Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Koukám, že herní výzva téhle hře docela škodí. Najednou to hrají lidi co to ani nechtějí hrát a Chaser jde procentuélně dolů.
Vskutku, dohrát tenhle kousek je jako nechat si přibít varlata hřebíkem: člověk to sice přežije, ale trauma si ponese.
Žádná nostalgie. Když jsem to hrál poprvé, tak jsem z té hry byl fakt hrozně nadšený. Proto se mi tak nesmazatelně vryla do paměti a já na ni nedám dospustit, asi tak stejně, jako fanoušci legendárního Half Life, ke kterému jsem se třeba já dostal až později. Ta hra na mě tehdy fakt silně zapůsobila a dodnes se na tom prakticky nic nezměnilo. K Chaserovi se pravidelně vracím, projdu si ho celého minimálně jednou za rok. Je to prostě moje srdcovka, a i když už na dnešní poměry zastaral, tak mě prostě pořád baví. V nostalgické recenzi jsem tomu dal 90%. Těch +10% tady je čistě na základě toho, co mi hra celkově přinesla - tedy ne jen zábavné hraní, ale taky dlouhé roky strávené v jejím editoru tvorbou dalších map a misí a nezapomenutelné chvíle v multiplayeru. Těch 100% berte prosím s rezervou, to je čistě moje subjektivní hodnocení. Je to prostě moje nejoblíbenější hra, žádné jiné hře jsem se předtím nikdy do takové míry nevěnoval. A to se prostě musí ocenit :-) Sakra, já chci to pokračování!
Jinak mě taky pobavilo jak Najlvin tomu dal stovku jen kvůli nostalgii a strávenemu času. :) ůplně jak já u cska... :D
Mě nesmírně irituje jak jdu po venkovní části a ze všech stran skáčou ememáci a já je ani nestíhám registrovat, taky po smrti se mi nenačítá poslední pozice ale musím to načítat přes menu, a to zpomalení taky zapomínám ale vždy když umřu si an to vzpomenu a použiju to na houfy ememáku...

Jo a taky když mě trefí sniper tak to postava nijak neregistruje, mohla by aslespoň zaječet, zrudnout bulvy, nebo tak něco.
@jvempire (09.02.2017 12:36): No to je jasná chyba hry, ktorá na ten adrenalínový mód nijak neupozorňuje a to ani v rámci tutorialu. On v podstate ani nemá nijaké príbehové opodstatnenie, skrátka tam len tak je.
Přesně tak, já když to hrál poprvé, tak jsem na ten adrenalinový mód taky úplně zapomněl. A od té doby hraji Chasera zásadně bez zpomalení času.
@jvempire (komentář): Taky jsem už po mnoho levelů ten Adrenalin mód nepoužil, a řekl bych, že je to tak lepší, takhle musí člověk přece jen dávat víc pozor a každá neopatrnost víc bolí.
@Crash (05.02.2017 18:01): Podvodní mise mě taky nebavila, ale naštěstí je docela jednoduchá a krátká. Jinak mě ale hra celkem baví, je to takový dobový průměr. Hodnocení ještě uvidím, ale už jsem asi skoro nakonci a zatím se nijak nenudím ani netrpím.
Mne prišla podmorská misia celkom v pohode - popri tom občasnom blúdení obrovskými priestormi som skrátka ocenil misiu, kde ma tvorcovia aspoň čiastočne navádzali k cieľu.
No fuj, co to bylo ta podvodní mise, doufám, že jich tam není víc?
Mne zas pripadala najlepšia posledná tretina, približne od misie v dokoch s ponorkou už je tam aj slušný kvér. (Až na tie zasekávacie hopsačky ofc.)
Odhadem tak ve třetině, měl jsem najít nějakej výtah, šest stejných místností s kmitajícími stabilizátory.
Tak z toho taky nejsem zatím nijak dvakrát nadšený, je to takový utahaný bez atmosféry.
Nenašla by se tu ochotná duše, která by mi oskenovala recenzi z Levelu? Případně nějaký jiný hře věnovaný článek (preview mám již přečtené), který nepostrádá "dobový nádech" a poslouží jako aperitiv před zahráním.
"The story is long and epic and there are different endings possible."

Píše matthijs na GOG ve své uživatelské recenzi. Těch konců je tam skutečně více?