Komentáře
Need for Speed: Road Challenge
Return to Castle Wolfenstein
A na závěr, když se tak dívám pod tuto recenzi na řádky PRO a PROTI uvažuji co tam mám vlastně napsat? a udělám to tak, že tam tentokrát nenapíšu vůbec nic, jelikož kladů bych našel mnoho a nechci některé stavět před jiné, a zápory mě žádné nenapadají. Tak pokud je někdo kdo má rád hry a nebojí se spustit starší, a dnes již legendární OLD-CLASSIC FPS, tak Return to castle Wolfenstein vřele doporučuji.
s pozdravem Ibanez
Quake II
Pro: grafika, protivníci
Proti: místy stereotypní prostředí
Grand Theft Auto: San Andreas
Herní doba je hodně, hodně dlouhá a nejen samotný příběh, ale i sbírání všelijakých fragmentů nebo kradení aut, různé závody apod. V San Andreas je pořád co dělat, a když už člověk neví co, tak si ukradne Letadlo (od Cesny přes stíhačku Harrier, až po Boeing), dělat se dá toho opravdu hodně.
Novinkou oproti VC je určitě zmíněná rozhlehlost, oblékání, plavání atd.
Určitě bych hru doporučil všem, kteří jí ještě nehráli a hledají něco příjemného ke hraní.
Pro: Vše
Proti: téměř nic, možná mě jen některé mise úplně nebavily, ale zase to dohnaly jiné, které jsem si zahrál i víckrát :-)
Sydney 2000
Pro: Příjemná a hezká grafika
Proti: hratelnost, nuda, nic.....za týden ta hra ležela pod nánosem prachu
Doom 3
Pro: hezká grafika
Proti: stereotypní prostředí
Half-Life 2
V druhém dílu je samostatnou kapitolou fyzika, která je všude přítomná a celý příběh a prostředí tím dostává ještě o další metu dále.
Prostředí je naprosto unikátní a uvěřitelné, kdy při procházce samotným městem a nebo zákoutími City 17, člověk cítí jakoby ty místa opravdu existovaly.
Samozřejmě jako každá jiná hra, má i HL2 své nějaké drobné chybičky a zápory. Asi tou největší bych zmínil část We don't go to Ravenholm, kdy Gordon prochází, jakýmsi předměstím City 17, které se s hororovým nádechem snaží hráče vystrašit za každým rohem. Nevím proč, ale mě se tato část z jinak unikátní hry líbí asi nejméně, a možná tím, že vypadá nejméně přirozeně a dost uměle. Abych to upřesnil, byla to asi jediná část hry, kdy jsem tak nějak pořád čekal na to, kdy už to bude končit. Naštěstí pro mě, to nebylo zase tak dlouhé.
Ale po troše kritiky se vrátím k dalším kladům, a to převážně k nepřátelům, kterých není sice mnoho druhů, ale stačí tak akorád a pro mě jako žádného Hardcore hráče byli i příjemně obtížní, tudíž že jsem nemusel u každé takové té vrtulové housenky dávám 10x load než jsem jí konečně zabil dřív než ona mě.
A konečně se dostávám ke kladu největšímu a tím je zbraň všech dosavadních herních zbraní, Gravity Gun. Tak jako má Luke Skywalker svůj světelný meč, tak díky této hře má u mě Gordon společně s páčidlem ještě Gravity Gun. Jednoduchý na ovládání, a při správném použití je neuvěřitelným pomocníkem, ať už v otázce přenášení předmětů tak v otázce života a smrti, kdy jím lze s pomocí např. cihel nebo kotouče pily eliminovat i řadu nepřátel.
Příběh je opět propracovaný a navazuje na původní hru. Skripty se rovněž autorům povedly, nicméně to by i člověk očekával, když se jedná o jeden ze základních principů úspěchu prvního dílu. Je hezké že valve zde zařadili i původní postavy jako Barney nebo doktory a přidali velice hezkou Alyx a přítulného "pejska".
Líbil se mi i závěr, jen ho mohli autoři udělat o malinko těžší, a to říkám i já, jakožto, jak jsem zmínil, žádný HC hráč.
Každopádně HL2 je hrou, na kterou jen tak nezapomenu a doufám, že si ji zase někdy v budoucnu vychutnám.
No nic tak uvidíme co pro nás chlapci vymyslí do třetice, snad nás ta hra bude opět bavit aspoň tolik jako předchozí díly. No kluci si nasadili prvními dvěmi díly laťku hodně vysoko.
Pro: Příběh, fyzika, nepřátelé, grafika,
Proti: Ravenholm mě moc neba a příjde mi umělý, ale možná to je jen můj pocit
Half-Life: Blue Shift
Tzn. grafika je stejná, efekty jsou stejné, monstra jsou stejné, vojáci jsou stejní, doktoři jsou stejní, ve hře se prostě neobjeví nikdo ani nic nového.
To všechno by mi ani tolik nevadilo, jako spíš herní doba, hra se dala dohrát, za jedno odpoledne.
Ale přesto musím dodat, že jsem si to zahrál rád. Přece jen to rozšiřuje příběh původního HL, přece jen bylo milé se setkat několikrát s Gordonem atd.
Pro: rozšíření příběhu HL
Proti: hra neobsahuje žádné novinky
Half-Life: Opposing Force
Pro: nějaké nové zbraně a nepřátelé
Proti: podle mě to ztrácí to kouzlo původní Black Mesa
Kingpin: Life of Crime
Tak dohráno znovu, a pořád je to cool akce......až na těch pár detailů se u mě chyby opět nedostavily.......škoda, když tvůrci nechali tak trošku otevřený ten konec, to nedotáhli do dalšího dílu :-) myslím si, že hra byla dosti podceňovaná.....a proto to asi už nepokračovalo........
Pro: Prostředí, Interakce, Příběh, Zbraně, Bary, různé Detaily
Proti: nic velkého :-)
Worms Armageddon
Pro: nestárnoucí grafika, sympatičtí červíci, výběr zbraní.......a mnoho dalších
Proti: nic si nevybavuju.....
William Shatner's TekWar
Pro: Způsob transportu mezi jednotlivými částmi města
Proti: Grafika, AI, hratelnost a plno dalších věcí.......
Quake
Pro: Grafika, hratelnost, multiplayer
Proti: Občas stereotypní prostředí, nebylo to moc dlouhé
Redneck Rampage
Pro: Motiv, slepice, některé části hry byly cool
Proti: ovládání bylo malinko obtížnější a moskyti mi taky nepřišli jako best protivníci........
Half-Life
Hold Half-life se mi dostal pod kůži, hrál jsem i datadisky a módy, ale prostě prvotní HL byl dle mého názoru nejlepší. Chlapcům z Valve děkuji za tento herní zážitek a to prosím říkám já, který už dávno hry nehraje, ale rád si na některé tituly vzpomenu.
Pro: Hratelnost, prostředí, grafika, interaktivita, nepřátelé, zábava jak v singlu tak v multiplayeru, no a občasné herní hádanky
Proti: jedná jediná část se mi fakt nelíbila a to byla taková ta fabrika, kde se jezdilo na těch pásech........
Mafia: The City of Lost Heaven
Pro: Příběh, grafika, motiv, postavy, některé zajímavé mise, český dabing, opět se ukázalo, že my češi se ve světě neztratíme, jo a nesmím opomenout super soundtrack
Proti: Chyběl multiplayer, dosti časté bugy, extrémně extrémní Extrémní jízdá :-), škoda, že to tak rychle skončilo.......
Blood
Pro: Atmosféra, Zbraně, Prostředí, Nepřátelé
Proti: pár drobností, které nemá ani cenu zmiňovat
Duke Nukem 3D
Pro: Interaktivita, humor, arzenál zbraní, jetpack, hratelný kulečník :-D
Proti: na tehdejší dobu se toho moc vytknout nedá, myslím že 3D Realms udělali tehdy co mohli.....
Pro: Příjemná hratelnost, množství tratí, poškození aut, kariéra.....
Proti: Někdy příliš zdlouhavé jednotlivé závody v rámci kariéry (několikrát se mi stalo, že jsem ostatní předjel o kolo)