Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Doom II: No Rest for the Living

26.05.2010
16.10.2012
73
17 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ano

Invaze mimozemských démonů na Zemi byla sice uzavřením jejich portálu přerušena, ale zbylí rohatí zbraně skládat nehodlají. Je opět čas na kus poctivé vyčišťovací práce, kterou dobře odvede pouze náš starý známý hrdina z United Nations Space Marine Corps. Mapy se vyznačují poměrně vysokou obtížností a profesionálním leveldesignem, ale nemají v sobě zahrnuty žádné nové grafické prvky či zvuky.

No Rest for the Living je malé rozšíření pro Doom II: Hell on Earth (1994) od vývojářů Russella Meakima a Richarda Heatha z Nerve, které vyšlo při příležitosti uvedení Doomu II na službě Xbox Live Arcade v květnu 2010. Na PC a PS3 se přídavek dostal v říjnu 2012 s vydáním DOOM 3: BFG Edition, jehož je součástí. Rozšíření sestává z devíti levelů, z nichž poslední je tajný, čímž strukturálně odkazuje na vůbec první epizodu z Doomu jménem Knee-Deep in the Dead.

Celý mapset byl odměněn cenou Cacowards za rok 2010.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC --
Frustrace z hraní Resurrection of Evil pro Doom 3 mě dovedla k tomuto zapomenutému addonu, který byl přibalen k BFG edici. A oh boy, byl to teda solidní nářez. Vypuštění páry v devíti mapách (včetně jedné tajné) jsem umocnil použitím Brutal Doomu v jeho poslední verzi 21.

BDv21 přináší hromady gameplay změn, včetně nových zbraní, jako automatická brokovnice, railgun nebo BFG10k. Jestli si ale myslíte, že je hraní díky tomu jednodušší, opak je pravdou. Nepatřím zrovna mezi důmové ořezávátka a na UV jsem se docela zapotil. Umíral jsem. Akce je mnohem rychlejší, intenzivnější. V původní hře máte spoustu času reagovat, všechno je pomalejší. V BD začnou impové své rip & tear dříve, než stačím říct "a doprdele". Odměnou jsou totální jatka, která jen těžko hledají konkurenci.

Ale zpět k addonu jako takovému. Ten nejlepší level-design, který s přehledem vytírá podlahu s původními mapami Dooma II. Rozsáhlé, členité, přesto jasně čitelné a lehce nevigovatelné kousky. Ideální dávkování akce, vyvážený ammo management. Každá mapa je zajímavá, bez zbytečných otravných prvků. Z toho několik jich ještě přináší opravdu adrenalinové momenty. Např. přepadovka ve Vivisection, kde se v jeden moment vyvalí hromady nepřátel do všech koutů mapy. Nebo naprosto FENOMENÁLNÍ poslední level. Ještě se mi v Doomovi nestalo, abych po dohrání měl chuť celou mapu opakovat. Zvlášť, když je to s bossfightem.

Jestli kvůli něčemu stojí kupovat zprasenou BFG edici, tak je to právě tenhle map pack. Nutnost, pro všechny oldschool FPS pozitivní!
+21