Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Bohemia Interactive Studio Bohemia Interactive Studio Bohemia Interactive Studio Bohemia Interactive Studio Bohemia Interactive Studio Bohemia Interactive Studio
Česká republika
Česká republika
Česká republika
Česká republika
Česká republika
Česká republika
Založeno 1999
Založeno 1999
Založeno 1999
Založeno 1997
Založeno 1997
Založeno 1997
Slavní vývojáři z Čech, kteří se zaměřují především na realistické válečné hry. Mozky celého týmu jsou bratři Španělové, které láska k programování a zájem o vojenství přivedl na nápad stvořit výjimečně realistické hry.

V roce 2000 pak podepisují smlouvu s Codemasters, jež jejich novou hru distribují. Zlomový je pak rok 2001, kdy konečně vychází dlouho vyvíjená Operation Flashpoint: Cold War Crisis. Studio začíná doma i ve světě získávat zasloužené uznání - mimo jiné jde i o milión prodaných kusů celosvětově. Codemasters ovšem kují železo, dokud je žhavé a bez váhání publikují narychlo vytvořený datadisk pro Operation Flashpoint: Cold War Crisis jménem Operation Flashpoint: Red Hammer. Je nutno upozornit, že tento nepříliš povedený (a u nás dokonce ani nevydaný) datadisk netvořili právě Bohemia Interactive Studio. Jejich dílem je až následující Operation Flashpoint: Resistance, který rozvíjí původní hru a opět sbírá zasloužené ovace. Hry si rovněž konečně všímá armáda a BIS má tak na krku těžký úkol - vytvoření vojenského simulátoru Virtual Battlespace. Spolupráce s armádami stále trvá k oboustranné spokojenosti.

Bohemia Interactive dokončili také nepřímé pokračování Operation Flashpoint: Cold War Crisis, hru ArmA: Armed Assault a datadisk ArmA: Queen´s Gambit. Hry jsou bohužel plné bugů a až současná verze 1.14 je dobře hratelná. V současné době vývojáří pracují na ArmA 2.
Slavní vývojáři z Čech, kteří se zaměřují především na realistické válečné hry. Mozky celého týmu jsou bratři Španělé, které láska k programování a zájem o vojenství přivedl na nápad stvořit výjimečně realistické hry.

V roce 2000 pak podepisují smlouvu s Codemasters, jež jejich novou hru distribuují. Zlomový je pak rok 2001, kdy konečně vychází dlouho vyvíjená Operation Flashpoint: Cold War Crisis. Studio začíná doma i ve světě získávat zasloužené uznání - mimo jiné jde i o milión prodaných kusů celosvětově. Codemasters ovšem kují železo, dokud je žhavé a bez váhání publikují narychlo vytvořený datadisk pro Operation Flashpoint: Cold War Crisis jménem Operation Flashpoint: Red Hammer. Je nutno upozornit, že tento nepříliš povedený (a u nás dokonce ani nevydaný) datadisk netvořili právě Bohemia Interactive Studio. Jejich dílem je až následující Operation Flashpoint: Resistance, který rozvíjí původní hru a opět sbírá zasloužené ovace. Hry si rovněž konečně všímá armáda a BIS má tak na krku těžký úkol - vytvoření vojenského simulátoru Virtual Battlespace. Spolupráce s armádami stále trvá k oboustranné spokojenosti.

Bohemia Interactive dokončili také nepřímé pokračování Operation Flashpoint: Cold War Crisis, hru ArmA: Armed Assault a datadisk ArmA: Queen´s Gambit. Hry jsou bohužel plné bugů a až současná verze 1.14 je dobře hratelná. Další z jejich dokončených projektů je Arma 2. V současnosti pracují na Carrier Command, v němž by měli shrnout veškerou zkušenost z předchozích projektů.
Slavní vývojáři z Čech, kteří se zaměřují především na realistické válečné hry. Mozky celého týmu jsou bratři Španělé, které láska k programování a zájem o vojenství přivedl na nápad stvořit výjimečně realistické hry.

V roce 2000 pak podepisují smlouvu s Codemasters, jež jejich novou hru distribuují. Zlomový je pak rok 2001, kdy konečně vychází dlouho vyvíjená Operation Flashpoint: Cold War Crisis. Studio začíná doma i ve světě získávat zasloužené uznání - mimo jiné jde i o milión prodaných kusů celosvětově. Codemasters ovšem kují železo, dokud je žhavé a bez váhání publikují narychlo vytvořený datadisk pro Operation Flashpoint: Cold War Crisis jménem Operation Flashpoint: Red Hammer. Je nutno upozornit, že tento nepříliš povedený (a u nás dokonce ani nevydaný) datadisk netvořili právě Bohemia Interactive Studio. Jejich dílem je až následující Operation Flashpoint: Resistance, který rozvíjí původní hru a opět sbírá zasloužené ovace. Hry si rovněž konečně všímá armáda a BIS má tak na krku těžký úkol - vytvoření vojenského simulátoru Virtual Battlespace. Spolupráce s armádami stále trvá k oboustranné spokojenosti.

Bohemia Interactive dokončili také nepřímé pokračování Operation Flashpoint: Cold War Crisis, hru ArmA: Armed Assault a datadisk ArmA: Queen´s Gambit. Hry jsou bohužel plné bugů a až současná verze 1.14 je dobře hratelná. Další z jejich dokončených projektů je Arma 2. V roce 2012 dokončili na Carrier Command, který se však dočkal poměrně kritického přijetí. Jejich zatím posledním vydaným projektem je tahová strategie pro mobilní zařízení ArmA: Tactics.

V současnosti pracují na ArmA 3, dalším pokračování série válečných simulátorů. Dalším projektem je DayZ: The end of the beginning, který by měl být stand-alone verzí velmi úspěšného módu pro druhou Armu. Nedávno ohlásili zajímavě vypadající simulátor Take on Mars, v němž si hráč užije ovládání vesmírného vozítka při průzkumu Marsu.
Slavní vývojáři z Čech, kteří se zaměřují především na realistické válečné hry. Mozky celého týmu jsou bratři Španělé, které láska k programování a zájem o vojenství přivedl na nápad stvořit výjimečně realistické hry.

Kořeny studia sahají až do roku 1985, kdy bratři Španělé utvořili vývojářskou skupinu Suma. Ta tvořila hry pro Atari. Mezi její výtvory patří Bloud, Invaze z Aldebaranu a hlavně Gravon, který byl předchůdcem mnohem slavnější Operace Flashpoint a také první českou hrou prodávanou v zahraničí. Bohužel doplatil na neúspěch své konzole, Atari Falcon a světově s prodalo jen 400 kusů. Suma následně zanikla a transformovala se v Bohemia Interactive Studio. To začalo pracovat na projektu Poseidon, který se postupně změnil v Operaci Flashpoint.

V roce 2000 pak podepisují smlouvu s Codemasters, jež jejich novou hru distribuují. Zlomový je pak rok 2001, kdy konečně vychází dlouho vyvíjená Operation Flashpoint: Cold War Crisis. Studio začíná doma i ve světě získávat zasloužené uznání - mimo jiné jde i o milión prodaných kusů celosvětově. Codemasters ovšem kují železo, dokud je žhavé a bez váhání publikují narychlo vytvořený datadisk pro Operation Flashpoint: Cold War Crisis jménem Operation Flashpoint: Red Hammer. Je nutno upozornit, že tento nepříliš povedený (a u nás dokonce ani nevydaný) datadisk netvořili právě Bohemia Interactive Studio. Jejich dílem je až následující Operation Flashpoint: Resistance, který rozvíjí původní hru a opět sbírá zasloužené ovace. Hry si rovněž konečně všímá armáda a BIS má tak na krku těžký úkol - vytvoření vojenského simulátoru Virtual Battlespace. Spolupráce s armádami stále trvá k oboustranné spokojenosti.

Bohemia Interactive dokončili také nepřímé pokračování Operation Flashpoint: Cold War Crisis, hru ArmA: Armed Assault a datadisk ArmA: Queen´s Gambit. Hry jsou bohužel plné bugů a až současná verze 1.14 je dobře hratelná. Další z jejich dokončených projektů je Arma 2. V roce 2012 dokončili na Carrier Command, který se však dočkal poměrně kritického přijetí. Jejich zatím posledním vydaným projektem je tahová strategie pro mobilní zařízení ArmA: Tactics.

V roce 2013 vydali ArmA III, která je dalším pokračováním série válečných simulátorů. Dalším projektem je DayZ, který by měl být stand-alone verzí velmi úspěšného módu pro druhou Armu. NTaktéž pracují na zajímavě vypadajícím simulátoru Take On Mars, v němž si hráč užije ovládání vesmírného vozítka při průzkumu Marsu.
Slavní vývojáři z Čech, kteří se zaměřují především na realistické válečné hry. Mozky celého týmu jsou bratři Španělé, které láska k programování a zájem o vojenství přivedl na nápad stvořit výjimečně realistické hry.

Kořeny studia sahají až do roku 1985, kdy bratři Španělé utvořili vývojářskou skupinu Suma. Ta tvořila hry pro Atari. Mezi její výtvory patří Bloud, Invaze z Aldebaranu a hlavně Gravon, který byl předchůdcem mnohem slavnější Operace Flashpoint a také první českou hrou prodávanou v zahraničí. Bohužel doplatil na neúspěch své konzole, Atari Falcon a světově s prodalo jen 400 kusů. Suma následně zanikla a transformovala se v Bohemia Interactive Studio. To začalo pracovat na projektu Poseidon, který se postupně změnil v Operaci Flashpoint.

V roce 2000 pak podepisují smlouvu s Codemasters, jež jejich novou hru distribuují. Zlomový je pak rok 2001, kdy konečně vychází dlouho vyvíjená Operation Flashpoint: Cold War Crisis. Studio začíná doma i ve světě získávat zasloužené uznání - mimo jiné jde i o milión prodaných kusů celosvětově. Codemasters ovšem kují železo, dokud je žhavé a bez váhání publikují narychlo vytvořený datadisk pro Operation Flashpoint: Cold War Crisis jménem Operation Flashpoint: Red Hammer. Je nutno upozornit, že tento nepříliš povedený (a u nás dokonce ani nevydaný) datadisk netvořili právě Bohemia Interactive Studio. Jejich dílem je až následující Operation Flashpoint: Resistance, který rozvíjí původní hru a opět sbírá zasloužené ovace. Hry si rovněž konečně všímá armáda a BIS má tak na krku těžký úkol - vytvoření vojenského simulátoru Virtual Battlespace. Spolupráce s armádami stále trvá k oboustranné spokojenosti.

Bohemia Interactive dokončili také nepřímé pokračování Operation Flashpoint: Cold War Crisis, hru ArmA: Armed Assault a datadisk ArmA: Queen´s Gambit. Hry jsou bohužel plné bugů a až současná verze 1.14 je dobře hratelná. Další z jejich dokončených projektů je Arma 2. V roce 2012 dokončili na Carrier Command, který se však dočkal poměrně kritického přijetí. Jejich zatím posledním vydaným projektem je tahová strategie pro mobilní zařízení ArmA: Tactics.

V roce 2013 vydali ArmA III, která je dalším pokračováním série válečných simulátorů. Dalším projektem je DayZ, který by měl být stand-alone verzí velmi úspěšného módu pro druhou Armu. NTaktéž pracují na zajímavě vypadajícím simulátoru Take On Mars, v němž si hráč užije ovládání vesmírného vozítka při průzkumu Marsu. Počet zaměstnanců studia se pohybuje kolem 400.
Slavní vývojáři z Čech, kteří se zaměřují především na realistické válečné hry. Mozky celého týmu jsou bratři Španělé, které láska k programování a zájem o vojenství přivedl na nápad stvořit výjimečně realistické hry.

Kořeny studia sahají až do roku 1985, kdy bratři Španělé utvořili vývojářskou skupinu Suma. Ta tvořila hry pro Atari. Mezi její výtvory patří B.L.O.U.D., Invaze z Aldebaranu a hlavně Gravon: Real Virtuality, který byl předchůdcem mnohem slavnější Operace Flashpoint a také první českou hrou prodávanou v zahraničí. Bohužel doplatil na neúspěch své konzole, Atari Falcon a světově s prodalo jen 400 kusů. Suma následně zanikla a transformovala se v Bohemia Interactive Studio. To začalo pracovat na projektu Poseidon, který se postupně změnil v Operaci Flashpoint.

V roce 2000 pak podepisují smlouvu s Codemasters, jež jejich novou hru distribuují. Zlomový je pak rok 2001, kdy konečně vychází dlouho vyvíjená Operation Flashpoint: Cold War Crisis. Studio začíná doma i ve světě získávat zasloužené uznání - mimo jiné jde i o milión prodaných kusů celosvětově. Codemasters ovšem kují železo, dokud je žhavé a bez váhání publikují narychlo vytvořený datadisk pro Operation Flashpoint: Cold War Crisis jménem Operation Flashpoint: Red Hammer. Je nutno upozornit, že tento nepříliš povedený (a u nás dokonce ani nevydaný) datadisk netvořili právě Bohemia Interactive Studio. Jejich dílem je až následující Operation Flashpoint: Resistance, který rozvíjí původní hru a opět sbírá zasloužené ovace. Hry si rovněž konečně všímá armáda a BIS má tak na krku těžký úkol - vytvoření vojenského simulátoru Virtual Battlespace. Spolupráce s armádami stále trvá k oboustranné spokojenosti.

Bohemia Interactive dokončili také nepřímé pokračování Operation Flashpoint: Cold War Crisis, hru ArmA: Armed Assault a datadisk ArmA: Queen´s Gambit. Další z jejich dokončených projektů je Arma II. V roce 2012 dokončili na Carrier Command, který se však dočkal poměrně kritického přijetí. Jejich dalším vydaným projektem je tahová strategie ArmA Tactics.

V roce 2013 vydali ArmA III, která je dalším pokračováním série válečných simulátorů. Dalším projektem je DayZ, který by měl být stand-alone verzí velmi úspěšného módu pro druhou Armu. Taktéž vydali simulátor Take On Mars, v němž si hráč užije ovládání vesmírného vozítka při průzkumu Marsu. Počet zaměstnanců studia se pohybuje kolem 400.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.bistudio.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.bistudio.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.bistudio.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.bistudio.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.bistudio.com/)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.bistudio.com/)