Díky. Jdu volat Čáslavě
Diskuze
V Poldovi 1 na Steamu je achivement trochu si uží. U toho je napsáno néjen s paní Ištokovou. S kým jiným než paní Ištokovou se jde užít?
@musa (26.03.2024 23:15): já myslím, že tam bude i návod přímo ve hře..
@veselykralicek (26.03.2024 20:40): s tou nápovědou, rychlými přesuny atd. bych to snad zvládl dohrát. Na původní verzi jsem neměl nervy...
@veselykralicek (26.03.2024 20:40): Předčasný aprílový žertík. Původně to mělo být totiž právě toho 1. dubna... :))
Dneska vychází na Steamu..
S achievementy, nápovědou, atd..
S achievementy, nápovědou, atd..
@adam.kulhanek (04.12.2022 20:47): Jojo, jsme na tom obdobně, akorát musím ještě napravit nepřesnost, že jsem ještě nezačal hrát sedmičku, mám to v plánu! :)
@CrisBenton (04.12.2022 13:42): Ve výsledku je to fajn oddychovka. I když tomu nedávám nijak vysoké hodnocení, tak si rád čas od času zahraju celou sérii. :)
@adam.kulhanek (komentář): První adventura, kterou jsem kdy dohrál! :) Hezky napsáno! Člověk na to vždy vzpomene, jak to jako dítě hrál. A to, že jsem se k tomu po letech vrátil, tak pro mě bylo krásné zpestření! :)
Opět dohráno, tentokrát na mobilu. Zapl jsem to párkrát během dneška a celkem rychle to uteklo :) Na mobilu dávám trošku vyšší hodnocení.
@Londo Mollari (02.10.2021 12:35): Lidi to čtou, neboj ;-)
@adam.kulhanek (02.10.2021 12:32): No vidíš to, dík :D. Smáznu ho. Ale aspoň mám dobrý pocit z toho, že to fakt někdo čte :).
@Londo Mollari (komentář): jen drobná chybka. Izer zde nikoho nemluví. Řekl bych, že jsi chtěl napsat Luďka Sobotu.
@musa (13.01.2020 10:54): Byla to sranda, až na ten konec... :-D
@musa (13.01.2020 10:54): lepší to nebude :-)
Áno, nakonec jsem stáhl emulovanou verzi. No, je to docela děs zatím. Nějak jsem zapomněl, že se tohle hrávalo.
@90210 (06.01.2020 13:43): Jop, na PC jsem to dříve spouštěl přes DOSBox, dá se to úplně v klidu emulovat.
@musa (04.01.2020 20:18): Je k tomu nejakej patch na strankach Zimy, kterej kompatibilitu s WIn 10 asi neresi, ale neni puvodni Polda nahodou jeste i ve verzi pod DOS? Kazdopadne spis doporucuju prohrabat Ulozto a sosnout verzi na Win 7, ta by mela chodit.
@Laurona (03.01.2020 16:38): super, tak teď ještě jak to zprovoznit pod desítkama :)
Dá se to ještě někde na PC digitálně sehnat? Na Android v pohodě, to vím.
@S4TW (08.12.2019 19:53): V pohodě, jinak dobrý komentář.
@Jumas (08.12.2019 09:44): ano, máš pravdu, nějak mi to ujelo :-)
@S4TW (komentář): Asi jsi chtěl v té první větě napsat "každý český gamer". Nebo se mýlím?
@Guldy (21.05.2019 18:11): Dobry! Necekal bych, ze o to bude takovy zajem a jeste ses podival do Varnsdorfu. Schvalne ke komu mas vazby, je to Luďa? S nim bych se rad vyfotil, to je od detstvi muj velky oblibenec.:)
Ti to teda lajku, kdyz uz sem postujes Ig.:)
Ti to teda lajku, kdyz uz sem postujes Ig.:)
Po dlouhe dobe se mi podarilo ziskat originalku v big boxu, k cemuz se vaze takovej mini pribeh. Tak jsem si zoufal, ze neni k sehnani a otevrel jsem nejaky cesky aukce, kde byl pul hodiny nahozenej inzerat na krabicovku. Okamzite jsem tam napsal a na druhy den si domluvil setkani, i kdyz mi to uplne v tu chvili nevyhovovalo. Ja jsem jel z Prahy a prodavajici byl v.. ve Vansdorfu. Pro me totalni prdel sveta, hlavne ta cesta (autem). Koupil jsem to a rikal mi, ze mu psalo jeste 15 lidi a kdybych neprijel, byli dalsi v rade. Na krabici lze videt nejaka zvucna jmena daberu, pricemz k jednomu z nich mam nejake vazby a necham si to podepsat. Jmenovat zatim nebudu.
Krabice k videni lze:
https://www.instagram.com/p/Bxg3rOPotgO/
Za me dobry ulovek, taky dobrodruzstvi a i historka :)
Krabice k videni lze:
https://www.instagram.com/p/Bxg3rOPotgO/
Za me dobry ulovek, taky dobrodruzstvi a i historka :)
@Jumas (komentář): Polda byla dobovka, to dnes uz nemuze zaujmout. Sestka prekvapila i me, ale docela pozitivne, viz. muj komentar k ni.
Tak v ramci osvety sem hodim link na zhodnotenie hry osobou uplne nezaujatou a nenostalgickou voci tejto hre, skoda ze tu nie je ako koment lebo posobi najtriezvejsim (nejstřízlivějším) dojmom zo vsetkych komentov na DH (u tejto hry) s vynimkou Isairovho.
Mr. Sledge a jeho skvely clanok.
Mr. Sledge a jeho skvely clanok.
@90210 (18.12.2014 21:27): OK uznávám to jsem přepískl každopádně byla to minimálně populární hra.
@davidjaho (komentář): Polda byl ve sve dobe neco nevyslovne uzasneho? Boze to jsou blaboly...
Vyko: na krabici bylo videt cervene kolecko s doporucenou pristupnosti 15 nebo 18 let, zive si to pamatuju:-P
Ve svy dobe to bylo na cesky pomery docela ok, kvalitni dabing s vyuzitim znamych jmen (jmena) uz kazdopadne predtim prineslo Horke Leto, takze to nebylo nic novyho ani v tomhle smeru. Nejhrosi al bylo, ze na me moc nefungoval ani ten udajne nejvetsi atribut Poldy a to humor. Hru jsem hral jeste jako nactiletej a maximalne jsem se u ni parkrat pousmal. Naopak me vytacela neuveritelna tezkopadnost vsech dialogu, ktera je jeste evidentnejsi u dvojky a obtiznost, vyuzivajici ty nejhorsi triky typu mista na obrazovce aktivni az po urcity dobe. Myslim ze zadnej poradnej hrac adventur (tim nemam na mysli nekoho, kdo dohral nekolik ceskych a par epizod Sama a Maxe) nemuze zadny dil ze serie Polda povazovat za skutecnou udalost a to jsem velky ctitel bozskeho Ludka. Samozdrejme proti gustu...
Ad. Dreamland - Hral jsem to tesne po prisernym Poldovi 2, takze jsem hned ocenil strucnost a vecnost dialogu a krasnou grafiku. Dreamland ale dojizdel na tezkopadny ovladani a celkove me to nejak nechytlo, kazdopadne tomu mozna jeste dam nekdy v budoucnu sanci.
Jedina ceska adventura, ktera se IMHO muze skutecne bez uzardeni rovnat zahranicni produkci, je Posel Smrti.
Ad. Dreamland - Hral jsem to tesne po prisernym Poldovi 2, takze jsem hned ocenil strucnost a vecnost dialogu a krasnou grafiku. Dreamland ale dojizdel na tezkopadny ovladani a celkove me to nejak nechytlo, kazdopadne tomu mozna jeste dam nekdy v budoucnu sanci.
Jedina ceska adventura, ktera se IMHO muze skutecne bez uzardeni rovnat zahranicni produkci, je Posel Smrti.
"dialogy a humor"
No vidíš a tohle je právě věc, kvůli které jsem Poldu poslal do kytek;) + absence smysluplného příběhu, ač vyvrcholení nebylo špatné. Povrchově byl nicméně Polda opravdu dobrý, ačkoliv se i tak nejednalo o žádný zázrak.
No vidíš a tohle je právě věc, kvůli které jsem Poldu poslal do kytek;) + absence smysluplného příběhu, ač vyvrcholení nebylo špatné. Povrchově byl nicméně Polda opravdu dobrý, ačkoliv se i tak nejednalo o žádný zázrak.
Proč se mi Polda tolik líbil? Dabéři (hlavně Luděk Sobota), pestrá, byť jednoúčelová grafika (ok, Broken Sword byl o několik koňských dálek dál), dialogy a humor - přiznávám, že je dost puberťácký až trapný, ale mě nesmírně bavil, aneb nezapomenutelné vymáhání pokuty (nesnažte se mi namluvit, že to nikoho nerozesmálo) a mnoho dalších věcí.
K Sam & Max - sám nechápu, jak se mi můžou líbit oba druhy humory a jak tak koukám na hodnocení, tak Polda zřejmě výrazně přeceňuji, byť Sam & Max je mnohem, mnohem ... prostě lepší. Jsem holt divný.
K Sam & Max - sám nechápu, jak se mi můžou líbit oba druhy humory a jak tak koukám na hodnocení, tak Polda zřejmě výrazně přeceňuji, byť Sam & Max je mnohem, mnohem ... prostě lepší. Jsem holt divný.
To každopádně, nicméně ten Dreamland mi ještě nepřišel tak úplně špatný (na rozdíl od Poldy)... nu Démonův komentář je všeříkající:)
Na Dreamland si pamätám ešte z recenzii, ale nehral som to. Mne príde, že české hry sú lepšie tie akčné (Mafia, Vietcong, Hidden & Dangerous, Flashpoint), než adventúry, kde za jediný fakt dobrý titul, z toho čo som hral, považujem Posla Smrti.
Tul: Na druhou stranu je spousta českých, méně uznávaných adventur, které jsou imo lepší (říkám to bez jakéhokoliv zaujetí)... například DreamLand: Final Solution, ač se taktéž nejedná o žádný kult mezi adventurami:)... každopádně ale souhlasím.
Mick: Veď práve, úplne iná liga!
Jedi - jezisi to je porovnanie. Polda je nieco ako herne Slunce Seno... Sam&Max to je absolutne ina liga.
Si proste divný. :D
Ale trebárs už len porovnanie čo sa týka dialógov a humoru toho Poldu napr. so Sam & Max. :)
Ale trebárs už len porovnanie čo sa týka dialógov a humoru toho Poldu napr. so Sam & Max. :)
1. Nejsem sice adventurista, ale ne-málo adventur jsem za svoji kariéru již zfnrknul.
2. Neumím jako vrozený anglánec, ale zase mi nijak nebrání v hraní v originále.
3. Hrdě se považuji za typický opak.
.. a přesto mám Poldu tak rád. Čím to je?
2. Neumím jako vrozený anglánec, ale zase mi nijak nebrání v hraní v originále.
3. Hrdě se považuji za typický opak.
.. a přesto mám Poldu tak rád. Čím to je?
Isair: Dík. No ja si myslím, že ono to je asi odvodeného od faktu, že takí uživatelia 1.nehrali priveľa adventúr (ak vôbec nejaké iné okrem polda+posel smrti+posel bohu/nibiru) 2.nevedia dobre anglicky (ďalší dôvod prečo nehrali veľa adventúr) 3.podvedomý nacionalizmus - nadržiavanie domácej scéne. :)
Ja napr. nič nemám proti čechom (samozrejme!), ale v prípade hier som na "zlaté české ručičky" akosi alergický, nie preto, že by neboli dobré české hry, ale preto, že to vyznieva, ako keby išlo o 20 ročnú tradíciu s bezchybným portfóliom minimálne 20 titulov. :)
Ja napr. nič nemám proti čechom (samozrejme!), ale v prípade hier som na "zlaté české ručičky" akosi alergický, nie preto, že by neboli dobré české hry, ale preto, že to vyznieva, ako keby išlo o 20 ročnú tradíciu s bezchybným portfóliom minimálne 20 titulov. :)
Tul(komentář): Naprosto souhlasím, pročež příliš nechápu některá rčení typu "Polda je jedna z nejlepších adventur pod sluncem" a podobné:).
Všech 5 dílů v prodeji na stáncích za 99 Kč. Viz http://www.polda5.cz/