Již jedenáctý hlavní přírůstek do rozsáhlé rodiny legendární bojové značky, MK11 opět proti sobě postaví dva soupeře, již budou vybaveni širokou plejádou jak základních, tak speciálních pohybů a manévrů, a samozřejmě i věhlasných krvavých fatalit. Návratu se dočkají i brutality v té samé podobě, v jaké byly představeny v díle minulém.
Po boku známých mechanik hra však představí i několik novinek. Jmenovitě tzv. Crushing Blows, což jsou obzvláště zesílené verze jinak normálních útoků, a Fatal Blows, které se hráčům zpřístupní až ve chvíli, kdy jim bude zbývat jen 30% života a méně. Obě tyto schopnosti bude možno použít jen jednou za celý zápas, což způsobuje sklon k metodičtějšímu tempu hry a většímu důrazu na strategii. Na onom sklonu se podílí i nový ukazatel energie, který je nově rozdělen na dva segmenty pro obranu, a dva segmenty pro útok, na rozdíl od posledních her tvůrců, ve kterých vždy byl celý ukazatel spojen jako jednotlivý zdroj pro všechny speciální dovednosti.
Pochopitelně se představí i zbrusu nové postavy, mezi kterými je i Kronika - nová ústřední záporná postava a 'Správce času', která má na svědomí naprosto všechny události od prvního dílu série až po ten poslední. Ústředním tématem příběhu tedy vskutku bude cestování časem, takže se můžete těšit na mnoho starších charakterů, přestože v rámci příběhové linearity již dávno zemřeli. Hratelných postav při vydání hry bude 25, přičemž dodatečné DLC postavy jsou samozřejmostí. Tvůrci se dokonce nechali slyšet, že narazíme i na klasické tajné postavy.
V neposlední řadě hra bude obsahovat i bohatou customizaci postav, od hromady dodatečných oblečků, přes individuální unikátní elementy (kdy každá postava bude mít tři), až po vlastní bojové variace, a dokonce i intra a outra bojovníků. To všechno bez přítomnosti jakýchkoliv lootboxů.
Hra se v roce 2020 dočkala příběhového datadisku s názvem Aftermath.
Ty jo, Mortal 1 za rohem a ještě není na DH. Zatím z bojovek co mají teď vyjít, je Mortal jasná jednička.
Kombat Pack vypadá dost zajímavě.
Kombat Pack vypadá dost zajímavě.
Pro: Soubojový systém; audiovizuál; OST; produkční hodnoty (bojovky s vysokým rozpočtem <3); Kronika jakožto ústřední záporák je dosti povedená; Krypta z koncepčního hlediska; HW optimalizace
Proti: Grind a velkosběr lootu á la mobilní appka; ukončení příběhu, byť relativně chytré, je docela silně odfláklé; Ronda Rousey fakt neumí hrát; Krypta z praktického hlediska; Geras je hroznej pamrd