Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Prodoomer pokud jste ho páni kolegové nezkoušeli, vyzkoušejte, jelikož tolik práce do tohoto modu vložené jsem ještě u snad u žádného Doom modu neviděl.

Prakticky to z Dooma dělá akční RPG, kde si v hubu vylepšujete zbraně, nerbujete vojáky, levelujete, lootujete a hledáte zlato.... z hlediska level designu to vydpadá spíš jako Unreal než Doom. Některé mapy vypadají naprosto parádně, hlavně práce se světlem zasluhuje pochvalu, je tu tak 200 typů nepřátel, bossové, scripty, cutscény.... jen nevím zda je to ten pravý šálek kávy pro zastánce klasiky, tak či onak.toto zabere hodně času na dohrání :D
Přátelé, díky za pluska :-)

@Crash (03.03.2016 09:17): Díky, mám to v plánu, hlavně díky Tvé Herní výzvě :-) To jsem ani nezaregistroval, že toho mám na Steamu z DH členů nejvíc.
A jak se tak dívám na ten můj žebříček, tak ty první 2 místa má na svědomí synek.

@Karasman (03.03.2016 09:21): Hraji pořád něco, když ne na PC tak na mobilu či tabletu.

@FildasCZ (03.03.2016 10:37): No to do určité míry taky, ale nedělám si iluze, že to všechno dohraji. To je ta sběratelská vášeň :-)
Díky za tipy, určitě zkusím.
Chtěl bych spíš jen něco na ůpravu jako je ten brutal doom, jen ho nemohu nikde najít, proč není v odkazech? Hlavně mi nedoporučujte ten pervezní porno mód... Díky. :D
@pajmič (07.02.2016 20:51): To souhlasím, k samotnému Doomovi se ti Mercenaries opravdu moc nehodí, ale určitě zkusím tu novou verzi, kde by modely postav mohly adekvátně sedět k prostředí. AKorát fenomén Resident Evil mi odjakživa uniká :-)
@leebigh (07.02.2016 20:18): Vskutku zajímavé, ale podle mě se to v DOOMovi moc nehodí. Hlavně to ovládání je hrozné. Ovšem jsem to před nějakým časem hrál s kamarádem, což byla docela sranda.

Stejně je to zvláštní jak vznikají mody pro mod, který je někdy nuceně nazýván jako "vanilla" nebo "original brutal doom" někdo by si mohl pavažovat za kacířství, na druhou stranu to dokazuje, jak moc BD změnil moderkou komunitu, která se ho snaží vylepšit nebo ho naopak sesadit z pomyslného trůnu.
Ted mě tak napadlo, zda vám pánové neunikl addon k brutal Doomu Project Brutality. Hromady nových zbraní, přičemž většina z nich má tři mody střelby, nové nepřátelé a vylepšené verze těch starých, impové lezou po stropech, Hell knighs se rozbíhají a skáčou, nové animace, nové zvuky, hromada nastavení gameplaye.
Pokud se vám líbí Brutal Doom, tak zde budete chrochtat blahem :)


@Gordon (07.02.2016 17:17): Mě osobně se moc líbí mod DemonSteele pokud se ti líbi shadow warrior, budeš myslím spokojen. Ale pozor! Je to brutálně těžké.
Jaký spestřující mód na tohle byste mi doporučuli? Nemam v tom přehled.
Tenhle trailer mě dostal, Je to v podstatě jak remake jedničky, dokonce tam budou i masové létající koule! A démoni s obří hlavou! A hlavně BFG!

ale spíš mě dostaly víc ty ohlasy, ''Je to blbost, další kravina, ježiš další píčoviny''... Nojo dnešní generace... zato ta starší po tomhle bude slintat.
@Všivák (31.01.2016 08:56): Ber to tak, že optikou běžného uživatele jsem Doomu dal 90%, moje stovka je totiž 85%. Zbylých 15% si nechávám pro ty případy, kdy hýkám blahem a chci dát víc než sto.
@Crash (komentář): K tomu poslednímu odstavci. Myslím, že by to nebyly pazoury, vzhledem k leebighovu povolání :)

Jinak teda že jsi dohrál Dooma až teď, to jsi měl pěkný rest. Já měl podobný s prvním Diablem, které taky shodou okolností dalo přezdívku žánru (podžánru). To by mohl být nový bod do výzvy - "Dohraj jednu z her, které máš ohodnocené, ale nikdy jsi je nedokončil."
@BINGMAN (29.01.2016 21:11):
Předpokládám, že sis stáhnul ten Starter Pack, ten opravdu rozbalíš a hraješ.
Pokud chceš hrát s oficiálními hrami (Doom I + II, Final Doom), tak taky to není nikterak těžké.
Stáhneš aktuální verzi GZ Doomu, případně Zandronum. Rozbalíš. Do adresáře si nakopíruješ DOOM WADy. Stáhneš Brutal Doom - Main File only. Taky rozbalíš do adresáře s GZ Doomem. Soubor brutalv20b.pk3 metodou drag-drop přetáhneš na GZDoom.exe. Pokud máš více WADů, tak by se mělo objevit menu a v něm si vybereš, s kterou hrou GZ Doom spustíš.
Podařil se mi zprovoznit Brutal Doom, ale chtěl jsem si to zahrát v původní hře. Zatím jsem dokázal spustit jen ty nově vytvořené mapy asi přímo pro brutal doom, které si taky časem dám. Ale teď ty classicy. Je to možné?
@leebigh (18.01.2016 00:19): Autor má prý příběh rozdělaný, ale je spíš ve fázi "myšlenky" a co se map týče, tak level design není jeho specialita, takže bud někoho sežene nebo se do toho pustí sám.

Jeho odpověd na otázku, zda chystá příběhovou kampan a mapy:


+pajmic666 "There is definitely a whole bunch of storystuff, but at the moment it's not really anywhere except blurbs on my tumblr and commented-out stuff in the file. I would love love love love to have a mapset and a dedicated campaign for telling more story with it, but unfortunately my mapping skills...don't exist.

Maybe in the future, if either I magically become good or if a bunch of mappers magically decide to do stuff for me. :D"

@pajmič (17.01.2016 20:48): Díval jsem se na něj v rámci Cacowards, ale jaksi mě neláká. Jelikož je to mod, tak bych řekl, že nemá vlastní levely a musí se použít nějaké z Doomu nebo jiné úrovně.
Nebo se mýlím a projekt má vlastní kampaň ?

@Tarhiel (17.01.2016 19:28): Je to výborná old schoolová mapa plná akce, ale také řešení postupu jak dál, v jednom místě jsem docela chvíli zakysl. Nepřeberně nepřátel, 10 secretů (mé skóre 5/10 napoprvé), hojně kyselinky, pěkně předělaná závěrečná místnost s barony.
Romero design pro Doom rozhodně nezapomněl.
Pánové, zkusili jste již DemonSteele? takový Shadow Warrior (je na něj dokonce jeden odkaz ve formě animace) s lehkým nádechem anime.

Má to opravdu zájímavé mechanismy. Brutální, rychlé a sakra obtížné. Podle mě stojí za zkoušku (mod vyhrál cacodemona za best gameplay of 2014)
Hell on Earth Starter Pack dohrán. První epizoda mi přišla nejlepší. Interiéry a stísněný level-design mi sedí. Ve spojení s Brutal Doomem o to víc, že jatka mnohem lépe vyniknou a člověk tak může ohromovat návštěvy tapiseriemi na zdech. Ze střev a tak. Autoři se snažili tvořit jednotlivé levely víc doreálna, což prostě mělo svoje kouzlo.

Druhá epizoda, odehrávající se v urbanizovaných částech, nebyla špatná, ale příliš mi do dům univerza nesedí. A často jsem se potýkal s poklesem framerate, což by mohlo být vyřešeno restartem levelu, ale nakonec jsem to dycinky nějak doklepal až do konce.

Třetí pekelná epizoda zařadila vyšší rychlostní stupeň. Hromadný útok na pekelnou tvrz se svými komrédz ve zbrani byl ukrutný. Krvavé kaskády, mokvající zdi a umírající mariňáci všude kolem... Nepřátel jsou hromady a v úrovních už jsem se zase cítil jako doma, v důmovi. Finální boss nebyl špatný, docela obtížný, ale na pátý pokus jsem ho udolal. I tak by si ho někteří bossové z WG Realms 2 dali xnídani.

Celkově hodně dobrá sada úrovní, bavilo mě to víc, než dvojka samotná.
Spustis to pod Ultimate Doomem, zahajis prvni episodu a cheatem IDCLEV18 by ses tam mel dostat. Jen jsem spoustel na zkousku, propleteny a obtizny level. Vice nez 250 nepratel na UV.
Starter pack dokončen. Až na toho brutálního finálního bossáka nemám výhrad. Každá ze tří sérií má specifický level design. Uzavřené prostory základny na Marsu, otevřená a rozsáhlá města na zemi (tak velká, že jsem se ani neviděl na mapě) a peklo je pak obětí old school designu, který vám dá vzpomenout na originál, takže opravdu skvělé.
Pochválit musím i výběr hudby z filmového Dooma a Descent into Cerberon z Quakea 2 překvapily. Ambientní hudba v pekle tvořila parádní atmosféru. Nečekal jsem skripty, které byly dobře zakomponavané.

Nejlepší moment. Frontální útok na peklo s desítkami marináků, vyskákání na hradby místnosti a palebná a přesná podpora od tankové divize proti hordě Baronů.