Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Prototype bohužel na Steamu nefunguje, píšou to tam i lidé v recenzích a je to pravda a opravit se to myslím nijak nedá, proč Steam prodává nefunkční hry to nepochopím.

Ještě že mám CD krabicovou verzi Prototyp ten mi funguje normálně.
Nefunguje mi hra prototype a to ani 1 ani 2 díl,nejde spustit mám víc her které nejdou spustit ale nejvíc mě štve ten Prototype protože to je jedna z mých oblíbených her a CD verze mi normálně fungovala ( tu už nemám ) mám Steam verzi.
Ted jsem zabil Elizabeth Greenovou, to bylo k nasrání. Nebyla zas tak těžká ale ty kusy silnice co házela mě vždycky odpálkovaly a to mě sralo.
Zdar, tak to hraju už třetí den a musím to po každé misi vypnout. Skákání po městě a mlácení všeho je sice pěkné, ale ten příběh a cut scény jsou tak dementní, že se mi chce brečet, taky fakt, že v běhnu do základny mariňáků, vezmu jejich velitele pod krkem, odletím pryč, sežeru ho a za 15 vteřin se vrátím jakoby nic, mi zrovna dvakrát sympatický není. Nastane v ději nějaký zvrat, nebo to je jen taková efektní oddychovka?
chtěl jsem napsat komentář a pak jsem zjistil, že už tu jeden mám :D
Zdravím, hráli jste tuto hru s anglickými titulky? Dohrál jsem ji s češtinou, ale velkou část titulků vždycky překrylo zadání mise, takže jsem hodně informací vůbec nečetl a ze závěru příběhu mám dost zmatek. Tak by mě zajímalo, jestli anglické titulky se zobrazují správně.
To jsem si zrovna říkal, že bych se rád podíval na nějaké epické scifi. Nejlíp s popcornem.
@Walome (12.07.2012 15:33): yeeeeeaaaah! pojďme všichni umřít za správnou věc! Proč by nás měl ždímat Brit když to zvládne i stejně dobře, né-li lépe Skot ! :D

Jen tak mimo jiné věděli jste že povstání Walace byla v podstatě pomsta Templářů? :D
@NateLogan (12.07.2012 13:53): Je ale fakt, že epičnost v GoW 3 je skvělá, ale třeba v kombinaci s Mass Effect to slovo vnímám jako zápor - prostě patos.

Ale když se s patosem umí pracovat, tak může být brán kladně. Třeba filmy jako Forrest Gump nebo Statečné srdce.
Viděl bych to na scény, které se snaží být za každou cenu prostě velkolepé. Hromada výbuchů, zběsilá kamera, přehnané efekty, vyhrocené animce, whatever... Není nad čím spekulovat.
Taky by mě zajímalo, co je to ta "epika"? Spíš mám pocit, že je to jen další vývojový stupeň slova "cool". Prostě co bylo dřív hustý, brutální tak je dnes holt epický. Nikdo neví co to znamená, ale hlavně že se to tak často používá :-)
ten koment je o hovnech. je to tak ?!konvice jezdí s fekálním vozem leze mu to na mozek a ještě si u toho přečetl nějakou chytrou knížku a snaží se to prodat:)
Jen bych se chtěl zeptat, co je to vlastně epika ve hrách? Znamená to samé, co v literatuře? Pokud ano, tak ji většina hráčů definuje špatně.
Takový fekálista nejsem ani já, abych stahoval a zkoušel hrát hru, která na mě z jednoho jediného videa ten trus plive... Konvice je očividně gurmán.
:-D To je koment za všechny peníze!

Ale já si epičnosti nijak nevšímal, možná jsem jedním z těch, který se ponořil do hoven O_o ...
Na Steamu od teď následujících 51 hodin lze Prototype pořídit za 6,80€ (-66%)!
Jesteze jsem to kdesi splasil za levno, protoze abych mel sandboxovou hru dohranou za 9-10 hodin s tim, ze mam temer vsechny upgrady a ve hre uz prakticky neni co delat (krome stale tech samych challenge, ve kterych se akorat meni strechy budov a zbrane v ruce) se mi uz dlouho nestalo, jestli vubec.
To je fakt, že Mafie lezla hodně lidem na nervy kvůli tomu ježdění "vrať se do Salieriho baru" - ale mě to třeba hrozně baví i dneska, hlavně kvůli tomu modelu řízení... Je fakt, že sandbox je u Mafie silné slovo, ale díky tomu je podle mě hra tak zábavná - odsejpá, ale stále tu funguje jakási povinnost někam se dostat a dávat bacha na poldy a tak. Navíc Tě pak odmění mise, co má hlavu a patu, uvede ji hezká cut scéna a tak.

U GTA4 jsem nejezdil vůbec, tam to zvládal taxík - a to je další věc, kterou jsem zapomněl v Prototypu pochválit - malé město, vlastně jen ostrov - u GTA4 je ta plocha hrozně velká - zbytečně - zvlášť, když vypadá celé město stejně. To Vice City bylo malé, ale různorodější... a atraktivnější na pohled.

No sandbox není ono a asi nikdy nebude. GTA3 taky bylo o hovně, ale bylo to nový a neokoukaný. Ať hru hoděj do westernu, do vesmíru, udělaj z toho detektivku, lovestory, cokoli, pořád tam budou ty neduhy, který já vnímám jako zápory a někoho můžou bavit - např. to bavení se s kámošema v GTA4 mi přišlo fakt o ničem.
"ale podle mě se v tomhle typu her od GTA 3 ... nezměnilo vůbec nic" - Teď už jen nesouhlasím, absolutně šlo na oběd.

Já například Mafii 1 nevidím jako sandbox. Honí tě to od čerta k ďáblu bez možnosti sebemenšího výběru a město je opravdu jen kulisa, člověka jeho prozkoumávání nezajímá. Samotná nudná vata Mafie 1 je samo to přejíždění.

I GTA IV trpí především tím přejížděním, veškeré blbůstky kolem (až na to socializování s ostatními) jsou právě pro rozptýlení. A je tam snaha o prozkoumávání města.

Ale jinak pravda, Ideální Sandbox jsem ještě neviděl a nejspíše je to svatý grál všech hráčů.
Thellwin - :) Tak jsem k tomu taky přistupoval, dokud jsem nepřišel na to, že dnešní hry s autohealem mě na normal nebaví, páč to není výzva. Ale zase netoužím po nějaké hardcore obtížnosti, to zase ne.

A je to přesně jak říkáš - "nemám chuť se pak někde zaseknout" ... ale třeba když jsem hrál stalkera na veterána s DATASTOREM, tak to bylo parádní, ani tuhé, ale ani lehké.
Walome - za první odstavec, se kterým na 90 % souhlasím :)

Ad obtížnost - z těhle důvodů si u her na první průchod málokdy dávám vyšší jak normal. Nemám chuť se pak někde zaseknout a něco si dokazovat, hraju abych se bavil a ne aby mě hra frustrovala :)
Bodkin: ok, dík za oznámení :) ale podle mě se v tomhle typu her od GTA 3 (velké živoucí 3D město) a Mafie (město jako kulisa, hra zaměřená na interiéry) nezměnilo vůbec nic až na drobné věci, co většinou jen natahují hratelnost - kulečníky, různé obchůdky apod...

Systém hry se podle mě nikam nepošoupnul, ať už ve vyprávění příběhu, náplně misí apod. Jistě, některá městská akce je povedenější (Mafie 2 - supr cut scény a náplně misí), ale většina se neliší od svých předchůdců ničím krom lepšího enginu (GTA4).

A i když tady můžu běhat po stěnách a skákat po helikoptéráh, FURT tam jsou ty neduhy městského sandboxu o kterých tam píšu...
Hamster: paráda! To jsem potřeboval vědět, kdysi jsem se na to ptal u BP a nikdo mi neodpověděl :) Tak se na to mrknu znova. Dík

Pivo: když to hraješ na easy :-p (:-D)

Ukázka těžké mise v CoD4 je ta obrana tanku. Hafo nepřátel ze všech stran s minimem míst pro krytí, déšť granátů a nutnost bránit tanky. Tohle místo jsem při všech třech průchodech hrou musel vždy opakovat více jak 3x.
Walome: Obě mise mě bavily, docela si je pamatuju (což je výkon při 210 dohraných hrách) a nezdály se mi těžké :-)
Pivo: Boiling Point mi nejde (asi kvůli win7?) (násl. spoiler je z CoD 1 a 4) a u prvního Call of Duty byla tuhá ta mise v baráku, na který pak pálily tanky a byla tam tuna vojáků (a bylo mi 14 :) ) a u čtyřky zase ta mise v Černobylu, kde přibíhali vojáci a nebyli k zastavení + následující mise, kde máš k dispozici leteckou podporu a během pár minut se musíš dostat přes horu vojáků...
Walome: Ale Call of Duty (celá série) jde na normal dohrát i poslepu a nic těžšího od zbytku hry jsem tam nenašel :-)

Zkus Boiling Point. Celou hru se dlubeš v nose a pak maso. Respawnující se vojáci a ty uprostřed nich.....no bez šance - myslím, že jsem použil trainer. Ale s dobrým vybavením by to šlo i bez něj, jenže jak má člověk čekat, že tam udělají takovou pičovinu a vybavil se na to potřebně?
Proto jsem vždycky všechno hrál na normal - dokonce i ultrajednoduché Call of Duty - protože prostě člověk hraje, hraje, je v poho a pak přijde v závěru moment, který najednou úplně odporuje zbytku hry. Viz právě to Call of Duty, kde bylo několik misí dost tuhých i na normal.
Já bych všem herním vývojářům povinně přikázal prostudovat základy stupňů obtížnosti v sérii MGS, zejména v druhém díle. Od superjednoduchého Very Easy, přes normální a přesto vyzývavý Normal, po hardcore obtížnost Extreme... 5 Základních silně odlišných obtížností nejen tuhostí a přesností nepřátel, plus jedna spešl pro cvoky.
Všem: tak jsem ho udolal. Bylo to doslova na poslední chvíli - čas utíkal a když zbývalo asi pět vteřin, boss mě udolal a já měl minimum životů a prostor pro spešl mův a šlahouny, o kterých jsem mluvil níže... odpočítávání skončilo na nule a ve stejnou chvíli se spustila animace s umírající záporákem... UFFFF

MtD - jo, to jsem na jutjub viděl taky, ale u mně se to neosvědčilo :( Prostě jsem ho nějak umlátil :)
Walome: To mě přišel celkem v pohodě i když je pravda, že jediná věc, která se mi na něj osvědčila byla házet na něj ty rakety co se tam všude váleli. To jsem pak trochu litoval, že jsem nedal nějaké body do té síly při házení.
Já hlavně nechápu, proč najednou nefunguje ta moje schopnost "vypuštění šlahounů všude po okolí",...

montana : kouknu, ale myslím, že v tom to nebude.
Tak bohužel, tohle se nedá - myslel jsem, že klíčem je skočit bossákovi na hrb a mlátit ho hlava nehlava, ale i tak zbývá kupa zdraví a málo času... vzdávám to. Hře ubírám 10% z hodnocení, to ať se na mě nikdo nezlobí.
Karasman - jojo, já vím a jako nedivím se Ti. Ale kdysi jsem jednu hrul udělal díky cheatům a dodnes si to pamatuju a trápí mě to :) A je to už 8 let :-D

No dneska se do toho šmejda pustím - ale jako sory, on mě jednou majzne a půlka zdraví v prdeli - a to bych si býval byl dal těžkou obtížnost, kdyby to šlo... ještě že to nešlo :-D
Walome: Jj, psal jsem to níže, jeden z nejhorších bossů všech dob. Už jsem na to neměl nervy a použil trainer. Tohle byl hodně velkej krok vedle.
Walome: Jo jo, musel jsem si ho připomenout na youtube. Vím, že jsem se tam pěkně navztekal, ale při dobré taktice jde myslím zvládnout lehce.
Dělaj si ze mě zase prdel?
"Hele šéfe, co takhle zase jednou nasrat ty hráče a dát jim zkurveně těžkýho bosse na konec hry?"
"Okej."
Náhodou, já to vzal, teď jen tak letmo zkusil ten začátek a nevypadá to vůbec špatně, taková šílená řežba na odreagování po práci..