nj. kdyby si radši zahráli Quadrax :))
Diskuze
Koukám, že herní výzva téhle hře docela škodí. Najednou to hrají lidi co to ani nechtějí hrát a Chaser jde procentuélně dolů.
@Paul (14.02.2017 10:09): čím jsi nahrával ty svý videa na tytrubce? že to tam napíše "nahrávání spuštěno" :)
to je ta věc, co je přímo ve win10?
to je ta věc, co je přímo ve win10?
@Bellerofontes (14.02.2017 09:30): můžu potvrdit :))
Vskutku, dohrát tenhle kousek je jako nechat si přibít varlata hřebíkem: člověk to sice přežije, ale trauma si ponese.
@Najlvin (12.02.2017 18:16): Však jo, jak já u Cska... :)
Žádná nostalgie. Když jsem to hrál poprvé, tak jsem z té hry byl fakt hrozně nadšený. Proto se mi tak nesmazatelně vryla do paměti a já na ni nedám dospustit, asi tak stejně, jako fanoušci legendárního Half Life, ke kterému jsem se třeba já dostal až později. Ta hra na mě tehdy fakt silně zapůsobila a dodnes se na tom prakticky nic nezměnilo. K Chaserovi se pravidelně vracím, projdu si ho celého minimálně jednou za rok. Je to prostě moje srdcovka, a i když už na dnešní poměry zastaral, tak mě prostě pořád baví. V nostalgické recenzi jsem tomu dal 90%. Těch +10% tady je čistě na základě toho, co mi hra celkově přinesla - tedy ne jen zábavné hraní, ale taky dlouhé roky strávené v jejím editoru tvorbou dalších map a misí a nezapomenutelné chvíle v multiplayeru. Těch 100% berte prosím s rezervou, to je čistě moje subjektivní hodnocení. Je to prostě moje nejoblíbenější hra, žádné jiné hře jsem se předtím nikdy do takové míry nevěnoval. A to se prostě musí ocenit :-) Sakra, já chci to pokračování!
Jinak mě taky pobavilo jak Najlvin tomu dal stovku jen kvůli nostalgii a strávenemu času. :) ůplně jak já u cska... :D
@Paul (11.02.2017 23:59): [neexistující příspěvek]: Jop, máte pravdu, já to vždycky potom ještě upravuji dle toho jak se my to časem rozleží v hlavě.
@Gordon (komentář): to nadprůměrný hodnocení mi k tomu komentáři nějak neladí
Mě nesmírně irituje jak jdu po venkovní části a ze všech stran skáčou ememáci a já je ani nestíhám registrovat, taky po smrti se mi nenačítá poslední pozice ale musím to načítat přes menu, a to zpomalení taky zapomínám ale vždy když umřu si an to vzpomenu a použiju to na houfy ememáku...
Jo a taky když mě trefí sniper tak to postava nijak neregistruje, mohla by aslespoň zaječet, zrudnout bulvy, nebo tak něco.
Jo a taky když mě trefí sniper tak to postava nijak neregistruje, mohla by aslespoň zaječet, zrudnout bulvy, nebo tak něco.
@Všivák (09.02.2017 12:43): tak tak, je třeba přihlédnout k dobovým trendům :D
@Fatality (09.02.2017 12:49): Kde? Jaké? Bavíme se tu o herní funkci, zmíněné i v popisu hry.
Spoilery!
@M.a.t.t. (09.02.2017 12:39): Jo, protože to tenkrát po Matrixu a Max Paynovi bylo v módě.
@jvempire (09.02.2017 12:36): No to je jasná chyba hry, ktorá na ten adrenalínový mód nijak neupozorňuje a to ani v rámci tutorialu. On v podstate ani nemá nijaké príbehové opodstatnenie, skrátka tam len tak je.
@Walome (09.02.2017 12:15): No já neříkám, že bych to nevyužil. Opravdu jsem zapomněl, že tam ta funkce je :-) Moc rozehraných her najednou no.
@Všivák (09.02.2017 12:14): jo no jasně. Já to používal taky pořád, ale chtěl jsem tím zdůraznit, že jsem to bral i jako pomoc v těžkých pasážích.
@Walome (09.02.2017 12:13): Já to využíval pořád. Bavilo mě, být BigBoss.
Tak to jsem jediná lama, co to využívala v těžkých pasážích :)
Přesně tak, já když to hrál poprvé, tak jsem na ten adrenalinový mód taky úplně zapomněl. A od té doby hraji Chasera zásadně bez zpomalení času.
@Crash (09.02.2017 09:01): Pravda a navíc nic nebylo tak hrozné abych uvažoval o nějakém jiném řešení.
@jvempire (komentář): Taky jsem už po mnoho levelů ten Adrenalin mód nepoužil, a řekl bych, že je to tak lepší, takhle musí člověk přece jen dávat víc pozor a každá neopatrnost víc bolí.
@jvempire (05.02.2017 18:44): Já to mám jak na houpačce, někde mě to chytne a baví, ale pak se to zas vleče jak Lovosice.
@Crash (05.02.2017 18:01): Podvodní mise mě taky nebavila, ale naštěstí je docela jednoduchá a krátká. Jinak mě ale hra celkem baví, je to takový dobový průměr. Hodnocení ještě uvidím, ale už jsem asi skoro nakonci a zatím se nijak nenudím ani netrpím.
Mne prišla podmorská misia celkom v pohode - popri tom občasnom blúdení obrovskými priestormi som skrátka ocenil misiu, kde ma tvorcovia aspoň čiastočne navádzali k cieľu.
@Crash (05.02.2017 18:01): Asi si to uvedomili aj hosi z Cauldronu, lebo az takuto debilnu chujovinu tam uz opakovane nedali.
No fuj, co to bylo ta podvodní mise, doufám, že jich tam není víc?
@Gordon (05.02.2017 00:24): Zvrhlíku! :P
@valcik (04.02.2017 23:26): Oh... hopsačky já rád. :)
Mne zas pripadala najlepšia posledná tretina, približne od misie v dokoch s ponorkou už je tam aj slušný kvér. (Až na tie zasekávacie hopsačky ofc.)
@Crash (04.02.2017 22:10): tak to je v poho, jsi pořád v tý kvalitnější části hry ;)
Odhadem tak ve třetině, měl jsem najít nějakej výtah, šest stejných místností s kmitajícími stabilizátory.
@Crash (04.02.2017 21:53): jak jsi daleko ?
Tak z toho taky nejsem zatím nijak dvakrát nadšený, je to takový utahaný bez atmosféry.
Všem děkuji. Pročtu si to.
@Bellerofontes (31.01.2017 09:00): Jo, tady to všechno najdeš, i recenzi oskenovanou z levelu: http://www.chaser.cz/clanky/souhrn_recenzi.htm
@Bellerofontes (31.01.2017 09:00): Před dvěma týdny jsem dával do kupy všechna hodnocení Chasera. Zahraniční a české recenze. Odkaz na recku z Levelu je na devátém linku v mém seznamu.
@Bellerofontes (31.01.2017 09:00): Večer ti mohu poslat odkaz na pdfko, hra byla obvykle dobře hodnocená co si pamatuji.
Nenašla by se tu ochotná duše, která by mi oskenovala recenzi z Levelu? Případně nějaký jiný hře věnovaný článek (preview mám již přečtené), který nepostrádá "dobový nádech" a poslouží jako aperitiv před zahráním.
Inak keď sa tu preberalo, koho daboval "Geralt z Rivie", osobne som jeho hlas spoznal ihneď.
@Paul (30.01.2017 10:02): Presne, tiež tam nevidím priestor na zmenu konca.
@Bellerofontes (30.01.2017 06:34): vzhledem k tomu, že tam není jediná volba a konec je desetiminutová expositionvomit cutscéna s nulovým hráčovým inputem, tak si dovolím zapochybovat.
"The story is long and epic and there are different endings possible."
Píše matthijs na GOG ve své uživatelské recenzi. Těch konců je tam skutečně více?
Píše matthijs na GOG ve své uživatelské recenzi. Těch konců je tam skutečně více?
@jvempire (23.01.2017 22:26): jo painkiller mě taky svýho času překvapil - člověk čekal bezhlavou střílečku a ono to bylo celkem hardcore
@M.a.t.t. (23.01.2017 22:23): Aha to jsem si nevšiml, děkuju. Radši jsem nastavil nižší protože jsem se předtím navztekal u Painkillera, ale tohle je proti tomu zatím úplná pohoda.
@jvempire (23.01.2017 22:21): Obtiažnosť si môžeš kedykoľvek meniť. A neboj sa, postupom času pôjde nahor :)
@Crash (23.01.2017 22:13): Já to mám teď rozehrané na nejlehčí a je to dost v pohodě. Normal by byl asi lepší, ale znovu rozehrávat to nechci.
@mazar1234 (23.01.2017 21:50): Jo asi ta normal bude schůdnější, zkusil jsem teď začátek na hard, a zdá se mi to skutečně hard, zas tak trápit se nechci.
@Crash (23.01.2017 21:47): Normal. Quicksave a slowmo cheaty řeší všechno, neboj :)