Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ahoj nemůžu se rozhodnout zda s i koupím RE4 nebo Dead Space.
Nejvíce mě u hororovek baví řešení puzzle hádanek něco v duchu RE2.
U RE4 mě tenkrát vadilo otevřená mapa a celkově atmosféra španělské vesnice bez zombie.
DS sem nehrál.
Můžete mi poradit ?
Dik
@Phoenix (22.10.2022 22:59): Nemyslím pomalé otáčanie. Napríklad práca s inventárom a mapou, ktorá pri Isaacovej veľkosti xkrát nepasovala do obrazovky. Ale horšia bola manipulácia s tými prenosnými "Batériami", ktoré bolo nutné kineticky ovládať, častokrát nesadli správne do zásuvky, bolo treba na to x pokusov a ako som pozeral na internete, lebo som si myslel, že niečo robím zle, tak s tým malo dosť ľudí problém, že sa im jednoducho ten promt nezapol. Alebo nepresné promty na aktivovanie tlačidiel/skríň vs zber predmetov. Nechcem tomu vyčítať konzolovosť, lebo aj konzolové hry majú častokrát dobre zvládnuté ovládanie a interface.

To otáčanie som v podstate akceptoval, aj keď som mal problém s tým, že neviem či je to novou grafikou alebo novým systémom, ale vsync mi robil z hry úplny slideshow a naopak, keď som ho mal vypnutý hra fungovala plynule len s 30 FPS lockom. Až takmer pri konci hry som náhodou narazil, že existuje na to fix, aby to fungovalo s lockom na 60 FPS. Tých 30 FPS bol na tom fakt pain a v kombinácii s pomalým pohybom to bolo cítiť, ale to som nebral ako vinu hry, ale bohužiaľ je to asi problém veku hry. Ale veľkosť Isaaca na obrazovke mi vadila, nevidel som v tom žiaden prínos.

Kedysi som to mimochodom nedohral (prešiel som vtedy prvých 5 kapitol) preto, lebo jedného dňa, keď som chcel pokračovať (hra na steame), tak mi po spustení zhadzovalo hru s hláškou, že je to chyba určitej dll knižnice. Skúšal som všetok možný troubleshooting, ale nakoniec po tých 7 rokoch pomohlo len to, čo som vtedy nechcel robiť a to preinštalovať celý systém (na jar som prechádzal z win 8.1 na win 10).

Čo je zaujímavé, rovnaký problém malo u mňa Fallout: New Vegas , akurát tam sa mi to nikdy ani nepodarilo spustiť (pamätám sa, ako som celý víkend po pracovnom týždni zabil neúspešnou snahou to rozbehať). Teraz po reinštale som to vyskúšal a už to šlape.
@Tulareanus (22.10.2022 20:58): Ovládání (myslíš-li otáčení) je pomalé záměrně, stejně jako Isaac, zabírající větší část obrazovky. Rozumím, že se to leckomu nemusí líbit, ale je to by design kvůli umocnění hororové atmosféry.
Normálne som na seba "hrdý", že som konečne dohral tento môj veľký rest. Trvalo to len 7 rokov (tj. to bol prvý moment, kedy som hru rozohral a potom pre bugy nemohol pokračovať). A hoci ovládanie nie je úplne flexibilné a Isaac zaberá priveľkú časť obrazovky, hru som si užil napriek tomu, že po technickej stránke má už dnes problémy na nových strojoch.
Ohlasy z prvních tří epizod předělávky jsou vesměs pozitivní, až na pár bugů a nekonstatní framerate se zdá, že ten Remake zmákli dobře.
Huh? Vždyť to tvoje video JE originální Dead Space, plus nějaký mody, který to dělaj hnusnější než vanilla. Slovo remake v názvu je jen clickbait.
tak napred me iritovalo klasicky 3rd person pohled a ze zacatku se ne a ne do hry dostat, ale tady se me paradoxne tento neortodoxni pohled kamery hned za zady a blizko postavy jen z jedne strany libi daleko vic jak sem se do hry dostal pri prvnim kontaktu nepritele a hlavne pocit ze strelby a pruzkumu v rezimu mireni je uplne jinde nez klasicky 3rd person, ktery nemam rad. No a taky sem mel predsudky ze hra od EA ktera bezne dela jen nevinne sporotvni hry bude jako nejaky 'horor' neco por male deti, ale sem stastny ze sem se mylil a v tomhle smyslu me prekvapil uplne stejne asi jako Zima software se svym Bloodlines. V obou pripadech se obe hry stali mymi top horory, Dead Space hlave svou brutalitou a naturalistickym zpusobem ktery vyobrazuje strach,atmosferu a monstra
.Mozna je to divne prirovnani ale ty monstra jak se priblizuji s tim ozvucenim me pripomelo jak kdyz se T1000 priblizuje a Arnold jej svou brokovnici rozsklebi na nekolik casti kdyz sem se na to dival jako maly kluk.
@trawex (27.08.2021 13:04): tak to je dobre,SS2 a Dark corners of the earth mam rad (hlavne SS2). Jen v mem pripade prekousnout 3rd person, ale co sem to zkousel tak tohle ma uplne jiny typ pohledu, kde ta postava je strasne blizko a jen na jedne strane vuci kamere,zvlastni. Zkousel nekdo menit FOV pro oddaleni kamery od hlavni postavy?Nekdo sem cetl ze to pak zkazi tu armosferu, asi vzhledem k omezene viditelnosti, asi jako u Silent Hill?
@Fritol (23.07.2021 13:29): No já myslím ze pro některé by hejna krys byl větší horor než kdyby je nahanel Jason na hřbitově. Ale chápu.
Me Dead Space moc nedesil teda a jako horor mi moc nepřijde, ono jak to je sci-fi tak v tom spis vidím to :)
@Charllize (23.07.2021 13:20): Depky mám rád, ale jinak to nejsou přímo horory, jak říkáš. V Hellblade je snad jedna jediná hororová část a z Plague Tale si nic hororového nevybavuju. :D To jsem se víc bál u temných části Last of Us spíš.
@Charllize (23.07.2021 11:20): "EA zabíjí značky, fůůj" also EA - hodlá oživit jednu mrtvou značku "Eeee EA najde způsob jak to posrat" :D Pár takových jest, ale já se na to těším. Údajně tam mají být nějaké lehké změny v příběhu původní hry. Ale což, já se těším, Dead space is not Dead anymore a je to žůžo. Jednička je má nejoblíbenější akční survival horrorovka.
@Fritol (23.07.2021 06:40): Co tak čtu tak plno lidi je spis nadšených. Osobně si ti asi zahraju taky, i když to úplně není můj žánr, tak se mi to tenkrát dost líbilo. Tady na DH se málokdy stane ze je někdo s něčím spokojený, pořad se jen na vše remca :)
@pajmič (23.07.2021 00:06): Já neřekl, že to je laciné, jen je to určitě levnější a rychlejší na vývoj, než nová hra. Přeci jen odpadá část nějaké pre-produkce, jelikož scénář je napsaný a grafici také většinou jedou dle původní umělecké vize. Stejně tak je možné, že soundtrack bude jen remasterovaný.

Samozřejmě nic asi nebude 1:1 a nějakými změnami to projde, ale třeba Mafia asi taky nebyla nejdražší na vývoj, když si mohli dovolit to prodávat za 40 euro.
@Fritol (22.07.2021 22:08): "kterým si ověří zájem za nižší náklady" Tak to asi těžko, je to sice REMAKE původní hry, ale stále je to remake, tedy v zásadě nová hra, která určitě nesežere 50 mega, ale laciný jak remaster to taky nebude :)
@USER47 (22.07.2021 22:03): Ono posunovat značky není vždycky idealni volba, kor když ten "posun" v minulosti tu značku zabil.

Remake je naopak docela sázka na jistotu imo. Máš tu super hru, kterou dnes už noví hráči ani neznají. Než to vyjde, tak ta hra bude stará tak 15 let, což je dost na to, aby remakem oslovili nové generace hráčů a zároveň i fanoušky originálu.

Pokud to značku chtějí oživit a udělat zas někdy pokračování, tak je remake super začátkem, kterým si ověří zájem za nižší náklady.
Já jsem rád, že si zjevně někdo v EA na Dead Space pamatuje, ale výroba remaku je využití, který mi přijde jako ztráta času a hromady peněz, který mohly bejt využitý na pokračování, spin-off či cokoli jinýho, co by tu značku někam posunulo.
Ty vole, máte být rádi, že ta značka není mrtvá a vy si ještě stěžujete. :D Doufám, že všichni budou mít takový přístup jak vy a až to vyjde, tak si to nikdo nekoupí, ať můžete na nový díl zase zapomenout.
Remake naprosto nechápu. Dead Space i dneska vypadá moderně a nezestárnul ani gameplay.
@DonSnake (22.07.2021 20:34): proto jsem napsal "kvalitní pokračování". Protože jsem přesně tuhle poznámku čekal. Ale DS3 taky mělo svoje momenty a atmosféru, sice slabší, ale vcelku bavilo.
Tedy dělat remake zrovna Dead Space..ta hra vypadá i dneska dost dobře, když už něco, tak bych raději kvalitní pokračování.
@Bravewolf (07.06.2021 18:05): Skúšal som to hrať dnes, ten tvoj jiggering som mal iba počas intro enginovej animácie, aj to len do momentu, než našli Ishimuru, potom už bolo všetko v poriadku. Čo sa týka VSync, tak som ho musel nechať zapnutý. Keď som ho vypol, tak kurzor mal v menu nastavenú príliš vysokú citlivosť, ale v hre to bol presný opak, s postavou som sa takmer nedokázal otočiť a počas pohybu nebolo možné pozerať iným smerom než dopredu (hlava postavy sa len divne zasekávala). Voľné pozeranie bolo možné len keď som stál. Možno by som niečo vygooglil, ale trhanie nepozorujem a so zapnutým VSyncom je aj pohyb v poriadku. Použité rozlíšenie: 3440 x 1440 (100 Hz).
to sem jediny kdo ma v teto hre mikrozaskuby- stuttering? Mam zaple FreeSync, fps lock na limit frekvence monitoru a kazdych ccca 5 vterin mam zaskub-stutter, vypada to ze je to fakt v pravidelnych intervalech a nechapu cim to muze byt, kdyz zapnu V-sync v nastaveni hry, tak ten zaskub po 5 ti sekundach zmizi, ale zas je pohyb obrazu cely trhany-neplynuly... spis jiggering(jakoby se ten velky stutter co mam kazdych 5 sekund rozdelil na stovkky mensich ale zato v milisekundovych intervalech po zapnuti V-sync za ,to permanentne).... WTF?
@deadpool (07.09.2018 08:27): Po zapojení nového 32" monitora som hneď otestoval Dead Space v QHD, natívne rozlíšenie 2560x1440px hra podporuje a vyzerá výborne. Rovnako aj nové indie gamesky v Torque alebo Unity (Age of Decadence, Wasteland 2, Dead State) hneď detekovali nové rozlíšenie a bežia parádne.

@Korbitch (07.09.2018 12:33): Jop, stolík mám 130x85 a 32" sa mi tam pekne zmestí aj s 2.0 reproduktormi, monitor má 75 cm a repráčky 2x16cm.
@deadpool (07.09.2018 08:27): Ale to je blbost. Záleží, jak daleko od sebe ten monitor máš. Jestli má stůl malou hloubku a sedíš u toho blízko, je samozřejmě velký monitor nesmysl. Já jsem si nechal udělat na zakázku takový, že bych klidně snesl i víc jak tu 27". Deska cca 80 cm hloubka, 1,5 m šířka + přístavek na PC dalších 25 cm. Místa na 32" bohatě.
Tak mně přijde 22 naprosto nejen dostačující, ale i top co se týče velikosti - dál už je to prostě moc velký, a hlavně se neorientuješ na ploše. Méně je více. Vy PS byste si v pokoji měli natáhnout promítací plátno.

Jo a co rozlišení, vy chitrolíni? Hry už podporují vyšší než 1920x1080? Jak to potom bude vypadat!

Popáté... teprve až na impossible round 2 (pokud jsem to ještě nepsal) se vám otevřou všechny skřínky...
@Všivák (03.09.2018 10:40): jo, to jsem zapomněl dodat... Ale zase ten požitek, když je to větší - ale popravdě čekal jsem víc po přechodu z 1680x1050.

@Cobot (03.09.2018 11:51): nějak bych to pribastlil, sundal kryt z toho monitoru a udělal si tam nějaký přípravek, provrtal plech se správnou roztečí, připevnil, někdo to už určitě dělal, mrkni na YT.
Hlavně ne TV na práci, vypálí ti to oči, nevím teda v čem děláš ale TV má úplně jinak nastavené hodnoty.
Tak já třeba doma mám starou 19" pro kterou bych využití jako druhýho monitoru měl. Jenže se mi nevejde na stůl a bohužel nemá VESA. Tak mi leží nevyužitě na skříni. Ale třeba na otevřený webovky to bylo dobrý. Nevíte jestli se to dá nějak řešit? Myslim připevnit monitor bez VESA k VESA držáku.... (za rozumné náklady)

Na stole mám 24". Ta už mi malá přijde. Teď jsem si do pracovny kupoval 32" televizi, protože tam na větší fakt není místo a přistihl jsme se při myšlenkách hodit tu televizi na stůl místo monitoru. Už teď ale vím, že jako další monitor mi určitě 27" stačit nebude.
heh, nedávno mi kámoš posílal screen a já mu píšu, ať mi to pošle v plné velikosti, že tam je hovno vidět. a von, že prej to je plná velikost... ten 19" čtvereček na velkém monitoru vypadal fakt legračně.
nic proti ničemu, donedávna ještě FPS profi jeli na CRT kvůli Hz...
Jen teda ten spoj mezi monitory by mi asi vadil, mne po upgrade na 27 QHD přijde už i toto malé. 32" jsem se bál, ze budu muset moc kroutit hlavou.
U mňa v 1280x1024px všetko ostré a presné. Akurát V-Sync sprasili pri portovaní, musel som ho v hre zakázať, aby správne fungovala myš a pred spustením hry treba odpojiť joystick, inak zostane pohľad zaseklý pri hornom okraji obrazovky, ale to sú maličkosti.
@Všivák (23.08.2018 20:04): V některých místech jsou textury rozmazané, jakoby odbyté. Ve větších místnostech zase hodně zubaté - včera konkrétně epizoda 2. Čas nezastavíš a už se to na tom podepisuje. Ale jinak feel ze střelby a likvidace monster stále bezkonkurenční.
To jako vazne, ono to ma jeste jednu obtiznost.., no ty voe po pate :-D
Hennig was initially skeptical of EA's offer on Star Wars. When Steve Papoutsis, the GM of Visceral Games, explained that EA wanted a "scrappy" third person action adventure – a genre with which EA doesn't traditionally have much experience – Hennig couldn't shake the image of a poorly made licensed game whose ambitions went no further than cashing in on what is arguably the world's biggest intellectual property. "Imagine how heartbreaking it would be," she says, "to work on something I love so much only to be crushed under the combined wheels of EA, Lucasfilm and Disney."
Stejně jako stále nevyšel další Elder Scrolls, ale MMO, řekl bych.

Ad Visceral - DS3 byla (IMO) dobrá hra, jen s (paradoxně) hodně slabým scénářem. Eliminovat nakupování za "cash" (což je IMO velká chyba) a nechat pouze nákup za herní prostředky (což byla zábava, ostatně, viz CAPCOM) a upravit příběh (a víc vyladit NG+) a mohla to být perfektní hra.
@Paul (18.10.2017 12:59): KOTOR 3 nevznikne aj preto, lebo neoficiálnym tretím dielom je v podstate SWTOR, ktorý na dvojku čiastočne nadväzuje. A obzvlášť posledné DLC sú tak kvalitné, že osekať ich o multiplayerové prvky, príbehom by bezproblémov obstáli ako plnohodnotný tretí diel.

Čo sa týka Dead Space, smerovanie série určovalo práve EA, pretože hru chcelo predať masám a vo výsledku to dopadlo presne opačne. V tomto spore sa každopádne staviam na stranu už neexistujúcich Visceral Games. Ďalšiu singleplayer SW hru by som si prial veľmi rád a už teraz je viac-menej jasné, že sa dočkáme ďalšej multiplayerovky.
@Paul (18.10.2017 12:59): Hm... Od Pandemicu a Mythicu jsem nikdy nic nehrál a v podstatě jsem jen věděl, že tyhle společnosti existovaly. O Maxis jsem si myslel, že jsou nezávislí a patří Willu Wrightovi a o jejich konci jsem neměl ani ponětí.

A SW:ToR už něco jako lootboxy má a to od verze 4.0 tuším...