance do nich jen sekat a doufat, že je na to dost silný, když dal všechno do síly a obrany.
Neskutočná hra!...:) Aby som v nejakom RPG ako "Vyvolený" na 11. leveli zbabelo utekal s minimom života pred malými dedinskými kočičkami, to sa mi ešte nestalo...:)
A to som si ako mág len tak pre zábavu vyvolal jednu malú krysu. Tá napadla jednu kočku v dedine a odvtedy idú mne všetky kočky!!
@Garret (24.09.2014 14:39): No bol to veľmi výrazný dôvod, prečo som to mal chuť zabaliť. Dizajnérsky dosť hrozné rozhodnutie, dať niečo také nezáživné a aj veľké na samotný začiatok. Našťastie som vytrval a po ňom je hra už rapídne zábavnejšia. Uvidíme dokedy mi to vydrží.
Ach ten pocit, keď sa Vám darí a hodinu si neuložíte hru a potom umriete...

Inak nakoniec to s tými hotkeys bolo tak, že som si musel otvoriť v spodnom interfaci skills/weapons button, aby mi spravilo ikony na obrazovke a tie potom "oFkovať".
@Tulareanus (23.09.2014 16:31): -Drahokamy můžeš bez obav prodávat, k ničemu jinému neslouží.
- Přesně už si nevzpomínám (a možná si to pletu s něčím jiným), ale nestačí prostě jen najet na ikonku kouzla/zbraně a zmáčknout F1-F12? Nebo nějakou podobnou klávesu (1-9 apod.).
-několik rozlehlých (a v některých případech i poměrně nudných) dungeonů tam ještě bude, na druhou stranu většinu času však strávíš ve venkovních prostorách.
Tak som to konečne rozohral a mám niekoľko otázok:

- Drahokamy (ruby, emerald, atď..) sú na niečo použiteľné, či je to len zdroj peňazí?

- ako nabindovať kúzla/zbrane na klávesy?

- je tam veľa takých veľkých dungeonov ako ten na začiatku?
Velice příjemné překvapení. Su opravdu rád že jsem si to kůpil. Místama mám pocit, že to dělali přímo pro mňa. :D
Hm já právě prošel už dost míst. V pevnosti jsem čekal že tam bude nějakej zbrojnoš, ale houby. Už mám i po dýce a tak se svým zlodějem jedu na šavli.
@Jumas (17.03.2013 22:11): Sice ti moc neporadím, neboť má skleróza je v pokročilém stavu. Ale se starou verzí Star Force a českýma Vistama jsem se potýkal u Trackmania Nations. Ale pamatuju si že řešení jsem tehdá vygooglil poměrně rychle, šlo snad o náhradu nějakýho dll souboru, ale fungovalo to. Samozřejmě nevím jestli je to ten samý problém co máš ty, ale nevzdával bych to. ;-)
@Red (17.03.2013 23:43): Zkus investovat do opravářského skillu. Každopádně někteří prodávající je zároveň i neopravují? Už si to přesně nepamatuji a nedám ti tudíž konkrétní tipy, každopádně bych vyzkoušel nějakou větší vesnici/město s dostatkem obchodníků (jeden z nich je určitě opravovat bude).
Vite,co me mrzi bud zmrsej konec nebo je celkove pribeh nelogicky u her nebo ma spousta otazniku a nebo je remake starsich pribehu ..to je pak smutny dobra hra se spatnym koncem
Jen pro upřesnění, já si nedělám srandu. Fakt nevím kde si opravit věci.
@JohnCZ (17.03.2013 20:57): Jo, konec je pěkně zmršenej a jestli si to někdy zahraju znova, tak skončím, až se tam dostanu.

Beyond Divinity mám, zkoušel jsem rozjet na Vistách i sedmičkách, ale nepodařilo se mi to kvůli Star Force. Existuje na to Patch, ale ne na moji českou verzi. Po hodině zkoušení jsem se na spuštění vykašlal.
Ten konec je ale pořádnej fail. Už jen díky tomu vím, že si to znova nikdy nezahraju. A nejspíš ani nikdy úplně nedohraju.

Btw hrál někdo dvojku (resp. Beyond Divinity)? Jak je na tom? Soudě dle hodnocení to vypadá na mnohem horší hru.
@Longin (16.03.2013 22:22): Ty bugy jsou zrádný no. Naštěstí jsem prozatím na žádný fatální nenarazil, ale už se mi jednou stalo, že bossák s questovým itemem chcípnul tak nešikovně, že ten item propad za texturu zdi a hrdina ho pak samozřejmě nemohl sebrat. Naštěstí jsem ale mohl loadovat starší pozici a proto důrazně doporučuju všem ukládat často a na několik pozic na jednou. Ostatně to je u starších her tohoto typu normální.
jo to bylo právě ono...nejdřív návod, pak jsem koukal na video na netu, kde ten zajebanej klíč je (ono za některé questy by ti vývojáři zasloužili po hubě...pixel hunting itemů atd) a prostě na tom stole jsem ho nenašel. Kdybych na to narazil příště, až to budu někdy rozherávat zas, tak to případně pořeším cheatem no
@Longin (16.03.2013 20:34): Jak daleko to bylo? Já se do té vesnice vracel, když byla obsazena orky - ty jsem vymlátil a klíč ležel na poličce u domu, který strážil bossák. A i kdyby chyběl nějaký item, na netu je návod, jak daný item nahodit do inventáře.
jenom upozornuju, že jsem hru (GOG verzi s češtinou) nedohrál kvůli bugu.
Konkrétně až se budete muset v rámci příbehu vrátit do první vesnice, kde v jedné z budov se zamkne stařešina, tak jsem nebyl schopne najít klíč (podle návodu).
@jurajjanosik (16.03.2013 16:53): Mám verzi z GOGu a čeština funguje. Stačí ji nainstalovat někam mimo a postupné tam ty soubory naházet ručně. Problém je akorát ten, že ta verze z GOG má tuším trochu jinak uspořádané soubory, než původní hra a instalátor je tedy instaluje do špatných složek. Jinak ale čeština fachá (prozatím) bezproblémově.
@JohnCZ (16.03.2013 11:48): Musíš kliknout pravým tlačítkem myši na zbraň a pokud ji lze očarovat (mělo by to být napsané v popisu), otevře se takové menu, kam můžeš ty žetony vložit.
@Longin (16.03.2013 10:58): Vidíš, tu jsem ještě nezkoušel. A rovněž jsem nepřišel na to, jak mám použít ty magické žetony či co to je. Dávají prý nějaké magické bonusy k itemům, buď nemám žadné, které jdou očarovat a nebo to dělám blbě.
Help! Hledám někoho kdo mi po Georgovi opraví můj zlámaný luk.
@Jack_Dark (04.03.2013 22:11): No jakože izometrická RPG nemusím, tak se mi Divine Divinity fakt líbí. Nerespawnují se nepřátelé, dungeonů je minimum (alespoň prozatím, konec je prý dost špatnej) a hlavně jsou dělané růčo (žádný generický šílenosti, který naprosto nesnáším), je to hodně ukecané a je tam HODNĚ questů. Snad jediný, co mě vadí, je zbytečně velká akčnost. Baví mě questění, baví mě běhání sem tam, ale nebaví mě klikací souboje, kterých je bohužel ve hře hodně. A štve mě, že jdou dropnout questoidní itemy - díky tomu jsem musel použít jakýsi cheat/bug na nahození ztracené itemu. Docela mi chybí něco jako "marvin mode" z Gothica, přes který by se podobné problémy daly rychle vyřešit. Ale jinak paráda, dneska jsem se od toho nemohl odtrhnout - hrál jsem to prakticky od čtyř odpoledne do devíti večer.
hm tak jsem definitivně skončil u nějakýho bugu. Při questu hledání zástupců ras pro koncil jsem se zasekl u Mardaneuse, protože jsem nemohl najít klíč v Larionově domu (nemluvě o tom, že je to zase jeden z retardovaných záseků, který se dá splnit bez návodu opravdu těžko).
To je slušné, do toho půjdu. Konec konců, proč si nevyzkoušet původní hru než vyjde Divnity:Original Sin..
Jaká je zhruba hrací doba ? Divinity 2: Ego Dragonis jsem hrál okolo 20-30 hodin, Flames of Vengeance jsem začal dneska a rychle se blížím ke konci.
Už mám za sebou asi šest hodin paření a nedokážu uvěřit tomu, že mi taková hra dlouho unikala :o)
Pravda Diablo-like boje omrzí dneska každého, ale ten pohádkovej příběh (ani nevnímám ty klišé), prostředí, postavy, dialogy a hlavně hudba (!!!) jsou vypinpané s tvůrčí láskou.
@Longin (08.09.2012 22:15): Ano, ty si ich môžeš priraďovať ku klávesám od 1 do 10 tuším, už neviem ako presne, ale zdá sa mi, že ak si mal kurzor nad abilitou a stačil číslo tak sa to automaticky priradilo.
Jsou v téhle hře nějaké zkratky na přepínaní kouzel aniž bych je musel ručně naklikávat? Asi jsem slepej...
Jak říkám, nepamatuji si to přesně, více než 40 hodin to ale určitě nebylo. Proto mi přijde zvláštní, že už druhý člověk zmiňuje hrací dobu delší než 100 hodin. Ale podobně je to u více her (Herní doba The Fall více než 40 hodin? Heh.).
Uf, 25 hodín, to neviem ako si dokázal. Mne to trvalo dlhšie než BG aj s datadiskom.
Ebb: Těch 100 hodin hraní bych pochopil, kdyby se jednalo o všechna tři dohrání dohromady. Sice už si nepamatuji, jak dlouho trvalo dohrání mně, ale tuším to bylo něco kolem 25 hodin. A to patřím mezi hráče, které zmiňuješ v poslední větě komentáře.
Ukladas a loadujes kde chces, je to jako v kazde normalni hre (tedy loadujes tam, kde jsi ulozil).
Klávesnice by ani tak nevadila, hlavně aby ten systém ukládání/respawnu nebyl stejně zmršenej jako v Diablu 2.
Vety typu "number of robots you sent to meet their maker" by som za beštiár priveľmi nepokladal.
Samotné sbírání koulí zase tak špatné imo nebylo, horší byl jejich nepoměr... mana/počet (když každá koule té many moc nepřidávala).

Lionheart bylo zkažené především tím, že od druhé poloviny se z něj stává jen nudná mlátička (ještě k tomu nevyvážená)... Divine Divinity je na tom ovšem dosti podobně (navíc je ještě od druhé poloviny neuvěřitelně jednoduchý).