Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Garret (06.03.2014 18:57): V to taky pevně doufám. :-) Jen mi přijde divné, že u několika šachet, které jsem minul, na mě řve instrukce "Potřebuješ šroubovák", ale po 12 hod. hraní po něm zatím není ani stopa.
Tak nevím, ale ty statistiky výsledků kapitol jsou nějak zvláštní. Dal jsem si záležet, abych se nikoho ani nedotkl a to jsem taky splnil, přesto ale mám v kolonce "Omráčení nepřátelé: 6". :-/

Mimochodem, zatím jsem nenarazil na šroubovák potřebný k otevření některých šachet. Naštěstí lze vždycky použít minimálně jednu náhradní cestu, takže se bez něj v podstatě obejdu, ale doufám, že nenarazím na chvíli, kdy se bez šroubováku nehnu dál.
@SyLeBROs (05.03.2014 22:27): Nebuď včerejší, přebinduj si to, nebo nech brouka a stráže žít a rázem 1/4 tlačítek potřebovat nebudeš. Ten speciální pohyb si hoď na pravou myš (zoom v Thiefovi potřebovat nebudeš, stojí za hovno), na kolco šoupni šestý smysl, okolo WSADX (pohyb, dřep) si nahaž všechny šípy/udělátka, co potřebuješ, a máš vymalováno.
Chvilku sem to hrál a prozatímní verdikt? Děsná ovladatelnost ve smyslu rozložení kláves. Pokud nejde přebindovat tak asi zdechnu...útok Rkem a ne LTM? Rly? vyhýbání Včkem? a co potom vybírání všemožných typů šípů atd. Opravdu, i Far Cry 3 se mi zdá zatím mnohem lepší a to mě příběhem dost zklamal. Prostě vše je od sebe strašně daleko...
zatím to vypadá po všech stránkách dokonce velmi slibně, doposud nechápu vlnu kritiky

asi budu hrát jen zmrskané a recenzentama vyfakované hry

Mě zase ten komentář přijde hodně slabý. Místo faktů trapné vtípky. Někdo chce za každou cenu kritizovat, ale vlastně neví co a jak, a tak kritizuje blbiny, jako název nebo že pro sebrání předmětu z truhly je potřeba zmáčknout tlačítko, lol. Mluvit o lineárnosti je pak úplně mimo, protože k cíli často vedou 2/3/4 různé cesty, které se vzájemně spojují a zase rozcházejí.

Nový Thief obsahuje daleko horší věci, které bych v záporném komentáři čekal. Pochopitelně nebudu hej trům napovídat, ale je tam jeden ultra mega KO epic fail, který nemá obdoby. A já to sem psát nebudu, protože mě se hra líbí :-)
@Chuck (01.03.2014 16:31): Jediný dôvod, pre ktorý som to spomenul je, že Hitman: Absolution mal v dobe vydania ďaleko priaznivejšie kritiky aj od hráčov a pritom išlo o dosť výrazný odklon od pôvodného štýlu, v niečom zábavnejší, v niečom horší a hlavne príliš nefungoval ako klasická stealth hra. Thief to naopak schytáva viac a pritom je vernejší štýlu značky a je mi to tak trochu záhadou.
@M.a.t.t. (01.03.2014 15:20): Zmínit se v souvislosti s novým Thiefem jakkoliv o posledním Hitmanovi zní jako urážka na cti. :-) Tady mám vyloženě pocit, že hraji stealth hru se vším, co by měla mít.

Vážne to je lepšie ako si myslíte, len treba hrať pomalšie a myslieť, nebola prvá misia v 4 pred tým ako sa odohrala 1? Znalci je to na Vás, mám tu video v CZ čo to začne objasňovať: http://www.youtube.com/watch?v=FBP8vmLyjtk
Tak mi to nedalo...Je to citeľne lineárnejšie, ale nie až tak hrozne, ako som čakal a stále je tam toho dosť na preskúmavanie. Naviac samotné mesto, akokoľvek rozdelené na zóny, lineárnosťou rozhodne netrpí a je celkom zábavné ho preliezať. Ako stealth hra to naviac funguje ďaleko lepšie ako napríklad nový Hitman, vyložene podporuje stealth systém a hráča aj oceňuje, ale pritom je možné to hrať ako ako "predátor." Aj vďaka tomu tam už teraz vidím istú znovuhrateľnosť.

A som rád, že navzdory prvým videám nový Thief veľa spoločného s Dishonored nemá, naopak výrazne evokuje tretí diel a osobne to vnímam ako plus.
Jsem také ve 2. kapitole jako Majkee a stejně tak nemám zásadní výhrady, líbí se mi to i příběhově. Linearitou to sice trochu trpí, ale vzhledem k tomu, že nesnáším rozlezlost, nemám s ní problém. Pokud se nic nezvrtne, což ještě pořád může, zdá se, že moje investice nebyla marná.
Som rád, že aj v tomto pokračovaní je naznačené prečo mesto žije samostatným životom, niečo ako Dávné ozvěny. Ak si človek prestaví "uľahčováky" je to o 10% lepšie. Keby sa písal rok 2000+ na 8O% to nie je, ale včuleky... /BioShock sa mi vôbec nepáčil, tak isto Dishonored, jedine [chybný odkaz na hru] možno šancu ešte dám/ Tie hry som ani nehodnotil, a ani ich nejdem kupovať, Thief si isto zakúpim, ale prednosť má Dark Souls II a Zaklínač. Som hold zákazník z dávnych dôb, buď kupujem srdcovky, alebo skúšam "demá". Kúpa samozrejmä príde na radu, keď sa dostatočne vyzúria s DLC.
PS: Nemám screenshoty, ale mám pocit, že armor sa trošku mení po zakúpení upgradu, či...?
PS2: Patch fakt upravil optimalizáciu, na mojom PC to je fakt vidno, loading som nemal dlhý ani vo verzii 1.0.
Zkusil jsem kousek a graficky hodne pekny, ale nalajnovany je to naprosto nehorazne. Mozna si o nekdy zahraju, ale zatim na to kaslu.

Kdyz me to ucilo pouzivat vodni sipy, nedovolilo mi to vystrelit pokud bych minul louc. (A vubec, nevypinal bych si miridla vedet ze s tim lukem Garret miri jak debil, takze vubec neni znat kam.)
Mám za sebou první dvě kapitoly, pár menších vedlejších questů a zatím jsem spokojenej. Nevím, co se komu zas nezdá, hraje se to celkem dobře. AI je hloupá, ale jaká stealth hra ji má dobrou ? Rád si takovou hru pak zahraju.

Doufám, že se na mě v dalších kapitolách nezačnou valit hromady kostlivců a podobných kravin, kvůli tomu jsem nemohl dohrát jedničku a posléze ignoroval dvojku.
@Say (28.02.2014 11:58): Teď nevím, co má být DoF. Hodnoty, které můžu zvyšovat (nemyslím zapínat nebo vypínat), jsou "Kvalita hloubky ostrosti", "Kvalita stínů" a "Kvalita filtrování textur".
V Tipoch sú spomenuté aj machové šípy, ciest je tam fakt viac ako 2, niektoré som našiel ale nedostal som sa na ne, hrám to na cca 48% hladania.
@Jack_Dark (28.02.2014 10:46): Tak mně málokterá stealth hra vadí, že? ;-) Víc se do toho opřu až odpoledne, jelikož začínám pociťovat spánkovou absenci. I když tímhle bych ji možná dokázal rozptýlit poměrně hravě. :-)
@Walome (28.02.2014 09:46): V menu hry je uvedeno spoustu šípů, ale myslím, že tenhle tam není.

Jinak grafika podle očekávání nadprůměrná, jediné, co jsem trochu srazil, je SSAA, který jsem sundal na hodnotu "Nižší", všechno ostatní jsem nechal na "Nejvyšší" a na 60 FPS to kupodivu jede a nepropadají. Zatím to jen vstřebávám, ale vidím to i tak prozatím optimisticky.
@Chuck (28.02.2014 09:41): Hodnej táta.

Ale mechovej šíp v novým Thiefovi nejni, co?! A ono to má load screen? Uf, uf, uf.

Úryvek z recenze: Časté přerušování hry dlouhými nahrávacími obrazovkami by samo o sobě bylo zlé, ale připočtěte si k tomu navíc fakt, že tyto přechody fungují doslova jako "přetlakové komory", restartující věci a postavy kolem vás. V důsledku jsem tak nejednou překonal problematický úsek tím způsobem, že jsem se hned na začátku rozběhl a spustil poplach, ale než mě stráže dohnaly, "skočil" jsem do "přetlakové komory", ze které jsem se na druhé straně vynořil do klidného a nerušeného světa. V době, kdy hry jako GTA5 nebo Infamous fungují zcela bez loadingu je tohle prostě citelný krok zpátky, který doslova mrzačí herní zážitek. V tomhle kontextu působí docela vtipně i okamžité neviditelné zabouchnutí okna, kterým jste právě prolezli.
@Maximus (28.02.2014 09:35): Na přítmí bych si taky počkal. To vloni jsem po návratu z dovolené zjistil, že mi táta přichystal suprové překvápko - na okno, u kterého mám PC, mi nainstaloval žaluzie. :-) Prý se nemohl koukat, jak při hraní ve dne mhouřím oči. :-)
@Maximus (28.02.2014 09:35): :D To mi připomíná původního Thiefa, kterej se fakt musel hrát v absolutní tmě, jinak se nedalo. Pak byl člověk ještě ke všemu posranej. To chrmlání stráží táhnoucí se chodbou mě dycky vyděsilo.

Sákra, že bych zkusil o víkendu tu trojku? Ale já mám dycky velký plány a pak hraju dvě hodiny a jsem rád.

Recenze na EG. Tyhle beletristický úvody herních recenzí mě sraly už za Rybky. Jenomže Ryba tu beletrie občas vkládal i do těla recenze, takže to nešlo přeskočit :D nikdy jsi nevěděl, kdy to přijde.
@Chuck (28.02.2014 09:25): :D Jo, to jsem taky onehdá vyhodil nějakej leták s dlc a pak jsem ho hledal v koši.

Tak já mám Blacklist na PS, takže tam je to jedna tlustá placka a hurá. Docela mě překvapilo (a potěšilo), že se BR (zatím) na PC nedostal.
@Walome (28.02.2014 09:13): To má ale Blacklist taky. Nejlepší bylo, že jsem zmuchlal a málem zahodil strženou fólii z krabičky a pak mi nedalo, co že je na té nálepce kromě "Thief" ještě napsáno. "Děkujeme za Vaši předobjednávku a níže zasíláme kód ke stažení oficiálního OST ke hře". :-) Ne, že by se svět zbořil, ale herní soundtracky přece jen rád mám.

Edit: Ještě, že jsem zvolil instalaci z těch disků a nevložil steamkód! To je jiný cvrkot.

@GodOfTheSick (28.02.2014 09:24): To jsem chtěl slyšet, zvlášť teď. :-)
Z některých komentářů mám pocit jako bych hrál úplně jinou hru. Špatná AI? Testoval jsem ji pečlivě v lokaci u hlavní věže a funguje, tak jak bývá ve stealth akcí zvykem. Jsi ve stínu? Nepřítel nevidí. Plížíš se? Nepřítel neslyší. Kdyby tomu tak nebylo, tak tu místo stealth akcí máme samé střílečky, protože ve stínu na osvětlené ulici se reálně neschováš.

Chování a pochůzky strážných sice působí poněkud zastarale až směšně, ale vidí a slyší velmi dobře. Na světle se pohybovat nelze. Dohled strážných je skoro 15 metrů, např. vidí přes celé náměstí/chodbu a hned útočí. Na jakýkoliv zvuk okamžitě reagují a jdou prohledávat. Rozhled místy až 180. Když je Garret schovaný ve stínu a strážný přijde do jeho blízkosti, tak ho většinou najde. Pokud jsou nepřátelé v rozdivočelém stavu, nelze jen tak utéct za nejbližší roh. Stíny a tma najednou nehrají roli, strážní vidí všude. Vymlátit lokaci namísto plížení jako v Dishonored je prakticky nemožné. Je to Thief!
Hm, já už to mám od včerejška na poště, ale zrovna v den, kdy to přijde, musím makat, takže dřív než dneska dopoledne se k tomu nedostanu. Jak to vlastně je - krabicovka jede přes Steam? To bych se zas načekal.