Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

[neexistující komentář]: To je jak komentáře od Garreta - vůbec jim nerozumím.
@Paul (25.11.2022 08:45): U quest fixů jsem rád hlavně za opravu Wolf armor huntu. Na prezentaci zmiňovali ještě jeden fix, ale úplně jsem nechytnul. o co šlo. Snad něco s Ofieri vybavením. Netušíte o co jde?
Asi víceméně kompletní soupis oznámených změn v tom updatu

Engine, Technology, and Asset Enhancements
- Ray Tracing, including Ray Traced Global Illumination and Ray Traced Ambient Occlusions
- FSR 2 and DLSS 3
- Dynamic resolution scaling
- Screen space reflections still used for water, improved and expanded to other materials
- Higher quality textures (courtesy of HD Reworked modification)
- Higher foliage density and rendering distance
- Higher level of detail scaling
- Higher quality environmental meshes (eg: cobblestone in Novigrad now 3D, not a normal map)
- Improved asset streaming
- Further draw distance (eg: rendering of smoke from distant villages)
- New weather conditions
- Reduced stutter in cutscenes
- Bug fixes
- Ultra+ setting tools for PC (not presets, but a set features to tinker with to extend rendering distance, background character detail, assets, LOD, etc further)

Console Specifics
- 30fps Ray Tracing Quality mode, 60fps Performance mode
- Ray Traced Global Illumination and Ambient Occlusions used in Quality mode
- FSR 2 and dynamic resolution scaling used to maintain target framreates
- PlayStation 5 haptics and adaptive triggers used for sword impacts, spell casting, etc

Gameplay and Features
- Photo mode
- New optional camera, closer and to the side (can be toggled and set for different states, eg exploring, combat, riding, etc)
- Quick casting of signs by holding shoulder button and pressing assigned buttons, to prevent having to go through radial menu
- Map filters to remove clutter, such as points of interest and Skellige caches, for cleaner presentation
- New control options, such as enabling Geralt's spring via control stick tilt, not a button
- Hybrid/dynamic hud and minimap options, such as hiding quest markers in general gameplay, viewed when tapping focus mode
- Subtitle scaling
- Quest fixes
- Cutscene pausing
- Chinese (simplified) dubbing, fully voiced
- Improvements to other languages
- New short quest with returning actors (eg: Geralt) for Netflix content, to unlock Geralt's armour and swords from Season 1 and Season 2
- New optional outfits for Dandelion and Nilfgaard armour, togglable via menu
- Cross saves between platforms (eg: take old save from PC, buy game on PS5, import and continue save from there)
- Additional 'surprises', quality of life features, mod integration, etc
@Gordon (24.11.2022 15:35): A je to vtipné, jakmile se mapa vyprázdní, je ta hra naprosto mrtvá, absolutně bez ničeho, co by se tam ještě dalo dělat.  Ale to je predsa tak v každej hre, kde obsah dokončíš, že môžeš už len zabíjať nepriateľov. Čo by si tam ešte chcel, však toho obsahu je tam až priveľa. Radiant questy ako u Bethesdy? Inak teoreticky stále môžeš hrať Gwent s väčšinou protihráčov.
@Adieu (24.11.2022 13:21): Jo, asi jsem nemocnej. :-D Prostě jsem chtěl mít zaklínače na 100 %... :-D

@Všivák (24.11.2022 15:02): Tak, že by to bylo těžké, to fakt ne, spíš ubíjející.

@Všivák (24.11.2022 15:06): Jo, ale k tomu stejně musíš jít k obchodníkovi, navíc to stojí prachy a surovin jsem měl také hafo.

A je to vtipné, jakmile se mapa vyprázdní, je ta hra naprosto mrtvá, absolutně bez ničeho, co by se tam ještě dalo dělat.
@Paul (24.11.2022 08:53): Tak to by byla pecka, kéž by NPC zvariovali alespoň o 25%. To by byl teprve next gen. :D

@Gordon (24.11.2022 12:24): A to za to dostáváš zaplaceno, nebo je to OCD/asperger? ;) Ne, nic ve zlém, jen mi to přijde poněkud tragikomické, si takto kazit zážitek ze hry nadbytečnou činností, kterou kvantitativně za designovou chybu uznali i samotní tvůrci. Za mě nejsou posvátné podělané achievementy, nýbrž individuální průchod hrou v role playing intencích, ovšem proti gustu žádný dišputát.
@Gordon (24.11.2022 12:24): Jo tak tys to dohraval na 100? Tak to se nedivim. Ja takhle splnil tak ctyri a s promenenou vybavou sel na posledni ukoly pribehu. Uz jen z te predstavy to dohravat na 100 procent se mi chce zvracet.
@marwel (24.11.2022 12:08): Já si je nechal na konec a byla to pro mě největší nuda a osina v zadku pro kompletaci hry na 100 %. Musel jsem několikrát cestovat do toussaintu s přetížením 500 abych to mohl prodat. Protože všichni v Novigradu měli prázdné pokladničky. Kdyby jich bylo třeba deset, tak neřeknu, ale jich tam je snad padesát.
@Gordon (24.11.2022 12:01): Co je s nima? Ty jsou nejjednodussi (jen drzis tlacitko strelby z kuse) a zaroven je z nich nejvetsi odmena (vetsinou tri truhly). Sam jsem jim venoval asi pul hodinky, mozna hodku tesne pred koncem hry a kompletne si promenil vybavu. :D
Tak nevím, do jaké míry jste to měli omodované, ale já tedy viděl v prostředích a osvětlení hodně zásadní rozdíly. :) Pravda, na postavách už v podstatě žádné, ale to by snad od free updatu ani nikdo nečekal.

Pořád mi ale leží v žaludku, že je to nucený update a předchozí verzi tedy již nebude možné hrát. To mi přijde jako nefalšovaná, naprosto zbytečná rakovina.
@Paul (23.11.2022 18:41): Na tom som sa dobre smial, ale je mi jasné, ako píšeš, že to tam dali pre zábavu a bude to vypnuteľné, takže ma to vôbec netrápi :)

Ale Geralt v tom novom brnení od Henryho vypadá dobre :)
@USER47 (23.11.2022 21:44): Mluvili o tom ve streamu. Je to záměrně ten typ upgradu, co nemění grafiku, ale jen ji uhlazuje. Poznáš, až budou přímá porovnávací videa. Všechna zeleň má tak čtyřnásobek pixelů třeba. Box nebe je taky daleko větší textura než byl atd.
Myslím z toho traileru že to vypadá naprosto stejně jako originální verze, aspoň teda na PC.
Já hrál celou hru znova asi dva měsíce dozadu a imho to vypadá úplně stejně jako standardní verze. Což je ok, standardní verze vypadá v pohodě a běží na všem, nicméně trochu postrádám smysl toho upgradu.
Mně se vypnutelný černý šourek houpá někde, ale hodně mě mrzí, že nejspíše nepřidali více variant NPC modelů, v tak masivním open worldu je ta repetetivnost výrazná. :/
@Charllize (23.11.2022 18:59): netflix inspired content je cílená věc, ale CDP si velmi dobře uvědomují že ten šourekarmor dostal totální výsmech sodu až do té míry, že magicky měli v druhý sezóně úplně jiný brnění. Dali to tam prostě pro prdel. Ale samozřejmě to vypnout půjde. Kromě tohohle je tam ale i armor co má v seriálu Geralt, s tím pak bude spojenej i nějakej menší quest.
@Paul (23.11.2022 18:41): Hmm, moc hezky to tedy nevypadá. Minimálně modely postav a textury asi "next-gen" verze nezachrání... Ne, že by mi to nějak vadilo (nejsem cílová skupina), a je asi jasné, že by to bylo práce jak na kompletně novou hru. Takže to bude něco jako Metro/BioShock "remastery" a spíš technologický upgrade pro konzole?

@Charllize (23.11.2022 18:59): To je spíš IMO standardní marketingová hláška, jako když je nové vydání knihy, po tom, co byla adaptovaná (film, seriál) a na obálce je samozřejmě velkým písmem nebo nálepkou tahle informace uvedená - samozřejmě často v kombinaci přímo s grafikou té adaptace (což je IMO na zabití, ale "business je business" a obálky knih od US vydavatelů jsou na pěst obecně).
A ukázka nextgenu na zasekaných 30 fps, přidali skiny (marigold) a zbroj nilfgardu z netflixu v ukázce, takže to trolling nejspíš není. A nějak nevidím, co je tam teda nextgen, ikdyž přiznavám, nedávno, když jsem to hrál, měl jsem mód na osvětlení a opravení meshů.
@USER47 (23.11.2022 18:29): jasně ale pro děcka to bohatě stačí! Pamatuji doby kdy jsem hrával hry, ano je to už dávno, v 15 fps. :) Každopádně já to hrát na notebooku nebudu, čekám na next gen TW3 upgrade.

PS: dá se ubrat pár detailů, anebo snížit rozlišení, a fps se dostanou na 30. Vzhledem k HW konfiguraci jde o malý zázrak.
Všechno co jsem chtěl tam je. Integrovanej immersive cam mod, hd reworked, RTGI..dali si záležet.
Problém s TW3 je definitivně vyřešen poté co jsem přeinstaloval OS Windows 8.1 na Windows 10 poslední verze.
Jednak mám nyní dostupné i pro hodně starou mobilní GeForce poslední dostupné Nvidia drivers ale světe div se, on dokonce TW3 běží na 6+ let starém notebooku s CPU Intel Core i5-4210U (Haswell) 2c/4t + GeForce 840M (Pascal) 2GB GDDR3 + 8GB DDR3L 1600 Mhz (single channel modul) v HD ready (1366 x 768) na medium detailech a low post-processingu okolo +/- 24 fps.
To je upřímně lepší výsledek vzhledem ke stáří dedikované GPU než jsem čekal! :)
Jsem ještě v kanclu, ve sluchátkách mám tu hudbu z CDP streamu, polejvá mě vlna nostalgie a velká chuť si to přes ty vánoce zas rozjet :)
@Rapier (21.11.2022 17:30): Podľa erroru to vyzerá, že problém je s grafikou. Tá konfigurácia na poslednom riadku je tá, na ktorej sa to snažíš spustiť? Grafika nie je pretaktovaná? Ak áno, tak je grafický driver updatnutý na najnovší? Ak áno a nefunguje, tak skús úplny uninstall nvidia driveru vrátane profilu a nainštalovať ho nanovo.
Nesetkali jste se někdy s tím, že by TW3 nešel na notebooku spustit? V logu jsem objevil následující hlášku: Crash reason: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (3221225477), Error reading location 0x3c4315c4

Hru jsem zkusil odinstalovat, nainstalovat (Steam verze) znovu a nic. Hra se spouští do 3D a pak následuje návrat do desktopu. Přísahal bych, že dříve jsem neměl žádný problém se spuštěním hry na CPU i5-4210U Haswell s mobilní GeForce 840M, OS Windows 8.1.