Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Witcher 3: Wild Hunt

94

Diskuze

« Novější Starší »

@Guldy (20:19): Pár týdnů zpátky jsem to také zmiňoval :) ... Pamatuju si tuším září 2013, kdy unikl první leak gameplay, vůbec se mi nechce věřit, že už to budou na podzim 4 roky ... ten čas tak letí :( ...

@Walome (21.03.2017 09:57): Zatím chodím tak max o šest levelů výš, těm silnějším už skoro nic neubírám a ještě to dohání regenerací, to je dost naprd. Před smrtí na ránu spolehlivě chrání Quen.

Ale naštval mě Bazilišek u Oxenfurtu - o hodně levelů nade mnou, ale dával jsem ho, jenže nakonec se těsně před tím než jsem ho mohl dorazit ten idiot utopil, takže jsem se nedostal k lootu z něj.

Já používal fast travel jen na skellige, potom co jsem si na každej ten ostrov jednou dojel ručně. Přeci jen to plavení je nuda. Ale je hezký vidět velrybu.

@Paul (20.03.2017 18:26): jo to bych bral taky, přesně jak píše Alien, dělal bych je podle toho co mám nejblíž :)

@Tyrael (20.03.2017 18:28): jo mám to právě stejně, ale přece jen s fast travelem je to jen o úkolech a ne o nasávání atmosféru, tak se snažím rychle cestovat s mírou.

Co se soubojů týče, tak jsem si teď oblékl slabší zbroj a vyrazil na nějaké vyšší levely (s červenou lebkou), ale to mi zase dali jednu ráno a hned jsem byl tuhej - a jim deset mých ran nic neudělalo. To je zase moc :D

Jsou i nějaké zajímavější bonusy z trofejí než těch pár co se pořád opakuje? Doufal jsem že to s levelem monster půjde trochu nahoru, takto je to trochu... nemotivující nuda.

@Walome (20.03.2017 11:06): No ... já už se poučil ... Nemám náladu ani čas hrát hru přes 100 hodin, takže většinou jedu pouze hlavní linku a ty nejzajímavější vedlejšáky, kdybych měl konzumovat celý obsah, tak se někdy cca v polovině hry toho přejím a přestane mě to bavit :)
Souboje mi s odstupem času připadají celkem sux, doufám, že v CP a dalším díle vytáhnou něco pořádného :) ...

@Walome (20.03.2017 11:06): chtělo by to strukturovanejsi svět....třeba na kapitoly......s tím cestováním je to krušný...ale to je daň za rozsah světa.....já jsem fast travel uživat...to ale.proto , že jsem se ke hře dostal tak maximálně na dvanáct hodin o víkendu....pokud bych měl všude pomalu jezdit...tak bych po třech měsících nebyl ani v polovině..a určitě b se to podepsalo na tom, jestli bych chtěl hru dál hrát

@Walome (20.03.2017 11:06): Mě souboje právě dost baví, vychutnávat si nepřátele když je to i docela výzva. Tedy ty na meče, monstra jsou nuda a když nemusím, tak jim utíkám.

K cestování - taky mě to štve, ne že bych se tedy k fast travelu snížil, ale když tě quest úplně zbytečně pošle přes půl mapy a zpátky, tak to nepotěší. Stejně jako mi tam silně chybí možnost zobrazit si na mapě všechny cíle questů zároveň - takže bych hned viděl co mohu splnit v oblasti kde právě jsem.

Hlavní linku jsem tedy doteď skoro ignoroval, na Skelige jsem ještě nebyl vůbec - doufám že ten příběh bude aspoň zajímavý, zatím mě k němu nic netáhne.

Hm hm hm, tak po nějakých 3 měsících hraní musím říct, že mi začíná pár věcí vadit.

To cestování - tvůrci mě nutí (a donutili) využívat fast travel. Sice ne často, ale už jsem to párkrát využil. Vidina 10minutové cesty s věčně se zasekávajícím koněm mě prostě už otravuje.

Klidně bych celého W3 udělal menšího. Přijde mi zvláštní, že po cestách potkávám kupce, přitom o kilák dál jsou topivci a o kilák zpátky smečka vlků. Tam by nikdo nepřežil ani pět minut. Takže bych dal menší lokace, méně monster, prostě všeho míň. Ten otevřený svět ničemu moc neprospívá, spíš mi začíná připadat, že je hře na škodu.

Zapnul jsem si včera otazníky a nestačil se divit, kolik mi jich ve Velenu ještě zbývá, a to jsem tam strávil hooodně času a cestoval po svých. S tím souvisí crafting nebo jak tomu říct - moc rád bych si vyzkoušel nějaký elixíry, ale nemám na ně recept. Kdybych ho hodně chtěl, tak mě to nutí hledat po všech otaznících a kupcích, esli náhodou nenajdu recept.

A co mi fakt začíná vadit je to, jak mě hra tlačí tam, kam chce. Teď jsem měl jít za nějakým šmudlou domů, takže jsem vyskákal po střechách a vlezl k němu oknem, ale hra se přepla do cutscény jak u něj klepu na dveře. To by se v Gothicu nikdy nestalo :) to mi připomnělo Assasins Creed, kde jsem se vždy snažil k cíli nějak přiblížit a oni mě pak cutscénou šoupli někam úplněm jinam. Hlavně mě to nenechá udělat chybu, nemusím nic hledat (zaklínačské smysly), nemusím se snažit (cutscény mě hodí kam je třeba), jediný moment, kdy se po mě chce nějaký "skill", jsou soboje, a to ještě s rezervou.

No a s tím souvisí délka. Kdybych to už dohrál, ani mi tyhle věci nebudou vadit, nebo si jich nevšimnu. Ale po x desítkách (zábavných) hodin jsem pořád ve Velenu (s krátkou zajížďkou na Skellige) a nějaké ty prvky začínají otravovat.

Ovšem stále to táhne ten scénář. Když pominu hlavní linku, ty questy jsou fakt vydařené, postavy jsou živé atd., to tu hru táhne neuvěřitelně dopředu.

@AlieN (18.03.2017 16:40): no výzva to sice není, ale už tak je tam těch soubojů příliš mnoho a tohle jen navýší čas u nich strávený.

Hrál někdy s Enemy upscaling? Obvykle tyto mechaniky nemám příliš v lásce, ale vzhledem k tomu že než se rozhoupu konečně vyrazit na Skelige už budu vysoce přes level 20, místo doporučených 16, tak se obávám že (už tak snadné) souboje tam už pro mě nebudou žádná výzva.

Rozhovor s Iwinskim, hezky výživnej
http://www.glixel.com/interviews/witcher ... o-make-games-w472316

Do you have a favorite video game?
The game that I like the most, and I even replayed it a couple years ago – actually, it's two games – is Fallout 1 and Fallout 2. Maybe because of the darkness. There is a certain – the music, the atmosphere, I think it resonates with something in me. I love those two games.

Má vkus .p
A hezká diplomatická, ale přesto no fucks given, odpověď na tu kontroverzi ohledně absence černochů.

Pamatuju jak vysel nejaky genialni patch ktery zvysil potrebnou uroven na zbroje. Kvuli tomu jsem hru pul roku nechal tak. Jelikoz jsem byl "nahy" a nejake hledani nove zbroje me nebavilo.

Bud rad, ze ty tohle nezazijes. :-D

Tak jsem přes víkend udělal Novigrad a musím si dát zase chvíli pauzu od toho neustálého pobíhání a zabíjení... (šel jsem konečně dohrát DS3)

Pořád mám pocit, že W3 má potíže s respektováním mého času. Škoda, že má tak dobrý questy a story telling, jinak bych ho s klidným svědomím nechal být, jen kvůli fightům a exploraci bych ho nehrál.

@SilentWolf (13.03.2017 09:08): úskok, kotouly dělám zřídkakdy, to jen když potřebuju utýct nebo se rychle přiblížit. Quen je dobrej ale je to pak děsně snadný :D ale taky jsem si ho vytunil.

Třeba když na mě skákaj topivci nebo vlci, tak je dycky fajn uskočit na poslední chvíli, pak ho sekneš do zad.

@SilentWolf (13.03.2017 09:08): Na příšery hlavně kotouly, úkroky jen na ty malé a kryt vůbec, vykrýt jejich údery snad nejdou - tak jako ony se skoro nekryjí.
Na lidi naopak jedině úkroky do stran a kryt - dostat se jim do zad a nebo jim counterattackem prolomit obranu. Pak boj vypadá i velice esteticky, právě tak jako na tom videu, a kupodivu to ani není nijak těžké.

A nebo všechny upálit :3
(i když ten alterativní mod Igni je očividně naprosto k ničemu)

@Walome (13.03.2017 08:06): uskok nebo kotoul? Kotouly jdou jeste. U uskoku umres ani nevis jak. Tolikrat jsem nechapal, ze mi ten utok ubral Quen, ze jsem na ten Quen radeji spolehal porad.

Navic me to a tim Quenem bavilo. Ty zvuky odrazenych utoku a jak ten stit bouchne a obcas boss Geralta odhodi pres pul oblasti ale diky Quenu se nic nestane. Me ten styl i bavil. Management Quenu. :-D

Tak Yennefer je ze začátku na Geralta nasraná vzhledem k jeho eskapádám s Triss, ale když se k ní člověk chová normálně tak je v pohodě, navíc tam maj s Geraltem nejlepší slovní výměny :)
Samozřejmě sarkasmus a netrpělivost s hloupostí provozuje taky, ale to už k ní tak nějak patří.

@AlieN (11.03.2017 14:25): kdyby ta hra byla jen o soubojich tak ji nehraju :-D a velky problem by bylo i kdyby u souboju nebyly tak skvele songy. Zni to nudne, protoze je to nudne. A spolehat na uskoky by znamelalo, ze bych nemohl hrat na nejtezsi obtiznost protoze ta odezva, kolizni model a hitboxy nejsou 100centni. Takze Quen + petardy.
Proste soubojovy system neni dobry ale plni ucel pro pribehovou hru.

@Walome (12.03.2017 08:03): Příjde mi že to v té hře trochu přehnali - hlavně co se týká jejího chování vůči Geraltovi....V jednu chvíli je na něj hrozně milá a pak Geralta něčím spraží....možná je to jen můj dojem nevím....každopádně jsem pak litovala že jsem poslala Triss kvůli ní k vodě :D

@Laurona (komentář): Tobe z knizek neprisla Yennefer jako mrcha? :)

Jinak to levelovani je dobrej postreh, ale ono je to cele hrozne jednoduche. Takze je to nakonec jedno. Musim rict, ze to mohlo byt klidne kratsi, protoze uz se opakujou nejruznejsi patterny a nebyt to tak skvele napsane, je to nuda.

Fakt ten writing je nejvetsi klad, ktery z W3 dela velkou kvalitu.

A ted se jdu zbicovat za ta anglicka slovicka pouzita v ceskem textu.

Jo prekladatel nemohl tusit, ze za 20 let bude anglicky mluvena uspesna hra a vsichni na to prijdou :D

@JohnCZ (12.03.2017 01:19): @michaelzajicek (11.03.2017 23:35): Díky za vysvětlení , to je teda pěkně zamotané. Hlavně nechápu proč to jméno Jaskier překladatelé vůbec měnili...Proč zrovna tohle jméno? Je sice fakt že když porovnám všechny tři varianty Jaskier,Dandelion a Marigold tak Jaskier zní podle mě asi nejhůř :D ale nezdá se mi to tak hrozné aby to překladatel měnil...

@michaelzajicek (11.03.2017 23:35): Jak říká michaelzajicek, v polštině je to Jaskier (polsky pryskyřník), v češtině Marigold (Aksamitník? - taky kytka) a v angličtině Dandelion (pampeliška). Srandovní je, že v polštině (a i v angličtině) má Triss příjmení Merigold, kdežto v češtině Ranuncul. V českém překladu knih tedy aby se to nepletlo s Marigoldem, ji změnili na Ranuncul (pryskyřník v latině). Všechno to jsou názvy kytek, ale proč s tím překladatel takhle pitomě šachoval je mi záhadou. Triss mohl nechat prostě Merigold a Jaskier mohl být Ranuncul, i když Ranuncul zní pro všechny stejně debilně. Působí to na mě jak jméno nějakého zlého mága. :D Jediné vysvětlení mě napadá, že to překladatel prostě posral. Jestli se Triss objevila v povídkách až později, tak to třeba nečekal. A najednou se mu nedopatřením sešla dvě skoro stejná jména a tak z toho vybruslil tak, že Merigold zfušoval na Ranuncul. To je ale jen moje domněnka. A české titulky ve hře samozřejmě ctí původní český překlad knih. V knihách samotných to zas nevadilo, ale jak člověk u hry slyší souběžně originální jména a sleduje české titulky, je to asi dost matoucí.

Je to docela zábavné takovým tím Skyrim stylem, odklinu si quest, kterým jsem někde dostal, jdu podle markeru, všechno vyřeším, vyberu nový a jedu dál... doufám, že bude ještě chvíli trvat, než mě to zase unaví.

Teď v novigradu se to naštěstí zpomalilo a ani mě to neposílá ven z města, tak jsem zvědav, jak dlouho to vydrží.

@AlieN (11.03.2017 14:26): je to kontroverzní design. Hra je v defaultu vybalancována tak, aby když člověk plní všechny questy, skončil někde na levelu 34 a nebyl overpowered. S tím modem bych tam tedy dal i ten 70% modifier, s ním snad OP nebudeš.

@SilentWolf (11.03.2017 08:59): To zní jako nejnudnější varianta soubojů ever, takže good luck s tímhle hrát hru na 150 hodin+ :D

V soubojích se učím používat parry a úkroky místo spamování debilních kotoulů, a aspoň ty proti lidem už vypadají docela fajn, skoro to i připomíná šerm místo hopsačky. Těm proti monstrům nepomůže asi nic.