Trojrozměrná adventura s pastelovým ztvárněním "Zpěvy Sennaaru" vypráví příběh inspirovaný biblickým Babylonem. Ve věži, která kombinuje kulturu doby bronzové s národy žijící futuristickou technologií, které spolu již dlouhou dobu nekomunikují. Na řadu však přichází záhadná postava ovládaná hráčem z pohledu shora, která se probouzí ze sarkofágu, aby odhalila tajemství tohoto světa.
Hráč se posouvá v ději a světě dál pomocí řešení logických hádanek, ovšem aby je vůbec mohl začít řešit, musí rozumět místním jazykům. K tomu hráči pomůže zápisník, kam se ukládají různé symboly a jejich význam, na který hráč musí přijít. Postupně se tak napříč hrou postava a hráč učí různé jazyky místních kultur, kombinací různých symbolů vznikají různé věty a rozličné významy. To pak hráči pomůže komunikovat s ostatními obyvateli, pomáhat jim a odhalovat tajemství místního světa.
Tak záseky vyřešeny, oba byly způsobené přehlédnutými hotspoty. (Bratr, kterému jsem hru dala k svátku a už ji dohrál, říkal, že na začátku se během učení ovládání člověk dozví o možnosti si hotspoty kolečkem zobrazit - to mi úplně uniklo.) Teď zbývá projít bránou (což jsem mohla už předtím, ale nechtěla, dokud všechno nedořeším) - nevím, kolik toho za ní ještě je, ale schovávám si to na klidnou chvíli, abych si mohla zbytek hry opravdu užít, nebude se mi s ní chtít loučit.
Pro: Originální nápad, důraz na logické myšlení, grafické zpracování.
Proti: Kompletní dohraní za 9 hodin, jednolitost, příběh je velmi předvídatelný