Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Sleduje někdo, co se děje se starým Black Isle Studios? Vypadá to, že Interplay pod jejich jménem releasnul Baldur's Gate: Dark Alliance od Snowblindu na PS4 a Switch.
@Longin (08.09.2012 19:38): Děkujeme za tvůj příspěvek do diskuze. Velmi si ho vážíme a budeme nad ním po večerech přemýšlet.

Ale teď, nemáš domluvené hodiny masturbace nad Dotou, nebo něco stejně důležitého?

@Sinister (08.09.2012 18:26): S prvním se souhlasit nedá, ale rozhodně to někdy nějak prubni. Pak budeš mít na roleplay jiný pohled.
@Sinister (08.09.2012 17:48): NOT THIS SHIT AGAIN.

Když ti tak jde o ten roleplaying, tak proč sedíš u komplu místo abys byl někde venku a pařil Dračí doupě nebo vampíří maškarádu.

Kdyby se pojmenování RPG nedostalo do počítačové hantýrky a místo toho někdo nadhodil nějaké jiné, přesnější a trefnější, bylo by nám všem o hodně líp.
@konvice (08.09.2012 15:59): Neznám nikoho, kdo by jedničku hrál. Každopádně se mi celkově popisy jedničky i předpokládané vlastnosti dvojky hodně líbí. Ale stejně se bojím, abych se nedočkal hry typu Silent Storm nebo Jagged Alliance. Ačkoli třeba Silent Storm mám docela rád a líbí se mi, chci od Wasteland skutečné RPG. Ne TBS s prvky RPG.
@valcik (08.09.2012 11:18): Ve světle vyvíjeného Wasteland a oživení Fargovy práce možná není smutek za značku, která je v současném stavu jen prázdným pojmem, na místě, ne? Už dlouho se mi nestalo, že bych se na nově vycházející tituly těšil tak moc jako teď - Carmageddon, Shadowrun, Wasteland 2; osobně chovám i jiskřičku naděje, že ohlásí Dead Island 2 a některé další tituly. Vážně jsem po dlouhé době spokojený.
@Sinister (08.09.2012 09:06): Aj keď riskujem, že na mňa Bodkin zosype oheň a síru, priznám sa, že ma ani tá akčná FPS-ka od Obsidianu príliš nenadchla. Oproti F3 mali premakané dialógy, postavy aj príbeh, ale je to na mňa skrátka príliš turistické a akčné, hoci OWB tú moju averziu trocha nabúralo.
Hm, keby MCA súhlasil s ďalšou ponukou na spoluprácu s Bethesdou, poriadne by ma to prekvapilo, po tom ako ho tí vymastenci obrali o zaslúžené prémie kvôli jedinému bodu v hodnotení na Metacritics. Bojím sa, že ďalšie Fallouty už budú len od Todda. :-(
@Redfield (07.09.2012 23:41): V normální situaci by to asi i vyřešily, jenže těch hráčů bude vždycky minorita a ty RP serevery jsou povětšinou pirátské, ne? Každopádně hráči berou MMO spíš jako sociální sítě.

@valcik (08.09.2012 08:24): Když k tomu přizvou Obsidian, budu spokojený. Ale když Obsidian maká na MMO South Parku a Avellone ještě na Wasteland 2, tak se obávám vývoje situace typu - 'Fallout' 3, Fallout: New Vegas, 'Fallout' 4, Fallout: (doplň).
@konvice (07.09.2012 22:52): Keď sa Interplay dostal do finančných problémov, majitelia sa rozhodli vstúpiť na akciový trh, aby získali kapitál na vyplatenie dlhov a ďalší vývoj hier. Vytlačili akcie a v roku 2001 väčšinu z nich odkúpila spoločnosť Titus Interactive, ktorú zastupovali bratia Caenovci. Keď Hervé Caen prevzal kontrolu nad Interplay, Fargo stratil právo rozhodovať o dôležitých veciach a preto spoločnosť opustil. Odvtedy išlo všetko len dole vodou, Hervé Caen okrem iného rozpustil Black Isle, zastavil vývoj Van Burena a odpredal časť autorských práv Bethesde. Zmluva o predaji obsahovala bod, podľa ktorého má Interplay právo na vydanie MMO s tématikou Fallouta, ale boli tam dve dôležité podmienky. Na vývoj MMO dostal Interplay presne stanovené časové obdobie a okrem toho musela byť spoločnosť solventná, aby mohla vyplácať mzdy a pohľadávky. Hervé nielenže prešvihol zmluvný časový limit, ale dostal sa opäť do veľkých finančných dlhov. Vtedy sa malý Todd nasral, pustil z obojka svoju svorku cvičených právnikov bažiacich po krvi a tí odviedli poctivú prácu, ošklbali Hervého ako morku. Na základe zmluvných podmienok Interplay prehral súdny spor a všetky práva na Fallout pripadli definitívne Bethesde.
Odvtedy má Bethesda voľné ruky. Nedopraje mŕtvole Fallouta čestný odpočinok, ale opakovane ju przní a znásilňuje, mor na Todda! (Momentálne Bethboys mapujú územie Bostonu a zlé jazyky šuškajú, že tam onedlho Dovahkin odloží koženú zbroj a navlečie Power Armor.)
@Bodkin (07.09.2012 23:01): Těžko převést kouzlo Falloutů do MMO světa. Těžko převést jakékoli kouzlo do MMO světa, když okolo poskakují patnáctiletí kryplíci vykládající si cosi o nové desce Soulja Boye a jakejže je to nářez.
@valcik (31.08.2012 08:41): Jo, taky jsem to četl, ale příliš mě to nenadchlo. Hlavně nechápu ten prapodivný fetiš, že se mluví o pokračování Tormentu. Není to pokračování Tormentu ale hra ze světa Planescape.
@Sinister (30.08.2012 14:43): .. však preto si myslím, že od Hervého sa dočkáme iba nejakej vykrádačky, do ktorej zamotnuje nanajvýš tak podobu hlavnej postavy z nejakej známej BIS hry. O skutočnom pokračovaní Planescape: Torment nedávno špekuľoval Chris Avellone v akomsi interview. Priznal sa, že ho tá predstava velice pokúša. :-)

Na Stonekeep alebo Lionheart radšej vôbec nemyslím. Z pôvodného BIS zostal v Interplay iba Chris Taylor a Mark O' Green, ktorí pracovali na pripravovanom fallouťáckom MMO.
@valcik (29.08.2012 09:15): Počkej, Interplay má práva na značku Planescapu? Myslel jsem, že je součástí DnD, tedy že je v rukou Atari.
No, naštěstí je Planescape: Torment tak uzavřený, jak jen může být, takže se nebojím ničeho.
@Bodkin (28.08.2012 13:24), @Sinister (28.08.2012 14:48): Som presvedčený, že pokým spoločnosti Interplay šéfuje Hervé Caen, nedočkáme sa žiadneho poriadneho RPG. Jediné, čoho je schopný, je snáď nejaký pinball s motívom postapokalyptickej pustiny alebo plošinovka, v ktorej bude Nameless One skákaním rozbíjať poletujúce lebky. Hervé sa predviedol vo svojom úžasnom konzolistickom projekte FOBOS, ktorý sa našťastie do DH zatiaľ nedostal. Vyžadoval by totiž systém hodnotenia, ktorý povoľuje záporné hodnoty, tipujem to na -35. ^^
@Bodkin (28.08.2012 13:24): A zrovna z Lionheartu by mohla konečně vypadnout kloudná hra. Ten setting je vysoce lákavý, hra stojí ale za hovno...
Stonekeep jsem nikdy nehrál, ale docela se těším, až se do toho pustím. Až budu mít v Sydney prázdniny, koupím si to z GOGu.
@Bodkin (27.08.2012 20:00): Jak to vidím já, tak se napíše název 'Black Isle' a budou se chrlit generické sračky typu Dragon Age, protože se to prostě v poměru cenavýkon studiím vyplatilo, a následně se bude ždímat frančísa. Statisticky vzato by se mohla minimálně jedna zajímavá nebo příjemná série rozhodně objevit.
Od Interplay se jedná rozhodně o chytrý krok. Třeba se pokusí Avellona aspol. zverbovat :D
Hervé Caen, majoritný akcionár a šéf vydavateľstva Interplay sa rozhodol, že vzkriesi mŕtve štúdio Black Isle, ktoré sám pochoval. Napriek tomu, že medzitým odpredal väčšinu autorských práv a aj napriek tomu, že z pôvodných zamestnancov Black Isle sa mu všetci okrem jedného či dvoch ľudí rozpŕchli do šíreho sveta.
https://twitter.com/BlackIsleStudio
Zúfalých francúzskych kujónov neradno podceňovať, nezastavia sa pred ničím. ^^