@Vurhor (11.04.2016 23:22): doufám, že se rozhodli tam něco takovýho vložit, mě by spíš zajimalo použití ingredience z posledního zabitého monstra když se mi podaří sejmout divoký hon, dost daleko od velmistra, aby nebyl bojový režim, získám zněj mutagenní ingredienci.......zkoušeli jste to někdo použít ve dvojce????
Diskuze
Hmm a není to aspoň zmíněný někde ve trojce? Bylo by fajn důsledek tohohle rozhodnutí nějak rozvinout, takhle tu volbu chápu jen tak, že se mě hra ptá, zda mám ještě koule porazit jednoho bosse bez sejvu.
@ad142 (11.04.2016 19:15): Jasan, teďka mi to doklaplo, Marigold vlastne říkal
, že je to ten stejný medailon, jen vypadá starší. Díky moc :)
, že je to ten stejný medailon, jen vypadá starší. Díky moc :)
@MarezCZE (11.04.2016 19:07): Velmistr bol celú dobu Alvin. Keď sa na konci 4. kapitoly teleportoval preč, tak sa vlastne teleportoval do minulosti a tam vyrástol. A to že si Velmistra neodovzdal Honu, myslím že nemá vplyv na príbeh.
Tak konečně pokořeno, jen se optám na dvě věci:
Má nějaký zásadní vliv na další události, že jsem se rozhodl, velmistra zabít sám a nenechat ho divokému honu?
Co se stalo s Aliviem?
Má nějaký zásadní vliv na další události, že jsem se rozhodl, velmistra zabít sám a nenechat ho divokému honu?
Co se stalo s Aliviem?
@BINGMAN (04.04.2016 20:29): Díky zkusím. Taky mi dalo zabrat jak se teleportovat skrz ten kamen do druhé části jeskyně.
@Tyrael (04.04.2016 21:53): Nejlepší jsou polednice bloudící po polích. Fakt atmoška jak řemen. A samozřejme vynoření samotného Dagona na osrtově rybáka:)
@MarezCZE (04.04.2016 20:23): souboj je docela v poho... čtvrtou kapitolu jsem si naplno užíval (do ted ji mám nejradši) :)
@MarezCZE (04.04.2016 20:23): Stačí si ji držet nějaký čas od těla a nezabít ji. Po několika minutách (když vyjde slunce) je pak odčarovaná.
52 hodin za mnou, pátá kapitola a proklatá Striga. Jak na ni? Nechtel bych ji zabíjet a vyjít tak Foltestovi vstříc. De Wetovi proste nevěřím. Jinak hra me zatim nenudila ani chviličku. Snad jen ten venkov a odklonění hlaví dějové linky mě moc nepotěsilo, ale bylo nahrazeno parádní atmosférou venkova.
@MarezCZE (15.02.2016 23:05): Np, vzpomněl jsem si na to téměř ihned, jedničku jsem odehrál třikrát, to už člověku pár věcí v hlavě zůstane.
@Neelixx (15.02.2016 22:12): Díky:)
@MarezCZE (15.02.2016 21:41): Ve věži v bažínách.
Neví někdo kde najdu Kalksteina ve třetím aktu, tedy po otevření obchodní čtvrti? Musím mu předat ghulí krev, mám to ještě nesplněný guest z prvního aktu a poměrně mě to štve:D .
Človek to v devět večír pustí, že si spní jeden dva questy a najednou kouká, že je půlnoc:D
Jak říkám - na mojí konfiguraci (viz profil) vše v pohodě. :-)
@Sinister (22.01.2016 17:50): tak skutečně to je tím v-syncem. Samožřejmě jsem googlil jako blázen, ale předpoládám že to bude spjaté s moji GTX 560, chuděra už jí budu muset vyměnit :).
Prý při kostkách vyletí FPS až do vesmíru a systém se s tím nějakým způsobem nedokáže vyrovnat, co naplat :) Vyřešil jsem to.
A skutečně EE na steamu je verze jakou jsem psal níže
Prý při kostkách vyletí FPS až do vesmíru a systém se s tím nějakým způsobem nedokáže vyrovnat, co naplat :) Vyřešil jsem to.
A skutečně EE na steamu je verze jakou jsem psal níže
@Malignus (22.01.2016 13:21): Ten problém je specifický pro nějaké nastavení motherboardu nebo něco takového. Nerozumím těmto věcem, ale před lety jsem to hodně googlil a nebyl jsem jediný.
Mám krabicovou EE a vše funguje naprosto v pohodě.
to bych čekal, že na steamu bude enhanced edition automatický opatchovaná na 1.52 jak to bylo u platinové edice
@MarezCZE (21.01.2016 19:25): Jo, člověče, už je to hrozně dlouho, co jsem to hrál (od komentáře). Verze bych si nepamatoval, ale pokud už to není instacrash, mělo by to být v pořádku ;)
Tak nechci házet bobek, když ještě nemám sundané kalhoty, ale zdá se že problem SOLVED, nespíš to dělal V-Sync, který nejde ve standartním nastavení zapnout, musel jsem ho natvrdo nastavit v Nvidia control panelu.
Tak snad dobrý, ale odehrál jsem asi čtyři hry a drží.
Tak snad dobrý, ale odehrál jsem asi čtyři hry a drží.
@Sinister (20.01.2016 22:21): Teďka jsem odhalil, že mám ver. 1.4.5.1304
@Sinister (20.01.2016 22:21): Tak jsem hrál kostky i s nejakou courou ve Wyzimě a to samé. Mam Enhanced ed. na steamu.
Ta by měla být opatchovaná na max ne?
Ta by měla být opatchovaná na max ne?
@MarezCZE (20.01.2016 20:28): Padalo mi to při kostkách často, ale přechod na rozšířenou edici pomohl. Máš tam patche?
Pokud se ti to nedělo při jinejch turnajích, tak bych se na tu hru s elfem vykašlal - není pro samotný questy s kotkama důležitá, je to jen taková okrajová možnost hry.
Setkal se nekdo s padanim hry pri kostkach? Pri konci kola hra vzdycky spadne a totalne zasekne system. Takze jedine tvrdy reset. Nevi nekdo co s tim? Konkretne se mi to stava ve vezeni na zacatku druhe kapitoli kdyz hraju s elfem ktery ma jit na sibenici.
@SilentWolf (19.01.2016 12:52): Ta jeskyně byla vždycky nějaká divná.....vždy se mi tam objevoval úplně jiný počet echinopsů (i na stejné obtížnosti). Naposled co jsem to hrál na Hard, tak byly tak rozestavění, že jsem našel místečko, kam neměli dosah a zregeneroval jsem se.
Ale než blizzard, jsem radši používal puštíka a smažil to ohněm.
Ale než blizzard, jsem radši používal puštíka a smažil to ohněm.
@Vurhor (16.01.2016 22:41): Pomohl mi u kytek v 1 kapitole v jeskyni poblíž Wyzimy. A to fakt tak, že to před použitím nešlo vysekat a umíral jsem tam.
Ale nejsem si jistý, jestli to nebyl nějaký mod na ještě vyšší obtížnost.
Ale nejsem si jistý, jestli to nebyl nějaký mod na ještě vyšší obtížnost.
Co se týká bylin a dalších ingrediencí, není špatný investovat bronzový talnet do bylinkářství a znalosti příšer - Geralt tak může získávat ingredience ze základních bylin a příšer. - nebo někteří staří lidé za úplatu mohou prozradit informace k neznámým příšerám,
Jinak se vyplatí nakupovat knihy, když jsem to naposled hral na hard, tak jsem stále prodával suroviny alchymistům/bylinkářům, nakonec jsem skončil s 20 000 orény.
@Vurhor (16.01.2016 22:41): TAky si myslím, papírově by měl být blizzard dobrej, jinak ale stojí za nic. Vlaštovka, Puštík, Kočka úplně stačí.... + na hard se hodí pár olejů proti nemrtvím, přízrakům....
Jinak se vyplatí nakupovat knihy, když jsem to naposled hral na hard, tak jsem stále prodával suroviny alchymistům/bylinkářům, nakonec jsem skončil s 20 000 orény.
@Vurhor (16.01.2016 22:41): TAky si myslím, papírově by měl být blizzard dobrej, jinak ale stojí za nic. Vlaštovka, Puštík, Kočka úplně stačí.... + na hard se hodí pár olejů proti nemrtvím, přízrakům....
Jsem jediný, kdo si myslí, že lektvar Blizzard je hrozně na hovno? Jak se celej čas zpomalí, tak mi to vždycky upřímně akorát uškodilo než pomohlo. Navíc je v tom zmatek a táhne se to. Egh... Vlaštovka vždy úplně stačí.
@MarezCZE (16.01.2016 20:56): Koupit nebo najít někde knihy o bylinách. Pak se ti budou objevovat na mapě a budeš z nich moci vyrábět lektvary.
Tak mam odehranych nejakych 5-6 hodin a zatim spokojenost. Jen ten pohyb je takovy kostrbaty.
Jinak jsem rpg lama tak prosim o radu. Jak nejefektneji na lektvary? Zatim jsem uvaril jen jeden na ostatni nemuzu nikde sehnat ingredience. A to seberu vse, nac narazim. Napadlo me koupit u carodejky knihu bylin a z toho snad neco vykoumam. Jinak jsem v podhradi Wyzymi.
Jinak jsem rpg lama tak prosim o radu. Jak nejefektneji na lektvary? Zatim jsem uvaril jen jeden na ostatni nemuzu nikde sehnat ingredience. A to seberu vse, nac narazim. Napadlo me koupit u carodejky knihu bylin a z toho snad neco vykoumam. Jinak jsem v podhradi Wyzymi.
@MarezCZE (12.01.2016 20:23): Kdepak, Dark Souls ti ostatně též neutečou. :)
@MarezCZE (12.01.2016 20:23): Chválim!
@MarezCZE (12.01.2016 20:23): Fantastický a naprosto geniální nápad!
@Bodkin (12.01.2016 20:30): Skoč do zdi!
@MarezCZE (12.01.2016 20:23): Udělal, jedničku přeskoč a jdi rovnou do dvojky.
Tak místo Dark Souls jsem rozjel nakonec Zaklínače, snad jsem neudělal chybu :)
@Barbar Conan (04.01.2016 08:01): sorry no :D ..... z wowka sice zdeformovanej nejsem...do ted jsem ho pořádně nehrál, ale questy jse si chtěl splnit dopodrobna.
Bohužel už na sobě pozoruji deformaci, vzniklou při snaze sjednotit kompletně všechno o zaklínači dohromady(knihy a hry). už jenom vývoj sapkowského povídky vs. sága, dal vzniknout chybám, nelogičnostem....co teprve když další věc začnou vytvářet úplně jiní lidé
A taky z důvodu, že po asi desiti projetích a znalosti všech důsledků a pohnutek, je celá hra jen o zvolení v tu chvíli, pocitově líbivější cesty. Událost v bance zprvu nabízí typicky Geraltovskou možnost - nepočkám na Siegrfrida, pracuju sám a vlezu tam přes skladiště a vyřeším to zlatou střední cestou.
Jak řekl Leviathan: "knižní Geralt by do té banky vůbec nešel," - ( sice si myslím, že by to po něm někdo určitě chtěl, ale jen tak by tam nešel.)
Nejde srovnávat Geralta herního a Geralta knižního aby byli všichni spokojení :D
Bohužel už na sobě pozoruji deformaci, vzniklou při snaze sjednotit kompletně všechno o zaklínači dohromady(knihy a hry). už jenom vývoj sapkowského povídky vs. sága, dal vzniknout chybám, nelogičnostem....co teprve když další věc začnou vytvářet úplně jiní lidé
A taky z důvodu, že po asi desiti projetích a znalosti všech důsledků a pohnutek, je celá hra jen o zvolení v tu chvíli, pocitově líbivější cesty. Událost v bance zprvu nabízí typicky Geraltovskou možnost - nepočkám na Siegrfrida, pracuju sám a vlezu tam přes skladiště a vyřeším to zlatou střední cestou.
Jak řekl Leviathan: "knižní Geralt by do té banky vůbec nešel," - ( sice si myslím, že by to po něm někdo určitě chtěl, ale jen tak by tam nešel.)
Nejde srovnávat Geralta herního a Geralta knižního aby byli všichni spokojení :D
Souhlasím s Bodkinem a Jabem, Geralt je neutrální tak maximálně co se politiky týče a i to se mu, jak všichni víme, samozřejmě nedaří. Jinak neutralitu jen předstírá, ač je to paradoxní, tak je to vlastně skoro větší kecal než Marigold. Stejně tak se snažím hrát i hry :-D Plná huba pesimistických řečí, ale činy vypovídají o něčem jiném.
@Tyrael (31.12.2015 02:18): Nemáš pravdu, expy mi byly fakt uplně šumák (a stejně asi každýmu jinýmu hráči, co není zdeformovanej z wowka, no offence :-D) a co se týče 1. kapitoly, tak Zaklínač je NAJATÝ na ochranu zboží. Volba tedy není mezi řádem a veverkami, ale mezi splněním práce, za kterou jsi dostal peníze (neutralita) a veverkami.
EDIT: Ale pokud si vzpomínám, tak jeho ukolem bylo vlastně chránit zboží jen před utopenci, tj. dají se OBĚ rozhodnutí uhádat jako neutrální (geralt chce ochránit zboží vs. geralt nebude pro peníze zabíjet lidi) a stejně tak neutrální být nemusí (geralt chce pomoct veverkám vs. geralt chce zabít veverky)..záleží jen na tom jak to roleplayuješ.
U banky to nejde, protože tam se z OBJEKTIVNÍHO hlediska (tj. z pohledu hry) přidáváš na jednu stranu a je jedno, jak se to snažíš obhájit (třeba že geralt nechce nikoho zabít, tak pomůže veverkám).
@Tyrael (31.12.2015 02:18): Nemáš pravdu, expy mi byly fakt uplně šumák (a stejně asi každýmu jinýmu hráči, co není zdeformovanej z wowka, no offence :-D) a co se týče 1. kapitoly, tak Zaklínač je NAJATÝ na ochranu zboží. Volba tedy není mezi řádem a veverkami, ale mezi splněním práce, za kterou jsi dostal peníze (neutralita) a veverkami.
EDIT: Ale pokud si vzpomínám, tak jeho ukolem bylo vlastně chránit zboží jen před utopenci, tj. dají se OBĚ rozhodnutí uhádat jako neutrální (geralt chce ochránit zboží vs. geralt nebude pro peníze zabíjet lidi) a stejně tak neutrální být nemusí (geralt chce pomoct veverkám vs. geralt chce zabít veverky)..záleží jen na tom jak to roleplayuješ.
U banky to nejde, protože tam se z OBJEKTIVNÍHO hlediska (tj. z pohledu hry) přidáváš na jednu stranu a je jedno, jak se to snažíš obhájit (třeba že geralt nechce nikoho zabít, tak pomůže veverkám).
@Walome (03.01.2016 21:22): Tak záložka :-D
@Bodkin (03.01.2016 21:12): :D o 5 let později...
@účet smazán (03.01.2016 20:45): Dobrá. Až to budu mít v rukách a znova to číst a vzpomenu si na tebe, tak to udělám. Do té doby tu tedy klidně pokračujte.
@účet smazán (03.01.2016 20:45): Tiež si, nepamätám si, žeby Geralt niečo také urobil (uvedomil si, že neutralita je chyba) - to, čo však prehodnotil, bol jeho nihilistický pohľad na svet - na konci ságy bol menej skeptický voči osudu/životu.
@Bodkin (03.01.2016 20:33): Ságu jsem četl hodněkrát a fakt těžce nesouhlasím s tím, že na jejím konci si Geralt uvědomí, že neutralita byla chyba. Kdyžtak mi to ocituj, do té doby se to nestalo.
@účet smazán (03.01.2016 19:03): Tak si znova přečti konec ságy a uvidíš.
"že během jedničky se mu stihne stát najednou tolik věcí"
Já také mluvil o rozdílu od první Geraltovi povídky po konec ságy, jedničku vem čert, ta je, co se příběhu a zápletky týče jen slabá fanfikce, to až od dvojky je to pokračování CDR trošku zajímavější.
Mě jen přišlo že to věčné debatování o Geraltově neutralitě bylo vyřešeno už dávno a dostatečně jasně samotným Sapkowským. Nic víc, nic míň.
"že během jedničky se mu stihne stát najednou tolik věcí"
Já také mluvil o rozdílu od první Geraltovi povídky po konec ságy, jedničku vem čert, ta je, co se příběhu a zápletky týče jen slabá fanfikce, to až od dvojky je to pokračování CDR trošku zajímavější.
Mě jen přišlo že to věčné debatování o Geraltově neutralitě bylo vyřešeno už dávno a dostatečně jasně samotným Sapkowským. Nic víc, nic míň.
Imho tu neutralitu Sapkowski v knihách řešil trošku podivně ve dvou rovinách, které moc neodlišoval. Tedy ve smyslu politické neutrality (kterému království nadržovat a či se vůbec do politiky plést a či se dá do ní neplést) a neutrality ve smyslu zda má zaklínač pomáhat nebo jen mlátit potvory za peníze. Tohle bylo spíše vedeno tím, že Geralt byl klaďák a tak vícekrát pomáhal (bojoval) i za cenu vlastního ohrožení. Posledním takovým příkladem v románech byl právě onen pogrom.
Imho bych tak souhlasil s Bodkinem a to i přes onu scénu se znásilňovanou nilfgaardskou holkou. Asi dost dobrá motivace, proč něčemu takovému dát přednost, byla oběť jeho přátel. Regise, Milwy, Cahira. Prostě ta jeho neutralita v tomhle ohledu byly takové kecy, což je mu ostatně i v románu vícekrát předhazováno.
Imho bych tak souhlasil s Bodkinem a to i přes onu scénu se znásilňovanou nilfgaardskou holkou. Asi dost dobrá motivace, proč něčemu takovému dát přednost, byla oběť jeho přátel. Regise, Milwy, Cahira. Prostě ta jeho neutralita v tomhle ohledu byly takové kecy, což je mu ostatně i v románu vícekrát předhazováno.
Mne teda príde, že riešite úplné nezmysly. Kniha je kniha, hra je hra, ani Sapkowski ju napriek výrazne pozitívnejšiemu názoru ako na ten seriál, neberie ako klasické pokračovanie. Kto chce hrať neutrálne, jednotka mu to umožňuje, ale neviem, prečo by to malo byť tak dôležité. Sám Geralt v úvode stratil pamäť a akokoľvek je to ošúchaná dejová barlička, umožňuje to začať s čistým štítom - nikde nie je napísané, že by bol pohľad danej osoby na tú istú vec rovnaký. Asi tak...