Příběh Star Wars Jedi: Survivor se odehrává pět let po prvním dílu. Opět se vžijeme do role rytíře řádu Jedi Cala Kestise a budeme dále sledovat jeho boj se silami Galaktického impéria, které neustává ve své snaze dokončit snahu o vyhubení řádu Jedi, která na konci Klonových válek započala rozkazem 66. Kromě dalších postav se jako Calův nerozlučný společník vrací i oblíbený robůtek BD-1.
Hra se drží zavedených postupů svého předchůdce a opět se tak jedná o akční adventuru viděnou z pohledu třetí osoby, která však přidává další možnosti. Herní prostředí, mezi které patří například skalnatá planeta Koboh, bude o poznání otevřenější a rozsáhlejší než mapy z prvního dílu. Na každé planetě budou také rozmístěný takzvané Jedi Chamber Trials podobné svatyním z The Legend of Zelda: Breath of the Wild, kde může Cal čelit různým bojovým výzvám a řešit různé hádanky, za což je odměněn zkušenostními body.
Co se týče soubojů, těšit se můžeme například na nové druhy světelných mečů (jako crossguard meč po vzoru Kylo Rena), společně s bojovými postoji, kde může Cal třímat dva meče zároveň či meč doplnit blasterovou pistolí, a schopnost stáze, s níž může Cal nechat nepřítele zamrznout nebo zastavit nepřátelské projektily.
Tak letos si to asi nezahraju, jestli vůbec někdy. Fakt čumim, v jakym stavu to půl roku po vydání je, a to se chvástali, jak to udělali za tři roky, když by to minimálně ještě jeden chtělo. K tomu to vtipně chtěj portovat na old-gen a Asmussen podal výpověď.
Z komentářů: If you die and respawn a good distance away from the enemy that killed you. The game won't stop having periodic perfectly spaced 1s frametime spikes to 33ms until you find and kill the enemy.
Z komentářů: If you die and respawn a good distance away from the enemy that killed you. The game won't stop having periodic perfectly spaced 1s frametime spikes to 33ms until you find and kill the enemy.
Pro: Větší variabilita boje, někteří bossové, dobré tempo a gradující příběh
Proti: Technický stav, špatně vybalancovaná obtížnost, zbytečné vedlejší dialogy a generické "questy"