Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Witcher 3: Wild Hunt

94

Diskuze

« Novější Starší »
@7c (24.04.2018 18:46): je to o zvyku ... treba ja mam specificky nastaveni, ktery mi fakt vyhovuje mnohem vic, chodim totiz dopredu na mysi pravym tlacitkem a strafe left/right mam a/s a d mam obvykle pro duck ve fps .. alt dozadu .. takze witchera mam:

r-mouse/l-alt, a/s == up/down, left/right
d/f == dogde/roll
l-mouse/shift+l-mouse == fast/strong attacks
space == parry OR witcher senses
middle-mouse/q == sign spell/secondary attack
z/x/c == target lock/dive/jump OR surface
w == interact
@Red (21.04.2018 21:25): Na klávesnici bych W3 asi nehrál, pro gamepad je vyladěný dobře (až tedy na mapu, kde bych ocenil lepší způsob než delší podržení tlačítka, ale to je jen detail).
@DonSnake (24.04.2018 07:31): ja taky smazim zaklinace ... sice jsem planoval konecne dat KC:D, tak jsem zacal ale nekdy minulej tejden witchera kvuli recenzi a tentokrat me docela bavi ... docela by me zajimalo, jak a jestli funguje `melt armor' ... zkousel jsem nejake explicitni pokusy, ale pripada mi, ze to nic nedela ... (guglil jsem, diskusi je o tom dost) ...

jak teda funguje melt armour ? eg

``Damage dealt by Igni also permanently weakens enemy Armor. Effect scales with Sign intensity up to maximum of N%'' (eg N == 15% / level skillu 1/5)

kdyz mam teda rekneme sign intensity 30%, tak je mi k necemu brat si 3 level melt armour ? eg ze bude mit 45% ? to se nejak stackuje ?

dik za vysvetleni pokud nekdo vi ..
Odehráno zhruba 35 hodin. Furt prezkoumávám Velen a plním vedlejší úkoly a zakázky. Zatím jsem fakt nadšený. Peněz nelituju.
Wolwerine tu dal zajímavost na takzvaný "Cow Glitch". Ten zpočíval v rewspanu krav a objevení se "Cow monster", které po zabití tohoto monstra se mělo hned objevit další. Dokazovalo to tohle video. https://www.youtube.com/watch?v=dyfGGMgcqJ8

Schválně jsem to zkusil a po zabití krav se objvilo monstrum (nebo přesněji čert), ale po jeho zabití už žádné další příšery se tam neobjevili tak jak se uvátí ve videu. Zajímal by mě proč?
@Red (21.04.2018 21:25): pokud už ten gamepad máš tak to testni. Za pokus nic nedáš. Já to na něm na death march dojel a dobrý, tancuje se mezi nepřáteli příjemně :)
Na ty znamení byl jeden supr mod instant casting, ale nevim jestli je updatován na novou verzi.
@Charllize (21.04.2018 16:24): S myšlenkou hraní na gamepadu jsem si také pohrával, ale po přečtení srovnávání vyšlo že je gamepad těžkopádnějí. A já jsem levej na souboje už teď. Hlavně jsou hrozně rychlý, když je víc než jeden nepřítel tak si připadám jak na kolotoči...na gamepadu se mi hrály líp asi jen tři hry, většinou zprasené porty.
Hraju na nejtěžší a napadá mě jestli jste nějak chytře prenastavovali klávesy na znamení. Mam docela problém přepínat rychle mezi cisly tak přemýšlím co s tim.. Ti, co mají všechno na desetitlacitkove herní myši, nechť mlčí - mám obyč:)
@Shoggot (18.04.2018 22:01): to teda nevim ..... me zrovna tenhle openworld pripada docela retarded .... openworld byla operace flashpoint pred 15ti lety ... tohle je ve skutecnosti sick playground, kde kdyz drzis shift (sprint), tak jsi z jednoho konce mapy na druhym za 60 sekund ... akorat te za tu jednu minutu potka asi 30 priser a 50 vesnicanu

to i hidden and dangerous ma vetsi ty mapy
Jsem rád, že jsem to odkládal až na teď, kdy to rozjedu zcela plynule na Ultra. Je to skvělé, po Falloutu 4 a a Andromedě uplně balzám na duši a obnovená víra v open-world.
@ntz (17.04.2018 21:12): Tady @AlieN (11.08.2017 02:22) mám seznam z druhého hraní. Soubojový systém mě s tím bavil víc, Ghost mod a jeho obtížnost v různých aspektech se dá velmi silně individuálně nastavit a boj pak konečně velmi odpovídal buildu, tzn za mého heavy tanka byl boj pomalejší (ale tak aby nebyl dlouhý) - nedají se tak prakticky vůbec metat kotouly a kouzlit. Nicméně zrovna tento asi není vhodné instalovat uprostřed rozjeté hry.
Všechno najdeš na Nexus mods.

Btw tyhle dva mody bych doporučil každému, i těm co se chtějí zuby nehty držet vanilla hraní:
Sensible Map Borders - neviditelné zdi na okraji map
Torch Hold to Interact - uberotravné louče

@SilentWolf (17.04.2018 18:31): S něco málo body vhodně umístěnými do alchemy můžeš vyhnat HP Geralta až někam na 20k. Naopak úplně zbytečné jsou takřka všechny vedlejší jednobodové perky, nedovedu si představit že by to někdo využil. Snad pro nějaké sranda-buildy.

@ntz (17.04.2018 18:34): Doporučil bych ti hrát s mody. Witcher 3 je výborná hra v základu s pár otravnými věcmi, ale s mody balancujícími combat systém, alchymii a vývoj postavy se stává hrou geniální.
@AlieN (17.04.2018 18:20):
@Paul (17.04.2018 18:21):

^^ jj, ale (copy & pejst z netu a podle me to tak fakt je, zkousel jsem vcera):

On Just the Story enemies have -50% health and do normal damage.
On Sword and Story enemies have 10% more health and do 40% more damage
On Blood and Broken Bones enemies have 20% more health and do 130% more damage.
On Death March enemies have 80% more health and do 230% more damage.

^^ ta death march me proste nebavi i kdyz je to o skillu a neni nijak tezky prisery sesekat .. me to pripada takove nerealisticke :D (dokonce vic nerealisticke nez cary-mary a litajici kocky a magicke lektvary) :D

v podstate tahle hra je o tom, ze geralt by mel bejt +/- badass uz od zacatku a me pripada vzhledem k moznostem ve vanilla hre (mam iirc 1.31, musim ceknout gog jestli nevysly nove patche) ta obtiznost 3/4 jako asi nejrozumenjsi ackoliv nijak zvlast obtizna taky neni pokud se ty boje naucis (a oni trosku skillu vyzadujou)
Já hrál death march napoprvé a přišlo mi to těžké jen na začátku, pak všechny potvory a nepřátelé umírali o můj Quen.

V jedničce jsem zas na nejtěžší všechny smažil Igničkem.

S tím, že mám takové tušení, že obojí bude v posledních verzích obou her nějak nerfnuté.. :D

Každopádně DLC už bylo hardcore a tam jsem tu obtížnost musel snížit. Nikdy mě ale základní hra nepřinutila pít speciální lektvary, mazat oleje, používat petardy apod... snad někdy dám ten alchemy build. Chci zjistit, co se z toho dá vytřískat.
@Paul (17.04.2018 18:21): Ano, ty s lebkou jsou dementně overpowered - neroste to lineárně, jakmile se dostaneš levelem na jim bližší úroveň, tak jdou rázem sesekat hned.
@ntz (17.04.2018 18:11): na death march jsem to hrál podruhý a nepřišlo mi že by měly potvory nějak přehnaně HP. To platí jen o těch co jsou o X levelů výš a maj tam tu lebku, u těch jsou HP boostlý a chvilku trvá než je Geralt seseká.
@ntz (17.04.2018 18:11): Používáš v boji všechny vychytávky co máš? Lektvary, jedy, znamení, etc, správné taktiky na daný typ nepřítele? To dokáže boj hodně urychlit (a zároveň debilně vybalancovaný Quen ve vanilla hře dělá tvou postavu prakticky nesmrtelnou)
tady je ten clanek s tema difficulties

https://www.polygon.com/2015/6/3/8712405/witcher-3-difficulty .. ja hraju na tu 3/4 a porad je to misty strasne lehky ... ta obtiznost je tam divne .. na ty se vyradim ve svym hodnoceni .. ta obtiznost 4/4 me nebavi, pac neni problem nestvury porazit, ale je divny, ze tebe rozparou dvema nebo trema ranama a ty je musis kuchat jako rybu 5 minut
@DonSnake (17.04.2018 17:52): vobchazej to tak dlouho dokud to nenajdes ... ja uz vim, v lese ve vychodni casti mapy ... iirc tam vylezes po takove zdi asi 45 stupnu ... jde se tam od ty cesty, co je na jih pod tim, ne ze severu

je to easy ... verim, ze uz tam jsi ...

ps. hraj alespon na na `blood and broken bones' obtiznost ... ty prvni dve obtiznosti jsou spatne nastaveny a vubec te nenuti toho witchera opravdu hrat
@ntz (16.04.2018 21:08): Koment bude, ale až to dohraju.


Potřeboval bych však pomoc. Jsem v okolí vypálené vesnice a blízko je jedno z těch Zajímavých míst (na mapě otazník). Tím místem je taková zřícenina na kopci, kde jsou banditi. Ale já se tam nemůžu dostat, nikde žádná cesta není, ani vyskočit mi tam nejde. Asi něco trvale přehlížím, ale už na to nemám nervy, prosím, pomozte :D
@DonSnake (16.04.2018 20:14): tak nezapomen napsat koment ;) ...

ja dopredu rikam, ze uz se dostavam do stejne faze jako predtim, pocatecni nadseni opadava a milej zlatej witcher me pomalu zacina docela s%$t, bojim se, ze hodnoceni nebude zacinat 8ckou

ted zrovna me stve napriklad ten gamey semi-broken trade system, kde mec stoji min nez flaska chlastu v hospode ...
Hehe, už se to instaluje, zítra se do toho pustím. Těším se na to jak malé dítě na Vánoce :D
@Jab (15.04.2018 22:15): na tohle jsem se uplne nezameril .. jeste to zkusim, dik za poznamku .. zkousel jsem docela dost explicitne ty mece (eg save pred bojem a dal jsem si ten konkretni boj obema meci nekolikrat) a prijde mi, ze oba zranujou skoro stejne, pricemz stribrnej je na tom lehce lip ..

napr. vlkovi kterej je bez zbroje (zvire v lese, ne operace vlca v necim zadku) dela vic zraneni stribrnej mec a to o dost

lidem se zbroji dela stribrnej mec taky vic zraneni, ale o cca 20%, tedy default mec, co ma zraneni 100 Vs steel sword se zranenim 30

ja chapu tu logiku, pac beznymu nepriteli je asi jednu, jestli ho pichnu stribrnou a nebo zeleznou kudlou, ale proste jsem zmatenej z toho obrovskyho rozdilu v popisu tech zbranich kdyz vlezes do inventare a zmacknes svuj cudlik pro statistiky .... eg beznej mec ma zraneni 30 a stribrnej 100, ale v realu to je spocitany proti normalnim protivbikum nejak divne ...
@Blackhand47 (15.04.2018 22:05): jj, diky, tuhle teorii vim a chapu, ale ja jsem explicitne zkousel jak to funguje a pripada mi, ze stribrny mec funguje na vsechno (resp. ted mluvim o protivnicich, na ktere by se mel pouzivat mec zeleznej) porad na vsechny radove o 20% lip nez zeleznej mec ... napr. defaultni dva mece
rozehral jsem znovu witchera z gogu (up-to-date + all dlcs) nedari se mi to vyguglit a moc nechapu, jak tam presne funguje ta `damage formula' ? me stve, ze to nechapu u steel Vs silver swordu ...

1) poskozeni mece - ma to nejakej vliv, nezda se mi
2) silver sword ma treba v cislech a statistikach 5x vetsi damage nez steel (eg 100 silver Vs 25 steel) ale funguje to podivne .. stribrnej mec porad zranuje obycejne protivniky lehce vic zeleznej ackoliv jak to chapu, tak by mel mit malej pruraz na zbroje ..

pokud by mi nekdo vysvetlil, jak tam funguje presne ten vypocet zraneni u stribrneho Vs ocelovehp, tak bych byl moc rad .. zatim se mi zda, ze stribrnej je i na bezne prisery porad lepsi nez ocelovej .. dik
@Shoggot (13.04.2018 17:08): Města, dungeony, jeskyně, vinice, ostrovy a voda taky. A v BaW pak samozřejmě přebarevný svět kombinující několik pohádek dohromady v poněkud dospělejším tónu. Ne, nedělám si legraci. :)
A je tam teda něco jinýho než lesy, louky a nějaký chatrče a hrady? Je tam nějaký zajímavý prostředí?
Ve skutečnosti je to docela jednoduché. Story ve W3 mě vůbec nechytlo, naopak tím že jde proti knize mě to vysloveně štve (Celá ta válka tma nedává ani zbla smyslu. Už ve dvojce mě to nasralo, když se to začalo takhle schylovat.)

A o co jinýho než story tam jde, že jo?

A abych Jaba trošku uklidnil, jsem v místě, kde jsem dostal další stopu, kde ta Ciri vlastně je (na nějakých ostrovech), po nějakých 37 hodinách. W2 byl už za tu dobu hotov a W1 se blížil ke konci... Tady to vlastně ještě pořádně nezačalo?
@Bodkin (13.04.2018 16:02): Tak co bys chtěl, to musíš udělat líp.

Ale já to rozehraju už zítra, tak ti sem můžu házet svoje dojmy. A porovnat polský simulátor pěší turistiky v lese s tvým simulátorem pěší turistiky v lese.
@pajmič (13.04.2018 15:51): Zase takhle... Bylo by super, aby koment napsal, pokud prošel alespoň prologovou část White Orchard. Nic ve zlém, ale Bodkin už obdobně jednovětně plivnul na Neverwinter Nights 2, kde se také nedostal (nebo ledva dostal) za prolog. To bych mohl taky psát koment na Arcanum, jak je to hnusná hra s debilním soubojovým systémem a to ač jsem v ní strávil max tak deset hodin. Nemám důvod nevěřit, že je to dobrá hra. Ale i přes skvělé rozvíjení vedlejších dějových linií jsem se do ní prostě nedostal a tak ji ani nechci komentovat, neb prostě můj pohled nemá šanci být dostatečně relevantní. Zmiňuji to, páč Bodkin se přes ohyzdnou grafiku Arcana i ty hloupé souboje dostal, takže je naším směrem ve stejné situaci s Witcherem 3, jako někteří s jeho Arcanem. Asi...

@Bodkin (13.04.2018 16:02): Kdybys byl trpělivější, tak si mohl už zvesela reagovat na tenhle příspěvěk. :(
@Shoggot (13.04.2018 15:44): To byla jen taková má domněnka. Ví bůh co se Bodkinovi honí v makovici. Bylo by milé, kdyby Bodkin vytvořil nějaký ten komentář, aby ještě více rozčeřil neklidné vody zdejšího Witcher klanu.
Já si po cca 10 letech, co se ten termín objevil ještě pořád kladu otázku, co to to "overhyped" vlastně je. Nejbližší definice mi zatím přijde "nenaplněný vlastní očekávání, za který kladu vinu ostatním". Napadá někoho něco lepšího?
Tak jo, konečně to vzdávám. Nejvíc overhyped hra za posledních 50+ let.
supr. chtel jsem napsat recenzi na witchera 3 a abych si ho pripomel, tak jsem si ho chtel zasmazit zase (abych mu treba nekrivdil) a dopadlo to fakt bezvadne ...

kdyz sli vsichni spat, tak jsem witchera zacal hrat v 10:15, ale od cca 10:45 do 3:00 jsem v nem smazil v hospode gwent .. haha, takze gameplay witchera 30min a karban gwentu v hospode 4h15min :D
Tyjo zkusil jsem to s DSR vytunit z QHD na 4K a až mě překvapilo, jak je ten rozdíl viditelný i na tomhle fejkovém 4k. Není tedy takový, abych na tom za cenu cca 30 fps dolů hrál, ale je pěkné, že je kam Witchera 3 posouvat. :)