Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak jak to chápu hra stále není, v optimálním stavu. Navíc cena u jedničky spadla velmi rychle a dnes se prodává za směšnou cenu.

Mě jednička bavila dost, ale na výraznou slevu taky počkám.
@veselykralicek (22.10.2023 22:17): Je to dost, ale říkal jsem si, že kdyby o to někdo hodně stál a těšil se na to... :D Já to možná jednou koupím v nějaké hodně velké slevě, hraju jedničku a moc mě nebaví, musím se do ní spíš nutit (ale je to taky tím, že mám teď atraktivnější hry na dohrání).
Tak letos si to asi nezahraju, jestli vůbec někdy. Fakt čumim, v jakym stavu to půl roku po vydání je, a to se chvástali, jak to udělali za tři roky, když by to minimálně ještě jeden chtělo. K tomu to vtipně chtěj portovat na old-gen a Asmussen podal výpověď.

Z komentářů: If you die and respawn a good distance away from the enemy that killed you. The game won't stop having periodic perfectly spaced 1s frametime spikes to 33ms until you find and kill the enemy.
@Paul (17.06.2023 10:45): Je to debilni. Nekde jsem cetl, ze ten bug muze opravit kdyz na nektereho hledaneho narazite bez indicii, ale zatim jsem na zadneho nenarazil a nejak pochybuji, ze se bez tech indicii objevi. A ue jsi ani ty behem pruchodu hrou na zadneho nenarazil to jen potvrzuje. Asi se to tyka jen situace, ze se ti to bugne az kdyz tu quest linu zacnes a odemkne se ti ta sekce ohledne bounties v menu, pokud ji ani nemuzes zacit, tak mas smulu.
@marwel (17.06.2023 05:46): při vydání tam ten bug nebyl, rozbil to až nějakej patch xD A samozřejmě přes měsíc neopraveno, takže jsem nemohl udělat ani jednu bounty. Už mě ani neláká cutscény spojený s touhle questlajnou zkouknout na youtube.
Temer dva mesice od vydani a oni stale neopravili ten bounty hunting bug? Nejsmutnejsi je, ze mi ten bug "vyskocil" uplne na zacatku te quest line, tedy nemuzu splnit zadny bounty hunt. Pry to resi nasledujici patch. Jen jestli to do te doby nedohraju.
Díky, holt se musím smířit s tím, že je to úplně jiné, než bych byl rád. Štve mě to, protože ty souboje jsou samozřejmě dost zásadní, ale snad to přežiju :)
@Paul (04.06.2023 10:16): V zásade súhlasím, no dodávam, že ak u mňa jednotka v niečom vyhráva, tak sú to celkovo zaujímavejšie planéty, respektíve prostredia. A akokoľvek bola vlastne Jedha spracovaná dobre, tej úchylke tvorcov na púšte planéty asi nikdy poriadne neporozumiem. V A New Hope bol Tatooine naschvál akousi dierou na pokraji vesmíru od ktorého sa mali dalšie príbehy odraziť inam a miesto toho sa k nemu začali všetci neustále vracať a aby toho nebolo málo, začali prinášať aj ďalšie variácie :)
@John Mirra (04.06.2023 10:19): blbě se mi to srovnává, outcast/academy jsem dvacet let nehrál a co si pamatuju tak jsou ty soubojáky prostě dost jiný, tady je to spíš koncipovaný na gamepady a spoléhá se to na lock-on, podobně jak soulsovky. Ve starších hrách byly ty souboje víc free-form. Ale baví mě to tu.
@Paul (04.06.2023 10:16): A co soubojový systém, jaký je? Já mám už hodně dlouho koupený první díl a ještě jsem se k němu nedostal, tak vůbec nevím. Kvalitám Jedi Outcast / Academy asi nedosahuje, což?
Jsem úplně zapomněl napsat nějaký letmý závěrečný dojmy. Takže, za mě lepší hra než jednička, sráží to jen to neideální technický zpracování (hlavně ten bug s nefunkčními bounties mě naštval). A tedy ještě souboje proti skupinám mixed nepřátel mi prostě přišly messy a nikdy se mi je nepovedlo dostat plně do ruky (odehrát tak abych nebyl zraněnej). Jinak ta ohromná velikost map, prozkoumávání, tuna slušně napsanejch dialogů, příběh..všechno supr. I ta holotactics minihra mě na chvilku zabavila. Jen škoda že tolik systémů jsou čistě kosmetický kraviny (zahrádka, oblečení, upgrady meče, blasteru i BD1), nevadilo by mi kdyby závěr trilogie byl víc do RPG a tyhle aspekty měly i nějakej gameplay efekt, plus tam byla větší nelinearita děje. A už nechci žádné pouštní planety :)
Celkově jsem si Survivora fakt užil, určitě letošní GOTY contender a zase jedna z novějších SW her co se dá srovnat s klasikama (Jedi Knight/Outcast/Academy).

Screeny (preset epic, RT off):

https://abload.de/img/starwarsjedisurvivorsf6e93.png
https://abload.de/img/starwarsjedisurvivorsjqcnd.png
https://abload.de/img/starwarsjedisurvivorshtf3m.png
https://abload.de/img/starwarsjedisurvivorsofidx.png
https://abload.de/img/starwarsjedisurvivors8giyz.png
https://abload.de/img/starwarsjedisurvivors6jiho.png
https://abload.de/img/starwarsjedisurvivorsqaed9.png
https://abload.de/img/starwarsjedisurvivorsu6egt.png
https://abload.de/img/starwarsjedisurvivorswmeyx.png
https://abload.de/img/starwarsjedisurvivorscsclk.png
https://abload.de/img/starwarsjedisurvivorsxtieq.png
spoiler kousek před koncem 
poslední screen před třetím dílem (bez spoileru)
@Arcee (04.06.2023 00:33): Hele docela to uz spravili, ten CPU bottleneck, ktery byl asi nejvetsi problem uz tak hrozny neni. Nemyslim si, ze to budou jeste nejak vyrazneji ladit, spis bug fixy ted. Ale kdovi, rezerva v optimalizaci tam urcite jeste je.
Že co? Průměr 50 fps je nehratelný?
Kde jsou ty časy kdy jsme byli rádi za 30..
@Paul (21.05.2023 23:14): Pak to mam rozbity no. Kazdopadne zkousel jsem 1440p dldsr s fsr quality, coz je vicemene co by mel byt native a mel jsem v prumeru 50 fps s mym nastavenim, takze bych to v nativu stejne na me 3060 hrat nemohl.
@marwel (21.05.2023 22:49): to je divný - teď jsem to porovnal a já mám v nativu vyšší vytížení grafiky než s FSR, hra škáluje jak má:

native 1080p , grafika žere 195W
1080p, FSR quality , grafika žere 134W
1080p, FSR perf , grafika žere 121W

Pro zajímavost jsem zkusil ještě

DLDSR 2880x1620p, FSR quality, grafika žere 226W
DSR 4K, FSR performance, grafika žere 251W

DLDSR vypadá dobře, ale DSR u mě taky. Většinou volím těch DLDSR 2880x1620, ale v týhle hře je při zaplém FSR při otáčení kamery takovej divnej artefakt, kterej ve 4K nepozoruju, tak proto jedu 4K.
@Paul (21.05.2023 19:18): Pro me DSR ne-e, vypada to hnusne. Pouze DLDSR vypada dobre. Alespon u me. Dukaz toho, ze se hra nerenderuje v nativu spravne je to, ze mam v nativu ve hre vyssi vykon nez se zaplym FSR, coz nedava smysl.
@marwel (21.05.2023 17:39): jako, 1080p nativ na 1080p televizi vypadá mnohem hůř (mázleji) než 4K DSR s FSR performance, přestože interní rozlišení je stejný. Tyhle upscalery spolu s DSR jsou supr věc. Ale neřekl bych že nativ 1080p neběží v 1080p, vypadá to jako jiný hry. Každopádně proto bez DSR ani ránu, používám to od dob GTX1070 snad ve všech hrách.
@Paul (21.05.2023 16:02): Ted jsem to zkusil a uz to mozna castecne opravili. Stale native vypada hur nez fsr quality ale uz to neni ten vylozeny blivajz co to bylo driv. Pokud jsi zkousel 4k dsr (v pripade tech 50 procent) a 4k dsr + fsr performance, to by oboji melo byt 1080p, takze na tve 1080p televizi vlastne ok. :)

Edit: Jo 1080p je vlastne ctvrtina. Takze to bylo vlastne jeste horsi nez 50 procent.
@pajmič (21.05.2023 15:36): o pár příspěvků níže nadávám na bug co znemožnuje odehrát celou jednu questlajnu. Pak jsem měl jeden bug kdy jsem musel dát reload, a kolem vesničky v kobohu je občas stuttering. Jinak to jede a hra je supr.

@marwel (21.05.2023 15:49): já tedy mám FSR zaplý (hraju 4K přes DSR, epic preset, FSR performance) ale co jsem zkoušel tak mi nepřišlo že by s vypnutým FSR hra renderovala 50%. Divný.
@pajmič (21.05.2023 15:36): U me ma hra jeden zasadni problem - pri vypnuti FSR a nastaveni nativniho rozliseni se hra renderuje z nejakeho duvodu na 50 procent nativniho rozliseni, takze blurry shit. Potreba hrat s FSR, coz take neni idelani, hra bohuzel nepodporuje DLSS, ktere by bylo lepsi. Jinak ale nijak zvlast zavazne problemy se hrou nemam. Sem tam nejaky ten CPU bottleneck ale to je tak vse.
Valím oči na to pozitivní hodnocení na PC stanici - to s tím nemáte žádný problémy, nebo vám prostě nevadí? :D
@veselykralicek (21.05.2023 00:39): 1 a 3 sú síce relevantné dôvody, no ako napísal Paul, občas sa ľudia skrátka na niečo tešia a chcú byť pri tom čo najskôr. Že to ty takto nemáš je ok, no reálne môžeme byť iba radi, že takýchto hračov je v skutočnosti menšina. Ak by si totiž všetci hovorili, stačí mi hru zahrať po roku keď bude so všetkými DLC/film si pozriem až doma a nemusím naň chodiť do kina, to by sme sa ďaleko nedostali. To by herný/filmový biznis utrpel poriadnu ranu a výrazne by tým utrpeli všetci. :)
@veselykralicek (21.05.2023 00:39): ...což je jedinej relevantní důvod, proč lidi hrajou nový hry. Protože se na ně těší. Já taky většinou hraju hry až nějakou dobu po vydání, a ano, racionálně to dává větší smysl, ale občas prostě chceš hrát rovnou při vydání. Protože se těším, protože chci bejt "u toho" když se o tý hře nejvíc mluví..
A většinou je to v pohodě, tenhle rok jsem hrál 4 novinky v den vydání (Atomic Heart, Dead Island 2, Resident Evil 4 a Jedi Survivor) a Jedi je jediná, u který jsem narazil na, ehm, neideální technickej stav :)
@M.a.t.t. (20.05.2023 21:10): To neříkám.

Ale
1) je hra o dost levnější, kupuju ve slevě.

2) i když vyjde ve výborném technickém stavu, stejně nějaké patche přicházejí. A upravují ať už technickou stránku hry nebo i nějaké mechaniky.

3) nejlíp už jsou vydaná i případná DLC a takový věci, takže nemusím čekat na další obsah nebo nadávat, že něco skončilo v nejlepší nebo tomu něco chybí.

Když tak nad tím přemýšlím, moc mě nenapadá, proč hrát nové hry. Když si odmyslím bonusy za předobjednávky, sběratelské edice atd., které některé obchody nabízejí. Ale sběratelka u nás stejně pro PC nikde nebyla.

A tak nějak se dokážu odprostit od argumentu, že to je teď nový a teď to chci hrát..
@veselykralicek (20.05.2023 21:00): Tento argument osobne neberiem. Nie všetky hry totiž vychádzajú v horšom technickom stave a netýka sa to iba nezávislých titulov, ale i väčších hier. Z poslednej doby ma napadá napríklad Dead Island 2. Všetko si vieš zistiť prostredníctvom letmých prečítaní recenzií či cez iné rozbory na internete. :)
@Paul (20.05.2023 19:53): U mňa bol asi problém v tom, že sa mi jeden bounty hunter len tak objavil pri bežnej explorácii planéty a zadanie som nedostal. Caij mi následne zadala zákazku, ktorá sa vraj mala objaviť až po 14 bounties, pričom splnených som mal asi iba 8, no :D Nemajú to skrátka dobre ošetrené. V hlavnej kampani som narazil iba na jeden závažnejší bug a to keď v tejto pasáži nezafungoval skript a nevedel som vyskočiť nahor. Všetko, našťastie, vyriešil reštart.
@M.a.t.t. (20.05.2023 19:45): je to tak, taky se mi občas chce dát devítku, ale kvůli technický stránce to nedopadne. Ty bugy jsou občas fakt...teď jsem googlil tenhle problém a

Same here, I restarted the story because of the rayvis bug where if you kill him at the same time he kills you you can no longer progress. So I started the campaign all over again and finished it, went on to do all the bounties however the 15th bounty still says “undiscovered” and Caij won’t give me the dialogue for the rumour. So once again I can’t progress:/ luckily I was able to finish the campaign but I’d also like to finish the bounties too  

Jako týpek restartuje celou kampaň (jak to kurva stíhá?) kvůli bugu a pak tam má stejně další (jinej) bug :D

Doufám že nenarazím na ten jeho Rayvis bug, protože restartovat kampaň po 30 odehranejch hodinách, to si můžou nabouchat :)

edit: jestě jeden koment:

Since the patch, I haven’t even been able to complete the “speak with Caij” rumor to get the bounty screen to show up. Bounties are *really* important for upgrades, so I don’t even want to play the game until this is fixed. 

Takže on to možná ještě víc rozbil patch? Tohle je přesně ten problém co mám..chjo.
@Paul (20.05.2023 19:39): Na internete som čítal, že niekedy stačí obehať lokality, kde si zabil predošlých a vyzdvihnúť chýbajúci bounty puck (spravil som, nenašiel som), navštívil som aj miesta, kde sa mali podľa návodu objaviť noví, opustil planétu, uložil hru a vrátil sa ku Caijj neskôr. Vyskúšal som skrátka všetko a bez výsledku. Bounty hunterov teda podobne ako vo Fallen Order nedokončím, čo ma taktiež neteší, no čo sa dá robiť. Vo výsledku sú to práve takéto bugy a nezvládnutý technický stav, čo mi celú hru zráža dole.
Jak mám získat bounty questy? V rumorech mám furt že si mám promluvit s Caij, ale nic nenabízí, jen si u ní můžu koupit věci, na který ale nemám měnu, protože mi nedává questy..
Najlepšia stance je double bladed :)
Každopádne, čo som tak sledoval názory na internete, dosť ľudí to má úplne inak, čo je vo výsledku iba dobre. Každý si skrátka nájde to svoje.
@Karasman (19.05.2023 07:04): mě tam neseděla ta animace útoku. Jasně, jinak to asi nejde, ale cítil jsem se blbě když švihnu a Cal vlastně udělá meči pohyb do strany a až moc mimo a pak udělá to samé na druhou stranu. A u toho stojí na místě. Přišlo mi to paradoxně takové těžkopádné. Žádný Anakin, když mu Obi hodil na pár sekund svůj meč. Ale to asi vylepšovaly pak ty skilly, ono bylo docela lehké ignorovat je, když jste si vylepšili své oblíbené, protože na další tři jste stejně slot neměli.
Mě se u toho dual wieldu nejvíc líbil ten útok na trojúhelníku, kdy Cal medituje a pak odrazí jakýkoliv útok, ale hlavně pro mistry v parírování (což já moc nejsem), tam jde kdykoliv přerušit útok a vyblokovat útok nepřátelský, bez odezvy. Asi jako jediný styl.
Co se defenzivního stylu boje týká, u mě vítězil crossguard a to, že můžu nepříteli vrátit střelu trochu silnější. Což naprosto likvidovalo droidy.

Tak mě napadá že jsem naopak krom confuse moc nepoužíval sílu. Cal sice dokáže zničit i padesát basic droidů jedním útokem, ale to je hodně situační a mě ta síla přišla vždycky až moc slabá na jakékoliv experimentování. Prostě poryv větru tam, poryv větru zpět, poryv větru okolo.. :D A na co mi je když zvednu bosse do vzduchu? Jeden free útok?
@SilentWolf (18.05.2023 08:28): to já si říkal po jedničce taky, že to podruhý hrát nebudu.:-D

A teď s tou dvojkou jsem to samozřejmě rozjel znovu.:-D Akorát mě štve, že i když mám hru na Steamu, hraju ji na Steamu a spoustou ji přes Steam, tak se stejně pořád stahuje a spouští ten jejich debilní EA klient..
@Paul (18.05.2023 18:25): Oba jsem měl a vydržel s nimi až do konce. Ten blaster je divný, ale alespoň ten styl souboje vypadá jak ten styl Dookua a na nejtěžší obtížnost blaster popravdě dost pomáhal. Každopádně Crossguard je top, protože jsme kdysi měli v Jedi Academy clan a všichni jsme jeli singl silný styl.

Mě se moc nelíbí, že vždy vidíš celý ten meč (prostě obří tyč), chybí mi oddat se jednoduchému stylu a trochu jsem si myslel, že ty stances budou právě různé typy útoků s jedním mečem - viz Nioh a Tsushima. Změníš stance a Cal dá meč nad hlavu, roztáhne ruce jako Dooku, nebo udělá ten Kenobiho stance jak stál před Grievousem.

Ale ve výsledku jsem se soubojákem docela spokojený. Neměl jsem pocit že je to o náhodě jak v jedničce a docela jsem tu věřil úskokům a parírování.
@SilentWolf (18.05.2023 08:28): jo, tady je potřeba ukládat manuálně meditací, žádnej konstantní autosave.

Já to taky hrát podruhý nebudu, proto mi nevadí si to za necelý dvě kila pronajmout..než bych to pozapomněl, tak už vyjde závěr trilogie :)
Ale spolu s RE4 a Atomic Heart pro mě zatím nejzábavnější hra tenhle rok.

Btw jaký jsi používal stance? Mi ten blaster přijde hrozně cool, jakkoliv je unJedi..a crossguard je taky bad ass.
Prakticky vůbec jsem nezkoušel dual wield.
@Paul (16.05.2023 21:52): Já tak jednou hru vypl po bossovi, který mi nepřišel nejlehčí. A to se neuložilo - tzn. nefunguje to jako Soulsy. Takže opáčko..

Každopádně jsem hru milerád střelil dál. Je to fajn osmičkový kousek, ale jak už jsem si vše vyzobal, nemám vůbec chuť to někdy pouštět znovu. Ten parkour mi opravdu chybět nebude.
Vyšel novej patch, trochu zlepšuje framerate kolem Koboh cantina. K dokonalosti to má furt daleko, musej ještě máknout. Jinak ale tedy furt baví, ikdyž spawn of oggdo je spawn of satan, zabral mi snad půl hodiny. Nevim co maj v respawnu za fetiš dělat žáby jako tvrďácký dark souls bosse.
Muzika v kantýně je občas boží 
A celkově jsem vlastně docela nadšenej...až na ten technickej stav.
15 hodin, jsem na Jedha, baví mě to hodně, ale ten technickej stav je občas fakt napřesdržku. I když pominu nepoužitelnej RT a nestabilní framerate v některejch lokacích (typicky Koboh vesnice), tak teď třeba mám bug (kterej je i na konzolích) kdy nefunguje charge shot v nepřeskočitelném tutoriálu blaster stance, a jediný řešení je reload savu, takže 20 minut prozkoumávání lokace si hezky zopáknu.
Je to osmička, ale spíš slabší osmička. Nečekal jsem, že mě to absolutně ničím nepřekvapí. Občas jsem se až divil, zda to tvůrci myslí vážně, takové dost školácké chyby. Jakoby to byla jejich první videohra. Skoro žádný nápad tu není dotažený. A celou hru jsem čekal na něco opravdu skvělého a to prostě nepřišlo.

Ani se mi nechce psát komentář, protože by to byl sloh věcí, co mi vadí zakončené prohlášením, že přesto mě to bavilo, protože holt Star Wars.. Ubisofte snaž se a udělej dobrý Star Wars open world! Mám teď docela slinu i na to MMO.

Nejhůř z toho celého vyšel stejně Cody Fern, který hrál "badass" roli, aby mu pak přidali tlustou bradu. :D A to mi nevadil ani Kylo.
@Paul (05.05.2023 11:44): Minulý týden jsem postavil novou mašinu, takže tohle je první hra, kterou jsem na tom testoval. Ryzen 5 7600, 32 GB DDR5 a GTX 2080Ti. RT je zapnutý, taky větráky na grafice jedou tak, že mi komp div neuletí, ale kolik mam fps fakt nevim.
@Karasman (02.05.2023 07:42): plné detaily znamená včetně zapnutého RT? Pokud ano, co máš za CPU? Jsem teď hrál hodinu, a když pominu shader compilation stutter (klasika), tak na tom Coruscantu jsou místa, kde framerate kolísá mezi 50-60 zatímco se GPU fláká. Když vypnu RT tak to jede 60 bez zaváhání. Připomíná mi to Gotham Knights, při lanchi taky podobně blbej výkon (ale pak to vytáhli kde to mělo být rovnou).
Zajímavé zjištění - nevím co vše udělal nový patch a co vyřešilo že jsem vypnul v nastavení nějaké odesílání dat ale najednou je to docela hratelné v quality modu. Ono se to totiž moc jinak hrát nedá, to je jak hrát přes mokrý toaletní papír, mé první setkání s Merrin bylo fakt super, jelikož se jí naprosto rozmazal obličej - že by člověk ani nepoznal kde jsou oči. Nejhorší na tom je, že ten mod fakt neřeší problémy s FPS, k těm dochází i tak, ale padá to kvůli tomu až někde k rozlišení 1p..

Takže na PS5 doporučuji vypnout performance mod. Vypnout jakékoliv rozmazávání pohybu (dělá to duchy) a film grain a podobné kraviny. Vypnout v extras odesílání dat. A aby se správně nastavilo HDR tak jak psal tehdy Charllize tak nastavit třetí možnost v HDR nastavení PS5 (ne ve hře), alespoň +1. A ve hře pak trochu srazit světlost. Plynulý zážitek to není, ale to ani performance mod. Ale aspoň to nevypadá jak mobilní hra.
Wohoo, to zjištění že Jedha je v podstatě Korriban.

Jako nevím, zas tak úplně teď nežízním ok, kecám po novém KOTORu, protože by naprosto stačilo tohle. Kdyby to mělo pár RPG prvků a ne jen kosmetický loot a ty parťáky bychom si mohli vybírat. Jsem zvědav co vykouzlí ten Ubisoft.

Nejlepší je schopnost trojúhelníku při dvou mečích. Ta meditace. Pomohla mi dost s prvním velkým bossem.
Zatím jsem to hrál jen asi hodinu, ale žádné problémy jsem nezaznamenal a to jedu na plné detaily ve QHD.
DF se podívali na zoubek i PS5 verzi a už začíná dávat smysl proč to i na highend PC neběží jak má. PS5 verze v resolution modu běží pod 1440p a framerate na některých místech klesá pod 20, v performance mode běží občas na sub720p a framerate stejně klesá ke třicítce. Plus to občas padá i na konzolích. Solidně doprasená věc. Director řekl že se ho EA zeptali kolik potřebuje extra času a řekl že bude stačit six weeks, no, nestačilo.
@Bursoft (29.04.2023 11:09): samozřejmě máš pravdu, zmiňoval jsem to spíše v kontextu menší VRAM (viz. srovnání AMD vs. Nvidia), nejsem úplně spokojen z uzší paměťovou sběrnicí a zmíněnou nižší kapacitou VRAM u RTX 4070/Ti, ačkoliv to řeší částečně cache.

Docela mě děsí aby z toho v blízké budoucnosti nebyl trend. Grafiku nekupuji na 2 roky. Mám malinko obavy aby Nvidia se zákazníky nevydrbala jako u RTX 2060, 2070, apod. kdy po krátké době jako reakci na HW lepši konkurenci nevydali refresh, alias edici Super s vyšší VRAM, apod.
@Charllize (29.04.2023 19:38): nepoznám rozdíl u toho HDR. Takže asi fakt nefunguje. Teď dva dny nebude čas hrát tak aspoň doufám v nějaký patch co nejdřív. Baví mě to moc navzdory mému rantu na parkur a že je ta velká planeta docela nudná- prostě skály. Už chci remake kotoru a tu hru od Ubisoftu a ideálně i nějakou strategii. :-D

Ale (ani nevím proč) mám díky této hře chuť strávit čas zas v nějakém obřím RPG kde budu prozkoumávat originální svět - tak se moc začínám těšit na Final Fantasy XVI. Snad dopadne dobře.
Co jsem koukal tak nejlíp běží asi na ps5 i když taky na hovno. I když asi kdybych byl fanoušek tak to odehraji i tak, nic gamebreaking tam moc nevidím. Lidi jsou moc velký citlivky. Jsem hrál Gothic 3 kde občas trvalo 15 vteřin než jsem se ve městě otočil :)
Ale poslední dobou ty špatný optimalizace dost jedou, tak 8 z 10 her běží blbě :)
GP optimized games, hehe :)
PS: prý tomu nefunguje ani HDR…
@7c (29.04.2023 19:07): ale intro toho DF videa je tak super že jsem skoro rád že to takhle blbě vydali :)

Holt si v klidu projdu Hell-A, pak Redfallem..a pak už to snad budou mít opravený. Nebo ještě zprioritizuju Ishimuru.
Slušná poprava na DF - asi by za to měly být nějaké ceny :)
Ten parkur mě tam fakt triggeruje. Cal občas musí běžet po útesu někde do zatáčky aniž by vůbec věděl, že tam pak bude mít kam skočit. Moc se mi to do té hry nehodí. A je to hrozně clunky.
@Rapier (28.04.2023 20:33): To je vizitka vývojářů, ne výrobců grafáren.

Zajímalo by mě, jak dlouho si budou nechávat lidi srát na hlavu s takovýma hrama. Na PSku to má 150 GB, jede to hrozně, na PC klasicky nehratelný..
1. Grafika v performance hnus, quality nehratelná. Ale jinak to už ani neznám. :-D
2. Coruscant fajn, akorát toho platformingu je možná zbytečně moc. Chybí mi objevování prostředí stylem že sám zkusím někam seskočit.
3. Cal je dobrý řezník.
4. Nejtěžší obtížnost nic moc. Ani u bosse jsem neumřel. Přijde mi že je to o dost lehčí.
5. Je to docela temné, příběhově... scéna z traileru kdy Cal zjistí že at dělají co dělají, impérium je stále rozlezlé všude. Je super.
Hmm, takže další hra co má problém s VRAM. To není dobrá vizitka pro Nvidia GPUs.
Ty trhaný animace postavy jsou jak z nějakýho 15 frames animaku :) Dvacet let starý Devil May Cry to mělo lepší :)
Teď jsem viděl gamestar.de video kde na ryzenu 5900X a RTX4090 framerate dropoval ke třiceti zatímco se grafika kopala do prdele, tzn. zase neuměj používat CPU. Jsem zvědav jestli to opraví day one patch, nebo jim to potrvá dva měsíce jako to trvalo Warnerům u Gotham Knights.
Přitom s jedničkou jsem ale žádný technický problémy neměl, tak jsem doufal že to tady bude podobný.
Mě tam už od jedničky hrozně vadí ty animace, je na nich prostě něco divného. A ve dvojce s tím teda nic moc neudělali. Viděl jsem nějaký gif kde prezentovali tu stance meč + blaster a jako katastrofa.

Kdybych nebyl vůl, tak jdu radši rozehrát Pathfinder a nestojí mě to dva litry. Ale prostě vžum vžum, hvězdné války!! :D
Star Wars Jedi: Survivor Review | PC Gamer

The only thing that threatened to ruin my good time were the constant performance issues with the PC version. (…) Stepping through doors sometimes triggers double-digit framerate drops for ten seconds or more. Cutscenes often plummet to 15-20 fps, cut off or overlap dialogue, and usually don't recover until I get control back.

I'm no Unreal Engine expert, but the worst slowdowns always seem to occur when the game's loading stuff in the background. Using the galaxy map on Cal's ship turned into a slideshow every single time—presumably because it's begun loading the planet I'm about to travel to. Performance in the most open parts of Koboh is pretty bad, too. On an RTX 2080 Super, i9-9900KS 4.00GHz, and 32GB RAM, I was lucky to squeeze a 35 fps average in the semi-open world. Isolated levels ran flawlessly at 80-90 fps, so there's clearly something up with the way Respawn is drawing big spaces.

(…)

We are living in a time of bad PC ports, after all.

Skvělý. Tímhle už trpěl Fallen Order. Počkám, až to bude za korunu v EA Play.