Vezmeme to hezky po pořádku.
Začínáme v skromné garáži s jedním zvedákem, opravovacím stolem a telefonem. Telefon nám složí jako místo, kde přijímáme objednávky. Ty mohou být dvou druhu: 1, objednávka s limitovaným časem na vzetí, nikoliv na ukončení, kde máme stručný popis závad, a tak je pouze opravíme, či vyměníme díly.
2, příběhové, kdy nám někdo ze super kamarádů dá vůz ke kompletní prohlídce a opravě.
Jak plníme zakázky, rozšiřujeme své peněžní portfolium, tak získáváme i body zkušeností. Body lze investovat do různých vylepšení, a to od rozšíření stávající garáže, po sérii pomocných zařízení (např. OBD scaner, měříč tlaku ve válci, kontrolní měrka dezénu, či měřič tlaku paliva).
Další kategorií vylepšení jsou rychlejší scan součástek, kontrola více prvků najednou, rychlejší odmontování dílů a jejich přimontování. Slevy pro nákup součástek.
S třetím rozšířením garáže, se otevírá možnost lakovat.
S posbíranými zkušenostmi se dostáváme až na maximální úroveň 55. Tuto úroveň dosáhneme po cca více jak 90-120 hodinami.
Kontrolu vozu lze provést i jízdou na testovací dráze, či testu brzd a podvozku, podobně jako při kontrole na STK.
Hlavním prvkem hry je dále vydělávání peněz, což lze několika způsoby. První způsob je plnění zakázek, viz. druhý odstavec. Druhou možností je prozkoumávaná stodol, kde lze nalézt od 1 vozu až po tři. Následnou renovací celého vozu lze vydělávat i 100% ceny kupovaného vozu. Třetím způsobem je nákup vozu z šrotiště, kde lze narazit na opravdové skvosty, avšak jejich renovace zabere hodiny. Čtvrtým a mnohdy nejméně výdělečným způsobem je nákup vozidla v aukci, kdy přihazujete na daný model. Nakonec pátým způsobem je nákup nového vozu v autosalonu, jenže v tomto případě nakupujete čistě vozy, které prodáváte za tutéž částku, byť jste do nich dali kvalitnější díly, takže jde o tu nejhorší variantu.
Ve hře nalezneme i několik licencovaných značek a pokud někdo touží po větším počtu, lze dokoupit rozšíření, kde ony licencované vozy jsou zastoupeny ve větším množství (Dodge, Ford, Jeep, Porsche, Pagani, Lotus, atd.)
Většina modelů je krásným zpracováním jedna ku jedné originálům, avšak né vždy je podvozek věrnou kopií, ta je spíše přizpůsobena již stávajícím vzorům, takže je lze členit dle počtu prvků na jednoprvkové dvouprvkové a trojprvkové.
Rozebírání jednotlivých dílů stále dokola u každého vozu působí strašně stereotypně a tak se po několika hodinách člověk musí odrerágovat něčím jiným. Pokud však chci mít takový herně "odpočinkový " den, kdy nemusím zapojovat moc mozek, pak je hra ideální. Jen ta nešťastná kamera, kdy její otáčení a natočení k danému prvku je občas o nervy.
Technicky vzato člověk dostane co nabízí tento žánr simulátoru. Nic navíc nečekejte, natož pak sledovaní nějakého úkolu, či úpravy super sportů.
Každopádně pokud máte rádi auta, či děláte opravy na vozech, myslím, že by se vám hra mohla líbit. Stejně tak by šla doporučit studentům strojních oborů, kdy se lze naučit jakým způsobem jsou jednotlivé díly zakomponovány do celku.
Jakožto absolvent strojní průmyslovky mě hra celkem bavila, jen věřím, že tento žánr nebude pro každého a v tomto ohledu nejde o díru do světa, spíše lepší průměr - 70%
Pro: Realistický model aut, tunning, relaxační nádech hry
Proti: Repetitivnost, dlouhá herní doba, ovládání kamery.