Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Dying Light


Diskuze

« Novější Starší »
@USER47 (23.10.2019 22:12): Hele, já teď fakt vůbec nevim. Za tu dobu jsem to hrál několikrát, ale vždycky už s upravenou postavou. Udělal prvních pár misí no. Ale to tam fakt nejde získat nebo vyrobit ho nějak dřív? Že bych mu ho dal...
Hák seženeš až někde na tý druhý mapě, ne? Pokud to teď rozehrál, tak mu schází ještě dost hodin než se tam dostane.
Kámoš to rozehrál a tvrdí mi, že nemá hák. Ani v kruhový nabídce, ani v inventáři nebo v úložišti. Pokud by ho fakt nikde neměl, dá se tam někde sehnat nebo vyrobit další? Já už si to úplně nevybavuju...
@666joxer (27.08.2019 12:09): V brzké době třeba Astral Chain, kombinace policejní městské akce a fantasy je poměrně neokoukaná, k řetězovému soubojáku mě pak nenapadá žádná podobná hra. K Death Stranding nebo Shenmue 3 snad ani nemusím nic dodávat...

Kdybych chtěl jít dál, tak Biomutant je svou tématikou poměrně originální. Zvířecí RPG v takovém rozsahu jsme tu snad ani neměli ještě. A vlastně i ten Cyberpunk je na poli AAA her docela opomíjený, zatím se té tématice věnovali akorát indie vývojáři a Deus Ex, popřípadě nějaké shitty lineární FPS.
@Paul (27.08.2019 12:03): spravne, jednicku si hraju kazdou chvily, mam tam cez 200 hodin, prece jen vyzobat vsechni sberatelske veci, oblecky a schemy da taky zabrat. DLC Following povazuji za jedno z nejlepsich DLC co vysli, to mam taky komplet vysbirany. Zrovna pred chvily vysel novy patch, takze autori stale zasobuji hru dalsim obsahem zdarma.
@Korbitch (27.08.2019 11:41): Můžu. Já to vývojářům nijak nevyčítám, jestli to tak vyznělo. Naprosto chápu, že je tohle u velkých her docela nutnost a málo který AAA vydavatel si dovolí exprimentovat.

Z pohledu hráče mi to příjde ale bídné. Prostě další open world který splňuje standard dnešní doby. Zombíci, realistická grafika bez stylizace, ověřený souboják už z dob Dead Island, generické prostředí, (v demu) nudný quest bez špetky nápadu, který je ovšem dostačujícím důvodem proč dělat to a ono, jednoduchý stealth... no a ani ten parkour není žádná hitparáda a z videa působí furt hůř než v Catalyst.

Jako jsem si naprosto jistý, že to bude velmi zábavná hra, ale takhle z prezentace to vypadá, že nepřišli s ničím novým a jedou na jistotu, čímž si moc můj obdiv nezískali. Čekají nás imo zajímavější open worldy než tenhle.
@Paul (26.08.2019 21:20): tyjo, zrovna ten headbob je důvod, proč nemůžu hrát FPS s parkourem.. :D působí to strašně 'clunky', ještě když se postava houpe jak klaun na pružině při každém útoku. Třeba DL2 vypadá úžasně, ale už první first person kotoul mě spolehlivě odradil.

Zas mám kolegu co nedokáže hrát FPS vůbec, tak zle na tom ještě nejsem. :D
@Korbitch (27.08.2019 04:58): Jojo, každý z těch milionů lidí co si to koupí, to bude hrát na nightmare. Fakt myslíš, že hardcore hráči jsou nejdůležitější skupina na trhu?

AAA hry jsou naživu díky lidem, co dojdou z práce, na hodinku si sednou ke svému PlayStationu a obdivují grafiku. A ti to budou všichni hrát na normal nebo easy. Dle průzkumu to víc jak polovina z nich ani nedohraje.
Nezapomeňte, že to město a jeho prostředí se mění vlivem vašich rozhodnutí, takže atmosféra může vypadat ve finále všelijak. Nějakou grafickou revoluci jsem určitě nečekal, nijak z toho nesedím na zadku, ale taky mě to nijak neuráží. DL2 bude hodně o volbách. Pro mě stejná natěšenost jako C77.
@kuler91 (26.08.2019 20:27): Techland má ty ambice a ani se tím netají, viz najmutí Avellona na narativ. Vypadá to dobře, ale doufám že v plný verzi nebude kamera jak statickej steadycam - nějak tu chyběl headbob a tak ten pohyb vypadá blbě. Město mi taky nepřijde tak atmosférický jako Harran. Ale předpokládám že si to pohlídaj a bude to pecka.
No, čekal jsem tu víc reakcí, tak taky jednu přihodím teda.

Nic moc, vypadá to jako další open world ždímačka na prachy pro casualy, nic nového. Vtipné je to prostředí ale, jak State of Decay 2, tak Days Gone a teď i tohle vypadá prostě jak někde z podzimního Oregonu nebo tam někde... velmi originální.
Vypadá to naprosto skvěle .... Tomuhle říkám 2 díl :) ... Mám takovej pocit, že nám tu roste druhý CD projekt :) ...
@Bodkin (17.09.2018 11:58): jako jo ale na to se nechci vymlouvat. Já třeba až včera zjistil jak funguje opravování zbraní (konkrétně kde vidím, zda se dá opravit). Kamarádi mi říkají Old Man Walome a mají pro to důvod :´(
Já už jsem asi nějakej starej. Dostávám tam hrozně na prdel. Než umlátím jednoho zombíka, přijdou tři další a to už nedávám. Pak začnu zmatkovat a umřu.

Ale baví mě to. Má to supr atmosféru, úplně jinou než Dead Island, kde jsem to bral spíš jako komedii/parodii.
@Korbitch (08.08.2018 22:31): hraju na tu stredni, nejtezsi jsem se obaval ze by bylo moc (uz ted je to dost a s tim prvnim velkym zombikem asi budu mit dost problem).

Diky za doporuceni, kdyz budu v koncich tak mrknu.
@Walome (08.08.2018 21:48): Hele, je to o lepších zbraních a o tom, jak máš upravenou postavu. A jestli jsi to rozehrál na cokoliv, než nejnižší obtížnost, budeš hodně čekat, než si zabíjení opravdu užiješ. Je to nastavený na trojitý projití.
Mrkni na Twitchi někdy na týpka Death50. Tak nějak se to má hrát.
Jinak sám to občas ještě zapnu, nabiju všechny zbraně, někam vylezu a začnu dělat bordel. Ve dne na sebe nalákám klidně i 15 přenašečů - ti rychlí, co za tebou všude lezou a řvou. Pak spolu pořádáme Harranský maraton a já na nich zvedám úroveň legendy. V noci pak vybíjená stínovců nemá chybu. Na obtížnost noční můra je to noční můra :-)
Wow prvni dojmy jsou velmi intenzivni (zvlaste se sluchatky). Dead Island jsem bral spis jako komedii ale tady jsem fakt posranej az za usima, a to jeste nebyla noc.
"At night, things tend to get a little bit. Darker."

No ty brdo. Jestli takhle hluboký a filozofický bude zbytek scénáře, tak se nedivim, že jste z toho Avellona tak odvařený :D
Normálně mám chuť si to dát po těch 3 letech znovu :) ... jen škoda, že nedali datum vydání, takže si asi budem muset počkat do příští roku opět ...
Nevím, jestli se bát, nebo těšit :) Na druhou stranu, ty závěrečné části byly (příběhově) slabší, takže práce na scénáři a postavách se určitě dají zlepšit a IMO by jim to prospělo (z pohledu celkově spokojeného hráče). Ale zase - i s tímhle to fungovalo, takže mám jistou obavu z překombinovanosti (resp. z příběhu na úkor hry) - aby to nepřehnali na druhou stranu (i když vzhledem k tomu, jak "šílené" bylo designovat herní svět v DL - po technické stránce, tohle asi nehrozí).
Prosimvás co si mám koupit na PS4 abych měl nějakou tu kompletní ultimátní edici? Já třeba dodneška nevím co přesně znamená season pass.
Jestli se nechcete akorát řádsky nasrat, tak doporučuju kašlat na ten nový obsah s vězením. Jedu už 36 level legendy, takže mám něco za sebou, ale to co pánové z Techlandu tady předvedli, to je na ránu ocelovou výstuží. Na konci není vůbec, ale vůbec nic. Jen posbíráte tak desetinu toho, co jste po cestě vyházeli. Já to šel ještě na nightmare, takže jsem si prošel malým peklem. Na konci pár beden, nábojů, petard a šperháků. Bezva, kluci techlandský, vážně majstrštyk.
@USER47 (21.04.2018 18:14): Mezi zbraněmi tu není moc velká variabilita, co se týče kvality (myslím to tak, že pokud máš například oranžový nůž, není problém získat jich víc a nahrazovat je podle potřeby). Osobně jsem měl s výdrží nulové problémy, díky stylu hraní - používal jsme primárně střelné zbraně a chladné jen pro nouzové situace (retrospektivně myslím, že nejlepší byl vylepšený nůž - rychlost je u přepadů k nezaplacení).
@USER47 (21.04.2018 18:14): tak trubky na začátku vydrží míň. Ale taky nemaj žádnou hodnotu a válej se všude. Pozdější zbraně už to takovej problém není. Taky mám tu náturu že si vždy šetřím to nejlepší "na konec", ale v týhle hře jsem s tím neměl žádnej problém. Ale dělej jak myslíš.
No, zatím mi to přišlo dost ostrý. Měl jsem nějakou trubku, párkrát jsem s ní máchnul a nejednou to bylo na půlce odolnosti. Navíc pokud se nemýlím, jde to opravovat jen několikrát a pak je to natrvalo rozbitý.

Já jsem člověk, kterej skoro nikdy nepoužívá ve hrách consumables, protože si je šetří na dobu, která ve výsledku nikdy nenastane. Tenhle systém prakticky proměňuje všechny zbraně v consumables, a asi by mě to moc stresovalo. Zatím to nechám vypnutý a uvidím:-D.

Možná bych mohl vyřešit nějakým modem na zpomalení opotřebení a hlavně zapnutí neomezenejch oprav, pokud něco takovýho existuje...
@USER47 (21.04.2018 17:27): ten systém je dost liberální, je tam snad i perk že zbraně vydržej mnohem déle..pak později ve hře jsem měl např. katanu a v zásobě i pár dalších zbraní, durability vůbec neni problém.
Brutální Witcher 3 flashback
https://www.youtube.com/watch?v=gMeopQgm6C4

Začal jsem to hrát a pořád nevím, jak se vypořádám s tím divným durability systémem. Kdybych to nechal zapnutý, tak jak se znám, většinu hry bych prošel s nějakejma šitovejma zbraněma a ty slušný bych si šetřil na později a v životě bych je nepoužil. Zatím jsem to opotřebení vypnul modem, ale trochu se bojím, abych to zas neudělal moc triviální...
@7c (15.06.2017 20:06): Jo, chápu. Stejně si ale myslím, že do doby, než mají nepřátelé zbraně, tak byla pro mě hra mnohem těžší a chcípal jsem častěji při soubojích, zatímco v části, kde mají nepřátele zbraně se ke zbraním dostává i hráč a hra tímpádem jde s obtížností mnohem níž, takže jestli hráč neumíral předtím, tak při přestřelkách by neměl už vůbec :-)

Tím ale nemyslím, že by to nešlo, pokud se postaví před hlaveň a chce se nechat zabít. Zastřelení je určitě rychlejší než se nechat ukousat od zombie.

A co se týče Dead Islandu, tak ten už si moc nepamatuji, ale tam jsem na zbraně dost nadával, protože zombie byly proti kulkám dost odolné a bylo mnohem lehčí je umlátit. Tam mě štvala ta vyšší účinnost chladných zbraní než kulek, co se týče zombíků. Tady v Dying Light jde zombie po headshotu k zemi hned. Ty velké myslím přežijí dvě rány a ty největší přežijou ještě o něco víc. Tuším, že to byli Demolitoneři. Myslím ty úplně nejsilnější ze všech.
@CrocoRay (15.06.2017 19:13): Ale nikdo tady nepíše o tom, že hra je obtížná na Normal (moje zmínka o smrti je v kontextu toho, že před tím, než mají lidé střelné zbraně, je hlavní postava prakticky nesmrtelná, zatímco se střelnými zbraněmi tě zabijí - pokud do sebe necháš střílet) - a určitě jsi mířil na hlavu (jako myslím každý hráč DL) - protože rozdíl mezi headshotem a zásahem do těla je ještě výraznější než v DI (v DL je na normal headshot = smrt (pro lidského protivníka, a na nižším Survivor ranku i pro zombie)). Samozřejmě dávka do těla lidské nepřátele zabije taky, ale headshot je rychlejší a spotřebuje méně munice.

V základní hře jsou v podstatě jediné těžší situace ty, když na hráče útočí více Alpha Volatiles (ignorují kamufláž) - čili "farmení" v noci na vyšším Survivor ranku. A potom samozřejmě naskriptované (a otravné) pasáže, když přijde o inventář. A Bright Mountain Tunnel bez kamufláže (na nižším Survivor ranku) :)
@Bodkin (15.06.2017 16:02): @7c (15.06.2017 18:45): Co se týče té střelby, tak já měl z toho pocit jakobych hrál o trochu méně akční Call of Duty. Ale jako při přestřelkách mi hra přišla mnohem rychlejší a snazší než při mlácení tělo na tělo. Já nevím, ale já se na normální obtížnost prokosil levou zadní a pořád jsem běhal s maximem munice a plným zdravím. Že bych byl opravdu o tolik lepší než vy ostatní, si nemyslím, protože v Battlefield 1 mi v multiplayeru dokázali občas dát pěkně zabrat.

Ale jako na normální obtížnost tam zemřít při přestřelce, to musí být člověk opravdu velká lama :-)) Jako já teď nedávno hrál Stalkera: Clear Sky a tam jsem se vztekal nad vysokou obtížnost jak cip a furt jsem nadával. Tady bych ani neřekl, že by člověk musel na to jít nějak výrzaně takticky a být opatrný. Já to bral jako arkádovou střílečku a prostě jsem se prostřílel jako Rambo. Jako za sloupy apod. jsem se určitě kryl a nenabíhal přímo před hlavně, ale i tak jsem párkrát naběhl mezi nepřátele pokosil třeba dva a pak se schoval za sloup. Přebil, vyběhl a pokosil zbytek.

A co se týče střílení na tělo, tak v tom už se hádat nemůžu. Je možné, že vydrží více, ale já si nepamatuji, že jsem měl problémy s výdrží nepřátel, takže jsem asi rozdával headshoty. Ale hrál jsem na normální obtížnost. Nehrál jsem na hard. Takže jestli se bavíte o hard obtížnosti, tak mě můžete ignorovat.

Já ale jen, že tam změna je tam obrovská. Při normálním kombatu mě zombíci furt proháněli a docela mě srali. Jak jsem se dostal do přestřelky, tak hra najednou byla rychlá a svižná. To se mi právě líbilo.
@Bodkin (15.06.2017 13:47): Spíš to šlo mimo. Zaměřování v DL není o přenosném míření, ale spíš "vychytání" hitboxu. V podstatě stačí střílet i mimo hlavu a hra to sama zaměří (tj. funguje tam nějaká forma autoaim, mám dojem - podobně tomu bylo už v Dead Island). Jinak na jednu stranu je fajn, že jeden headshot = smrt, ale zase na druhou stranu nemá smysl střílet jinam, protože snad každý člověk má čtyři neprůstřelné vesty a keramické implantáty :)

Lidé začnou být něco jiného než "cannon fodder" až ve druhé části hry, kdy tam jsou občas davy nepřátel se střelnými zbraněmi (a tedy je i možné zemřít, pokud hráč nabíhá před hlavně).