Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No letošní podzim bude Hodně nabitý ... nevím, kde budu brát čas .. :D ale ok.
Tak Ressurected nakonec 23.9. Vůbec jsem v letošek nedoufal a ta jejich prohlášení bral s velkou rezervou, ale když už mají konkrétní datum, tak to vypadá, že to fakt letos bude. Pecka!
@John Mirra (14.08.2020 19:38): Zkouknul jsem Diabla a Warcraft III. Starcraft má moc dílů, tak se mi do toho nechce, protože mám tendenci všechno dokoukávat a WOW mě ani moc nezajímá. Warcraft III byl zpočátku super (hlavně první díl, jak začne všechno hned hořet), ale ty poslední díly už mě tolik nebavily. Zato Diablo bylo super celou dobu (nejlepší asi scény s Butcherem :)).
Carbot Anim. jsou peckovní :) já je mám dlouho v odběru a bavím se nad každým animáčkem, co vytvoří. Vše je super i výstižné.
@John Mirra (10.07.2020 21:48): :) To je otázka.

Z uvedených mi asi nejzábavnější na SP přijde "Fishyzon" (nepotřebuje moc "drahé" vybavení a zvládne vesměs všechno). Samozřejmě (pro mě) ideální kandidát na "Ice" (i když je to extrémní rozmařilost :)

Barbarian - ideální by mi přišel klasický Berserker, ale na SP nejde moc plánovat postavu založenou na tom, že bude mít "Enigma". To samé Necromancer - je to ok a vůbec, ale bez Enigmy je občas otravné rychle přemisťovat hordu (jasně, je tu Naj's Puzzler, ale Enigma je pohodlnější).
@John Mirra (10.07.2020 21:48): Z těch tří jsem to nedohrál ani za jednoho, ale volil bych Amazonku. Svalovce moc nemusím a paladin je takový rytíř v lesklé zbrojí, kterého jsem vždy na Hardcore nechával umřít na prvním Ježečkovi (nevzpomenu si teď, jak se ta potvora jmenuje anglicky :)).
@Zoltan (11.07.2020 10:24): Ja zasa na nekrouša nedám dopustiť - z pôvodnej pätice vytŕčal z radu ako prst svojím zasadením (keď pribudli datadiskové postavy, už až tak nie), a okamžite si ma získal, s ním som Diablo II dohral niekoľkokrát :)
@John Mirra (10.07.2020 21:48): Já měl vždy nejraději Zealot Paladina, je to totální rozsévač smrti, se kterým je se solidní výbavou relativně jednoduchá i Hell obtížnost. Na druhém místě jsem si oblíbil Meteororb sorcku, ta mě hodně bavila.

Naopak Barbar mi přišel nejnudnější, nikdy jsem ho nedohrál dále jak na normal. A obecně nemám rád summoner buildy, raději monstra masakruji sám :)
Já měl co se třetího aktu nejradši Assasinku, protože s ní se to dalo hodně rychle proběhnout a přitom masakrovat vše okolo. Vlastně s ní se na normal daly proběhnout víceméně všechny akty :D
@John Mirra (10.07.2020 21:48): Pre mňa je Amazonka asi najnudnejšia postava z celej hry. Osobne ma bavil viac paladin než barbarian (prešiel som za oboch), ale za barbariana si vieš príjemne zjednodušiť exteriéry tretieho aktu abilitou leap, kde tie vodné kanály preskakuješ, miesto toho, aby si ich musel obchádzať a hľadať mostíky.
@John Mirra (10.07.2020 21:48): já to hrála nejvíc za čarodějku a pak taky za Nekromanta, ale zkusila jsem to i za Amazonku a taky to mělo něco do sebe. Paladin ani Barbar mě nikdy nebavili.

Taky jsem hrála za Druida a ten byl taky super jak píše Jab. Ovšem moje srdcovka zůstává čarodějka a blesková řetězová kouzla ;o) a na druhém místě určitě Nekromant, armáda z mrtvých přátel se prostě jen tak neokouka ;o)
@John Mirra (10.07.2020 21:48): Amazonka z toho bude asi největší otrava. Fanatic/Zeal paladin mě bavil z trojice nejvíce. Hammerdina ani náhodou. Hrozný paladinský build. A hraje za něj každý. Páč je skvělý. A taky nudný. :)

Můj nejoblíbenější je ale stále fury/feral rage werewolf druid. :)
@Johny59 (13.05.2020 00:19): Přihlaš se přes web na battlenet a jdi na https://account.blizzard.com/overview

Tam je hned pole pro uplatnění kodu, tím propojíš ten klíč se svým učtem a mělo by ti to vygenerovat nový cd klíč, který pak můžeš zadat při instalaci, do multiplayeru se však myslím připojíš pomocí battlenet učtu tedy Email a heslo. Pokud nemáš datadisk tak si dej pozor aby jsi stahoval spravnou hru, na ten potřebuješ samozřejmě další cd klíč.
Ahoj chci se zeptat. Mám asi 10 let koupenou krabicovou verzi Dialbla 2 LoD a zatím jsem hrál jen singelpaler a k mulitplapyeru jsem se zatím nedostalů.Singleplayer funguje bez problémů, ale multiplayer tedy přes Battle net to nejde. Nevíte někdo, co s tím ? Jestli nějaký patch nebo aktualizaci ?? Prosmí poradte ...
Pojdme si připomenout fantasticky hororovy momenty ze cinematicu Diabla, který uz v dnesni dobe timhle zpusobem nikdo neudela. Protoze se cili na vsechny, apod. Oni tehdy byli navíc mladi kluci - bez rodin, korporatu - a chteli pracovat s brutalitou, skaredosti, hnusem..

Takze tady je par vypichlych momentu!

1. https://youtu.be/qt0jCgxIhrI?t=1510 (rozprsknuti člověka..)

2. https://youtu.be/qt0jCgxIhrI?t=1200 (promena ksichtu a vražda, vykriky, hudba..)

3. https://youtu.be/qt0jCgxIhrI?t=700 (morf ksichtu, řev)

4. https://youtu.be/qt0jCgxIhrI?t=1001 (další promena ksichtu z blizka, vyprsknuti pupinku z drzky.. docela blivajs)
Koho by to zajímalo, tak zde je Kickstarter pro Stay Awhile and Listen: Book II:
https://www.kickstarter.com/projects/dav ... e-and-listen-book-ii

Popisuje vývoj Starcraftu a Diabla 2, a některých zrušených titulů, a taky jak fungovaly a nefungovaly Blizzard Entertainment a Blizzard North. Navazuje na první díl, který popisoval vznik obou Blizzardů a vývoj Warcraftu 1 a Diabla 1. Líbilo se mi to, bylo to čtivé. Kickstarter zatím vypadá, že pokud bude úspěšný, tak docela natěsno. Kniha by měla vyjít i tak, ale takto se dá získat kniha bez DRM.
"Se save/load systémem by byla hra procházkou a každý by se hned dostal na 99 lvl." Souhlasím s první částí věty - ale právě opakované souboje přidávají zkušenost, plus pak ten postup hrou - ale to by asi nikoho nebavilo. Nicméně souboje s bossy jsou pro mě takovou malou vadou na kráse Diabla. Hrozně jsem u nich trpěl. Ideální bylo, když mi červ (Duriel) zmrazil amazonku, jakmile jsem k němu vkročil, a pak se tam stokrát musel vracet! Nebyl tam žádnej prostor pro manévrování a nemohl jsem s ní prostě jen za sebe házet kouzla a chvíli tam pobíhat. Opravdu jen pro psychicky stabilní jedince. O Ballovi se ani nezminuju! Opatchoval jsem si Diablo, abych mohl resetovat strom schopností, a všechny kouzla ztratily svuj efekt! Jen se k němu prosekat bylo nad lidský možnosti! Stejně tak další kolo v nightmare. Nikomu to nedoporučuju - hrajte raději vanila verzi a pečlivě rozdělujte svý body.
@mrazikcomp (27.12.2017 13:08): Jde o to, že když například před Diablem vyhubíte všechny tři předvoje - a hru ukončíte, tak se všechny tři předvoje obnoví atd. Town portal je sice hezká věc, ale neodbourá problém s respawnem. Navíc, těsně před diablem je poslední z portálů, které vedou rovnou do města.
@rikuhahl (27.07.2017 21:04): Člověk si na to samozřejmě zvykne. Jde spíše o moment překvapení proti předchozímu dílu. Koneckonců, jak jsem napsal, Diablo II není jediná hra, která toto použila.

Například Exiled Kingdoms (který hraju na tabletu) má tuto možnost také - v nejtěžší obtížnosti je možný save jen při odpočinku v hospodě nebo doma. V normální obtížnosti je možnost savu omezena na některá území. Problém je zejména v okamžiku souboje s některým z hlavních démonů, které by občas člověk rád přerušil do zítra apod. - a samozřejmě v místech nálezů některých předmětů. a taky o to, si hru uložit těsně+ před soubojem s padouchem. Což je někdy pěkně nepříjemné, když člověk musí před soubojem s padouchem vymlátit pěklnou armádu než se k němu dostane.
@VMa (komentář): nemožnost savu naopak beru jako jeden z největších kladů hry. Se save/load systémem by byla hra procházkou a každý by se hned dostal na 99 lvl.
@90210 (26.07.2017 18:00): Aj pre mňa je to novinka. Podľa wiki ho do hry pridáva patch 1.11 a navyše je prístupný len v sieťovej hre cez battle.net, v kampani pre jedného hráča alebo v LAN sešne nefunguje.
@Kwoky (26.07.2017 21:49): Tvému sólismu docela dobře rozumím. Člověk na sebe může být zvláštním způsobem pyšný, když něčeho dosáhne sám a bez pomoci jiných. Neříkám, že je jeden postup lepší než jiný, ale mně se hlavně zamlouvá ta pestrost v hraní, která dokáže toho či onoho hráče uspokojit a umožní mu mít pocit, že hraje tím způsobem, který mu nejvíce vyhovuje. Jen tak mezi námi, já svého času odmítal ve Falloutu 2 s postavou ve městech běhat, protože mi přišlo nedůstojné tam hopsat jako Janek :-)

@7c (26.07.2017 22:13): Ano, s tím počítám. Mám připravené runy Nef a Lum pro slovo Smoke. Není to sice nic ultimátního, ale v brnění s defense přes 300 by to bylo lepší, než co mám nyní. Ale furt ho nemohu najít :-). Z osobní zkušenosti vím, že kvalitní runy se snad ani nedají vlastním přičiněním sehnat a že bych někdy našel třeba Ber, s tím vůbec nepočítám. Mám pocit, že za celý život co jsem Diablo 2 hrál, jsem jednou našel Vex.

Jo, o té jeho auře vím a celkem mne děsí. Oni ti Ubeři mají vůbec docela uber vlastnosti :-)
@CeBrk (26.07.2017 22:05): Hudba, zvuky a různé detaily (třeba malá havěť pobíhající v Lut Gholeinu) je už trochu "trademark" Blizzardu (důraz na detaily, kterých si člověk vlastně ani přímo nevšimne).

Určitě bych se zaměřil na nějaká runová slova (tj. najít dobré základní brnění s potřebným počtem soketů) - ideálně asi Fortitude (El Sol Dol Lo) nebo Chains of Honor (Dol Um Ber Ist). Netuším, jak je teď snadné získat runy (dříve bylo v solo hraní prakticky nereálné víc runových slov, obsahujících vyšší runy, sestavit).

Jinak Uber Mephisto má Conviction auru - takže je potřeba mít alespoň Lightning resist vyšší než 75.

Ještě ke zbraním - docela zajímavá věc je vylepšování zbraní (což ti asi neuniklo) - takže různé "Exceptional" unikátní zbraně se zajímavými vlastnostmi je možné vylepšit na "Elite", kde jsou často jedny z nejlepších. Z tohohle pohledu je zajímavý třeba Steeldriver (ale vyžaduje sílu 253...) nebo Ribcracker (až na ten zvuk).
@7c (26.07.2017 21:16): Je pravdou, že Life Tap by se hodilo. Můj barbar nespoléhá ani na life steal (které je ale u Uber bossů na nic, jak jsi ostatně poznamenal). Můj osobní plán je asi dosti jednoduchý. Rád bych dosáhl co největší odolnosti proti elementům (na oheň jsem skoro imunní a blesky mám také celkem pod kontrolou) díky resistům a absorbci a mít co nejvyšší defense. Zde mám zatím problém. Mám Silks of the Victor, což sice není špatné brnění (468 defense), ale na Uber je to jistě slabé. Rád bych něco s defense alespoň kolem tisíce. S tou mou Koncentrací by se brnění s vysokou defense hezky doplňovaly. Slovo Black mi ve zbrani dává 40% Crushing Blow a je very fast, což mi přijde na bossy fajn. No, uvidím, jestli se k něčemu časem dopracuji a pochopitelně nemohu popřít, že mne tahle výzva může za čas omrzet. Dohráním LoD na hell jsem se sice zařadil k maturantům, ale Pandemonium, to je vysoká škola Diablování, ne-li přímo doktorát :-)

Obecně je Diablo II: Lord of Destruction fajn hra. Strávil jsem u ní mnoho hodin, ale přesto bych ji nějak vysoko nehodnotil. Je to příjemné odreagování a bezva honba za vylepšováním postavy, ale vyloženě má srdcovka to není. Nicméně dost dobře chápu ty, kteří ji dávají absolutní hodnocení. Má své kouzlo, které neleží je v těch šíleně propracovaných předmětech a vylepšování postavy. Před delším časem v re-play bylo nějaké retro, nebo co to bylo, a ukazovali zde záběry právě z Diabla 2. A ve mně tehdy hrklo. Bylo zvláštní to vidět v televizi. A já si vzpomněl na své začátky u této hry. Na úplné začátky. Jak jsem v prvním aktu prvně narazil na Goatmany, jak jsem si poprvé vytvořil hliněného golem a byl fascinován, o kolik má více životů než kostlivci. Vybavil se mi první souboj s Durielem, jak jsem poprvé vyšel z Lut Gholein a rozsekali mne tu ti bleskoví chrobáci a tak dále. Diablo 2 jsem hrál mnoho hodin a ta hudba a zvuky se mi zvláštně vryly do paměti. Ta hra má nepochybně své osobité kouzlo. Přiznávám, že kdybych ji tady hodnotil, asi bych jí dal něco kolem sedmdesáti procent. Ono je to hlavně o osobních preferencích, žebříčku hodnot a o tom, co od her očekáváme. Ovšem ať už je to jakkoli, tahle hra má v mých vzpomínkách své nesmazatelné místo.
@Kwoky (26.07.2017 21:49): Příkaz na zvýšení obtížnosti... zvýší obtížnost hry. Ve výsledku je to ztížení hry. Na b.netu je proto nutné hrát ve hře s maximem hráčů v nějaké separátní mapě - tzn. na single je tohle "jednodušší" zařídit. O editorech a dalších cheatech nikdo nemluví - stačí se podívat, jak vypadal open b.net - doupě zla .-)

Naštěstí tu není Kwoky II: Lord of Destruction, ale jen Diablo II: Lord of Destruction .-) Nic proti určitému způsobu hraní (znal jsem ještě větší "extrémisty" - od dokončení hry na jeden zátah, bez jakéhokoliv opakovaného čištění map až po různé další penalizace), ale pokud hraješ pouze takto, ochuzuješ se o velmi rozsáhlou část hry, a bez její větší znalosti není myslím úplně dobré ji kritizovat (zejména z limitovaného pohledu).

Výhoda možnosti rychle vylevelovat nové postavy je v tom, že bylo jednodušší rychle experimentovat (vyzkoušet, co provede změna synergií nebo jak je dobrý tenhle experimentální build v pvp?). Na jedné straně stáli převážně pvp hráči (odpor k PvM, co nejrychleji na požadovaný level a hurá do Blood Moor) na druhé zase zarytí sóloví hráči (vše od lvl 1 na - pokud možno - 99 bez kontaktu s jiným hráčem). Single player komunita byla hodně silná, ale osobně mě víc bavil kontakt s ostatními hráči.

Osobně mám (či měl jsem) desítky postav jak na single (hraní čistě solo), tak na closed b.netu (solo hraní, pvp, skupinové hraní). Je určitě fajn vyzkoušet úplně nový build od začátku, ale v hodně případech dochází k zásadním odlišnostem až třeba od 70-80+, nebo se liší především vybavením (a tedy i nutným rozložením statistik), v takovém případě je prostě jednodušší vylevelovat rychleji (obzvlášť když jde o 3. nebo 4. účet :).
@CeBrk (26.07.2017 20:36): Ani jedno, bratře :) Strávil jsem s D2 stovky hodin a vždycky jsem chtěl mít všechno poctivě vybojované. Kamarádi kolem mě si vyměňovali itemy, používali editory, přidávali si runy, chodili na net, později použivali příkaz na zvýšení obtížnosti, aby jim rychleji naskakovaly zkušenosti... Tohle všechno se mi vždycky protivilo. Všechny moje postavy byly poctivé a zakládal jsem si na tom. Když moje kouzelnice nezvládala Hell, tak jsem ji prostě přestal hrát a začal znovu. Utopené desítky hodin, ale já byl prostě nekompromisní tvrďák.

Vlastně jsem na sobě nikdy neměl žádný z těch "ultimátních" itemů, které tu zmiňujete a které všichni "Diablisti" notoricky znají.

Výhoda b.netu je možnost hodně rychle vylevelovat nové postavy - ne, prostě ne. Takhle se podle mě D2 nehraje.
@CeBrk (26.07.2017 20:36): Měl jsem na mysli hraní s více postavami (specializované postavy na konkrétní věci). Hlavně kvůli rychlosti.

Eh, ty anglické termíny mi poněkud proklouzly - nicméně primárně mi šlo o to, aby nedošlo k nedorozumění (kvůli případnému nejednoznačnému překladu).

V zásadě by jsi ale neměl mít v UT problém (doba se asi i trochu změnila). Ta hůlka s Life Tap je taková solidní pojistka (a nějaké to procento CB na výbavě jde poměrně snadno získat).

Hmm, jinak zrovna Concentrate Barb je build, který jsem nikdy nevyzkoušel (Concentrate jsem používal vždycky jen jako mezistupeň před Berserkem)... A vlastně to byla asi i moje nejméně hraná postava (jen BvC, Frenzy MF, Berserker a Thrower). No, každopádně s nějakým hraním vyčkám až jestli vyjde Remaster.
@Kwoky (26.07.2017 19:48): Z tvého textu vyvozuji, že buď nemáš rád počeštěné výrazy zavedených anglických slov, nebo používáš mizerný depilační vosk :-)

@7c (26.07.2017 20:04): To je jistě pravda, ale já se rozhodl, že má postava Medojed vše zvládne sama už od Normal obtížnosti. To jméno budí respekt a většina nepřátel pod sebe kálí hrůzou už jen při pomyšlení, jaký šílený tvor mi propůjčil své jméno :-). Hraní v partě má nepochybně své kouzlo. Svého času jsem hrál LoD na battlenetu s bývalkou a byla to královská zábava. Já měl nekromancera a ona kouzelnici. Naneštěstí obtížnost hell pro ni již byla moc tuhá. Ale byly to krásné a zábavné časy a já na ně rád vzpomínám.

Doslova před pár minutami jsem vyklepl Komtesu, ale klíč mi zase nepadl. Jen runa Ist (to je slušné) a setová helma, která je mi ale na nic. Tyrael's Might by mne potěšilo více :-). Omlouvám se za používání českých výrazů. Nepohybuji se ve společnosti drsných diablistů a tak můj slovník není formován běžnými termíny, ale jde vlastní cestou :-)
@CeBrk (26.07.2017 19:33): Těžko soudit, jak moc je tahle konkrétní postava efektivní (ve smyslu rychlá), Concentrate build je myslím docela slušný "tank" (ač pomalejší).

Hlavní problém Uber Tristramu je (kromě nutných resistencí) to, že tři bossové (a i vyvolávaní kostlivci) jsou imunní vůči life steal, vysoké brnění (tedy nutný vysoký attack rating - nebo útoky, které ho ignorují) a taky mají solidní množství životů - takže standardní taktika je Life Tap a Crushing Blow. Na Life Tap je tu buď "standardní" Dracul's Grasp (rukavice) nebo případně nějaká hůlka (s limitovaným počtem seslání, doplní se přes opravu).

Obecně hraní s jednou postavou v tomhle směru není úplně efektivní - na klíče je asi optimální Sorceress (navíc hodně "levný" build - asi nejlepší poměr "cena/výkon", co jsem poznal, v zásadě nepotřebuješ nic speciálního). A potom do začátků nějaký solidní build na Meph runy (opět asi nejlevnější je kouzelnice). Výhoda b.netu je možnost hodně rychle vylevelovat nové postavy (otázka pár hodin, s přáteli rychlejší a výhodnější).
@7c (26.07.2017 19:02): Obdivuji, jak vy znalci Diabla metáte na všechny strany odborným žargonem a mnoha záhadnými výrazy :-). Já si v LoD jedu jako obvykle dle své hlavy a jako někdo, komu nikdy paladinové k srdci nepřirostli, spoléhám na barbara. Konkrétně hodně sázím na Koncentraci (plus Battle Orders jako synergie a Shout kvůli defense). Zbraň mám Tyrant club se slovem Black. Ostatní výbava není žádný zázrak, ačkoli radost mi dělá amulet The Rising Sun. Mám ohnivé resisty 85% a díky obrovskému fire absorb který amulet dává se můžu v ohni skoro koupat a prakticky nic mi to nedělá. Naneštěstí má výbava na hledání magických předmětů je ubohá (asi 150% find magic), takže zajímavé věci mi moc nepadají. Připouštím, že s podobnou postavou a znalostmi je má snaha pokořit Pandemonium event krapet naivní, ale alespoň je nějaká zábava :-)
@CeBrk (26.07.2017 17:03): Jasně, Key/Torch "farming" a částečně i XP "farm" byla nedílná součást hraní :)

Barbar (Frenzy) byl jeden ze častých buildů (a ne, výbava nebyla levná). Nejjednodušší je (resp. byl - nevím, jestli se situace nezměnila) asi standardní Zealot (1 bod do Smite) a Grief. Nicméně jde to asi se vším (nejsem si v zásadě jistý, které postavy jsem používal krom "standardního" Paladina - nejspíš Assassin a Bowazon, těžko říct, je pravděpodobné, že jsem zkusil v Uber Tristramu všechno možné, i Bear Sorc - bohužel už mi většina účtů zmizela v nenávratnu).
Jen tak čistě ze zvědavosti, dokončil někdo z místních mechem obrostlých pařanů Pandemonium event? Pokud jde o mne, dokončil jsem LoD na Hell s dvěma postavami, konkrétně s kouzelnicí a barbarem, přičemž právě s druhým jmenovaným bych se o tento ultimátní quest rád pokusil. Pochopitelně solo. Kdysi jsem se o to snažil s kouzelnicí, ale obávám se, že ta na to není vhodná. Nejsem zrovna veliký znalec této hry, ale bez mlátičky s pořádným Crushing Blow to asi půjde blbě. Nyní hledám se svým barbarem ty klíče a doufám, že ještě najdu nějaké pořádně vybavení, protože nyní bych na ty Uber potvory neměl. A co vy? Pokořil někdo tento ultimátní quest?
@7c (15.06.2017 20:14): Ber to trochu v kontextu doby. Hrál jsem to na PC, které internet ani nevidělo a ve škole jsme stahovali spíš fotky modelek než buildy a runová slova :)

Když jsem viděl kámošovu postavu z internetu, kde měl samé superspeciální itemy, které měly staty přes půl obrazovky, tak mě to spíš odpuzovalo.
Pokud by se jim to povedlo a dalo by se to příjemně a pohodlně ovládat na moderních sestavách pod Win 10, zůstala by zachována původní hratelnost, tak bych si to milerád někdy zopakoval, staré dobré diablo a vzpomínky :D
já hrál Diablo taky sám a několikrát s bráchou, to myslim bohatě stačí. Na multiplayer mě neužije, krom minecraftu ;)
Nevím, nevím....hru mám tak nějak stale zafixovanou s tim nízkým rozlišením...a omezeními....spíš ať řeší jen funkční verze pro vyvíjející se os...
@Kwoky (15.06.2017 16:01): Eh? Vždyť aktuální stav je otřesný - samý bot, lobby z pravěku, problémy s rozlišením a klávesovými zkratkami. Předpokládám, že remaster bude o tom přenést hru na současné počítače a konečně zavést integraci s battle.net-em 2017. Přitom samotná hra (kromě technické stránky) úpravy nepotřebuje (ok, ok, možná ještě vylepšit spawn Uber Diabla - kempovat na konkrétní IP už je trochu "oldschool" :-/).
@mrazikcomp (22.04.2017 23:30): tak má to být komentář, tzn. něco osobního. Kdyby napsal jen "Datadisk Lord of Destruction posunul hrani Diabla 2 do (ne)uplne jine roviny... neskutecny zrout casu" tak by to aspoň bylo jasné, že to je něco co si myslí. Takhle přepapouškoval popis.
a co chces napsat novyho o hre ktera se hraje pres 10 let? maximalne napsat zkusenosti s provozem na modernich systemech :) /w10 s fhd+
[neexistující komentář]: Hele kazdej vi, ze datac Diabla 2 dodal novej akt a 2 postavy. U podobnych her je nesmysl po vzoru nudny recenze, nebo dokonce jeste preview tupe popisovat co ve hre je, to vsichni vi, zajimavej je spis nejakej osobni prozitek nebo vlastne asi cokoli jinyho, nez podobny komentare.
@7c (12.01.2017 21:35): Pardon, myslel jsem Hell. A dohrát jde samozřejmě s trpělivostí všechno, ale záleží na pocitu. Když jsem s tím štítem nesmrtelnej nebo když jenom čekám metám kletby a nepřátelé se přes mý vyvolaný potvůrky ani nedostanou aby mě zasáhly tak to beru jako ultimativní i když třeba s jinou postavu ou je likviduju rychleji. Samozřejmě tam u vás se to bere trošku jinak:D
@Red (12.01.2017 21:29): Kvalita buildu se nehodnotí podle toho, jestli přežije (to je tak trochu samozřejmost) ale podle toho, jak rychle čistí nepřátele. Mít jakýkoliv problém na NM je popravdě buď výbava k ničemu, nebo nějaký podivný build.
@Jab (12.01.2017 18:46): Možná objektivně jo, jenom že tenhle build byl pro mě jak zjevení kdy jsem na nightmare měl problém jen opravdu při velké chybě v houfu a jakýkoliv 1vs1 byla procházka růžovou zahradou bez nároku na equip (i díky slotu výbavy navíc - u zbraně bylo zbytečný se dívat na poškození ale dívalo se na to jak vylepšuje samotnou postavu - já měl dost pěkný žezlo). Ale hrozně mě to nebavilo, tak jsem ani za tuto postavu nightmare nedohrál:)
@Jab (12.01.2017 18:46): 1-point Smite (a Grief) byl takový základ pro každého standardního Zeal Paladina. Nikdy to ale nebyl "ultimativní" build - možná na určitou dobu byl čistý Smiter dobrý v pvp.

Jako "ultimátní" bych označil Dreamer/Shockadin - extrémní nároky na vybavení, samozřejmě, ale spousta zábavy.

Hammerdin byl užitečná položka v "portfoliu", ale vcelku nudná záležitost. A jinak samozřejmě zlatý standard pro botting D2 :-/
Za Paladina je ultimativní ten build kdy jen mlátíte štítem - narozdíl od máchání to byl vždy stoprocentní a byli jste tak i proti bossům víceméně nesmrtelní. Ale zábava nula :D
@Jab (24.06.2016 22:46): Ani ne. I když je tedy fakt, že hodně velká část hraní D2 byla u mě na b.netu, a single byl v tomhle náročnější (hlavně na čas), díky absenci některých runových slov a samozřejmě obchodování mezi hráči.

Nicméně ta udivená reakce nebyla přehnaná - vzpomínal jsem na staré diskuse (kde se rozebíraly buildy) a měl jsem za to, že jsi právě hrál na Hell s WW druidem (takže jsem si nebyl 100% jistý, jestli nejde o ironii .-)