Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bellerofontes (08.02.2017 05:26): Děkuju za pochvalu, nicméně ostříleným adventuristou bych se rozhodně nenazval. Sice jich mám docela dost dohraných, ale co se týče například starších kousků z 90. let, tak mám pocit, že bez návodu jsem se ani nepřiblížil konci ani jedné hry. Spíš jsem jenom velkým příznivcem žánru.
[neexistující komentář]: Konečně si tuhle hru zahrál a erudovaně k ní vyjádřil nějaký ostřílený adventurista. Skvělý komentář.
[přesunuto z komentářů]

U žádné hry na konci jsem takhle nebrečela... To je zatím všechno, co jsem schopná napsat... :-(
@Korbitch (18.07.2015 00:33): Jak říká BINGMAN, "rozhodnutí" v Telltale hrách (a imo nejen v nich) neznamená ani tak ovlivnění děje, jako spíše profilování vlastní postavy a ovlivnění ostatních NPC a jejich chování vůči tobě. Sem tam se sice nějaké dílčí dějové linky na základě tvých rozhodnutí na čas rozejdou, ale po jisté době se nakonec stejně zase slijí do jedné. Viz tenhle přehled. Bacha na spoilery.
@Korbitch (18.07.2015 00:33): Ne. 2. série by pak nedávala smysl. Všechny tady ty hry "s rozhodnutími" skončí nakonec stejně. Rozhoduješ jen o blbostech, ale hlavní linie se nemění. Je to technicky velmi náročné
Mno, zakoupil jsem to asi před rokem v akci na steamu a do teď mi to leželo na disku ladem. Právě jsem dohrál poslední epizodu a jak tam čtu vaše příspěvky, každý měl stejný konec. Což se ovšem dá vysvětlit tím, že když po každé epizodě byly statistiky úkonů v dané epizodě, vždy jsem měl stejné reakce jako většina hráčů, což mohlo vést ke stejnému zakončení. Je tu vůbec možnost, že Lee přežije první řadu?
@T0mmy (14.11.2014 20:45): Ne.
Každopádně budeš plně spokojen s jakýmikoliv rozhodnutími. Druhá série není rozhodnutími z první série nijak zásadně ovlivněna. Vždy jde jen o drobné reference.
@T0mmy (14.11.2014 20:11): Můžeš to hrát i bez savů. Na začátku druhé sezóny se vygenerují náhodná rozhodnutí pro první sezónu.
A pokud chceš nějaká konkrétní rozhodnutí, tak to musíš specifikovat.
Ahoj chtel bych si zahrat 2 serii , ale ztratil jsem savy z prvni serie. Nemate nekdo ulozeno nebo nevite kde sehnat ?
Hral uz jsem to 2x a potreti uz to hrat nechci. Kdyz tak poslete na muj email T0mmy365@seznam.cz . Diky
@Solidor (23.08.2014 09:29): tak v prvni rade to stejne musis projet vsecko pokud chces videt fakticky konec.

Hodne rozvetveny, dost mozna nejvic co jsem videl, byl Alpha Protocol, skoda ze hratelnosti to nebylo nic extra.
Tak mě napadá, jestli jsou nějaké hry, kde hráč doopravdy rozhoduje o příběhu?
Protože takové musí být strašně těžké vytvořit. Znamená to vytvořit několik příběhů. Většinou je to o tom, že se vytvoří pár drobných odboček nebo falešných odboček, protže autor má nějaký příběh a nechce, aby divák/hráč zapadl do nějaké obskurní větve a unikl mu jeho geniální příběh.
@Hrdlodus (31.07.2014 16:53): Pre mňa je TWD je viac interaktívny film ako skutočná hra. To nemyslím ako kritiku, je to prosté konštatovanie a nemám problém s tým, že to niekoho fakt baví. Ale označenie za jednu z najlepších hier vôbec.... s tým mám skrátka problém. Dear Esther beriem ako experiment a nič viac.
@M.a.t.t. (31.07.2014 14:36): To je o tom, co daný člověk preferuje. Pokud preferuje příběh, jeho podání, vcítění se do postav a do příběhu, emoční stránku, unášení se hrou a ne akci, hloubání nad dalším postupem, frustrující hříčky, pak je přinejmenším blízko pravdě.
Co teprve říci o Dear Esther?
Trochu oneskorene som na bonuswebe zaregistroval recenziu na 1 sériu, ktorá uvádza, že "The Walking Dead je takřka bezchybný a pro mě osobně nejen suverénně nejlepší hrou roku, ale také jednou z vůbec nejlepších her, kterou jsem v životě hrál." Tak si hovorím, že autor toho asi veľa nehral :)
@LuccinyHry (31.12.2013 10:19): Možná. S určitostí můžu říct, že jsem omdlel s oběma rukama na žebříku. Celkově jsem omdlel možná čtyřikrát(?), jenomže do toho počítám omdlení před řezáním a po návštěvě hotelu. Také vypadal hůře. (Což by teda hůře vypadal snad kdyby si ruku uřízl, ale to je prkotina.) Ale nemělo to vliv na nic z herního pohledu.

Všechny situace, kde použil obě ruce, zvládl s jednou prakticky stejným způsobem. Při příchodu k hotelu měl ve zdravé ruce sekáček, do pokousané si vzal střep. Pak se lišilo několik dialogů.

Jenom bych čekal, že bude trošku jinak vypadat i gameplay. Samozřejmě ne nějaké příběhové odbočky, ale aby mělo uříznutí ruky trošku dopad. Každopádně zážitek při hře mi to nijak nezkazilo.
@LuccinyHry (31.12.2013 10:19): Na toto si nespominam, ale narážam na to, že samotné herné úkony sa nijakým spôsobom nemenili, či už išlo o lezenie po rebríku, alebo likvidovanie zombie, čo by malo byť pre človeka bez ruky ťažšie a v hre to ani nebolo badať.
@M.a.t.t. (29.12.2013 17:43): Hmm, tak to je vcelku kardinalny mega-fail vzhladom na to ako je hra vseobecne prezentovana :-). Ja som samozrejme ruku ponechal v tajnosti pred zmrdmi z teamu ale cakal by som ze nejaky efekt bude mat, takze FAIL.
@SíDžej (29.12.2013 14:10): Souhlas. V tu chvíli, když se k tomu odhodlali, už to nemohlo pomoct, jelikož to muselo být dávno rozšířené. A přesně jak píšeš, citelně by mu chyběla. (Teda to by člověka napadlo v té chvíli.) Spíš bych chtěl, aby se tato drastická procedura provedla okamžitě po infekci. Ihned zaškrtit, ihned useknout, ošetřit a doufat.

Když nad tím zpětně přemýšlím, bylo by lepší, kdyby Klem Leeho zastřelila. Později se kvůli tomu bude cítit špatně. Ale nedokázal jsem to v té situaci. Myslel jsem na teď a ne na potom.
Mě přišlo docela hloupý si nechat uřezat ruku. Lee by ztratil spoustu krve, unavil by se, těžko by s jednou rukou zdolával překážky a nedokázal se pořádně bránit. A jen by tím získal maximálně trochu času navíc...a nechat Klem, aby Leeho zastřelila je taky imho lepší pro oba.
@Jack_Dark (17.12.2013 16:48): Takze je lepsi se na to divat tak, ze udelas proste to nejlepsi, co je v dany situaci mozny :)

@Hrdlodus (17.12.2013 11:39): No ja uz nevim jak se kluk a jeho tata a mama jmenovali. Slo o kamarada Klem, kterej se nakazil... mama to nezvladla a ja se do konce hry snazil aby to zvladnul tata, ale vlastne se do toho jenom porad vic a vic propadal. No a Klem jsem do urcity miry vystavil tomu samymu.. Jako smozrejmost jsem bral to, ze takhle to lidi v novym svete proste delaji, ze je to dar, posledni vec, co pro tebe muze pritel udelat.
@Jack_Dark (17.12.2013 16:18): Já v tu chvíli myslel na to, co všechno musela prožít během tak krátké doby. A ještě měla na obličeji krev o zombíka, kterého ubila pálkou. Nechtěl jsem, aby musela podstoupit ještě to, že to bude ona, kdo mě zabije, a aby její poslední vzpomínka na mě byla s dírou v hlavě, kterou mi sama udělala. Ale rozhodně tím nemyslím, že bych se přel, co je lepší.
@Hrdlodus (17.12.2013 11:39): Hmm já ji teda taky nechal zastřelit Leeho ale bral jsem to jako věc co se jí do života hodit bude, jelikož když se jí pak v budoucnu stane že se jí někdo blízký nakazí tak už bude mít to poprvé za sebou.
Nečekal jsem to, ale tohle je po čertech dobrá hra. Celé je to o ponoření se do příběhu, vžití se do pocitů přeživších a o vztazích s postavami.
Není tam hraní, nejsou tam hádanky, jsou tam chyby, ale celkově to funguje. Volby neovlivňují děj, ale prostředí. - postavy a chování postav. Bylo teda až moc, jak postavy umíraly jak na běžícím páse. A na závěr jsem se podvolil citům. A já jsem se nechal proměnit. Nechtěl jsem, aby mě musela Klementýnka zabíjet. Jinak přežili už jen Christa s Omidem. Jinak hezky badass průchod zombíky do hotelu.

A souhlas. Rozhodně by se mi nechtělo čekat 2 měsíce na další epizodu.

Srovnávat můžu jen s Fahrenheitem. U toho jsem už psal, že to není hra, ale film. A film je to špatný. Fahrenheit měl větší volnost, co se týče interakce. Ale v rozhovorech a ovlivňování čehokoliv žádnou. Je to sice lepší na vyblbnutí a je tam i ta minihra, ale tohle bylo prostě lépe zpracované.

Kdo byl takový necita, že nechal Clementine Leeho zastřelit?.

Musím říct, že scénáristé měli dobrý nápad s Clementine (ač nad ní váhali, zda ji raději nevyřadit). Lee se má tak o koho starat, navzájem si jsou oporou, ať se kolem děje cokoliv a umírá kdokoliv. Lee by bez ní neměl motivaci k ničemu. Ani udržet si lidskost. Ona v něm zase měli jistotu. A na konci tomu malé děvče dává nejsilnější možné emoce. A také dobře, že ji udělali tak hodnou, roztomilou, snaživou a šikovnou, aby bylo vážně těžké nemít ji rád.
No, snad to dopadne. Protože dva hlavní scénáristi/designéři první sezóny (Jake Rodkin/Sean Vanaman) od Telltale odešli a založili nový studio Campo Santo.
Tak jsem dost zvědav jak se s druhou seźonou popere Telltale bez nich. Ale rozhodně si počkám až bude venku všech 5 epizod stejně jako u jedničky.
Žádnej, já si zaškrtával políčko "rozehráno" a prostě jsem to v popisu nečekal a tak se začetl na nesprávnym místě. My fail.
Rozmýšľam, aký ma zmysel čítať dopredu obsahy všetkých dielov epizodickej série, z ktorej som zatiaľ hral len jeden diel... zatiaľ som na nič neprišiel :)
Celkem podpásovka - popis hry vyzrazuje to, co jsem nechtěl ani náhodou vědět. Radši jsem to nedočet do konce... škoda že i tak vím to, co bych neměl.
Stejny pribeh, jine kulisy jsem si prozil pred patnacti lety v dracaku... misto Klementynky slo tehdy o Adelku. A patnact let je tak akorat, aby me to zase vzalo.
Jsou hry, u kterych se na chyby nekouka, tohle je pro me jedna z nich. Utrpel jsem hluboke ponoreni do deje a s myma emocema se mavalo jak na prvniho maje. Jen se ted budu nejakou dobu tomuto zanru vyhybat, predpokladam, ze se s nim roztrhne pytel, vyhorelo by me to. Smrk.
mno, tak cekal jsem tu posledni epizodu lepsi, tohle byla jen zmet wtf scen. Samotnej zaver ale peknej (az na potitulkovou scenu)
Doklikáno do konce a nevím vlastně, co si myslet. I když zrovna u TWD asi spíš nemyslet. Potom je vše v pořádku a jedná se o povedenou skoro hru. Když se ale zamyslím nad některými částmi v příběhu, tak značně skřípe. Nějak mi uniká smysl takového epizodního vydávání.

@GodOfTheSick (01.01.2013 10:32): To jsou nějací 15ti letí hráči CoD nebo herní novináři?
Škoda že jsem Walking Dead dohrál až nyní, zamávalo by to u mne pořadím u her roku.
Nervy a emoce drásající zážitek...po Clem se mi bude vyloženě stýskat.
Jinak teda..Leeho zastřelila Clem, jediní kdo přežili - Omid, Christa, Clem :( Doufám že v tý potitulkový scéně Clem viděla na obzoru tyhle dva...chtěl jsem tam happy end, ale zároveň oceňuju že to tam nechali nejednoznačný.

Hrál jsem včera a dneska, celkem 13 hodin..druhou sezónu si dám také maratonem, zážitek to byl úžasný.
:)

Také by mě zajímalo, o kterého mudrce z twitteru jde (pokud to tedy není Bodkin :).
Heh: “If you say your game of the year is The Walking Dead, what you’re really saying is that you’re shit at Hotline Miami.”
@ugraugra (30.12.2012 20:23): Ano, stejné hodnocená jako u TLJ a Indyho je úsměvné :). Spíše se však někdy kouknu na yt na konec, až se budu chtít pobavit.

A ty dokonči Express, ať si spravíš chuť :)
@ugraugra (30.12.2012 19:56): Pokud je druhá nejlepší (což asi, po příšerné třetí a bídné první, je), tak jsem rád, že jsem 4./5. ani nezkoušel :)

I Psychic Detectiv má v sobě více logiky a hratelnosti, než tato "QTE-driven non-game".
@ugraugra (30.12.2012 19:56): imho je naopak druha epizoda nejslabsi. Vysoke hodnoceni posledniho dlu plyne z vyvrcholeni cele serie a ohlednuti se za ni. Pri tvych hodnocenich chapu, ze tebe se to netyka. Coz je v podstate tvuj problem. Me prepadli ninjove s cibuli sotva zarval Kenny a vydrzelo mi to v podstate az do konce, vic me nezajima.
Tak nejlepší byla druhá epizoda, to momentální hodnocení téhle epizody kolem 90 % je fakt výsměch, vždyt to zabere lehce přes hodinu, logický hádanky tady nejsou už vůbec žádný, pořádnej dialog až nakonci s Clem, zápletka se Strangerem vycucaná z prstu - vážně bych nechal svoje auto s mejma jedinejma zásobama uprostřed lesa otevřené a šel učit svého kluka střílet z pušky, twl - tohle už se vážně změnilo v seriál, kde občas kliknete a uděláte nějaké rozhodnutí - které stejně má jen kosmetický dopad a nakonec vše dopadne stejně.

Myslel jsem, že když jsem zachránil Bena v té věži a on se dožil konce 4. epizody, tak že to bylo konečně první (!) rozhodnutí, které mělo nějaký větší dopad na další průběh hry. Ale ne, dožil se jen začátku 5. a scénáristi ho stejně zabili.

A vůbec, proč sakra Clem šla nakonci po nějakym poli, když jsem jí jasně řekl, at jde k vlaku a ona mi ještě odkývala že cestu zná? že by zas nějakej univerzální konec, aby si to vývojáři ulehčili? Blah, doufám že druhá série bude promakanější...

/edit Jo a ještě jsem si chtěl postěžovat jaká je to kravina, že 8mi letá holčička odtáhla metrákovýho černocha z ulice plného zombíků do té budovy. V ten okamžik jsem si přál, aby se to Leeovi jen zdálo a aby mě hra zase hodila zpátky na ulici. Hmm, nic. Ženský v téhle hře maj asi nějakou nadpřirozenou super-sílu (viz ta ženská s hákem ve 4ce)
hrál tuhle sérii někdo na iPadu? Retail verze na PS3 je jen v US, v EWvropě v nedohlednu, tak uvažuji nad iOS verzí, teoreticky by se to na touchscreenu mělo hrát perfektně, ale pořád nevím. iOS verze je o cosi levnější navíc.
Btw, to info je pěkně spoilerový; přečíst si jej předtím, než jsem to hrál, tak si kristmeistera najdu s kulovnicí.
Dotaz ke konci: Clem chce po Leem, aby se postavil, načež jede ta minihra na mačkání Q, ale ať jsem to mačkal jak chtěl, nikdy jsem to nedal. Jde to vůbec dát? To samý bylo v tom souboji se strangerem.
Schvaloval jsem to já a rozhodně jsem tam nic neupravoval (kromě asi dvou překlepů, ale rozhodně ne tu délku hraní). Ale to už je jedno... :-)
Lee bez ruky jde pro klíč, ví že se brzo promění, nemůže se skoro ani pohnout a přemýšlí nad tím jestli je naděje že se odtamtud Celemtine dostane 1% nebo 2% :D , a úplný konec kdy umírá a říká Celementine co udělat, ok ne epické ale silné.. takhle jsem to myslel..
Jinak oproti Leemu v této epizodě vypadá i Shepard z ME strašně suše :D tady v této hře je pojem "whatever it takes!" doveden k dokonalosti.. Nemůžu dát jinak než 100% když to na mě (sice není na místě porovnávat, ale co se týká konce) působí epičtěji než ME3.
Horko těžko by to přesáhlo ty dvě hodiny, tady už se jede do finále a No Time Left!
Upravil jsem to na 2-3 hodiny. Já to určitě minimálně 2 hodiny hrál, ale víc jak 3 rozhodně ne.
Podle mě nejlepší epizoda. Celkové první sérii hodnotím hodně kladně a okamžitě ji rozehraju znova. Fakt jsem zvědavej, jak se to bude lišit, když udělám vše opačně... ;-)