@Chuck (01.02.2019 02:17): Co je na tom ponurým ostrově a depresivním příběhu romantickýho? :D
Diskuze
@Bursoft (komentář): Jseš prd romantik! :-D
@Bursoft (24.01.2019 15:06): Ta původní je source, ta Landmark je U... nity?
@Bodkin (24.01.2019 15:05): To je ta, co je na Source enginu?
@Bursoft (24.01.2019 15:03): Landmark Edition ano, ta původní ne.
Lidičky, má tato hra ačívy? Rozhodl jsem se, že se hecnu a zkusím dát tento rok výzvu :D
@Chuck (24.01.2019 08:47): Díky za pochvalu. Z mého pohledu tak povedený není (nepodařilo se mi vystihnout to, co jsem přesně chtěl vyjádřit). Asi bych si to měl zahrát znovu, abych ten pocit nasál ještě jednou a třeba mě napadnou ta správná slova.
V té hudbě je ukryta celá ta "smutnost" děje. Máš pravdu, že kdo to nehrál, asi to na něj nezapůsobí. To myslím platí pro soundtracky obecně.
V té hudbě je ukryta celá ta "smutnost" děje. Máš pravdu, že kdo to nehrál, asi to na něj nezapůsobí. To myslím platí pro soundtracky obecně.
[neexistující komentář]: Teda takhle výstižně a umělecky stylizovaný komentář jsem už dlouho nečetl. Kromě naprostého souhlasu úplně se vším Ti ještě doplním to, že hudební soubor s kompletním soundtrackem jsem si ze hry zkopíroval na CD a dost často si ho pouštím v autě. Ale jen, když jedu sám, jelikož k němu je znalost té hry velmi nutná a bez toho ty tóny druhý člověk nevnímá tak, jak by měl.
@Chuck (04.12.2018 09:37): Pouze jednoho jsem viděla.
@raisen (04.12.2018 09:32): Budiž. A duchy jsi viděla? ;-)
@Chuck (04.12.2018 09:04): To jsem se špatně vyjádřila. Já měla namysli detaily ve hře, třeba když jsem si prohlížela nějaké věci v opuštěném domě, tak mi to přišlo takové neforemné. Ale jako krajiny a příroda celkově, tak to mělo pěknou :)
@raisen (komentář): Tobě připadalo, že hra má horší grafiku? :-o
@sxg (12.06.2018 15:02): Pokud je mi známo, tak zatím jen na základní verzi hry. Taky jsem ji sháněl.
Je niekde čeština na Landmark Edition?
@H34D (22.11.2017 10:58): Já nevím, jak vysoká je HW náročnost Unity 5. Měl jsem zato, že naopak vyšší.
@Fatality (22.11.2017 10:46): Ok, ale HW nároky jsou i u této verze podobné, tedy dost pod GTS250.
@H34D (22.11.2017 10:39): Ale oni se baví o nové verzi, která běží na Unity 5 :)
@Chuck (22.11.2017 09:40): Čemu ses divil, vždyť ta hra běží na source enginu, který má podstatně nižší nároky než GTS250.
Zdá se, že Landmark Edition bohužel nepodporuje dodatečnou češtinu, což mě docela mrzí. Jinak jsem se docela divil, že na grafice GTS250 ta hra vypadá pořád velmi pěkně, ale nutno uznat, že si ji přece jen rád prohlédnu na své "mateřské" GTX760. :-)
Prošel jsem si teda jenom úvodní chajdu a pobřeží. Na tom Unity to paradoxně vypadá hůř, než původní hra, jediná zajímavá věc jsou "audiology" autorů (creative director, skladatelka a někdo třetí). Jako bonus k už zakoupený hře asi fajn (byť bych teda ocenil, kdybych měl možnost takovej "dárek" odmítnout, aby to neskončilo jako bonusy k Batmanovi, nebo Divinity: Original Sin, kde do knihovny naskákal bordel, o jehož existenci bych raději nevěděl), ale jestli za tohle chce někdo 10 euro, tak asi spadnul z višně..
Podle videí mi přijde, že to vypadá stejně.
@Tulareanus (14.02.2017 13:19): Loni to vyšlo na PS4 a XBONE (tam musí být ečívy) a teď to zpětně 'uvolnili' pro PC.
@Wolverine (13.02.2017 21:31): Tie achievementy ma pobavili. :D Načo to vlastne robia ten "remake"? :D
@Wolverine (13.02.2017 21:31): Zatiaľ som nestihol zahrať ani pôvodnú verziu :)
Inak, pobavil ma tovarn a oficiálnej stránke The Chinese room - majú tam tričká s nápisom walking simulator -vidno, že sa neberú príliš vážne :D
Inak, pobavil ma tovarn a oficiálnej stránke The Chinese room - majú tam tričká s nápisom walking simulator -vidno, že sa neberú príliš vážne :D
@Wolverine (13.02.2017 21:31): Přidá to funkci Run?
Lol, achievmenty do Dear Esther?:-o
@Wolverine (13.02.2017 21:31): No to jsem zvědavý. Moc rád si to zahraju znovu. Díky za tip.
Kdyby někdo nevěděl, tak zítra vychází na steamu vylepšená verze "Landmark Edition", která od původní verze vylepšuje zvuk, přidává komentář tvůrců, přidává achievementy a hra přejde ze Source enginu na Unity 5. Ti, kteří vlastní původní hru na Steamu, dostanou novou edici zdarma.
@Walome (31.10.2016 16:24): Nebul, tebe mám radši než Ester, i když ta je pravda hezčí :D
@Walome (31.10.2016 16:24): A mně se ten komentář líbí.
@Crash (komentář): tak to je hodně emo :) :´(
@Chuck (30.10.2016 23:05): Jo já tohle respektuji, a rozhodně je to zajímavý prvek, že při opakovaném hraní se ty útržky mění. Ale pokud mám upřímně říct, jak na mě ten příběh působil, tak asi nejlépe to vystihuje slovo "zmatek". Nekonalo se žádné vtáhnutí do příběhu, nekonaly se žádné viditelné emoce, které by to ve mě vyvolalo, prostě jsem si na konci nebyl vůbec jistý, zda to chápu, potažmo jsem nevěděl, jestli si vůbec autor přál, abych něco pochopil. Jestli mi vůbec chtěl sdělit nějaký ucelený příběh, který jsem si měl z těch útržků a odkazů složit, a nebo o tohle vůbec nešlo, a všechno jsou to jen metafory a symboly, do kterých si sám promítnu svou vlastní zkušenost a buď to ve mě něco vyvolá a nebo taky ne. Je fakt, že mnoho těch odkazů jsem nejspíš nepochopil, poznal jsem třeba odkazy na Bibli, ale např. ty chemické vzorce a elektrická schémata mi nic neříkaly, je fakt, že se tím neživím a ze školy jsem už tak dlouho, že vím prd co tam bylo nakresleno. Ty dva příběhy (historie ostrova a ta nehoda), které tak nějak vypravěč míchá mi také nic neřekly. Prostě na mě to bylo až moc abstraktní, aby to ve mě vyvolalo něco silnějšího, než ten zmatek.
@Crash (30.10.2016 20:48): Tak mně zase vyhovuje, že mám možnost si v podstatě utvořit vlastní příběh, resp. několik jeho verzí, k čemuž nemálo přispívá i fakt, že se to vyprávění při každém dalším hraní trochu obměňuje.
@Chuck (30.10.2016 19:12): No docela těžká otázka. Já jsem si z toho samozřejmě něco odnesl, ale myslím, že pokud se někdo domnívá, že existuje jen jeden jediný správný výklad toho, co je nám v Dear Esther představeno, tak ten dotyčný nepobral tu "hru". A stačí trochu zagooglit a najdeš desítky teorií o tom, o čem vlastně ta hra je. Mám sice rád situace, když je ponecháno v příběhu místo pro hráčovu fantazii, ale tohle je na můj vkus trochu moc otevřené. I když beru, že to byl nejspíš záměr.
@Crash (komentář): Chápu to dobře, že jsi moc nepobral, o čem ta hlavní postava mluví?
@jvempire (komentář): Souhlas nejen s dabingem! Pominu-li Mafia: The City of Lost Heaven, pak je to jeden z mála herních českých dabingů, který je na vysoké úrovni, včetně stylu, jakým je podáván.
@montana (10.04.2016 19:15): Někteří z nás nevieme, či sme doteraz nevedeli, tkaže dík za info :D dobrá zpráva, na to jsem se těšil dlouho. :)
@montana (10.04.2016 19:15): Veď to tu má na hlavnej stránke vlastný profil už.
Huh, tak Everybodys Gone to the Rapture na PC už 14. dubna.
Hm, tak jsem ten typ, co se rád kochá, co rád courá, ale tohle mě šíleně zklamalo. Kdyby aspoň ten "příběh" měl nějakou hlavu a patu. Tyhle útržky jsou akorát bordel. Možná jsem jen čekal hodně.
@AiMLEzZz (28.01.2015 23:48): Přesně tak. Nakonec Mona Lisa je ubohý 2D v dost nízkém rozlišení:D
@Say (28.01.2015 19:51): Naopak, je to na sobě zcela nezávislé. Dobrá a vhodně zvolená estetická stránka nestárne. Dobrým příkladem je třeba The Neverhood, ale i Minecraft nebo Bastion.
@MartinezZ (28.01.2015 20:32): Vyjadřoval jsem se k enginu jako takovému. To je tak a okraj.
@Say (28.01.2015 19:51): Na to, na čem všem lze současný Source engine rozject, je naprosto dokonalý. UE3 je oproti tomu docela moloch. A autor si ten engine nevybral pro srandu králíkům, ale protože je naň třeba zvyklý nebo mu vyhovuje... A mě vyhovuje taky, vypadá výborně i v současném stavu a rozchodit jde skoro na všem. Hra vypadá taky skvěle a množství polygonů a lepší nasvícení, bumpmapping a kdo ví co ještě za fíčury jsou ve vztahu s touhle HROU! :D irelevantní.
@AiMLEzZz (28.01.2015 19:37): Váže se jedno na druhé.
@Say (28.01.2015 19:25): Však to nikoho nezajímá, důležitá, alespoň si to rád myslím, je estetická kvalita, ne ta technická.
@Drolin (28.01.2015 13:33): Engine a jeho možnosti. Např. oproti o dva roky mladšímu Unreal Engine 3 je to dost markantní rozdíl. Množství polygonů na modelech, stíny, svícení, skybox...