Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Ondřej Klika • 29 let • Programátor

Momentálně rozehráno


Profil

Hodnocení
100% - Hra v žánru nepřekonaná, nějakým způsobem revoluční nebo jinak historicky významná případně srdcovka (konkrétně ty srdcovky: Original War, Warcraft III: Reign of Chaos a Warcraft III: The Frozen Throne)

90% - Takové hry dělím do dvou kategorií - buď se jedná o velice kvalitní tituly, které ale z nějakého důvodu nemají na absolutní hodnocení nebo byly překonány (Divinity: Original Sin, Hotline Miami) nebo hry které jsou pro herní průmysl nějakým způsobem důležité přestože nejsou dokonalé (Hellblade: Senua's Sacrifice, BioShock Infinite, Spec Ops: The Line)

80% - Buď kvalitní konzum (The Last of Us, Rise of the Tomb Raider) nebo hry s nenaplněným potenciálem (Oxenfree, Alan Wake)

70% - Podobně jako u 80% ale o řád horší - tedy více chyb nebo stereotypu (v případě konzumu) nebo hra, kde jsou ty ambice a střípky geniality vidět, ale jsou pohřbené pod špatným gamedesignem, bugy a jinými problémy

50% - Víceméně průměr případně hry se závažnými chybami v designu

0-45% - Tady už na čísle nezáleží, jsou to hry které považuji za špatné. Drtivou většinu takových her nedohraji a tudíž ani nehodnotím.

Hodnocení je u mě silně subjektivní a upozorňuji, že se nejedná o pětibodovou stupnici. Můj hodnotící systém spíš porovnává hry podle toho jak jsou kvalitní a důležité v kontextu herního průmyslu. Hodnotím pouze dohrané hry a nehodnotím úplně všechny dohrané hry.

Diskuze uživatele

Diskutující (2)