Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (10.01.2019 12:01): já teda marně hledám něco vyloženě podobného Dark Souls světům (byť jen knihu) - nejblíže podle netu tomu bude mít asi "The Shadow of the Torturer" což má česky jen první díl. :(

Spíš nerozumuj a zkus to. Stejně jsi odkojen komiksy, takže nároky nemáš.
@Walome (10.01.2019 10:19): Stále mám za to, že trollíš. Ale není zač. :D

Mě se třeba ten způsob objevování příběhu za pomoci takové herní archeologie líbí, ale popravdě v Dark Souls 3 jsem už na něj moc neměl energii. A poslední DLC jsem už fakt jen kosil nepřátelé a nic neřešil. Proto preferuji Bloodborne, kde je to vše v jedné hře, která je uzavřená. A jsem zvědav na Sekiro, jakožto samostatný celek, i když podobně jako v případě ohlášení Bloodborne nejsem moc nadšený ze settingu. Ale tehdy jsem nečekal, že se z BB stane Lovecraft mixlý toulkami Prahou, tak čekám i nějaký solidní twist tady. Třeba teorie o Buddhistickém pekle.

A Miyazakiho zážitek s obtížnými knihami v dětství mi připomněl vlastní zkušenost s animáky na RTL, což nebylo myslím ani anglicky, ale německy. Takže s ním cítím.. :D
@Walome (10.01.2019 09:30): tohle není Superman. Kryptonit tu není. :D

Trochu nechápu, proč si v případě zájmu nezahraješ předešlé tituly FromSoftware, nebo v případě nezájmu neignoruješ Sekiro. Jinak proč tomu tak je, je ovlivněno dětstvím Miyazakiho.

https://www.theguardian.com/technology/2 ... a-miyazaki-interview

"When Hidetaka Miyazaki was a child, he was a keen reader, though not a talented one. Often he’d reach passages of text he couldn’t understand, and so would allow his imagination to fill in the blanks, using the accompanying illustrations. In this way, he felt he was co-writing the fiction alongside its original author. The thrill of this process never left him – and it is very much there in his arcane and fascinating video games, the latest of which, Bloodborne, has just been released to wild acclaim."

Já bych ti to hrát nedoporučoval. Ale závěry dělat nechci. :D Ale radši se pořádně připrav a hlavně pak při nějakém uspokojivém vyvrcholení této poutě chci video.
@Allin (10.01.2019 08:43): Tak vymyšleno už to je. Už s tím jen přijdou.

Já se nejvíc těším na ten level design. Tu vertikalitu úrovní. Ale stále bych měl raději Bloodborne 2. Tak uvidím. Na Nioh jsem se taky hodně těšil a nakonec nehrál ani dvě hodiny.
Za mě taky paráda, že pozměnili systém Soulsu. Jsem ještě zvědavý jak vymyslí ten systém oživování..
Nové střípky infa. Nic moc spoileroidního, ale přesto dám do tagu.

Bude přítomna pauza. Lokace se budou docela větvit, půjde plavat. Ve hře bude hub. Díky rychlému způsobu cestování (hák) bude přítomen docela obrovský svět (alespoň na poměry jejich předchozích her). Potvrzení nepřátel - zmutovaní kohouti a ještěři plivající jed.
@kuler91 (17.12.2018 22:00): no já se těším na ty záseky, protože je už nepůjde vyřešit přelevelováním.. :D chudáci herní novináři.

Nejvíc jsem natěšený na nějaký případný twist v půlce hry, který zas vše překroutí. Kdesi jsem četl teorie o Buddhistickém pekle a to znělo parádně (pro hru :D).
@kuler91 (17.12.2018 22:00): Já bych to viděl trochu jinak. U From je to podle mého spíše naopak tak, že drtivá většina jejich podobných věcí RPG prvky má (série King's Field, série Shadow Tower, všechny jejich Souls-like věci). Jako protipříklad mě napadá snad jen Otogi 1 a 2 a série Tenchu (i ten Ninja Blade nějaké vylepšování měl, byť za RPG prvky bych to vyloženě neoznačil).

Tvou výtku s tím, že v každé dnešní hře "musí" být RPG prvky, naprosto chápu, ale zrovna tady by mi vůbec nevadily. K Souls-like věcem to podle mého patří (člověk má díky tomu možnost zvolit pokrok ve hře nebo ve vývoji postavy, navíc fungují určité hraniční hodnoty vlastností, po jejich překročení není postava zase o tolik silnější a hra tak klade na hráče i po grindu vysoké nároky).
@SilentWolf (24.09.2018 20:40): Díky bohu, jeslti nebudou žádné RPG prvky, ale pure hratelnost .. už mě ty RPG prvky otravují, protože to cpou dneska skoro všude .... ( v tomhle případě by nebyl nárok na nějaké výčitky, ale mě to těší )
Tak mě napadá, absence RPG mechanik docela zajímavě ovlivní hratelnost. Když se člověk zasekne, tak holt bude zaseknutý.. nepomůže jiný přístup, level, equip. Situace bude pro všechny stejná. Všichni budeme stejně v pr...

To bude super! :D
Hrál jsem to na Gamescomu a příjemně překvapilo, je to hodně podobné Dark Souls ale o dost svižnější, zvláště díky grappling hooku, který umožňuje hodně rychle se přesouvat na jiné pozice. Místy mi to až připomínalo nového Spidermana :)) u to co jsme měli možnost hrát byla prý snížená obtížnost a i tak musím říct, že za tu dobu se mi to demo nepodařilo dohrát. Při vydání by pak hra měla být ještě obtížnější. Koho bavilo Dark Souls a má rád samurajskou tématiku, tohle ho nejspíš určitě chytne.
Ve hře se ani nedá používat blokování - vše se musí odrážet přes "parry".

To bude ještě divočejší než Bloodborne.. :D
Prý by tam měla postava "sílit" zabíjením bossů - myšleno asi tak, že bude získávat nové triky (tools) atd.. zatím ale neupřesněno. Mě to vyhovuje - jsem zvědav, jak se to bude hrát, když se to bude zaměřovat jen na ty hráčovy schopnosti. V podstatě prý chtějí co nejvíc vyladit ten swordplay.
@Charllize (21.08.2018 20:25): Plížení nemyslím, v některých částech mužeš vidět instakill zezadu nebo skok na hlavu ze střechy třeba. Nepřátele prostě nereagují pokud tě nevidí/neslyší.

Osobně mám se stealthem ve hrách taky děsný problém. Nikde to nefunguje jak by mělo a buď je to spíš frustrace (Velvet Assassin) nebo naopak totální výsměch pro blbečky (Conviction).
Mně se líbí, že částečně postupuje "stealth" a nemusí nutně jít do souboje. To bububu že to bude další Dark Souls mě odrazovalo, ale takhle by to nemuselo být příliš náročné, pokud půjde postupovat taktičtěji v celé hře.