Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Kdyby se chtěl někdo podívat orientačně, jak hra vypadá (se sweetFX samozřejmě) - galerie.
A jéje, člověk čeká tři měsíce od koupě, pak se tři dny přemlouvá, aby nestáhnul Thiefa z warezu a nakonec, když hra vyjde, tak to přetíží Steam :( :D
Pridavam jeste nejake poznatky. Je tam celkem 25 vedlejsich misi typu ukradni nejaky predmet. Vetsina z nich jsou pak roztrousene po meste. Jen asi 6 misi ma vlastni vetsi areu s loadingem a jsou trochu propracovane. Po dohrani vseho mam delku 10 hodin.
@7c (27.02.2014 21:06): No upřímně snad všechna FPS RPG které jsem hrál měly reakce NPC na snipování dost lol. Nevím jak u FPSek ale co se mi dostalo pod ruku tak taky bída. Místo aby co nejrychleji od parťáka s prostřelenou hlavou utekli, tak se k němu raději sehnou a rozhlížejí se na místě. A pak se zase vrátí do původní nascriptované cesty. Ale určitě nějaké z toho pytle nových válečných stříleček se najde nějaká lépe napsaná.
@Walome (27.02.2014 16:17): No ale chlieb s mysou mozes aspon teoreticky reklamovat a pripadne vysudit zopar milionov odskodneho (min. v niektorych krajinach), to nebol dobry priklad :-).

No dnes by to uz malo ist aktivovat nie? teda kluc som si vlozil uz vcera a preloadol data ale spustit sa este nedalo. Fakt to malo 20GB, ale viac menej normalka dnes ktoru uz vobec neriesim, skor ocakavam kedy pride prva "over 100GB game".

Navyse nie som zatazeny hranim Thief 1+2+3 tak zacnem tymto a potom uvidim.
@Chuck (27.02.2014 15:21): Řekl bych že v dnešní době bez demoverzí a s takřka neexistující politikou vrácení je warez snad jedinou možností jak se ujistit, že ti hra pojede. :- /

Aspoň dokud nebudeme mít každý dost kvalitní net na OnLive apod.
@Say (27.02.2014 15:57): Všechny tyto nesmyly povypínány, a ani tak nepochodim. RAMky a Grafárnu mám holt slabou. ;) Neva, stejnak jsem Thiefa chtěla prubnout převážně ze zvědavosti, jelikož Dishonored potěšil. Garreta oželím. Thifovskou ságu neznám. ;)
@účet smazán (27.02.2014 15:16): Si vypni FXAA, které rozmazává obraz postprocessově. DoF dej na normal. High je jakýsi nereálný tak jako tak.

@Isair (27.02.2014 15:16): No tady to fakt nefunguje dobře. Prostě s "reálným" vykreslením světa očekávám i "reálné" chování. Nebudu přece upravovat své úsudky gameplaye o fungování relativně normálních věcí na základě omezených/zjednodušených pravidel. Prostě mi přijde zcela normální, že když jsi 2 metry před někým, kdo drží hlídku, tak že tě uvidí tak jako tak. Leda bys byl ve tmavém sklepě bez jakéhokoli zdroje světla.
@Daemon (27.02.2014 14:12): Já reagoval na tmu jako takovou, jelikož mi z Tvého příspěvku přišlo, že Ti není jasný ten přechod do ní. Jo, je pravda, že od určité vzdálenosti Tě nepřítel vidí i ve tmě, ale u málokteré stealth hry se pozná, kdy je ta vzdálenostní hranice prozrazení prolomena. Resp. si v tuhle chvíli na takovou hru nevzpomínám.

@účet smazán (27.02.2014 15:16): U warez verzí se to občas stává. :-P
@Say (27.02.2014 14:26): V předchozích dílech si tě v šeru nepřítel všimne a pokud tam stojíš dost dlouho, tak i zaútočí (případně to jde prozkoumat). Ale jinač vždy platilo "pokud je hráč v naprosté tmě, je v podstatě neviditelný". Se samotnou AI to nemá myslím až tak moc společného, spíše bych to také (viz. Daemon níže) označil za herní pravidla, která sice působí občas trochu zvláštně, ale v předchozích dílech fungují dobře. Jak je na tom však tenhle nový Thief netuším, možná reagují ještě hůře.
Bohužel ani na normální performance se nechytám, no to mě poser xD. Zaklínače 2 aj. v pohodě rozeběhnu i na Very High a Thiefa nikoliv? Si dělaj (.)(.) Seká se to prasácky. Pfff, takže uninstall. ;) Na nový hw fakticky nemám a pod normal nejdu.

Tak zase nic. :D Zřejmě o nic nepřijdu, z toho, co tak čítám po netu.
@Daemon (27.02.2014 14:12): Teda nevím, jak to bylo v jiných dílech, Thiefy jsem nikdy nehrál, ale tady i když jsi v šeru, tak nejsi na 2 metry před NPC vidět. A to je fakt do oči bijící.
@Chuck (27.02.2014 13:31): Ta kontrolka ti to ale neprozradí, proto mi přijde tvá poznámka mimo. Řekne ti, jestli jsi ve tmě nebo ne, ale k čemu ti to je, když i ve tmě můžeš být vidět na neurčitou vzdálenost? A na začátku na hodně velkou vzdálenost, když ještě nemáš nic upgradované.
@Daemon (27.02.2014 12:48): Já jen reaguji na tu ne/viditelnost, o které ses zmínil v případě Blacklistu, kde mi přišlo, že Ti není jasné, jak rozpoznáš, kdy Tě nepřítel vidí a kdy ne.
@Chuck (27.02.2014 12:42): Nechápu, co tím chceš říct. To neznačí, že tě nikdo nemůže vidět. Od nějaké vzdálenosti tě prostě uvidí i tak a ty ani pořádně nevíš od jaké. Ta vzdálenost závisí na úrovni stealth vlastnosti, kterou máš na základě oblečení.
Mně přišlo, že Marty ani tak nekritizuje přítomnost ukazatele, ale spíš samotnou lineárnost lokací. To hře vyčítá více lidí. Thief byl vždy o velkých lokacích, kde si hráč nacházel svou vlastní cestu. Dům byl prostě dům se vším, co k němu patří a bylo prostě na hráči kudy ho projde a jestli vůbec. I když třetí Thief měl lokace menší proti předchozím dílům, pořád tam tohle bylo jakž takž zachováno. V tomhle býval Thief vždycky jiný proti třeba Splinter Cellu, který je o jedné jasně dané cestě, která se občas trochu rozvětví jen aby se za chvíli zase spojila. Podle toho, co jsme zatím četl a slyšel, nový Thief je spíš jako ten Spliner Cell :(

Pokud jde o stealth systém, už od prvního dílu bylo jeho základem, že pokud jste v naprosté tmě, jste pro strážné neviditelní. Musí do vás vyloženě vrazit. Akorát když na sebe upozorníte, tak se do té tmy hledat vydá a je pak velká šance, že do vás opravdu vrazí. Hra má tak jasně daná pravidla - Ve tmě jsem v bezpeční, v šeru riskuju, na světle jsem hned vidět. Mám obavy, že tenhle systém byl v novém Thiefovi zmrzačen, protože prý obsahuje stealth upgrady. Můžete mi to někdo potvrdit/vyvrátit? Nedávno jsem to totiž zažil u posledního Splinter Cellu, kde už prostě není nikdy úplně jasné, jestli budu nebo nebudu vidět, což je dost otravné. Dneska prostě všechno musí mít nějaký upgrade systém bez ohledu na to, jestli to dává smysl nebo jestli to nerozbíjí hru.

Jen radši upozorňuju, že jsem čtvrtého Thiefa nehrál, takže se jen vyjadřuju k tomu, co jsem o něm slyšel a četl od jiných. Pokud se mýlím a hra je na tom vlastně líp, budu jen rád, když mě z mého omylu vyvedete.
Nech už to odomknu na steame, ale čo som pozeral videa - možnosti nastavenia su tam tak široke, že vačšinu veci sa da vypnuť (hud, focus atd.). Nastaveni je tam hrúza a nechce sa mi veriť, že je hra tak zlá ako niektorí píšu.
@M.a.t.t. (27.02.2014 11:29): No počkat, ta hra může být blbá sama o sobě. Pamětníků je dost, ale většina hráčů jsou dnešní teenageři. A ti vědi hovno :)

Samozřejmě, dokud nevyzkouším, neuvěřím, ale nepřijde mi až nesmyslné, že by hra mohla být "propadák", už kvůli vysokým očekáváním.
@aoshi (27.02.2014 11:23): No však ten Martyho argument to len dokazuje - len kvôli prítomnosti HUDu, ktorý je možné vypnúť, hru odsúdiť ako výrazne horšiu, rovnako je to s AI, ktorá je rámci série približne rovnaká a tuto je zrazu terčom kritiky. Nevravím, niektoré prvky možno nie sú riešené najšťastnejšie a je mi jasné, že skalní fanúšikovia prvých dielov budú kritizovať, tak ako sa to deje pri rebootoch, či moderných pokračovaniach často, ale žeby šlo až o tak tragickú hru sa mi skutočne veriť nechce.
Kdyz ted hraji ten treti dil, tak si uvedomuji jak malo stacilo k tomu, aby 4ka byla minimalne stejne dobra jako 3 dil. Podobne mesto kde se mezi misemi presouvam a pravidelne vracim tu je, obchodnici taky, alternativni cesty taky. Hlavnim problemem jsou samotne mise, jejich napln a navigator, ktery neustale ukazuje kudy je treba jit. Trojka tezi hlavne z toho, ze se mise (loading) odehrava v nejake vetsi arene, kterou je potreba celou projit a splnit vytycene ukoly. Hrac pak prochazi kazdou mistnost a presne nevi kudy jit, co delat a co na nej kde vybafne. To u 4ky bohuzel pada. Skoda, potencial tu je. Na grafiku nemohu rict ale jedine spatne slovo.
Tak jsem opet po 10 letech nainst. treti dil a ta AI je uplne stejna. Protivnik me nevidel ani na metr ve stinu i kdyz byl v alert stavu :)
No, když už je to AI tak tupé, tak to aspoň nevypadá nejhůř. Ale některé textury jsou fakt lol.
@Walome (26.02.2014 19:31): Nekdy jsem z nich mel husi kuzi, protoze mi pripomely Outlast. Navic nevim jestli jsem na to sel spatne, ale nesly mi zabit, a tak jsem je jen obchazel, cimz byl ten strach jeste vetsi. Jinak jich tam je pomerne malo, objevi se v ramci jedne kapitoly v ustavu a pak kratce na konci.
@Say (26.02.2014 18:11): Nojo, to bych si to asi musel zahrát. A samozřejmě, Deus Ex je staré 14 let, ale někdy mi přijde, že se za tu dobu moc nezměnilo.
Škoda no.

Marty, co ty příšerky, je jich tam moc?
@Marty34 (26.02.2014 17:18): a proto mám nastavenou Custom obtížnost tak, že když mě zpozoruje hra končí, mám to proto že tady prostě není soubojový systém a jen to přidělává potíže :D
@Walome (26.02.2014 18:00): U starého Deuse to nebylo tak do očí bijící... Když se pohybuješ mezi hranatými polygony, tak to tak nevnímáš, ale když vidíš detailně vykreslené prostředí (s některými extrémně hnusnými texturami btw) tak je to docela fail. V Dishonored AI zase až tak tupé nebylo. Rozhodně mělo zorné pole minimálně ve 180° do dálky 10 metrů, možná i víc. Tady je rozsah "notice" se zorným polem max. 50-60° do dálky 2 metry, na světle 3 metry. Ou jé. To je ten slavný Thief?=(